Gilf? Wtf is dat nou weer. Ken wel milf.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zou je nog steeds geven gilf. [ afbeelding ]
grandmaquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gilf? Wtf is dat nou weer. Ken wel milf.
Haha ik heb de keuken op de zelfde verdieping als mn kamerquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:03 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb ook honger maar ik heb geen zin om te bakken & naar beneden te gaan.
Nicequote:Op vrijdag 6 september 2013 01:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Vandaag mijn iPad gekregen van de HMRen gelijk effe posten op FOK!
met dat ding
Ik heb een aanrecht met elektrisch fornuis in mijn kamer.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik heb de keuken op de zelfde verdieping als mn kamer
Hogeschool Medezeggenschapsraad. Adviserende rol naar het College van Bestuur en directeur van de school. Daarnaast instemmingsrecht, informatierecht, beslissing en medezeggenschapsrecht. En de hoge school breed ben ik belangen behartiger van 25k + studenten met een team van collega's. Super druk maar echt kankieskaaan vet !quote:
Tering wat een tekstquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hogeschool Medezeggenschapsraad. Adviserende rol naar het College van Bestuur en directeur van de school. Daarnaast instemmingsrecht, informatierecht, beslissing en medezeggenschapsrecht. En de hoge school breed ben ik belangen behartiger van 25k + studenten met een team van collega's. Super druk maar echt kankieskaaan vet !
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:02 schreef Unscrewed het volgende:
Waarom is het hier zo dood, man?
Wie zijn er allemaal nog actief?
Alleen Ama, soms krul, typisch, ik, trollscience, beach en stu...
En that's it zo'n beetje.
Oh en heel soms moira, mono of mano.
Maar iedereen altijd een beetje om de beurt zodat er max. 3 posten ofzo
Jammer.
Klopt wat je zegt man. Eigenlijk al sinds de meet is vind ik het hier steeds minder worden... Minder als in de zin van niet zoals het ervoor was. Op de een of andere manier was de sfeer heel anders, nog steeds chill maar toch niet hetzelfde. Ik kom hier zelf eigenlijk nauwelijks meer, af en toe eens als ik verder niets te doen heb, terwijl ik eerst standaard hier keek en postte en evt. tcquote:Op donderdag 5 september 2013 21:02 schreef Unscrewed het volgende:
Jammer.
ging hier voor de vakantie minstens zo hard als in de vakantiequote:Op donderdag 5 september 2013 23:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
rip
ik denk dat nu de vakantie over is, iedereen weer een leven heeft
Jeweetquote:
Nja ik ben nu weer in m'n normale 'niks doen en laptoppen' leven teruggestapt, maar nu ben ik de hele tijd aan het simsen als ik achter de laptop zitquote:Op donderdag 5 september 2013 21:02 schreef Unscrewed het volgende:
Jammer.
quote:Op donderdag 5 september 2013 23:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
rip
ik denk dat nu de vakantie over is, iedereen weer een leven heeft
Precies dat.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:34 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt man. Eigenlijk al sinds de meet is vind ik het hier steeds minder worden... Minder als in de zin van niet zoals het ervoor was. Op de een of andere manier was de sfeer heel anders, nog steeds chill maar toch niet hetzelfde. Ik kom hier zelf eigenlijk nauwelijks meer, af en toe eens als ik verder niets te doen heb, terwijl ik eerst standaard hier keek en postte en evt. tcVoor m'n gevoel is het hier gewoon veranderd ofzo, veel andere mensen ook en ik weet niet, maar voel me niet meer zo "verbonden" als eerst met de onz stoners
Jammer.
Ja, maar zoals Ollie al zei is het sinds de meet al een beetje minder.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja ik ben nu weer in m'n normale 'niks doen en laptoppen' leven teruggestapt, maar nu ben ik de hele tijd aan het simsen als ik achter de laptop zit
Gewoon ff laten gaan joh, zijn van die periodes. Over een tijdje is het hier weer stervensdruk en gaat iedereen zeuren dat het te snel gaat om nog fatsoenlijk mee te kunnen lezen
Ik ook soberzo, wanneer ik zin hebquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:39 schreef Amarantha het volgende:
Ach het is wel jammer maar ik blijf af en toe wel reageren haha
Komt omdat er een soort switch is geweest in users die dit topic bezoeken en dat switcht de sfeer ook.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mensen met een leven
[..]
Precies dat.
Helemaal gelijk.
[..]
Ja, maar zoals Ollie al zei is het sinds de meet al een beetje minder.
Toen JNG dicht ging even meer, maar toen weer terug naar bijna niks
Wauwquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ook soberzo, wanneer ik zin heb
Eigenlijk is het juist helemaal niet erg als mensen eens wat meer achter FOK! weg blijvenINTERNET TOOK OVER OUR LIVESSSS
Aluhoedjesquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Beter zetten we onze aluhoedjes op.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Komt omdat er een soort switch is geweest in users die dit topic bezoeken en dat switcht de sfeer ook.
Niet negatief, maar anders
Zijn periode's, mark my words. Welcome to the internet.
Doeiquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:43 schreef Moira. het volgende:
Mja ik ga nu wel weer ongezellig doen en het topic verlaten voor vanavond, dus
Liefde
Nope, al bijna een hele week nietquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Doei![]()
Liefde-bedrijf ze?
En liefde terug
quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:40 schreef Ugjerke het volgende:
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
DATE
ik had een rode muts op en droeg een lichtbruine chino met grijs shirtquote:
mooi laatste topicquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:35 schreef Sardu het volgende:
Topique died @ 420?![]()
![]()
R.I.P. stoners.
*gooit biertje leeg voor z'n gevallen broeders.
Voor mijn gevallen broeders stop ik altijd een wiet topje in de grondquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:35 schreef Sardu het volgende:
Topique died @ 420?![]()
![]()
R.I.P. stoners.
*gooit biertje leeg voor z'n gevallen broeders.
Jij welquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Voor mijn gevallen broeders stop ik altijd een wiet topje in de grond
Ja, als je dan bedenkt dat het toch geen zin heeftquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jij wel![]()
wed dat je dan even later datzelfde topje uitgraaft om op te roken
quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, als je dan bedenkt dat het toch geen zin heeft
wrmquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:10 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik wil echt naar the conjuring
Omdat ik nog nooit naar een 16+ film ben geweestquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wrm
gewoon wachten tot hij op dvd uit is. in de bios zijn horrors kut met schreeuwende tienermeisjes
quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Omdat ik nog nooit naar een 16+ film ben geweestEn deze film lijkt mij wel tof
gewoon naar verschrikkelijke ikke 2 gaanquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Omdat ik nog nooit naar een 16+ film ben geweestEn deze film lijkt mij wel tof
Nee die kijk ik wel op blu rayquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
gewoon naar verschrikkelijke ikke 2 gaan
oh die welquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee die kijk ik wel op blu ray
Nog anderhalf uur, ieeeeeeee.quote:
Ach..quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Moet je in abusers SC gaan. Daar gaan we vaak meerdere topics per dag
Een horror met Adam Sandlerquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:22 schreef bobbiey het volgende:
Horrorfilms
Niet enkel Adam Sandler films kijken
Wtfquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:29 schreef bobbiey het volgende:
Trouwens eens met nieuwjaar wat gekruide cake op en samen Saw gekeken, ergste nacht van men leven. Bij thuiskomen helemaal paranoide in bed gelegen. Toen er vrienden aanbelden die bleven slapen heb ik niet meer opengedaan omdat ik het niet vertrouwde, die hebben toen met zen 3en in het station moeten slapen.
Ja voelde me wel rot dag erna hoor, ze denken nog altijd dat ik toen in slaap ben gevallen en het niet gehoord had trouwens :p.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:32 schreef badtripbob het volgende:
[..]
WtfMietje
En klootzak dat je niet open doet
elke film met hem is een slechte horror waar je wacht tot er iemand dood gaatquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:24 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Een horror met Adam SandlerIk zou zeker kijken
Helemaal waar haha!quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
elke film met hem is een slechte horror waar je wacht tot er iemand dood gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |