Wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:09 schreef aeque het volgende:
Ik wist niet dat een mens zich zo klote kon voelen...
Krijg vandaag belangrijk nieuws maar heb nog geen flauw idee of het goed of slecht is. Voor de rest ligt m'n bed gewoon te lekkerquote:
Welkom bij de club.quote:Op maandag 2 september 2013 23:31 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Eight year olds, dude...
Verder precies dat wat je post, ik sta te springen om wat meevallers of ruimte om aan mezelf te werken (tenenkrommende uitdrukking, ik weet het, maar helaas wel nodig).
Wat was er gebeurd?quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:12 schreef Luxuria het volgende:
Mijn eerste echte boze mailtje sturen op het werk is een feit.
Wat was ik woedend vanmorgen.
Nu voel ik me goeeed!
Ik heb op het werk een soort van cursus georganiseerd waarvan 4 bijeenkomsten in het jaar zijn. Aan het begin van het jaar heb ik de planning gestuurd en een week voor iedere sessie stuur ik iedereen een herinneringsmail. Ook met de vraag om afmeldingen en wisselingen tijdig door te geven. Iedere keer zijn er wel weer mensen die dit niet doen waar ik me al aan erger.quote:
Als dat geen neuken wordt!quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:10 schreef Mishu het volgende:
Wow ik ben net toegevoegd door de zanger (persoonlijk profiel) van een hele grote act die ik onlangs heb zien spelen.
->quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:41 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Eén mailtje van leidinggevende over contact hebben en meteen weer emotioneel/in de stress/onrustig...
quote:
Waarmee ben je dan streng voor jezelf ?quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:50 schreef SEMTEX het volgende:
Soms ben ik zo onnodig streng voor mezelf.
Gevoelig voor warmte toevallig ?quote:
What's up?quote:
Toch geen slechte gevolgen voor jou mag ik hopen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
What's up?
OT: geschrokken van ontwikkelingen op m'n werk. Nog steeds een knoop in m'n maag ervan
Nee, althans nu nog niet. Maar de nood is hoog, dat is duidelijk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toch geen slechte gevolgen voor jou mag ik hopen?
We zullen duimen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, althans nu nog niet. Maar de nood is hoog, dat is duidelijk.
Doe je goed! Wat is het? Ben zelf nog aan het opbouwen maar het is nog drama zo na de vakantiequote:Op dinsdag 3 september 2013 21:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
Fuck yes nieuw record aan een stuk hard gelopen. Grenzen verleggen
4km. Dat is voor een ervaren hardloper een opwarmrondje, maar ik begon 2 maanden terug met amper 1.5km, dus de progressie mag er wezenquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:29 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Doe je goed! Wat is het? Ben zelf nog aan het opbouwen maar het is nog drama zo na de vakantie
Zit nu idd ook op 4km na warmlopen (+/- 1km en ff rekken). Dat 3x per week ofzo. Doel is weer om eens in de week 8km te lopen aan een stuk en dan nog 2x 5km.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
4km. Dat is voor een ervaren hardloper een opwarmrondje, maar ik begon 2 maanden terug met amper 1.5km, dus de progressie mag er wezenen dan wel aan 1 stuk, dus geen pauze.
En jij?
dacht het niet. Verantwoordelijk zijn voor belangrijke dingen, huuu!quote:Op woensdag 4 september 2013 15:36 schreef Iwanius het volgende:
Daarom moet je ook zorgen dat je de leiding hebt,kun je werk delegeren en zelf ervan verstoken blijven..
wow, dat is heftig nieuws om te horenquote:Op donderdag 5 september 2013 00:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Verdwaasd, vanavond gehoord dat een jeugdvriendinnetje de ochtend ws niet meer haalt, na16 wkn vechten tegen n bacterie op haar longen is ze in coma gebracht en gaat ze dood.
En hoewel zij door taaislijm ziekte geen hoge levensverwachting had, komt dit wel ff binnen!
Meid is net zo oud als ik...
Precies.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:45 schreef Bienelientjee het volgende:
Voel me wel ok. Broertje maakte mij net flink chagerijnig, maar daar heb ik ff lekker schijt aan vandaag. En ik heb voor morgen een hele dagdienst gekregen. Dus ik ben happy. In totaal toch weer zo'n 14 uurtjes werk gehad deze week. Beter dan helemaal niets!
Hier is een topic voor in Crea.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:38 schreef formerjellybean het volgende:
Eindelijk tekening af met helemaal volstippelen, dus voldaan , zitten schoonheidsfoutjes in maar het is een leerproces en overigens weer wat bijgeleerd.
Zit overigens een verhaal achter kennis vroeg of ik diamant wilde tekenen en ik heb de uitdaging opgenomen toen werd die wat opdringerig en wilde eigenlijk dat ik dus gratis zijn tattoo zou ontwerpen wat ik dus eigenlijk liever niet deed , ten 1ste vind ik hem niet goed genoeg en zitten er schoonheidsfouten in en ten 2de als ik het echt voor ontwerp tattoo zou doen is het wel dat er heel veel tijd in zit om te ontwerpen en ik mijn energie erin zou zetten dus dan vraag ik er toch wel een kleine vergoeding voor.
Moet eigenlijk wel zeggen dat ik me ik me erg irriteerde aan houding kennis en nu eigenlijk juist ook na het maken van de tekening ook wel het gevoel heb dat ik het achter me kan laten .
Ps. dit zijn allemaal stippels
[ afbeelding ]
Misschien moet je dan ook niet zo dom zijn, om random mensen lastig te vallen.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:23 schreef JedimindhaX het volgende:
Rottig en boos op mezelf. Altijd weer die zelfde pitfalls.
Waar heb jij t over?quote:Op donderdag 5 september 2013 15:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Misschien moet je dan ook niet zo dom zijn, om random mensen lastig te vallen.
quote:Op donderdag 5 september 2013 20:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik voel me naïef machteloos.
Maar kan het niet helpen om hem haar leuk te vinden
7u op? Dan ben ik al aan het werkquote:Op donderdag 5 september 2013 22:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Gaat maar eens naar bed. Morgen 7 uur op, bleh! Ben geen ochtend mens!
En hoe gaat met de kiezen?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Gaat maar eens naar bed. Morgen 7 uur op, bleh! Ben geen ochtend mens!
Leuke date opgeduikeld die achteraf toch wat tegenviel, ja?quote:Op vrijdag 6 september 2013 03:08 schreef Mishu het volgende:
Gvd anders ga je ff op mijn dure boek lopen kauwen
Kittens.quote:Op vrijdag 6 september 2013 04:15 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Leuke date opgeduikeld die achteraf toch wat tegenviel, ja?
OT: ok.
En ondertussen sterven er mensen aan ondervoeding, gebrek aan medicijnen of aan gifgas.quote:Op vrijdag 6 september 2013 04:18 schreef Mishu het volgende:
[..]
Kittens.
Bah m'n oudere kat heeft weer even pijn van de artrosemorgen dus ff pijnstiller halen.
Dus zolang er iets ergers te bedenken is, mag men er niet over klagen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 04:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En ondertussen sterven er mensen aan ondervoeding, gebrek aan medicijnen of aan gifgas.
Schaam je es dood, zwetsnek.
Kattenvrouwtjequote:Op vrijdag 6 september 2013 04:18 schreef Mishu het volgende:
[..]
Kittens.
Bah m'n oudere kat heeft weer even pijn van de artrosemorgen dus ff pijnstiller halen.
Kalmte kan U redden.quote:Op vrijdag 6 september 2013 07:25 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Dus zolang er iets ergers te bedenken is, mag men er niet over klagen?
Wat ben jij een zielig mannetje zeg
Gaat op zich erg goed! Ik voel de hechtingen langzamerhand losser gaan zitten, maar ik ga daar verder niet aan zitten. Het enige wat eigenlijk het meest pijn deed, waren die verdovingsprik gaatjes, die werden aften!quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 07:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kattenvrouwtje
Goed. Gister naar de NL premiere geweest van Dexter, was awesomeNu dagje werken en dan een leuk weekend voor de boeg
quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:08 schreef minthy het volgende:
Ellendig en alleen, ik schop mezelf de deur maar weer eens uit.
Ja duh.quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:13 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Dat weet je toch zeker, wij weten niet of jehoofdpijn hebt.
Dit, in een notendop.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:38 schreef GimmeGore het volgende:
Ik ben boos verdrietig, teleurgesteld, voel me ongewenst en in de steek gelaten.
wow....grote reis dus, verblijf je bij familie daar, of gewoon eigen vakantie ?quote:
Eigen vakantiequote:Op zaterdag 7 september 2013 19:14 schreef F1978 het volgende:
[..]
wow....grote reis dus, verblijf je bij familie daar, of gewoon eigen vakantie ?
ok leuk zeg...ikzelf ben ooit 1 keer naar Amerika geweest, samen met een vriend en zijn familie, we konden daar bij een oom van hem blijven, leuke dingen gezien, alleen het potje augurken ziet er anders uit daarquote:
Elke man wil wel mee met Mishu F*k verslaafdequote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:09 schreef F1978 het volgende:
[..]
Elke man wil wel mee met Mishu F*k verslaafde![]()
Als grapje bedoeld trouwens hoorquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:09 schreef F1978 het volgende:
[..]
Zoals ik al net daarna zei, was gewoon een stom grapje van mij, sorry daarvoorquote:
No problem.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:14 schreef F1978 het volgende:
[..]
Zoals ik al net daarna zei, was gewoon een stom grapje van mij, sorry daarvoor
Ben je al vaker daar geweest ?quote:
Heb je al foto's gezien, snoeperd?quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:14 schreef F1978 het volgende:
[..]
Zoals ik al net daarna zei, was gewoon een stom grapje van mij, sorry daarvoor
What the fuck dude, val dood ofzoquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:09 schreef F1978 het volgende:
[..]
Preciesquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:19 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
What the fuck dude, val dood ofzo
Gewoon negeren, want je bedoelt zeker F1978.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:48 schreef Mishu het volgende:
Geïrriteerd (door alle stomme stalkende DM's die ik krijg
Oh bijna vergeten, goed dat je mij eraan herinnert.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:48 schreef Mishu het volgende:
Geïrriteerd (door alle stomme stalkende DM's die ik krijg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Nah ook 1 ander iemand vooral.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon negeren, want je bedoelt zeker F1978.
Anders melden bij een mod/admin.
Succes!
Dat of blocken kan ook nog.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon negeren, want je bedoelt zeker F1978.
Anders melden bij een mod/admin.
Succes!
Zwaar klotequote:Op zaterdag 7 september 2013 21:50 schreef Flippiee het volgende:
BlaasontstekingEn ik reageer niet goed op de medicatie
Is Mishu je nieuwe projectje na SEMTEX-met-haar-gezichtje? Laat dit soort reacties gewoon achterwege manquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:09 schreef F1978 het volgende:
[..]
Lees eens goed, heb mijn excuses al gemaakt, maar dat leest niemand, anderen zeurden ook al, niemand kijkt goed hierquote:Op zondag 8 september 2013 10:20 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Is Mishu je nieuwe projectje na SEMTEX-met-haar-gezichtje? Laat dit soort reacties gewoon achterwege man.
OT: beetje geïrriteerd, want ik wilde vandaag een stuk gaan fietsen naar een verjaardag, maarhet regent
. Gisteren wel een internetloze avond gehad. Heerlijk om me eens exclusief op één ding te kunnen focussen zonder die iPad altijd bij de hand te hebben
Gaan we vaker doen
Het is al eerder tegen je gezegd, in het geval van SEMTEX, en misschien zijn er nog gevallen waar ik geen weet van heb. Het is blóedirritant en omdat je het vaker doet, betekent dat dus dat je ook niets leert (en dat je excuses niets betekenen), want dan was je er na de eerste keer wel mee gestopt.quote:Op zondag 8 september 2013 10:23 schreef F1978 het volgende:
[..]
Lees eens goed, heb mijn excuses al gemaakt, maar dat leest niemand, anderen zeurden ook al, niemand kijkt goed hier
En hoezo projectje....ik probeer gewoon vriendelijk tegen iedereen te zijn, dat is alles.
OT: Dat snap ik wel ja, het zorgt wel voor ontspanning soms...daarom is het weleens goed dat in dit geval de natuur zorgt voor positieve verandering.
Pas op, of F1978 wil met je meequote:
Het is al 100x tegen hem gezegd, in verschillende subforums. Door mij. Hij is gewoon niet 100%, meer kan ik er niet van maken.quote:Op zondag 8 september 2013 10:25 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Het is al eerder tegen je gezegd, in het geval van SEMTEX, en misschien zijn er nog gevallen waar ik geen weet van heb. Het is blóedirritant en omdat je het vaker doet, betekent dat dus dat je ook niets leert (en dat je excuses niets betekenen), want dan was je er na de eerste keer wel mee gestopt.
Maar ik snap niet waarom complimenten irritant kunnen zijn, leg me dat eens uit als je wil.quote:Op zondag 8 september 2013 10:25 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Het is al eerder tegen je gezegd, in het geval van SEMTEX, en misschien zijn er nog gevallen waar ik geen weet van heb. Het is blóedirritant en omdat je het vaker doet, betekent dat dus dat je ook niets leert (en dat je excuses niets betekenen), want dan was je er na de eerste keer wel mee gestopt.
Nee.quote:Op zondag 8 september 2013 10:36 schreef F1978 het volgende:
[..]
Maar ik snap niet waarom complimenten irritant kunnen zijn, leg me dat eens uit als je wil.
OK...dus je wilt dat ik verander, terwijl ik het gewoon goed bedoel, en voor iemand die ik niet eens ken ??? en vervolgens krijg ik geen uitlegquote:
Jezus. Tyf gewoon een heel eind op man, heel simpel. En zoek hulp.quote:Op zondag 8 september 2013 10:39 schreef F1978 het volgende:
[..]
OK...dus je wilt dat ik verander, terwijl ik het gewoon goed bedoel, en voor iemand die ik niet eens ken ??? en vervolgens krijg ik geen uitleg
Laat ze lekker lullen. Als jij een compliment wil geven, moet je dat doen.quote:Op zondag 8 september 2013 10:39 schreef F1978 het volgende:
[..]
OK...dus je wilt dat ik verander, terwijl ik het gewoon goed bedoel, en voor iemand die ik niet eens ken ??? en vervolgens krijg ik geen uitleg
Iemand random een f*k verslaafde noemen is tegenwoordig een compliment?quote:Op zondag 8 september 2013 10:42 schreef GJonline het volgende:
[..]
Laat ze lekker lullen. Als jij een compliment wil geven, moet je dat doen.
Ik dacht gister ook even hoe komt ie daarbij, maar dat staat gewoon in haar ondertitelquote:Op zondag 8 september 2013 10:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Iemand random een f*k verslaafde noemen is tegenwoordig een compliment?
Juist, toch nog een slim iemand gelukkig die wel goed kan lezenquote:Op zondag 8 september 2013 10:45 schreef GJonline het volgende:
[..]
Ik dacht gister ook even hoe komt ie daarbij, maar dat staat gewoon in haar ondertitel
Ja en nu geen FOK!sters meer lastig vallen via dm/pm, en stop met jouw misselijkmakende complimentjes.quote:Op zondag 8 september 2013 10:48 schreef F1978 het volgende:
[..]
Juist, toch nog een slim iemand gelukkig die wel goed kan lezen
Bovendien had ik mijn excuus aangeboden zelfs nog daarna, dus snap het punt niet zo.
Mooi zoquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:42 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Film, strandstoel, thee, buiten (en droog en lekker weer!)Best ok dus!
Mja, iemand moet de brug bemannen.quote:
Fijn!quote:Op zondag 8 september 2013 11:03 schreef Trashcanman het volgende:
OT: ook niet slecht, uitgerust enzo.
quote:Op zondag 8 september 2013 12:24 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Fijn!![]()
Ot: nog steeds best ok, als ik weer met mijn handen los ga fietsen zoals gisteren en wil juichen van liefde voor het leven is dat op zich een goed teken geloof ik
[..]
Fijn!![]()
Ot: nog steeds best ok, als ik weer met mijn handen los ga fietsen zoals gisteren en wil juichen van liefde voor het leven is dat op zich een goed teken geloof ik
[..]
Fijn!![]()
duurt nog wel even voor de zon ondergaat hoorquote:Op zondag 8 september 2013 13:24 schreef habitue het volgende:
GoedMet vriend (fotograaf) zo naar strand om zonsondergangsfoto's te maken.
![]()
Maar ook brak na gister weer eens veel te veel te hebben gedronken. Ik leer het echt nooit![]()
[..]
Duurt ook nog wel even voordat ik enigszins functoneel ben.quote:Op zondag 8 september 2013 13:25 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
duurt nog wel even voor de zon ondergaat hoor
Ook het eerste wat ik dacht, plus dat het ook nog eens aardig bewolkt is buiten.quote:Op zondag 8 september 2013 13:25 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
duurt nog wel even voor de zon ondergaat hoor
Ai, altijd linkquote:Op zondag 8 september 2013 15:00 schreef NoBiggie het volgende:
'Last' van een beginnende verliefdheid op een vriend uit onze vriendengroep. Dacht eerst dat het een bevlieging was, maar dat bleek niet zo te zijn. Ik heb het een aantal vrienden al opgebiecht en zij reageerden best wel positief. Ben benieuwd hoe dit gaat verlopen..
quote:Op zondag 8 september 2013 15:49 schreef tetouaribo het volgende:
Vandaag zag ik m'n lerares waar ik in groep 2 verliefd op was. Dus ik zei hoi, zij zei lachend hoi terug. Echt vet dat ze me nog kent. En vreemd dat dit mij blij maakt.
Same herequote:
* JedimindhaX draait zich nog ff om voor hopelijk niet nog een nachtmerrie maar wss wel want hij heeft de hele nacht al nachtmerriesquote:
quote:Op maandag 9 september 2013 07:25 schreef JedimindhaX het volgende:
Super angstig, net nachtmerrie gehadvoel me een partij arelaxt hier, pfff
* El_Thijs neuriet een bepaalde song van Marco Borsatoquote:Op maandag 9 september 2013 07:31 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
* JedimindhaX draait zich nog ff om voor hopelijk niet nog een nachtmerrie maar wss wel want hij heeft de hele nacht al nachtmerries
Succes en al dat. Paar thermoskannen koffie meenemen.quote:Op maandag 9 september 2013 08:24 schreef motorbloempje het volgende:
Al vanaf 6 uur wakker en niet meer kunnen slapen... *gaap* dat wordt me het dagje wel...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |