Oeh nicequote:Op vrijdag 6 september 2013 00:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sowieso vandaag even een PS3 gekocht. Zaterdag feestje geven omdat ik zondag 21 wordt.
Beetje met vrienden & huisgenoten. Waarschijnlijk nog even een berichtje op Facebook zetten.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh niceWordt het een groot feestje?
September is een leuke maand hahaquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Beetje met vrienden & huisgenoten. Waarschijnlijk nog even een berichtje op Facebook zetten.
Hoe oud word jij dan? En ben je dan ook maagd als sterrenbeeld? INB4 seks grapjes.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
September is een leuke maand haha
Ben eind September jarig
Ik zal aan je denkenquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:57 schreef FL_Freak het volgende:
kwart voor 6 wel weer de wakker. wa un kut leven.
Ik word 24 en nee ben weegschaal als sterrenbeeldquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoe oud word jij dan? En ben je dan ook maagd als sterrenbeeld? INB4 seks grapjes.
Heb je al een verzorgingstehuis uitgekozen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik word 24 en nee ben weegschaal als sterrenbeeld
quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb je al een verzorgingstehuis uitgekozen?
Heb je iemand op het oog?quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik niet aan jouw maar aan een bepaald meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |