Gestemdquote:
Ja ga zelf iets origineels verzinnen manquote:Op maandag 2 september 2013 23:16 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Gratis pijp beurt als je op mij stemt
Is serieus hoorquote:Op maandag 2 september 2013 23:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja ga zelf iets origineels verzinnen man
Waar blijft de foto?quote:
je kat zekerquote:Op maandag 2 september 2013 23:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Pics van mijn poes wil ik best sturen
Het is geen ding, zij is een dierquote:Op maandag 2 september 2013 23:27 schreef blow... het volgende:
[..]
een ding wat vroeger een kitten was dan
Wie heeft SemperLibertas toegevoegd dan?quote:Op maandag 2 september 2013 23:33 schreef blow... het volgende:
Mensen die zichzelf toevoegen zijn te obvious
quote:Op maandag 2 september 2013 23:33 schreef blow... het volgende:
Mensen die zichzelf toevoegen zijn te obvious
done.quote:
misschien.quote:
stem terug.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:03 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Omdat ik zo'n goeie kerel ben heb ik op je gestemd
Ik heb al op je gestemd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Stem op mij.
Onthoud dat ik van jullie hou.
Dan stem jij terug tochquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daarom hou ik ook van je toch!!!
R&R = back.quote:
dit jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:08 schreef P8 het volgende:
Heerlijk om te zien hoe simpel stemgedrag te koop is
Als je stem wilt, gewoon op mij stemmen in plaats van zeurenquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:08 schreef P8 het volgende:
Mooi is dat ja.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:08 schreef P8 het volgende:
Koekie meisjequote:Op dinsdag 3 september 2013 00:18 schreef JennaSometimes het volgende:
Wie is Titta trouwens. Heb hem of haar nog nooit zien posten hier.
dmquote:Op dinsdag 3 september 2013 01:19 schreef einzeinz het volgende:
Pics van de kut van mijn vriendin als je op mij stemt!
Dat viel mij ook al op, ook al zat ik alleen mee te lezen, daarom mijn eerlijke, rustige en objectieve bijdrage aan dit draadje.quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:48 schreef Tropanzia het volgende:
Volgens mij hebben bepaalde mensen ideeën gekregen om zoveel mogelijk stemmen te krijgen op een slinkse manier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom wil je niet bovenaan de lijst komen, Braddie?quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:59 schreef Braddie het volgende:
Stem op mij en je krijgt een prive concert
Dat doe je ook maar vier keer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:58 schreef Aapsoldaat het volgende:
STEM VERDOMME OP MIJ OF JE KRIJGT EEN HALVE ZOOL DOOR JE BRIEVENBUS HEEN !![]()
Als ik dat te vaak doe krijg ik de US of A over me heen wegens het gebruik van chemische wapensquote:
Niks daarvanquote:Op dinsdag 3 september 2013 02:06 schreef Fopje het volgende:
Dan voeg ik mezelf wel toe hé als jullie het vertikken. Verdomme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 02:31 schreef bondage het volgende:
Ik heb op iedereen gestemd. Gewoon omdat het kan.
Bewijs in spoilerWaarom ook op jezelf dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extremistisch gematigd.
Ik heb mijn naam alleen toegevoegd, er niet bewust op geklikt. Daarom staat die nu ook onderaan met een enkele votequote:
STEM NIET OP ANGEL-JOY! ZIJ IS EEN OPLICHTSTER! OPEN UW OGEN!quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:18 schreef Angel-Joy het volgende:
Wees zelf stil.
Stem op mij, ik ben eerlijk
Godverdommequote:Op dinsdag 3 september 2013 03:43 schreef Unscrewed het volgende:
Wauw, bedankt gene die me heeft toegevoegd.
1 stem
Mij niet kennenquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:46 schreef Hallojo het volgende:
[..]
STEM NIET OP ANGEL-JOY! ZIJ IS EEN OPLICHTSTER! OPEN UW OGEN!![]()
Ik betwijfel zelfs of Angel-Joy haar echte naam wel is...![]()
Kopie ID ter verificatie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mij niet kennen
Denken dat ik fake ben
Niet mijn naam weten
Wauw, 4 stemmenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:46 schreef Hallojo het volgende:
[..]
STEM NIET OP ANGEL-JOY! ZIJ IS EEN OPLICHTSTER! OPEN UW OGEN!![]()
Ik betwijfel zelfs of Angel-Joy haar echte naam wel is...![]()
Oh dus zo kwam jij aan stemmenquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:11 schreef Moccie het volgende:
[..]
ik stem NIET op jou en je moeder pijpt me TERWIJL je vader ernaast zit, hoe vind je die?
Al gedaanquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:18 schreef Rodawa het volgende:
Stem op mij, dan doe ik er niks voor terug.
Hoe doen ze dat, spelen ze vals?!quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:26 schreef Tropanzia het volgende:
kikkerlikker dik aan top gevolgd door titta1992...
quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Gestemd op yvonne want anders geen modrechten meer.
Vreemd indd, ik heb ze beiden nog nooit zien posten hierquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat, spelen ze vals?!
Ik heb Titta wel eens zien posten, maar volgens mij mogen heel veel mensen haar juist niet, volgens mij speelt ze gewoon vals!quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:31 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Vreemd indd, ik heb ze beiden nog nooit zien posten hier
quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb Titta wel eens zien posten, maar volgens mij mogen heel veel mensen haar juist niet, volgens mij speelt ze gewoon vals!
Stem teruggeven enzo jeweettockquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:33 schreef Roemeen013 het volgende:
Stem mij, dan plunder ik niet meer je bankrekening.
WAT ZEI IK NOUquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:25 schreef richolio het volgende:
[..]
Ha. Lekker wel gedaanIk ben rebels.
*stemt*quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Shit ik sta op #75 nu
Help
Pak mijn hand!
[ afbeelding ]
R&R stem backquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Shit ik sta op #75 nu
Help
Pak mijn hand!
[ afbeelding ]
quote:
Dankjewelquote:
Ditquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie de fuck is kikkerlikker
ONZ / meiden met een karperquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
n00b.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
Op nummer 42. Dan win ik. Sowieso. Want 42.
Wat moet jequote:
Ik stem op je als je belooft van FOK! te verdwijnen, voorgoed.quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:59 schreef Braddie het volgende:
Stem op mij en je krijgt een prive concert
Niet out of this league zijnquote:
Beetje moeite verspilling aangezien we allemaal weten dat het niet gaat gebeurenquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik stem op je als je belooft van FOK! te verdwijnen, voorgoed.
Lesbo's mogen ookquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:51 schreef HaJee het volgende:
[..]
Alleen homo's? Dan moet ik mijn stem weer intrekken.
Oké, dan nu graag die foto van je billetjesquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lesbo's mogen ook
En hetero's.
En bi's.
Met kleren of zonder kleren?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:52 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké, dan nu graag die foto van je billetjes
Dat zou op het moment met kikkerlikker en titta wel handig zijn om de lijst nog enigszins spannend te houden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom kun je users niet downvoten?
Ik voel me gewaardeerd. Nu weet ik weer waar ik het allemaal voor doequote:
Ik heb op je gestemd maar een foto heb ik liever niet. Gr.quote:
Nu ga ik jou een foto dm'en ookquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb op je gestemd maar een foto heb ik liever niet. Gr.
Alleen als je gespierd en rijk bent.quote:
Helaas ben ik een magere skere boyquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alleen als je gespierd en rijk bent.
Morgen mag je langs komen met een kilo goud, misschien word ik dan eindelijk uitgehuwelijkt.
Ik ga al mijn krachten verzamelen om hem niet te openenquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nu ga ik jou een foto dm'en ook
Gaat mijn mama niet goedkeurenquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Helaas ben ik een magere skere boy
Klik klik klik. Het is echt een foto.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga al mijn krachten verzamelen om hem niet te openen
Ik zag dat het een foto is. De grote vraag is natuurlijk, waarvan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gaat mijn mama niet goedkeuren
[..]
Klik klik klik. Het is echt een foto.
Dan mag je mijn moeder hosselen en mijn stiefvader wordenquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik val normaliter erg in de smaak bij moedersik ben erg charmant
Wat ik had beloofd toch.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zag dat het een foto is. De grote vraag is natuurlijk, waarvan?
Not sure if wantquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan mag je mijn moeder hosselen en mijn stiefvader worden
Ik val ook erg in de smaak bij moeders maar ze willen me vaak niet meer delen erna.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik val normaliter erg in de smaak bij moedersik ben erg charmant
Mijn moeder ziet er leuk uit hoor.quote:
Heb de foto ook ontvangen. Beetje klein. Deel 'm hier even...quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nu ga ik jou een foto dm'en ook
Picsquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn moeder ziet er leuk uit hoor.
Asian genen, dus nog jong.
Ze is alleen chagrijnig. Waarschijnlijk overgang.
Waarschijnlijk een dochter in de puberteit bedoel jequote:Op dinsdag 3 september 2013 16:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn moeder ziet er leuk uit hoor.
Asian genen, dus nog jong.
Ze is alleen chagrijnig. Waarschijnlijk overgang.
Nee, ze heeft serieus medicijnen omdat ze vervroegd in haar overgang is.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een dochter in de puberteit bedoel je
Lijkt er niet op, maar bedankt voor jouw moeitequote:Op dinsdag 3 september 2013 16:23 schreef HaJee het volgende:
Geen reactie op mijn fotoUren Minuten Seconden mee bezig geweest!
[ afbeelding ]
Foto van uwen bips?quote:
Leuke kop, jammer van de kontquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:23 schreef HaJee het volgende:
Geen reactie op mijn fotoUren Minuten Seconden mee bezig geweest!
[ afbeelding ]
Oke. Foto verwijderd. Zit op kantoor. Naakt mag nietquote:
Loser. Je hebt al gekeken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke. Foto verwijderd. Zit op kantoor. Naakt mag niet
Klopt. Ben nu ontslagen. Moet dus terug naar NL en ik zal me vergelden op degene aan wie ik dit oneervolle ontslag te danken heb. Pas maar op!quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt. Ben nu ontslagen. Moet dus terug naar NL en ik zal me vergelden op degene aan wie ik dit oneervolle ontslag te danken heb. Pas maar op!
quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt. Ben nu ontslagen. Moet dus terug naar NL en ik zal me vergelden op degene aan wie ik dit oneervolle ontslag te danken heb. Pas maar op!
Jij misschien baantje voor mij misschien?quote:
Ik ben zelf loonslaaf. Sorryquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij misschien baantje voor mij misschien?
Sirene is lekkerderquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:39 schreef turksekaas het volgende:
Ik ben een bazin user vanaf de eerste seconde
mag ik die van jou dan lenen, zag er wel aardig uit.quote:
Ik ben nog steeds van plan om in NL een baan te accepteren en dit stiekem door goedkope Bulgaren uit te laten voeren. Kan jij mij ook flikken natuurlijk!quote:
Jij mag mijn pimp wel zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:40 schreef Dven het volgende:
[..]
mag ik die van jou dan lenen, zag er wel aardig uit.
je mutlu.quote:
Op het einde win ik gewoonquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:41 schreef Tropanzia het volgende:
Hoe moet dat nou als dit topic vol is... Betekend het dan wie vanaf dat moment bovenaan staat ook meteen de winnaar is?
tjah eh.. een blowjob is veul beterquote:Op maandag 2 september 2013 23:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja ga zelf iets origineels verzinnen man
Kunnen we niet gewoon samenwerken. Zij aan zij de kontjes verkopenquote:
Sorry, ik zal het niet meer doen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:44 schreef Fopje het volgende:
Topic is op zich aardig, alleen wordt het nu vooral verneukt door slowchat. Ik twijfel of dit topic het einde wel gaat halen![]()
Ook niet origineel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
tjah eh.. een blowjob is veul beter
Klinkt heel opwindend om toe te kijken hoe jij van achter wordt genomen door een negerquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon samenwerken. Zij aan zij de kontjes verkopen
begin jje met je zelf?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon samenwerken. Zij aan zij de kontjes verkopen
Waarom niet. Als het uiteindelijk maar broederlijk is. Hand in hand, kont aan kont.quote:
Waarom nu weer een neger?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ook niet origineel.
[..]
Klinkt heel opwindend om toe te kijken hoe jij van achter wordt genomen door een neger
grapjas.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom niet. Als het uiteindelijk maar broederlijk is. Hand in hand, kont aan kont.
Nouja, alleen is ook maar zo alleen.quote:
Alleen zul je toch altijd zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, alleen is ook maar zo alleen.
Gezien mijn gespleten persoonlijkheid zou ik dat niet al te rap roepen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:53 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Alleen zul je toch altijd zijn.
Smeerkaas is niet lekkerquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:56 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Hey, 4 stemmen. Wat is hier aan de hand?
Ja ja ja bla bla blaquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Gezien mijn gespleten persoonlijkheid zou ik dat niet al te rap roepen.
Godverdomme kreng, stop nu eens met reageren!quote:
I love you 2 schatjequote:Op dinsdag 3 september 2013 16:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Godverdomme kreng, stop nu eens met reageren!
ik heb je erin gezetquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:25 schreef Faux. het volgende:
topic gelezen. wat nemen mensen dit serieus
awgh wat vriendelijk. ik heb op jou gestemd. en karina. en tong. op hoeveel mensen mag je stemmen overigens?quote:
Stem op mij.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:27 schreef Faux. het volgende:
[..]
awgh wat vriendelijk. ik heb op jou gestemd. en karina. en tong. op hoeveel mensen mag je stemmen overigens?
Stem op mij.. Gwn omdat het kanquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:37 schreef Roemeen013 het volgende:
Maar nog steeds trek ik jullie bankrekeningen leeg als ik het kan.
Digitaal wel, hier ben ik 20 x onzekerder als in het echte leven.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:31 schreef Faux. het volgende:
Wat veel populariteitstopics laatst trouwens. Staan we zo onzeker in het leven?
Jeetje. Sterkte.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:51 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Digitaal wel, hier ben ik 20 x onzekerder als in het echte leven.
een miljoen miljard denk ikquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:27 schreef Faux. het volgende:
[..]
awgh wat vriendelijk. ik heb op jou gestemd. en karina. en tong. op hoeveel mensen mag je stemmen overigens?
Ikkequote:Op dinsdag 3 september 2013 18:01 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Wie stemt er in vredesnaam op mij?
Ik ben niet populair en ik sta bovenaan de lijst. Ik ben niet meer dan een occasional poster op Fok! slowchats.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:31 schreef Faux. het volgende:
Wat veel populariteitstopics laatst trouwens. Staan we zo onzeker in het leven?
Newbies die kikkerlikker niet kennenquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoezo? Je vote op de mensen die jij het leukst vindt. Dat kunnen er meerdere zijn..quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:59 schreef blow... het volgende:
[..]
een miljoen miljard denk ik![]()
1 was eerlijker geweest.
Sorry, je moet 16+ zijn om aan deze competitie deel te kunnen nemen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:56 schreef freek.etc het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben mijn bazen-onzin-topics dan geen indruk gemaakt?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sorry, je moet 16+ zijn om aan deze competitie deel te kunnen nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |