wel veel niet allemaal, sommige wonen gewoon of niet meer in de buurt.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, zie je die mensen nu nog wel dan? Als ze echt alleen naar je toe kwamen om hun hart te luchten en dat je ze daarna niet meer ziet is wel lulligMaar het is wel fijn om mensen te kunnen helpen daarmee
tenminste, zo ervaar ik het.
Vind het jammere aan m'n psych dat ze alles zo volgens het boekje doet.. Die shit heb ik allemaal al gehoord en gelezen'structuur dit, ritme dat, hoe voel je je daarbij? Wat deed het met je? Ga na of die gedachten reëel zijn!' enz enz..
![]()
Jij gaat ook niet meer naar school toch? Of studeer je naast je werk?
na 3 jaar zo'n beetje als echte fokker op een zolderkamer opgesloten te hebben gezeten.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat mij altijd weer opvalt bij jou is je aanstekelijke optimisme. Nooit chagerijning en dat ondanks de ellende die je hebt meegemaakt. Petje af
been there, read that and vandaar mijnquote:Op woensdag 4 september 2013 15:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
na 3 jaar zo'n beetje als echte fokker op een zolderkamer opgesloten te hebben gezeten.
was ik er klaar mee!
En als ik nou kleine opsomming zou moeten gaan maken met wat voor narigheid ik in totaal heb mee gemaakt.
dan verklaar je me de grootste pechvogel van de planneet ryan3 heeft nog ergens een topic waar wat dingetjes op stonden..van nare gebeurtenissen denk zo'n 30% van alle tegenslagen.
Drukte is soms wel goed toch? Lekker doorwerken?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed! Beetje druk vandaag maar dat geeft niks.
Met jou?
Ohja, dat I told u so klinkt me bekend in de oren. Vaker meegemaakt dan me lief is. Maar dat is hun probleempje. Dan heb je het wel gehad met die psersonen zeg maar.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
wel veel niet allemaal, sommige wonen gewoon of niet meer in de buurt.
er is maar een enkeling waar ik geen contact meer mee heb, en ik kan heel goed die mensen uitlezen waarbij een I told u so geregeld naar voren komt en daarna heb ik er geen contact meer mee.
en idd moet volgens boekje..
ik was er beetje klaar mee nadat ik voor de zoveelste keer verwezen werd naar een andere psych omdat ik hun taak zelf over nam na wat praten begon ik tegenvragen te stellen en wisten ze niet meer wat ze moesten doen, ditzelfde heb ik met telefonische verkopers, en verkopers op straat en zo.
nope werk full time. zit nu nog op werk tot 17:00 zit altijd ff op fok! wanneer ik een mail zoek of op een antwoord wacht via mesenger van collega, dat duurt altijd even.
... begin nu niet weer over raspatatquote:Op woensdag 4 september 2013 16:03 schreef Lavenderr het volgende:
Raspatat, jammie.
Ja hoor Divje, echt fijn als het druk is. Dan vliegt de dag voorbij.
O echtquote:Op woensdag 4 september 2013 16:03 schreef Lavenderr het volgende:
Raspatat, jammie.
Ja hoor Divje, echt fijn als het druk is. Dan vliegt de dag voorbij.
quote:Op woensdag 4 september 2013 16:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
... begin nu niet weer over raspatat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op woensdag 4 september 2013 16:08 schreef theguyver het volgende:
optiefen gvdr...
oke fuck ik ik ga Xing xing bellen dat ik straks een grote zak ga halen..![]()
idd mijn muis werkt niet meer omdat ik op tafel zat te kwijlen..quote:Op woensdag 4 september 2013 16:09 schreef Lavenderr het volgende:
Schokkende , aanstootgevende en jaloersmakende foto's graag in spoiler Divje
Zoiets?quote:Op woensdag 4 september 2013 16:11 schreef Divje het volgende:
Het spijt me![]()
Ik ben eventueel klaar om een gepaste straf te ontvangen
Weet je dat ik er echt trek in heb nu.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
idd mijn muis werkt niet meer omdat ik op tafel zat te kwijlen..![]()
lav zal ik voor jou ook bestellen
quote:
Ja beetje wel he?quote:Op woensdag 4 september 2013 16:16 schreef Divje het volgende:
[..]Buitenproportioneel noemt men dat
die 2 dingen niet in 1 zin gebruiken aubquote:Op woensdag 4 september 2013 16:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet je dat ik er echt trek in heb nu.
Lekker met mayo, pindasaus en uitjes
nice zat zeer goed in elkaar.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:19 schreef Divje het volgende:
theguyver! Hoe vond je World War Z trouwens?
Dat issie ookquote:Op woensdag 4 september 2013 16:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja beetje wel he?
Maar die patat ziet er ook buitenproportioneel lekker uit
The Last of Usquote:Op woensdag 4 september 2013 16:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
nice zat zeer goed in elkaar.![]()
had eerst zoiets van jeej alweer een oorlogs film, maar had zo beetje the last of us PS3 gevoel
enige game die mij bijna heeft laten janken![]()
NIET dude wat doe jij hier?quote:Op woensdag 4 september 2013 16:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat issie ook
[..]
The Last of Usnog niet uitgespeeld maar wát een game.
World War Z had er op sommige momenten wel iets van weg idd..
Ik heb een Ellie sticker op m'n controller![]()
Ik was nog bezig met Ni No Kuniquote:Op woensdag 4 september 2013 16:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
NIET dude wat doe jij hier?
gamen foddermucker..
toen spel uit kwam vrijdag gekocht en weekend op normal uitgespeeld eerste 2 uur zonder maar ook 1 kogel af te vurenquote:Op woensdag 4 september 2013 16:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik was nog bezig met Ni No KuniEn ik heb de eigenaardige eigenschap games niet uit te spelen.. Is me alleen gelukt bij RCT 1 en 2. En GTA 1, 2, 3, Vice City en IV
Als ik alle games die ik heb uit wil spelen moet ik mezelf een jaar opsluiten en non-stop gamen denk ik![]()
Damnquote:Op woensdag 4 september 2013 16:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
toen spel uit kwam vrijdag gekocht en weekend op normal uitgespeeld eerste 2 uur zonder maar ook 1 kogel af te vuren
ja had nieuwe ff reborn ook gekocht en afgelopen vrijdag vrijgenomen dacht mooi lekker hele weekend voor mezelf,op de avonden na dan.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:43 schreef Divje het volgende:
[..]
DamnZolang gamen kan ik alleen met GTA.. Vanaf 17 september ben ik dan ook even spoorloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |