quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
doe GOOOODDDDVERRRRDOMME NORMAAL
Vertel!quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:16 schreef FL_Freak het volgende:
FL heeft een beetje vlinders denk ik.
Ja ontmoet op school enz. en leuke gesprekken en toen ineens bam heel fijn zoenen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zoals ik zeg.. VertelNieuwsgierig!
Haha vet kortafquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ontmoet op school enz. en leuke gesprekken en toen ineens bam heel fijn zoenen.
Gewoon wat drinken op terras eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha vet kortafWat voor date was het? Naar de bios geweest ofzo? Wel tof voor je
Ook leukquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gewoon wat drinken op terras eigenlijk.
Je haat me echt, he?quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Na zo lang tegenslagen en shit vind ik dit zo fijn. Een beetje alsof ik het verdien...
Awh.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Na zo lang tegenslagen en shit vind ik dit zo fijn. Een beetje alsof ik het verdien...
Wowquote:Op woensdag 4 september 2013 00:08 schreef Studeur het volgende:
Morgen laatste gesprekje met slimstuderen, daarna kan ik waarschijnlijk beginnen met samenvatten
Ben wel benieuwd wat ik er ongeveer voor ga krijgen, ze worden namelijk voor 6,75 per stuk verkocht
Over de studiestof van mijn studie, rechten. Ik krijg dus simpelweg betaald om te studeren en samen te vattenquote:Op woensdag 4 september 2013 00:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wow
Wat voor samenvattingen zijn het dan? Waarover gaan ze?
dealextremequote:
Ik ga daar denk ik een digitale camera kopenquote:Op woensdag 4 september 2013 00:14 schreef Studeur het volgende:
[..]
dealextreme
chinese webshops
heb daar denk ik voor wel 500 euro aan prul gekocht voor mezelf/vrienden
vergeet niet te vragen wat ze hier aanraden:quote:Op woensdag 4 september 2013 00:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga daar denk ik een digitale camera kopenEn een telefoon over een tijdje. Camera ook niet nu maar wel volgende maand dus alvast kijken
Mwah ik ontdek het liever zelfquote:Op woensdag 4 september 2013 00:17 schreef Studeur het volgende:
[..]
vergeet niet te vragen wat ze hier aanraden:
GC / [Chinese Webshops] Topic #271 Bestel hier uw led pigs!
Gewoon Adblock en Adblock Plus tegenlijk erop, als de ene de reclame niet blocked, doet de andere het wel.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:18 schreef FL_Freak het volgende:
Heeft iemand hier ook af block met chrome? Ik merk dat youtube weer reclames komen te staan. Hebben ze een omweg gevonden?
nergens last van.. miss ff opnieuw installeren?quote:Op woensdag 4 september 2013 00:18 schreef FL_Freak het volgende:
Heeft iemand hier ook af block met chrome? Ik merk dat youtube weer reclames komen te staan. Hebben ze een omweg gevonden?
Hmm had me vergist. Was zo'n add aanbevolen door de youtube gebruiker zelf.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
nergens last van.. miss ff opnieuw installeren?
https://www.facebook.com/events/154195804764132/quote:Op woensdag 4 september 2013 16:13 schreef Studeur het volgende:
ik dacht ff dat ik voorlopig geen hardcorefeestjes meer zou pakken, ik balen.
bedenk ik me dat 14 september NRG![]()
je kunt hetquote:Op woensdag 4 september 2013 16:36 schreef Studeur het volgende:
morgen om 9 uur op, ben serieus in het afgelopen jaar niet één keer zo vroeg mn bed uit gegaan
struggles joh.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:34 schreef Moira. het volgende:
Was gister een beetje geragequit met Sims
Was aan het flirten met zo'n Sim, en ik geef verjaardagsfeestje dus ik word van jongvolwassene naar volwassene. Dus ik doe lief en laat haar de kaarsjes van de verjaardagstaart uitblazen.
Betekent dat dus dat zíj dan degene is die ouder wordt, dus ik blijf jongvolwassene. Zij was al volwassen dus zij wordt ineens oudere.
Ben ik ineens aan het flirten met een oma![]()
En het was het lekkerste wijf van het feestNu moet ik flirten met een dikkerdje
dikkerdjes
FML
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |