ik had een rode muts op en droeg een lichtbruine chino met grijs shirtquote:
mooi laatste topicquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:35 schreef Sardu het volgende:
Topique died @ 420?![]()
![]()
R.I.P. stoners.
*gooit biertje leeg voor z'n gevallen broeders.
Voor mijn gevallen broeders stop ik altijd een wiet topje in de grondquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:35 schreef Sardu het volgende:
Topique died @ 420?![]()
![]()
R.I.P. stoners.
*gooit biertje leeg voor z'n gevallen broeders.
Jij welquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Voor mijn gevallen broeders stop ik altijd een wiet topje in de grond
Ja, als je dan bedenkt dat het toch geen zin heeftquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jij wel![]()
wed dat je dan even later datzelfde topje uitgraaft om op te roken
quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, als je dan bedenkt dat het toch geen zin heeft
wrmquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:10 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik wil echt naar the conjuring
Omdat ik nog nooit naar een 16+ film ben geweestquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wrm
gewoon wachten tot hij op dvd uit is. in de bios zijn horrors kut met schreeuwende tienermeisjes
quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Omdat ik nog nooit naar een 16+ film ben geweestEn deze film lijkt mij wel tof
gewoon naar verschrikkelijke ikke 2 gaanquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Omdat ik nog nooit naar een 16+ film ben geweestEn deze film lijkt mij wel tof
Nee die kijk ik wel op blu rayquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
gewoon naar verschrikkelijke ikke 2 gaan
oh die welquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee die kijk ik wel op blu ray
Nog anderhalf uur, ieeeeeeee.quote:
Ach..quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Moet je in abusers SC gaan. Daar gaan we vaak meerdere topics per dag
Een horror met Adam Sandlerquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:22 schreef bobbiey het volgende:
Horrorfilms
Niet enkel Adam Sandler films kijken
Wtfquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:29 schreef bobbiey het volgende:
Trouwens eens met nieuwjaar wat gekruide cake op en samen Saw gekeken, ergste nacht van men leven. Bij thuiskomen helemaal paranoide in bed gelegen. Toen er vrienden aanbelden die bleven slapen heb ik niet meer opengedaan omdat ik het niet vertrouwde, die hebben toen met zen 3en in het station moeten slapen.
Ja voelde me wel rot dag erna hoor, ze denken nog altijd dat ik toen in slaap ben gevallen en het niet gehoord had trouwens :p.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:32 schreef badtripbob het volgende:
[..]
WtfMietje
En klootzak dat je niet open doet
elke film met hem is een slechte horror waar je wacht tot er iemand dood gaatquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:24 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Een horror met Adam SandlerIk zou zeker kijken
Helemaal waar haha!quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
elke film met hem is een slechte horror waar je wacht tot er iemand dood gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |