Dankjewel Divje. Voel me nu al een stuk beter dankzij julliequote:Op donderdag 5 september 2013 21:56 schreef Divje het volgende:
Even wat positieve energie in dit topic pompen..![]()
Morgen komt alles weer goed Lav! Een nieuwe dag..
haha leuk!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb vandaag zulke leuke vogels gezien!
Ook kwartels.
Maar de lachduif vond ik helemaal super. Die lacht als woody woodpecker hahahaháha
Heb wat foto's van de kwartels gemaakt speciaal voor jou maar ze zijn niet zo duidelijk mede door de dikke tralies en omdat ze steeds wegrenden.
Gelukkigquote:Op donderdag 5 september 2013 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankjewel Divje. Voel me nu al een stuk beter dankzij jullie
Ik moest wel lachen hoor. Er was een kooi met van die dwergpapagaaien en die maakten een kabaal! En raad eens wie er aan weerskanten in de kooien zaten?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha leuk!
Laat maar zien hoor.
Ik heb die tamme parkiet ook naar buiten gedaan...werd er gek van. Vrouwtje voor hem gehaald en nu speelt er zich een ware romance afzal morgen ook eens wat foto's nemen.
Enjoy Divjequote:Op donderdag 5 september 2013 22:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Ga weer verder met Suits, halverwege seizoen 2 nu..
die dove?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen hoor. Er was een kooi met van die dwergpapagaaien en die maakten een kabaal! En raad eens wie er aan weerskanten in de kooien zaten?
Mooie beesten!quote:Op donderdag 5 september 2013 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
In de Alkmaarse Hout.
Hebben ze heel mooie vogels.
Zoals bijvoorbeeld deze
[ afbeelding ]
die liep op zijn tenen een soort dansje te doen voor zijn vrouwtje
weet de naam helaas niet meer
Dat is eigenlijk best vreemd he?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mooie beesten!
Van de week lande er een torenvalk op de volliere.
Paniek.het was gelijk een uur rustig. Met een kat hebben ze dat minder...typisch.
Ja weet niet. Zo'n roofvogel is het echt paniek en schuilen ze. bij een kat kijken ze eerst de kat uit de boom.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best vreemd he?
quote:Op donderdag 5 september 2013 22:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja weet niet. Zo'n roofvogel is het echt paniek en schuilen ze. bij een kat kijken ze eerst de kat uit de boom.
Nog 1 dagje voor jou zeker?quote:
Pffff.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nog 1 dagje voor jou zeker?
Ik heb een horeca weekend...kom net uit de nachtdienst en zaterdag pas weer om 6 uur...in de ochtend.
Ja hoor. Vind de afwisseling wel lekker.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pffff.
Bevalt het je verder wel goed?
Het valt mij op dat je héél véél werkt.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hoor. Vind de afwisseling wel lekker.
Maar het lijkt op de 1 of andere manier wel of je veel minder vrije tijd hebt...
Ja dat klopt ook wel...het was even aan het inkakken maar met dit weer is het ineens weer super druk.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het valt mij op dat je héél véél werkt.
Ik hoop het voor je.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook wel...het was even aan het inkakken maar met dit weer is het ineens weer super druk.
Gister moest ik 48 kratten heineken klaarzetten voor een cafetaria...als voorbeeldje.
Vanaf volgende week verwacht ik toch wel rust tot maart....
Nou inderdaadquote:Op donderdag 5 september 2013 23:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jawel komt goed hoor.
Heb ik eindelijk eens tijd om langs te komen
4 tot 11 altijdquote:Op donderdag 5 september 2013 23:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat was gelukkig niet zo'n lange werktijd he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |