we hebben een doorstart gemaaktquote:Op woensdag 4 september 2013 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik schrok vandaag wel even toen ik 'laatste VBL-SC' las![]()
Maar hij is er nog
Welke smaak?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:17 schreef Divje het volgende:
Zo blij als een kind hier, dacht dat ik niks lekkers te knabbelen meer in huis had. Vind ik me daar toch een ongeopende zak borrelnootjesmjumjumjumjum
Suits s01e08 inmiddels...![]()
oke je bent boos je negeert mequote:Op woensdag 4 september 2013 23:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welke smaak?
Ik heb sweet chili&cheese onion
Orientalquote:Op woensdag 4 september 2013 23:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welke smaak?
Ik heb sweet chili&cheese onion
Welterusten Lavquote:
Goed, aan het genieten van Suits. Nog steedsquote:Op donderdag 5 september 2013 01:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lekker lekker
jij?
heb jij gta al besteld
welke editie?quote:Op donderdag 5 september 2013 01:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Goed, aan het genieten van Suits. Nog steeds![]()
Kan GTA ophalen de 17dehet wordt een mooie dag
De normale, al die extra dingetjes koop ik later wel als ze in de DLC aanbieding zijn ofzo..quote:Op donderdag 5 september 2013 01:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
welke editie?
ik ben nog aan het twijfelen
ik......wacht nog ff ...quote:Op donderdag 5 september 2013 01:18 schreef Divje het volgende:
[..]
De normale, al die extra dingetjes koop ik later wel als ze in de DLC aanbieding zijn ofzo..
waar besteld?quote:Op donderdag 5 september 2013 01:18 schreef Divje het volgende:
[..]
De normale, al die extra dingetjes koop ik later wel als ze in de DLC aanbieding zijn ofzo..
Die kaart boeit me niet zo, heb de hardcover strategy guide er ook bij besteld voor de heb..
Maar de gamewereld verken ik het liefst zonder zo'n grote kaart![]()
Dat wel.. Maar die 10,- tegoedbon maakt wel weer iets goedquote:
Dat wordt bedekt met de mantel der... Uhm... Radicalisering?quote:Op donderdag 5 september 2013 11:38 schreef oompaloompa het volgende:
Jammer dat de thread vol zit, de bron die tribalwars op het einde ongeloofwaardig vond was nu net de bron die een positief effect van vitamine c liet zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |