Gestemdquote:
Ja ga zelf iets origineels verzinnen manquote:Op maandag 2 september 2013 23:16 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Gratis pijp beurt als je op mij stemt
Is serieus hoorquote:Op maandag 2 september 2013 23:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja ga zelf iets origineels verzinnen man
Waar blijft de foto?quote:
je kat zekerquote:Op maandag 2 september 2013 23:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Pics van mijn poes wil ik best sturen
Het is geen ding, zij is een dierquote:Op maandag 2 september 2013 23:27 schreef blow... het volgende:
[..]
een ding wat vroeger een kitten was dan
Wie heeft SemperLibertas toegevoegd dan?quote:Op maandag 2 september 2013 23:33 schreef blow... het volgende:
Mensen die zichzelf toevoegen zijn te obvious
quote:Op maandag 2 september 2013 23:33 schreef blow... het volgende:
Mensen die zichzelf toevoegen zijn te obvious
done.quote:
misschien.quote:
stem terug.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:03 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Omdat ik zo'n goeie kerel ben heb ik op je gestemd
Ik heb al op je gestemd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Stem op mij.
Onthoud dat ik van jullie hou.
Dan stem jij terug tochquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daarom hou ik ook van je toch!!!
R&R = back.quote:
dit jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:08 schreef P8 het volgende:
Heerlijk om te zien hoe simpel stemgedrag te koop is
Als je stem wilt, gewoon op mij stemmen in plaats van zeurenquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:08 schreef P8 het volgende:
Mooi is dat ja.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:08 schreef P8 het volgende:
Koekie meisjequote:Op dinsdag 3 september 2013 00:18 schreef JennaSometimes het volgende:
Wie is Titta trouwens. Heb hem of haar nog nooit zien posten hier.
dmquote:Op dinsdag 3 september 2013 01:19 schreef einzeinz het volgende:
Pics van de kut van mijn vriendin als je op mij stemt!
Dat viel mij ook al op, ook al zat ik alleen mee te lezen, daarom mijn eerlijke, rustige en objectieve bijdrage aan dit draadje.quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:48 schreef Tropanzia het volgende:
Volgens mij hebben bepaalde mensen ideeën gekregen om zoveel mogelijk stemmen te krijgen op een slinkse manier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom wil je niet bovenaan de lijst komen, Braddie?quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:59 schreef Braddie het volgende:
Stem op mij en je krijgt een prive concert
Dat doe je ook maar vier keer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:58 schreef Aapsoldaat het volgende:
STEM VERDOMME OP MIJ OF JE KRIJGT EEN HALVE ZOOL DOOR JE BRIEVENBUS HEEN !![]()
Als ik dat te vaak doe krijg ik de US of A over me heen wegens het gebruik van chemische wapensquote:
Niks daarvanquote:Op dinsdag 3 september 2013 02:06 schreef Fopje het volgende:
Dan voeg ik mezelf wel toe hé als jullie het vertikken. Verdomme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 02:31 schreef bondage het volgende:
Ik heb op iedereen gestemd. Gewoon omdat het kan.
Bewijs in spoilerWaarom ook op jezelf dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extremistisch gematigd.
Ik heb mijn naam alleen toegevoegd, er niet bewust op geklikt. Daarom staat die nu ook onderaan met een enkele votequote:
STEM NIET OP ANGEL-JOY! ZIJ IS EEN OPLICHTSTER! OPEN UW OGEN!quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:18 schreef Angel-Joy het volgende:
Wees zelf stil.
Stem op mij, ik ben eerlijk
Godverdommequote:Op dinsdag 3 september 2013 03:43 schreef Unscrewed het volgende:
Wauw, bedankt gene die me heeft toegevoegd.
1 stem
Mij niet kennenquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:46 schreef Hallojo het volgende:
[..]
STEM NIET OP ANGEL-JOY! ZIJ IS EEN OPLICHTSTER! OPEN UW OGEN!![]()
Ik betwijfel zelfs of Angel-Joy haar echte naam wel is...![]()
Kopie ID ter verificatie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mij niet kennen
Denken dat ik fake ben
Niet mijn naam weten
Wauw, 4 stemmenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:46 schreef Hallojo het volgende:
[..]
STEM NIET OP ANGEL-JOY! ZIJ IS EEN OPLICHTSTER! OPEN UW OGEN!![]()
Ik betwijfel zelfs of Angel-Joy haar echte naam wel is...![]()
Oh dus zo kwam jij aan stemmenquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:11 schreef Moccie het volgende:
[..]
ik stem NIET op jou en je moeder pijpt me TERWIJL je vader ernaast zit, hoe vind je die?
Al gedaanquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:18 schreef Rodawa het volgende:
Stem op mij, dan doe ik er niks voor terug.
Hoe doen ze dat, spelen ze vals?!quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:26 schreef Tropanzia het volgende:
kikkerlikker dik aan top gevolgd door titta1992...
quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Gestemd op yvonne want anders geen modrechten meer.
Vreemd indd, ik heb ze beiden nog nooit zien posten hierquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat, spelen ze vals?!
Ik heb Titta wel eens zien posten, maar volgens mij mogen heel veel mensen haar juist niet, volgens mij speelt ze gewoon vals!quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:31 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Vreemd indd, ik heb ze beiden nog nooit zien posten hier
quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb Titta wel eens zien posten, maar volgens mij mogen heel veel mensen haar juist niet, volgens mij speelt ze gewoon vals!
Stem teruggeven enzo jeweettockquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:33 schreef Roemeen013 het volgende:
Stem mij, dan plunder ik niet meer je bankrekening.
WAT ZEI IK NOUquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:25 schreef richolio het volgende:
[..]
Ha. Lekker wel gedaanIk ben rebels.
*stemt*quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Shit ik sta op #75 nu
Help
Pak mijn hand!
[ afbeelding ]
R&R stem backquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Shit ik sta op #75 nu
Help
Pak mijn hand!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |