Final Fantasy? Dat heeft me nooit echt getrokkenquote:Op woensdag 4 september 2013 16:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja had nieuwe ff reborn ook gekocht en afgelopen vrijdag vrijgenomen dacht mooi lekker hele weekend voor mezelf,op de avonden na dan.
mja, sinds zondag lag de server er uit..
mmorpg voor ps3 en aangezien mijn pc dit soort games niet trekt..quote:Op woensdag 4 september 2013 16:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Final Fantasy? Dat heeft me nooit echt getrokkenDaar stapte ik met een compleet ander idee in, was er snel klaar mee
ik ook ben lui en heb geen haar op mijn hoofdquote:Op woensdag 4 september 2013 16:52 schreef Divje het volgende:
Zo'n kapsel en manische opruim buien? Jaloers..
volgens mijn huisgenoten is het een leuke serie.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:54 schreef Divje het volgende:
Goed, ik ga ff beginnen met Suits S01E01. Hopelijk bevalt het..![]()
Zal me benieuwenquote:Op woensdag 4 september 2013 16:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
volgens mijn huisgenoten is het een leuke serie.
Ik pleur nog ff de laatste paar mails de deur uit en ik ga raspatat halen![]()
![]()
Wowquote:
Wel ook hier blijven hoor. Niet ons de rug toekerenquote:Op woensdag 4 september 2013 20:49 schreef Divje het volgende:
[..]
WowMooi campertje..
![]()
Nieuwe verslaving: Suitsnu bij s01e04. nog even te gaan dus
Dat zal ik nooit doenquote:Op woensdag 4 september 2013 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel ook hier blijven hoor. Niet ons de rug toekeren
Hoiquote:
Hoiquote:
suits is wel goede serie wil ook wel wat als dat worden laterquote:Op woensdag 4 september 2013 21:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat zal ik nooit doen
[..]
Hoi
[..]
Hoi
Echt bazigquote:Op woensdag 4 september 2013 21:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
suits is wel goede serie wil ook wel wat als dat worden later![]()
Ja, paar mensen doen melodramatisch.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik schrok vandaag wel even toen ik 'laatste VBL-SC' las![]()
Maar hij is er nog
Ja prima.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, paar mensen doen melodramatisch.
Alles goed?
Lekkerquote:Op woensdag 4 september 2013 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja prima.
Beetje moe, maar heb het druk gehad op het werk.
Nu lekker ontspannen met wijntje erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |