Hier verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:06 schreef Divje het volgende:
Als iemand nog een leuke TT weet.. Ik ben blanco
Aww i'm flatteredquote:
Naamtopic ftwquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Aww i'm flattered![]()
Oh, en dit bij het zien van m'n naam in de TT:
[ afbeelding ]
quote:
raspatatquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:18 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Zometeen de nieuwe ep van Under The Dome kijken onder het genot van een grote raspatat met curry
Lekker man. Als ze nou Twisterfriet hadden bij m'n lokale snack-keet had ik dat genomen. Maar die chinees wil er niet aanquote:
Wat een vreemde naam voor een schoolquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:21 schreef Lavenderr het volgende:
Hier moest ik toch wel om lachen
http://www.nu.nl/binnenla(...)school-plantage.html
what's in a name
Daar worden de leerzaadjes geplant. 1 verdieping hoger de andere soortquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een vreemde naam voor een school
De plantage.
lekker.quote:
welja doe maar duurquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
lekker.
huisgenoot gaat vanaaf koken en vroeg wat we wouden eten.
nou eigenlijk standaard antwoord van mij.
Herten biefstuk met truffels en kaviaar.
Met een heerlijk glaasje chateau mouton rotschild 1945 of 1982 🍷
boeiend, ik vind altijd geinig om gelijk dat antwoord te geven.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
welja doe maar duur![]()
is het wildseizoen al aangebroken?
sweet lordquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
boeiend, ik vind altijd geinig om gelijk dat antwoord te geven.
+ goeie knaap als je die wijn te pakken kan krijgen
chateau mouton rotschild 1945 pakweg 140.000 euro per fles
chateau mouton rotschild 1982 ongeveer 700 euro per fles
geen idee hoeveel de rest kost, maar klinkt lekker duurquote:
Geen gat. Is normaal bij die snackbar.. Was even in de veronderstelling dat het woensdag was toen ik zin had in patat.quote:
Naar een andere.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen gat. Is normaal bij die snackbar.. Was even in de veronderstelling dat het woensdag was toen ik zin had in patat.
Hahaquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Logisch dat je dan slecht slaapt. Zou ik ook van wakker liggen, die prijzen
Wisselgeld joh.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Logisch dat je dan slecht slaapt. Zou ik ook van wakker liggen, die prijzen
Een team tegen minachting en andere misstanden in de maatschappij.quote:
hoeveel kost dat qua contributie om lid te worden?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een team tegen minachting en andere misstanden in de maatschappij.
Hou je van sjoelen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoeveel kost dat qua contributie om lid te worden?
en hebben jullie ook meetings en bingo avonden?
Sjoelen? dat deed ik vroeger in het leger.quote:
Godverdorie zet Kate nou eens terug man!quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klein maar krachtig clubjequote:Op dinsdag 3 september 2013 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoi Bquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Godverdorie zet Kate nou eens terug man!
okequote:Op dinsdag 3 september 2013 16:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Godverdorie zet Kate nou eens terug man!
We hebben Tjacka gelukkig voor de transfermarkt sloot weer bij ons gekregenquote:
ik weet niet hoe oud je bent.quote:
Ik ben 3..uhum 24quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik weet niet hoe oud je bent.
ik word d'r toyboy in ieder geval.
Gelukkig wel .quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
We hebben Tjacka gelukkig voor de transfermarkt sloot weer bij ons gekregen
Ja altijd, als ze transfervrij zijn kun je altijd ingeschreven wordenquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig wel .
Tjacka![]()
Maar nieuwe leden zijn welkom toch?
Te oud voor toyboy eigenlijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik ben 3..uhum 24en heb natuurlijk veel meer te bieden dan William.
Jij hebt haar nummer toch? gebruikt ze whatsapp?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar je kan het altijd proberen
alleen cryptophone zonder whatsappquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jij hebt haar nummer toch? gebruikt ze whatsapp?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
alleen cryptophone zonder whatsapp
Ga je dan ook van die mooie gedichten voor haar schrijven ?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik weet niet hoe oud je bent.
ik word d'r toyboy in ieder geval.
Sowieso zit dat wel in mijn arsenaal aan hosselskills.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga je dan ook van die mooie gedichten voor haar schrijven ?
inso is de leiderquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:42 schreef Divje het volgende:
Oke, team-leider Tjacka. Wat wil je allemaal mooier hebben?
Inso is (de) baas. Aangezien jij 't liefst delegeert vind ik je team-leider.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
inso is de leider
uhmmm, banner ofzo, dat niet alleen over bnw gaat ja weet ik veel.
okquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Inso is (de) baas. Aangezien jij 't liefst delegeert vind ik je team-leider.
Ja weetikveelditdatzuszo
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Alleen een banner is een beetje karig niet?
ik volg jullie niet meerquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Alleen een banner is een beetje karig niet?
Banner met BNW verwijzingen & Voetbal en ???quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, maar sowieso beter dan nu
gedicht van inso moet wel blijven staan
ding met vaste users zijn er alleen niet zo veelquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Banner met BNW verwijzingen & Voetbal en ???![]()
Gedicht van Inso, natuurlijk blijft die staan![]()
Errr...
Mee eens hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Banner met BNW verwijzingen & Voetbal en ???![]()
Gedicht van Inso, natuurlijk blijft die staan![]()
Errr...
Niet veel, wel trouw.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ding met vaste users zijn er alleen niet zo veel
chilquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:57 schreef Tjacka het volgende:
nog 2 uur werken en dan een dagje vrij
Dit.quote:
wel de x64 versie ?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit.
Ik krijg m'n photoshop niet meer aan de praat. Wou ff pielen met 'n plaatje voor een banner
Ben je iets leuks aan het creeeren Divje?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit.
Ik krijg m'n photoshop niet meer aan de praat. Wou ff pielen met 'n plaatje voor een banner
Nee lukt niet..quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je iets leuks aan het creeeren Divje?
Patience speel ik ook op mijn tablet. En Word on. Ken je dat?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee lukt niet..Ben sinds die post patience aan het spelen..
Ben ook te lui om uit te zoeken waarom photoshop het niet doet..morgen nieuwe poging.
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Patience speel ik ook op mijn tablet. En Word on. Ken je dat?
Jammer genoeg goed begonnenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je tevreden hoe PSV het momenteel doet JC?
Weddenschap verloren, dus nu een Bommel UI.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh! Ik dacht aan je ava te zien dat je voor PSV was.
Ajax
Oh dat verklaart het. Doet zeker wel pijn he?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Weddenschap verloren, dus nu een Bommel UI.
Sorry Divje. Heb mijn schoonheidsslaapje nodig.quote:
Aww, maar dan vind ik het wel goedquote:Op woensdag 4 september 2013 00:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sorry Divje. Heb mijn schoonheidsslaapje nodig.
ik bedoel dat als ik nu niet ga slapen er morgenochtend niet uit kan komen
Neuh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op woensdag 4 september 2013 00:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Neuh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe gaat ieGroot fan van User Wotte
Chill, R.I.P.D. is een aanraderquote:
ja goed wel eigenlijk.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Chill, R.I.P.D. is een aanraderJeff Bridges is een baas. Hoe is het met Tjacka?
Good luck en welterustenquote:Op woensdag 4 september 2013 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
morgen 10 voor 6 wekker. hopelijk slaap ik wat
quote:
Gefeliciteerd! Bloemetje voor jouquote:Op woensdag 4 september 2013 08:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
gister mijn 5000 ste post geplaatst.
gebak
moge iedereen![]()
dank je wel, maare was jij niet voor AZ?quote:Op woensdag 4 september 2013 10:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Bloemetje voor jou
En heb je gezien dat Het Ronde Huis nu aan het 25ste topic bezig is?
Ook een jubileum![]()
En goeiemorgen allemaal
Ik ben voor Ajax, AZ en ivm neefje soms voor Feyenoord.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
dank je wel, maare was jij niet voor AZ?
of juich je gewoon voor alles en iedereen?
en inso moest er om 6 uur uit, denk dat dat m is
![]()
feliquote:Op woensdag 4 september 2013 08:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
gister mijn 5000 ste post geplaatst.
gebak
moge iedereen![]()
ty goeie morgen Tjacka.quote:
ik in februari of volgende maand.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
ty goeie morgen Tjacka.
btw wie gaat er hier allemaal nog naar skool btw?
TY op naar de http://forum.fok.nl/user/list_usertotalsquote:Op woensdag 4 september 2013 14:49 schreef Divje het volgende:
Omnomnom patatjes![]()
Ga niet naar school trouwens. & congrats theguyver met je 5000ste post!
Oef. Succes daarmee! Over een jaartje ofwat meld ik me ook weer als scholierquote:Op woensdag 4 september 2013 15:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
TY op naar de http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
nog maar 40.000 post te gaan![]()
weinig scholieren hier
Enig idee wat voor een studie?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Oef. Succes daarmee! Over een jaartje ofwat meld ik me ook weer als scholier
Ik denk iets in de psychologische richting. Maar ben nog steeds zoekende. Heb eerlijk gezegd geen ideequote:Op woensdag 4 september 2013 15:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Enig idee wat voor een studie?
of ben je nog over na aan het denken?
vandaar dat je in BNW rond neust?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik denk iets in de psychologische richting. Maar ben nog steeds zoekende. Heb eerlijk gezegd geen ideePsychologie is het eerste wat in me opkomt.
Ik neus overal rond hehe. LIF, R&P, Voetbal, NWS en GAM enzo. Post eigenlijk alleen in deze slowchat, en af en toe ergens andersquote:Op woensdag 4 september 2013 15:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
vandaar dat je in BNW rond neust?
of zit je echt alleen in dit forum
jup ken dat bij mij komen mensen alleen maar praten als ze probleem hebben.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik neus overal rond hehe. LIF, R&P, Voetbal, NWS en GAM enzo. Post eigenlijk alleen in deze slowchat, en af en toe ergens anders![]()
Maar psychologie trekt me wel omdat ik heel analyserend leef. Herken heel snel gedragspatronen, en praat er graag over met mensen. Daar worden m'n vrienden soms gek van
Haha, zie je die mensen nu nog wel dan? Als ze echt alleen naar je toe kwamen om hun hart te luchten en dat je ze daarna niet meer ziet is wel lulligquote:Op woensdag 4 september 2013 15:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
jup ken dat bij mij komen mensen alleen maar praten als ze probleem hebben.
Is de laatste tijd wel weer erg rustig op mijn bank, denk dat ik de meeste problemen de wereld uit geholpen heb.
En heb te veel mee gemaakt, in de afgelopen 15 jaar ... dus levens ervarig zat
haha ja dat laatste had ik ook, 2 psych's gehad 10 jaar geleden ipv over mij ging het over hun..
dus toen had ik iets van dit klopt niet laat maar![]()
340 met 55.618 posts nu dus 55.619quote:Op woensdag 4 september 2013 15:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
TY op naar de http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
nog maar 40.000 post te gaan![]()
weinig scholieren hier
quote:Op woensdag 4 september 2013 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
340 met 55.618 posts nu dus 55.619
Wat mij altijd weer opvalt bij jou is je aanstekelijke optimisme. Nooit chagerijning en dat ondanks de ellende die je hebt meegemaakt. Petje afquote:Op woensdag 4 september 2013 15:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
jup ken dat bij mij komen mensen alleen maar praten als ze probleem hebben.
Is de laatste tijd wel weer erg rustig op mijn bank, denk dat ik de meeste problemen de wereld uit geholpen heb.
En heb te veel mee gemaakt, in de afgelopen 15 jaar ... dus levens ervarig zat
haha ja dat laatste had ik ook, 2 psych's gehad 10 jaar geleden ipv over mij ging het over hun..
dus toen had ik iets van dit klopt niet laat maar![]()
wel veel niet allemaal, sommige wonen gewoon of niet meer in de buurt.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, zie je die mensen nu nog wel dan? Als ze echt alleen naar je toe kwamen om hun hart te luchten en dat je ze daarna niet meer ziet is wel lulligMaar het is wel fijn om mensen te kunnen helpen daarmee
tenminste, zo ervaar ik het.
Vind het jammere aan m'n psych dat ze alles zo volgens het boekje doet.. Die shit heb ik allemaal al gehoord en gelezen'structuur dit, ritme dat, hoe voel je je daarbij? Wat deed het met je? Ga na of die gedachten reëel zijn!' enz enz..
![]()
Jij gaat ook niet meer naar school toch? Of studeer je naast je werk?
na 3 jaar zo'n beetje als echte fokker op een zolderkamer opgesloten te hebben gezeten.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat mij altijd weer opvalt bij jou is je aanstekelijke optimisme. Nooit chagerijning en dat ondanks de ellende die je hebt meegemaakt. Petje af
been there, read that and vandaar mijnquote:Op woensdag 4 september 2013 15:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
na 3 jaar zo'n beetje als echte fokker op een zolderkamer opgesloten te hebben gezeten.
was ik er klaar mee!
En als ik nou kleine opsomming zou moeten gaan maken met wat voor narigheid ik in totaal heb mee gemaakt.
dan verklaar je me de grootste pechvogel van de planneet ryan3 heeft nog ergens een topic waar wat dingetjes op stonden..van nare gebeurtenissen denk zo'n 30% van alle tegenslagen.
Drukte is soms wel goed toch? Lekker doorwerken?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed! Beetje druk vandaag maar dat geeft niks.
Met jou?
Ohja, dat I told u so klinkt me bekend in de oren. Vaker meegemaakt dan me lief is. Maar dat is hun probleempje. Dan heb je het wel gehad met die psersonen zeg maar.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
wel veel niet allemaal, sommige wonen gewoon of niet meer in de buurt.
er is maar een enkeling waar ik geen contact meer mee heb, en ik kan heel goed die mensen uitlezen waarbij een I told u so geregeld naar voren komt en daarna heb ik er geen contact meer mee.
en idd moet volgens boekje..
ik was er beetje klaar mee nadat ik voor de zoveelste keer verwezen werd naar een andere psych omdat ik hun taak zelf over nam na wat praten begon ik tegenvragen te stellen en wisten ze niet meer wat ze moesten doen, ditzelfde heb ik met telefonische verkopers, en verkopers op straat en zo.
nope werk full time. zit nu nog op werk tot 17:00 zit altijd ff op fok! wanneer ik een mail zoek of op een antwoord wacht via mesenger van collega, dat duurt altijd even.
... begin nu niet weer over raspatatquote:Op woensdag 4 september 2013 16:03 schreef Lavenderr het volgende:
Raspatat, jammie.
Ja hoor Divje, echt fijn als het druk is. Dan vliegt de dag voorbij.
O echtquote:Op woensdag 4 september 2013 16:03 schreef Lavenderr het volgende:
Raspatat, jammie.
Ja hoor Divje, echt fijn als het druk is. Dan vliegt de dag voorbij.
quote:Op woensdag 4 september 2013 16:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
... begin nu niet weer over raspatat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op woensdag 4 september 2013 16:08 schreef theguyver het volgende:
optiefen gvdr...
oke fuck ik ik ga Xing xing bellen dat ik straks een grote zak ga halen..![]()
idd mijn muis werkt niet meer omdat ik op tafel zat te kwijlen..quote:Op woensdag 4 september 2013 16:09 schreef Lavenderr het volgende:
Schokkende , aanstootgevende en jaloersmakende foto's graag in spoiler Divje
Zoiets?quote:Op woensdag 4 september 2013 16:11 schreef Divje het volgende:
Het spijt me![]()
Ik ben eventueel klaar om een gepaste straf te ontvangen
Weet je dat ik er echt trek in heb nu.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
idd mijn muis werkt niet meer omdat ik op tafel zat te kwijlen..![]()
lav zal ik voor jou ook bestellen
quote:
Ja beetje wel he?quote:Op woensdag 4 september 2013 16:16 schreef Divje het volgende:
[..]Buitenproportioneel noemt men dat
die 2 dingen niet in 1 zin gebruiken aubquote:Op woensdag 4 september 2013 16:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet je dat ik er echt trek in heb nu.
Lekker met mayo, pindasaus en uitjes
nice zat zeer goed in elkaar.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:19 schreef Divje het volgende:
theguyver! Hoe vond je World War Z trouwens?
Dat issie ookquote:Op woensdag 4 september 2013 16:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja beetje wel he?
Maar die patat ziet er ook buitenproportioneel lekker uit
The Last of Usquote:Op woensdag 4 september 2013 16:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
nice zat zeer goed in elkaar.![]()
had eerst zoiets van jeej alweer een oorlogs film, maar had zo beetje the last of us PS3 gevoel
enige game die mij bijna heeft laten janken![]()
NIET dude wat doe jij hier?quote:Op woensdag 4 september 2013 16:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat issie ook
[..]
The Last of Usnog niet uitgespeeld maar wát een game.
World War Z had er op sommige momenten wel iets van weg idd..
Ik heb een Ellie sticker op m'n controller![]()
Ik was nog bezig met Ni No Kuniquote:Op woensdag 4 september 2013 16:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
NIET dude wat doe jij hier?
gamen foddermucker..
toen spel uit kwam vrijdag gekocht en weekend op normal uitgespeeld eerste 2 uur zonder maar ook 1 kogel af te vurenquote:Op woensdag 4 september 2013 16:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik was nog bezig met Ni No KuniEn ik heb de eigenaardige eigenschap games niet uit te spelen.. Is me alleen gelukt bij RCT 1 en 2. En GTA 1, 2, 3, Vice City en IV
Als ik alle games die ik heb uit wil spelen moet ik mezelf een jaar opsluiten en non-stop gamen denk ik![]()
Damnquote:Op woensdag 4 september 2013 16:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
toen spel uit kwam vrijdag gekocht en weekend op normal uitgespeeld eerste 2 uur zonder maar ook 1 kogel af te vuren
ja had nieuwe ff reborn ook gekocht en afgelopen vrijdag vrijgenomen dacht mooi lekker hele weekend voor mezelf,op de avonden na dan.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:43 schreef Divje het volgende:
[..]
DamnZolang gamen kan ik alleen met GTA.. Vanaf 17 september ben ik dan ook even spoorloos
Final Fantasy? Dat heeft me nooit echt getrokkenquote:Op woensdag 4 september 2013 16:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja had nieuwe ff reborn ook gekocht en afgelopen vrijdag vrijgenomen dacht mooi lekker hele weekend voor mezelf,op de avonden na dan.
mja, sinds zondag lag de server er uit..
mmorpg voor ps3 en aangezien mijn pc dit soort games niet trekt..quote:Op woensdag 4 september 2013 16:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Final Fantasy? Dat heeft me nooit echt getrokkenDaar stapte ik met een compleet ander idee in, was er snel klaar mee
ik ook ben lui en heb geen haar op mijn hoofdquote:Op woensdag 4 september 2013 16:52 schreef Divje het volgende:
Zo'n kapsel en manische opruim buien? Jaloers..
volgens mijn huisgenoten is het een leuke serie.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:54 schreef Divje het volgende:
Goed, ik ga ff beginnen met Suits S01E01. Hopelijk bevalt het..![]()
Zal me benieuwenquote:Op woensdag 4 september 2013 16:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
volgens mijn huisgenoten is het een leuke serie.
Ik pleur nog ff de laatste paar mails de deur uit en ik ga raspatat halen![]()
![]()
Wowquote:
Wel ook hier blijven hoor. Niet ons de rug toekerenquote:Op woensdag 4 september 2013 20:49 schreef Divje het volgende:
[..]
WowMooi campertje..
![]()
Nieuwe verslaving: Suitsnu bij s01e04. nog even te gaan dus
Dat zal ik nooit doenquote:Op woensdag 4 september 2013 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel ook hier blijven hoor. Niet ons de rug toekeren
Hoiquote:
Hoiquote:
suits is wel goede serie wil ook wel wat als dat worden laterquote:Op woensdag 4 september 2013 21:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat zal ik nooit doen
[..]
Hoi
[..]
Hoi
Echt bazigquote:Op woensdag 4 september 2013 21:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
suits is wel goede serie wil ook wel wat als dat worden later![]()
Ja, paar mensen doen melodramatisch.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik schrok vandaag wel even toen ik 'laatste VBL-SC' las![]()
Maar hij is er nog
Ja prima.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, paar mensen doen melodramatisch.
Alles goed?
Lekkerquote:Op woensdag 4 september 2013 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja prima.
Beetje moe, maar heb het druk gehad op het werk.
Nu lekker ontspannen met wijntje erbij
Ik heb dit gezien. Man man wat een tokkies.quote:
we hebben een doorstart gemaaktquote:Op woensdag 4 september 2013 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik schrok vandaag wel even toen ik 'laatste VBL-SC' las![]()
Maar hij is er nog
Welke smaak?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:17 schreef Divje het volgende:
Zo blij als een kind hier, dacht dat ik niks lekkers te knabbelen meer in huis had. Vind ik me daar toch een ongeopende zak borrelnootjesmjumjumjumjum
Suits s01e08 inmiddels...![]()
oke je bent boos je negeert mequote:Op woensdag 4 september 2013 23:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welke smaak?
Ik heb sweet chili&cheese onion
Orientalquote:Op woensdag 4 september 2013 23:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welke smaak?
Ik heb sweet chili&cheese onion
Welterusten Lavquote:
Goed, aan het genieten van Suits. Nog steedsquote:Op donderdag 5 september 2013 01:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lekker lekker
jij?
heb jij gta al besteld
welke editie?quote:Op donderdag 5 september 2013 01:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Goed, aan het genieten van Suits. Nog steeds![]()
Kan GTA ophalen de 17dehet wordt een mooie dag
De normale, al die extra dingetjes koop ik later wel als ze in de DLC aanbieding zijn ofzo..quote:Op donderdag 5 september 2013 01:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
welke editie?
ik ben nog aan het twijfelen
ik......wacht nog ff ...quote:Op donderdag 5 september 2013 01:18 schreef Divje het volgende:
[..]
De normale, al die extra dingetjes koop ik later wel als ze in de DLC aanbieding zijn ofzo..
waar besteld?quote:Op donderdag 5 september 2013 01:18 schreef Divje het volgende:
[..]
De normale, al die extra dingetjes koop ik later wel als ze in de DLC aanbieding zijn ofzo..
Die kaart boeit me niet zo, heb de hardcover strategy guide er ook bij besteld voor de heb..
Maar de gamewereld verken ik het liefst zonder zo'n grote kaart![]()
Dat wel.. Maar die 10,- tegoedbon maakt wel weer iets goedquote:
Dat wordt bedekt met de mantel der... Uhm... Radicalisering?quote:Op donderdag 5 september 2013 11:38 schreef oompaloompa het volgende:
Jammer dat de thread vol zit, de bron die tribalwars op het einde ongeloofwaardig vond was nu net de bron die een positief effect van vitamine c liet zien
u bent ook nog niet zo bekend met tribalwars.. het is een Lambiekje op steroids.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:38 schreef oompaloompa het volgende:
Jammer dat de thread vol zit, de bron die tribalwars op het einde ongeloofwaardig vond was nu net de bron die een positief effect van vitamine c liet zien
Met een snufje bankfurt.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
u bent ook nog niet zo bekend met tribalwars.. het is een Lambiekje op steroids.
Uhuhquote:Op donderdag 5 september 2013 11:38 schreef oompaloompa het volgende:
Ik ben helaas veel te bekend met tribalwars, waarom denk ik dat ik nu juist van dat paper de financiering gaf?quote:Op donderdag 5 september 2013 11:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
u bent ook nog niet zo bekend met tribalwars.. het is een Lambiekje op steroids.
Hij komt hier ook in dit topic he jongens dus, komquote:
Nou een paar jar geleden liep hier een ander figuur rond die ongeveer hetzelfde deed. Hij heeft ooit zoiets doms gezegd dat ik nog een jaar lang in mijn sig heb gebruikt. Een half jaar geleden pm of dm-de hij mij dat hij vond dat hij vroeger domme shit zei, dat hij ondertussen wijzer was geworden en of ik mijn sig aan kon passen. Er is dus nog hoop.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hij komt hier ook in dit topic he jongens dus, kom
Die jongen gaat nog naar school, al denk ik niet voor lang..
En ik ga een voorspelling doen dat ik een mc kroket bij m ga bestellen of een jaartje of 2 a 3
Dat is vaak nog wel het meest trieste van zulke figuren, het niet willen leren. Gelukkig zijn er dus ook uitzonderingenquote:Op donderdag 5 september 2013 11:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nou een paar jar geleden liep hier een ander figuur rond die ongeveer hetzelfde deed. Hij heeft ooit zoiets doms gezegd dat ik nog een jaar lang in mijn sig heb gebruikt. Een half jaar geleden pm of dm-de hij mij dat hij vond dat hij vroeger domme shit zei, dat hij ondertussen wijzer was geworden en of ik mijn sig aan kon passen. Er is dus nog hoop.
Is Mcd geen nwo dan?quote:Op donderdag 5 september 2013 11:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hij komt hier ook in dit topic he jongens dus, kom
Die jongen gaat nog naar school, al denk ik niet voor lang..
En ik ga een voorspelling doen dat ik een mc kroket bij m ga bestellen of een jaartje of 2 a 3
ik heb zelfs een keer een topic laten sluiten en gelijk gekregen.. ik vond jammer zal deze ff opzoeken XD
Helaas is dat ook menselijk, jij weet volgens mij mijn achtergrond en wat er een aantal jaar geleden is gebeurd. Toen liepen hier ook mensen rond die superintelligent zijn maar, ondanks de stapels bewijs, toch weigerden te geloven dat er echt iets aan de hand was totdat de persoon in kwestie het zelf toegaf. Dus iedereen is vatbaar voor oogkleppen denken ben ik bang :/quote:Op donderdag 5 september 2013 11:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is vaak nog wel het meest trieste van zulke figuren, het niet willen leren. Gelukkig zijn er dus ook uitzonderingen
Ach, Wajongquote:Op donderdag 5 september 2013 11:58 schreef theguyver het volgende:
[..][ afbeelding ]
mja, tribal heeft straks geen andere keuze, maar hij kan dan wel actief als spy in de mac aan het werk
quote:Op donderdag 5 september 2013 12:19 schreef Divje het volgende:
G'day Gentlemen & Gentlewomen![]()
tribalwars moet zich eens gaan verdiepen in het www.epsilonprogram.com !
Was vergeten dat je het beste je geluid wat zachter kan zetten als je op die link klikt..quote:
geluid?quote:Op donderdag 5 september 2013 12:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Was vergeten dat je het beste je geluid wat zachter kan zetten als je op die link klikt..
Gelukkigquote:Op donderdag 5 september 2013 12:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
geluid?
ow.. ehm zit op mijn werk pc heb geen geluid..
De humor van Rockstar is niet te evenaren op game-gebied. Kan niet wachten om alle leuke radio-gesprekken te luisteren terwijl ik op m'n trekker over het platteland scheur. Mag hopen dat er een radio op de trekker zitquote:
quote:Op donderdag 5 september 2013 12:40 schreef Divje het volgende:
[..]
De humor van Rockstar is niet te evenaren op game-gebied. Kan niet wachten om alle leuke radio-gesprekken te luisteren terwijl ik op m'n trekker over het platteland scheur. Mag hopen dat er een radio op de trekker zit
Haaaaahaahaquote:
Whatquote:
Dit is denk ik het grappigste wat ik in lange tijd gezien hebquote:Op donderdag 5 september 2013 13:20 schreef theguyver het volgende:
[..]vet he... japanners maken ook hilarische games
quote:
Mooi.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:41 schreef Tjacka het volgende:
om de sfeer hier omhoog te krijgen ga ik even een leuk nummer plaatsen
welke sport hebben we het hier over?quote:Op donderdag 5 september 2013 15:59 schreef theguyver het volgende:
zo ff al mijn amerikaanse collega's ff een trap tegen de schenen gegeven!
why do they still call this the world series ... you know there are 194 more countries who play this game
BTW which tiny little country was world champion in this game again????
with only 30.000 people who actualy play this game agains a couple of millions in your country..
wow you guys maybe invented this game but you realy suck at it.
heb nu al 17 kwaaie e-mails binnen
Je weet dat de Amerikanen zelf niet met prof spelers mee doen aan het WK?quote:Op donderdag 5 september 2013 15:59 schreef theguyver het volgende:
zo ff al mijn amerikaanse collega's ff een trap tegen de schenen gegeven!
why do they still call this the world series ... you know there are 194 more countries who play this game
BTW which tiny little country was world champion in this game again????
with only 30.000 people who actualy play this game agains a couple of millions in your country..
wow you guys maybe invented this game but you realy suck at it.
heb nu al 17 kwaaie e-mails binnen
Honkbalquote:Op donderdag 5 september 2013 17:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
welke sport hebben we het hier over?
ja dacht ik al...beetje lame. iedereen is kansloos tegen de usa profs.quote:
honkbal, oeps had ik dat er niet bij gezet?quote:Op donderdag 5 september 2013 17:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
welke sport hebben we het hier over?
zeg het dat lucht opquote:Op donderdag 5 september 2013 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon beetje![]()
Morgen lach ik weer.
Thanks for asking. Lief.
ik hoop hetquote:Op donderdag 5 september 2013 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De pest in.
Gaat wel over hoor.
Komt wel goed schatje.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De pest in.
Gaat wel over hoor.
Heb vandaag zulke leuke vogels gezien!quote:
Dankjewel Divje. Voel me nu al een stuk beter dankzij julliequote:Op donderdag 5 september 2013 21:56 schreef Divje het volgende:
Even wat positieve energie in dit topic pompen..![]()
Morgen komt alles weer goed Lav! Een nieuwe dag..
haha leuk!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb vandaag zulke leuke vogels gezien!
Ook kwartels.
Maar de lachduif vond ik helemaal super. Die lacht als woody woodpecker hahahaháha
Heb wat foto's van de kwartels gemaakt speciaal voor jou maar ze zijn niet zo duidelijk mede door de dikke tralies en omdat ze steeds wegrenden.
Gelukkigquote:Op donderdag 5 september 2013 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankjewel Divje. Voel me nu al een stuk beter dankzij jullie
Ik moest wel lachen hoor. Er was een kooi met van die dwergpapagaaien en die maakten een kabaal! En raad eens wie er aan weerskanten in de kooien zaten?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha leuk!
Laat maar zien hoor.
Ik heb die tamme parkiet ook naar buiten gedaan...werd er gek van. Vrouwtje voor hem gehaald en nu speelt er zich een ware romance afzal morgen ook eens wat foto's nemen.
Enjoy Divjequote:Op donderdag 5 september 2013 22:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Ga weer verder met Suits, halverwege seizoen 2 nu..
die dove?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen hoor. Er was een kooi met van die dwergpapagaaien en die maakten een kabaal! En raad eens wie er aan weerskanten in de kooien zaten?
Mooie beesten!quote:Op donderdag 5 september 2013 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
In de Alkmaarse Hout.
Hebben ze heel mooie vogels.
Zoals bijvoorbeeld deze
[ afbeelding ]
die liep op zijn tenen een soort dansje te doen voor zijn vrouwtje
weet de naam helaas niet meer
Dat is eigenlijk best vreemd he?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mooie beesten!
Van de week lande er een torenvalk op de volliere.
Paniek.het was gelijk een uur rustig. Met een kat hebben ze dat minder...typisch.
Ja weet niet. Zo'n roofvogel is het echt paniek en schuilen ze. bij een kat kijken ze eerst de kat uit de boom.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best vreemd he?
quote:Op donderdag 5 september 2013 22:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja weet niet. Zo'n roofvogel is het echt paniek en schuilen ze. bij een kat kijken ze eerst de kat uit de boom.
Nog 1 dagje voor jou zeker?quote:
Pffff.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nog 1 dagje voor jou zeker?
Ik heb een horeca weekend...kom net uit de nachtdienst en zaterdag pas weer om 6 uur...in de ochtend.
Ja hoor. Vind de afwisseling wel lekker.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pffff.
Bevalt het je verder wel goed?
Het valt mij op dat je héél véél werkt.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hoor. Vind de afwisseling wel lekker.
Maar het lijkt op de 1 of andere manier wel of je veel minder vrije tijd hebt...
Ja dat klopt ook wel...het was even aan het inkakken maar met dit weer is het ineens weer super druk.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het valt mij op dat je héél véél werkt.
Ik hoop het voor je.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook wel...het was even aan het inkakken maar met dit weer is het ineens weer super druk.
Gister moest ik 48 kratten heineken klaarzetten voor een cafetaria...als voorbeeldje.
Vanaf volgende week verwacht ik toch wel rust tot maart....
Nou inderdaadquote:Op donderdag 5 september 2013 23:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jawel komt goed hoor.
Heb ik eindelijk eens tijd om langs te komen
4 tot 11 altijdquote:Op donderdag 5 september 2013 23:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat was gelukkig niet zo'n lange werktijd he?
Ja lekker is dat he die %. zo denk ik ook altijdquote:Op donderdag 5 september 2013 23:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
4 tot 11 altijd
130 procent vanaf 6 uur, 140 procent vanaf 9 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |