Inso is (de) baas. Aangezien jij 't liefst delegeert vind ik je team-leider.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
inso is de leider
uhmmm, banner ofzo, dat niet alleen over bnw gaat ja weet ik veel.
okquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Inso is (de) baas. Aangezien jij 't liefst delegeert vind ik je team-leider.
Ja weetikveelditdatzuszo
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Alleen een banner is een beetje karig niet?
ik volg jullie niet meerquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Alleen een banner is een beetje karig niet?
Banner met BNW verwijzingen & Voetbal en ???quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, maar sowieso beter dan nu
gedicht van inso moet wel blijven staan
ding met vaste users zijn er alleen niet zo veelquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Banner met BNW verwijzingen & Voetbal en ???![]()
Gedicht van Inso, natuurlijk blijft die staan![]()
Errr...
Mee eens hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Banner met BNW verwijzingen & Voetbal en ???![]()
Gedicht van Inso, natuurlijk blijft die staan![]()
Errr...
Niet veel, wel trouw.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ding met vaste users zijn er alleen niet zo veel
chilquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:57 schreef Tjacka het volgende:
nog 2 uur werken en dan een dagje vrij
Dit.quote:
wel de x64 versie ?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit.
Ik krijg m'n photoshop niet meer aan de praat. Wou ff pielen met 'n plaatje voor een banner
Ben je iets leuks aan het creeeren Divje?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit.
Ik krijg m'n photoshop niet meer aan de praat. Wou ff pielen met 'n plaatje voor een banner
Nee lukt niet..quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je iets leuks aan het creeeren Divje?
Patience speel ik ook op mijn tablet. En Word on. Ken je dat?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee lukt niet..Ben sinds die post patience aan het spelen..
Ben ook te lui om uit te zoeken waarom photoshop het niet doet..morgen nieuwe poging.
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Patience speel ik ook op mijn tablet. En Word on. Ken je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |