Jammer genoeg goed begonnenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je tevreden hoe PSV het momenteel doet JC?
Weddenschap verloren, dus nu een Bommel UI.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh! Ik dacht aan je ava te zien dat je voor PSV was.
Ajax
Oh dat verklaart het. Doet zeker wel pijn he?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Weddenschap verloren, dus nu een Bommel UI.
Sorry Divje. Heb mijn schoonheidsslaapje nodig.quote:
Aww, maar dan vind ik het wel goedquote:Op woensdag 4 september 2013 00:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sorry Divje. Heb mijn schoonheidsslaapje nodig.
ik bedoel dat als ik nu niet ga slapen er morgenochtend niet uit kan komen
Neuh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op woensdag 4 september 2013 00:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Neuh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe gaat ieGroot fan van User Wotte
Chill, R.I.P.D. is een aanraderquote:
ja goed wel eigenlijk.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Chill, R.I.P.D. is een aanraderJeff Bridges is een baas. Hoe is het met Tjacka?
Good luck en welterustenquote:Op woensdag 4 september 2013 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
morgen 10 voor 6 wekker. hopelijk slaap ik wat
quote:
Gefeliciteerd! Bloemetje voor jouquote:Op woensdag 4 september 2013 08:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
gister mijn 5000 ste post geplaatst.
gebak
moge iedereen![]()
dank je wel, maare was jij niet voor AZ?quote:Op woensdag 4 september 2013 10:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Bloemetje voor jou
En heb je gezien dat Het Ronde Huis nu aan het 25ste topic bezig is?
Ook een jubileum![]()
En goeiemorgen allemaal
Ik ben voor Ajax, AZ en ivm neefje soms voor Feyenoord.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
dank je wel, maare was jij niet voor AZ?
of juich je gewoon voor alles en iedereen?
en inso moest er om 6 uur uit, denk dat dat m is
![]()
feliquote:Op woensdag 4 september 2013 08:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
gister mijn 5000 ste post geplaatst.
gebak
moge iedereen![]()
ty goeie morgen Tjacka.quote:
ik in februari of volgende maand.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
ty goeie morgen Tjacka.
btw wie gaat er hier allemaal nog naar skool btw?
TY op naar de http://forum.fok.nl/user/list_usertotalsquote:Op woensdag 4 september 2013 14:49 schreef Divje het volgende:
Omnomnom patatjes![]()
Ga niet naar school trouwens. & congrats theguyver met je 5000ste post!
Oef. Succes daarmee! Over een jaartje ofwat meld ik me ook weer als scholierquote:Op woensdag 4 september 2013 15:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
TY op naar de http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
nog maar 40.000 post te gaan![]()
weinig scholieren hier
Enig idee wat voor een studie?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Oef. Succes daarmee! Over een jaartje ofwat meld ik me ook weer als scholier
Ik denk iets in de psychologische richting. Maar ben nog steeds zoekende. Heb eerlijk gezegd geen ideequote:Op woensdag 4 september 2013 15:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Enig idee wat voor een studie?
of ben je nog over na aan het denken?
vandaar dat je in BNW rond neust?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik denk iets in de psychologische richting. Maar ben nog steeds zoekende. Heb eerlijk gezegd geen ideePsychologie is het eerste wat in me opkomt.
Ik neus overal rond hehe. LIF, R&P, Voetbal, NWS en GAM enzo. Post eigenlijk alleen in deze slowchat, en af en toe ergens andersquote:Op woensdag 4 september 2013 15:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
vandaar dat je in BNW rond neust?
of zit je echt alleen in dit forum
jup ken dat bij mij komen mensen alleen maar praten als ze probleem hebben.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik neus overal rond hehe. LIF, R&P, Voetbal, NWS en GAM enzo. Post eigenlijk alleen in deze slowchat, en af en toe ergens anders![]()
Maar psychologie trekt me wel omdat ik heel analyserend leef. Herken heel snel gedragspatronen, en praat er graag over met mensen. Daar worden m'n vrienden soms gek van
Haha, zie je die mensen nu nog wel dan? Als ze echt alleen naar je toe kwamen om hun hart te luchten en dat je ze daarna niet meer ziet is wel lulligquote:Op woensdag 4 september 2013 15:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
jup ken dat bij mij komen mensen alleen maar praten als ze probleem hebben.
Is de laatste tijd wel weer erg rustig op mijn bank, denk dat ik de meeste problemen de wereld uit geholpen heb.
En heb te veel mee gemaakt, in de afgelopen 15 jaar ... dus levens ervarig zat
haha ja dat laatste had ik ook, 2 psych's gehad 10 jaar geleden ipv over mij ging het over hun..
dus toen had ik iets van dit klopt niet laat maar![]()
340 met 55.618 posts nu dus 55.619quote:Op woensdag 4 september 2013 15:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
TY op naar de http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
nog maar 40.000 post te gaan![]()
weinig scholieren hier
quote:Op woensdag 4 september 2013 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
340 met 55.618 posts nu dus 55.619
Wat mij altijd weer opvalt bij jou is je aanstekelijke optimisme. Nooit chagerijning en dat ondanks de ellende die je hebt meegemaakt. Petje afquote:Op woensdag 4 september 2013 15:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
jup ken dat bij mij komen mensen alleen maar praten als ze probleem hebben.
Is de laatste tijd wel weer erg rustig op mijn bank, denk dat ik de meeste problemen de wereld uit geholpen heb.
En heb te veel mee gemaakt, in de afgelopen 15 jaar ... dus levens ervarig zat
haha ja dat laatste had ik ook, 2 psych's gehad 10 jaar geleden ipv over mij ging het over hun..
dus toen had ik iets van dit klopt niet laat maar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |