quote:
Ten eerste heb ik sixpack hertog-jan op.quote:
omg valt me nu pas op ja!quote:
Volgens mij de ernstigste toeristenshop of niet?quote:Op donderdag 5 september 2013 10:17 schreef Differ het volgende:
Probz voor de Haze uit de shoppa "The Bulldog" in A'dam![]()
[ afbeelding ]
Gister heel de avond zo stoned als een garnaal geweest.
Ja klopt, maar die Haze is als een baas daar..quote:Op donderdag 5 september 2013 10:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Volgens mij de ernstigste toeristenshop of niet?
Net bold and the beautiful daarquote:Op donderdag 5 september 2013 02:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
omg valt me nu pas op ja!
Mod moet TT change doen naar 'blaze it fagits'!
Hele avond gesimst
Chick waar ik eerst verliefd op was ging ineens dood (ja dat was die oma), en toen wilde zo'n andere chick gelijk op date, dus dat doe ik, ga ik ineens vreemd ofzo wtf ze is toch dood wat is deze
mja daar ben ik nu wel mee getrouwdging nog iemand dood op de bruiloft ook, vieze partypooper
maargoed, muziekje luisteren en slapen![]()
Ik snapte er geen fuck van tot ik teruglas en zag dat het in de sims was.quote:Op donderdag 5 september 2013 02:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
omg valt me nu pas op ja!
Mod moet TT change doen naar 'blaze it fagits'!
Hele avond gesimst
Chick waar ik eerst verliefd op was ging ineens dood (ja dat was die oma), en toen wilde zo'n andere chick gelijk op date, dus dat doe ik, ga ik ineens vreemd ofzo wtf ze is toch dood wat is deze
mja daar ben ik nu wel mee getrouwdging nog iemand dood op de bruiloft ook, vieze partypooper
maargoed, muziekje luisteren en slapen![]()
quote:Op donderdag 5 september 2013 11:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snapte er geen fuck van tot ik teruglas en zag dat het in de sims was.
Ja echtquote:Op donderdag 5 september 2013 11:08 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Net bold and the beautiful daar
Commercieelste shop die er is.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:17 schreef Differ het volgende:
Probz voor de Haze uit de shoppa "The Bulldog" in A'dam![]()
[ afbeelding ]
Gister heel de avond zo stoned als een garnaal geweest.
Sowieso toen wij er waren konden we niet eens naar binnen omdat het zo druk wasquote:Op donderdag 5 september 2013 13:49 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Commercieelste shop die er is.
True, maar die Haze..quote:Op donderdag 5 september 2013 13:49 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Commercieelste shop die er is.
Jullie UI trouwens, damn me ogenquote:Op donderdag 5 september 2013 13:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso toen wij er waren konden we niet eens naar binnen omdat het zo druk was
I knowquote:Op donderdag 5 september 2013 14:29 schreef Amarantha het volgende:
Het is warm *kwijlt weg in de zon*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |