we hebben een doorstart gemaaktquote:Op woensdag 4 september 2013 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik schrok vandaag wel even toen ik 'laatste VBL-SC' las
Maar hij is er nog

mjumjumjumjum
 mjumjumjumjum 

Welke smaak?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:17 schreef Divje het volgende:
Zo blij als een kind hier, dacht dat ik niks lekkers te knabbelen meer in huis had. Vind ik me daar toch een ongeopende zak borrelnootjesmjumjumjumjum
Suits s01e08 inmiddels...

oke je bent boos je negeert mequote:Op woensdag 4 september 2013 23:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welke smaak?
Ik heb sweet chili&cheese onion

Orientalquote:Op woensdag 4 september 2013 23:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welke smaak?
Ik heb sweet chili&cheese onion

Welterusten Lavquote:

Goed, aan het genieten van Suits. Nog steedsquote:Op donderdag 5 september 2013 01:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lekker lekker
jij?
heb jij gta al besteld

het wordt een mooie dag
 het wordt een mooie dag  

welke editie?quote:Op donderdag 5 september 2013 01:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Goed, aan het genieten van Suits. Nog steeds
Kan GTA ophalen de 17dehet wordt een mooie dag

De normale, al die extra dingetjes koop ik later wel als ze in de DLC aanbieding zijn ofzo..quote:Op donderdag 5 september 2013 01:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
welke editie?
ik ben nog aan het twijfelen

ik......wacht nog ff ...quote:Op donderdag 5 september 2013 01:18 schreef Divje het volgende:
[..]
De normale, al die extra dingetjes koop ik later wel als ze in de DLC aanbieding zijn ofzo..

waar besteld?quote:Op donderdag 5 september 2013 01:18 schreef Divje het volgende:
[..]
De normale, al die extra dingetjes koop ik later wel als ze in de DLC aanbieding zijn ofzo..
Die kaart boeit me niet zo, heb de hardcover strategy guide er ook bij besteld voor de heb..
Maar de gamewereld verken ik het liefst zonder zo'n grote kaart

Dat wel.. Maar die 10,- tegoedbon maakt wel weer iets goedquote:
 En heb het er wel voor over. Rockstar
 En heb het er wel voor over. Rockstar  

Dat wordt bedekt met de mantel der... Uhm... Radicalisering?quote:Op donderdag 5 september 2013 11:38 schreef oompaloompa het volgende:
Jammer dat de thread vol zit, de bron die tribalwars op het einde ongeloofwaardig vond was nu net de bron die een positief effect van vitamine c liet zien

u bent ook nog niet zo bekend met tribalwars.. het is een Lambiekje op steroids.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:38 schreef oompaloompa het volgende:
Jammer dat de thread vol zit, de bron die tribalwars op het einde ongeloofwaardig vond was nu net de bron die een positief effect van vitamine c liet zien

Met een snufje bankfurt.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
u bent ook nog niet zo bekend met tribalwars.. het is een Lambiekje op steroids.

Uhuhquote:Op donderdag 5 september 2013 11:38 schreef oompaloompa het volgende:

Ik ben helaas veel te bekend met tribalwars, waarom denk ik dat ik nu juist van dat paper de financiering gaf?quote:Op donderdag 5 september 2013 11:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
u bent ook nog niet zo bekend met tribalwars.. het is een Lambiekje op steroids.

Hij komt hier ook in dit topic he jongens dus, komquote:

Nou een paar jar geleden liep hier een ander figuur rond die ongeveer hetzelfde deed. Hij heeft ooit zoiets doms gezegd dat ik nog een jaar lang in mijn sig heb gebruikt. Een half jaar geleden pm of dm-de hij mij dat hij vond dat hij vroeger domme shit zei, dat hij ondertussen wijzer was geworden en of ik mijn sig aan kon passen. Er is dus nog hoop.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hij komt hier ook in dit topic he jongens dus, kom
Die jongen gaat nog naar school, al denk ik niet voor lang..
En ik ga een voorspelling doen dat ik een mc kroket bij m ga bestellen of een jaartje of 2 a 3

Dat is vaak nog wel het meest trieste van zulke figuren, het niet willen leren. Gelukkig zijn er dus ook uitzonderingenquote:Op donderdag 5 september 2013 11:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nou een paar jar geleden liep hier een ander figuur rond die ongeveer hetzelfde deed. Hij heeft ooit zoiets doms gezegd dat ik nog een jaar lang in mijn sig heb gebruikt. Een half jaar geleden pm of dm-de hij mij dat hij vond dat hij vroeger domme shit zei, dat hij ondertussen wijzer was geworden en of ik mijn sig aan kon passen. Er is dus nog hoop.

Is Mcd geen nwo dan?quote:Op donderdag 5 september 2013 11:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hij komt hier ook in dit topic he jongens dus, kom
Die jongen gaat nog naar school, al denk ik niet voor lang..
En ik ga een voorspelling doen dat ik een mc kroket bij m ga bestellen of een jaartje of 2 a 3
ik heb zelfs een keer een topic laten sluiten en gelijk gekregen.. ik vond jammer zal deze ff opzoeken XD

Helaas is dat ook menselijk, jij weet volgens mij mijn achtergrond en wat er een aantal jaar geleden is gebeurd. Toen liepen hier ook mensen rond die superintelligent zijn maar, ondanks de stapels bewijs, toch weigerden te geloven dat er echt iets aan de hand was totdat de persoon in kwestie het zelf toegaf. Dus iedereen is vatbaar voor oogkleppen denken ben ik bang :/quote:Op donderdag 5 september 2013 11:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is vaak nog wel het meest trieste van zulke figuren, het niet willen leren. Gelukkig zijn er dus ook uitzonderingen

Ach, Wajongquote:Op donderdag 5 september 2013 11:58 schreef theguyver het volgende:
[..][ afbeelding ]
mja, tribal heeft straks geen andere keuze, maar hij kan dan wel actief als spy in de mac aan het werk

quote:Op donderdag 5 september 2013 12:19 schreef Divje het volgende:
G'day Gentlemen & Gentlewomen
tribalwars moet zich eens gaan verdiepen in het www.epsilonprogram.com !

Was vergeten dat je het beste je geluid wat zachter kan zetten als je op die link klikt..quote:

geluid?quote:Op donderdag 5 september 2013 12:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Was vergeten dat je het beste je geluid wat zachter kan zetten als je op die link klikt..

Gelukkigquote:Op donderdag 5 september 2013 12:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
geluid?
ow.. ehm zit op mijn werk pc heb geen geluid..
 is van GTA
 is van GTA  

De humor van Rockstar is niet te evenaren op game-gebied. Kan niet wachten om alle leuke radio-gesprekken te luisteren terwijl ik op m'n trekker over het platteland scheur. Mag hopen dat er een radio op de trekker zitquote:

quote:Op donderdag 5 september 2013 12:40 schreef Divje het volgende:
[..]
De humor van Rockstar is niet te evenaren op game-gebied. Kan niet wachten om alle leuke radio-gesprekken te luisteren terwijl ik op m'n trekker over het platteland scheur. Mag hopen dat er een radio op de trekker zit

Haaaaahaahaquote:

Whatquote:

Dit is denk ik het grappigste wat ik in lange tijd gezien hebquote:Op donderdag 5 september 2013 13:20 schreef theguyver het volgende:
[..]vet he... japanners maken ook hilarische games

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |