Wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:09 schreef aeque het volgende:
Ik wist niet dat een mens zich zo klote kon voelen...
Krijg vandaag belangrijk nieuws maar heb nog geen flauw idee of het goed of slecht is. Voor de rest ligt m'n bed gewoon te lekkerquote:
Welkom bij de club.quote:Op maandag 2 september 2013 23:31 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Eight year olds, dude...
Verder precies dat wat je post, ik sta te springen om wat meevallers of ruimte om aan mezelf te werken (tenenkrommende uitdrukking, ik weet het, maar helaas wel nodig).
Wat was er gebeurd?quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:12 schreef Luxuria het volgende:
Mijn eerste echte boze mailtje sturen op het werk is een feit.
Wat was ik woedend vanmorgen.
Nu voel ik me goeeed!
Ik heb op het werk een soort van cursus georganiseerd waarvan 4 bijeenkomsten in het jaar zijn. Aan het begin van het jaar heb ik de planning gestuurd en een week voor iedere sessie stuur ik iedereen een herinneringsmail. Ook met de vraag om afmeldingen en wisselingen tijdig door te geven. Iedere keer zijn er wel weer mensen die dit niet doen waar ik me al aan erger.quote:
Als dat geen neuken wordt!quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:10 schreef Mishu het volgende:
Wow ik ben net toegevoegd door de zanger (persoonlijk profiel) van een hele grote act die ik onlangs heb zien spelen.
->quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:41 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Eén mailtje van leidinggevende over contact hebben en meteen weer emotioneel/in de stress/onrustig...
quote:
Waarmee ben je dan streng voor jezelf ?quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:50 schreef SEMTEX het volgende:
Soms ben ik zo onnodig streng voor mezelf.
Gevoelig voor warmte toevallig ?quote:
What's up?quote:
Toch geen slechte gevolgen voor jou mag ik hopen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
What's up?
OT: geschrokken van ontwikkelingen op m'n werk. Nog steeds een knoop in m'n maag ervan
Nee, althans nu nog niet. Maar de nood is hoog, dat is duidelijk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toch geen slechte gevolgen voor jou mag ik hopen?
We zullen duimen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, althans nu nog niet. Maar de nood is hoog, dat is duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |