Klopt. Ben nu ontslagen. Moet dus terug naar NL en ik zal me vergelden op degene aan wie ik dit oneervolle ontslag te danken heb. Pas maar op!quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt. Ben nu ontslagen. Moet dus terug naar NL en ik zal me vergelden op degene aan wie ik dit oneervolle ontslag te danken heb. Pas maar op!
quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt. Ben nu ontslagen. Moet dus terug naar NL en ik zal me vergelden op degene aan wie ik dit oneervolle ontslag te danken heb. Pas maar op!
Jij misschien baantje voor mij misschien?quote:
Ik ben zelf loonslaaf. Sorryquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij misschien baantje voor mij misschien?
Sirene is lekkerderquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:39 schreef turksekaas het volgende:
Ik ben een bazin user vanaf de eerste seconde
mag ik die van jou dan lenen, zag er wel aardig uit.quote:
Ik ben nog steeds van plan om in NL een baan te accepteren en dit stiekem door goedkope Bulgaren uit te laten voeren. Kan jij mij ook flikken natuurlijk!quote:
Jij mag mijn pimp wel zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:40 schreef Dven het volgende:
[..]
mag ik die van jou dan lenen, zag er wel aardig uit.
je mutlu.quote:
Op het einde win ik gewoonquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:41 schreef Tropanzia het volgende:
Hoe moet dat nou als dit topic vol is... Betekend het dan wie vanaf dat moment bovenaan staat ook meteen de winnaar is?
tjah eh.. een blowjob is veul beterquote:Op maandag 2 september 2013 23:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja ga zelf iets origineels verzinnen man
Kunnen we niet gewoon samenwerken. Zij aan zij de kontjes verkopenquote:
Sorry, ik zal het niet meer doen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:44 schreef Fopje het volgende:
Topic is op zich aardig, alleen wordt het nu vooral verneukt door slowchat. Ik twijfel of dit topic het einde wel gaat halen![]()
Ook niet origineel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
tjah eh.. een blowjob is veul beter
Klinkt heel opwindend om toe te kijken hoe jij van achter wordt genomen door een negerquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon samenwerken. Zij aan zij de kontjes verkopen
begin jje met je zelf?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon samenwerken. Zij aan zij de kontjes verkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |