Waarom nu weer een neger?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ook niet origineel.
[..]
Klinkt heel opwindend om toe te kijken hoe jij van achter wordt genomen door een neger
grapjas.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom niet. Als het uiteindelijk maar broederlijk is. Hand in hand, kont aan kont.
Nouja, alleen is ook maar zo alleen.quote:
Alleen zul je toch altijd zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, alleen is ook maar zo alleen.
Gezien mijn gespleten persoonlijkheid zou ik dat niet al te rap roepen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:53 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Alleen zul je toch altijd zijn.
Smeerkaas is niet lekkerquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:56 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Hey, 4 stemmen. Wat is hier aan de hand?
Ja ja ja bla bla blaquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Gezien mijn gespleten persoonlijkheid zou ik dat niet al te rap roepen.
Godverdomme kreng, stop nu eens met reageren!quote:
I love you 2 schatjequote:Op dinsdag 3 september 2013 16:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Godverdomme kreng, stop nu eens met reageren!
ik heb je erin gezetquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:25 schreef Faux. het volgende:
topic gelezen. wat nemen mensen dit serieus
awgh wat vriendelijk. ik heb op jou gestemd. en karina. en tong. op hoeveel mensen mag je stemmen overigens?quote:
Stem op mij.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:27 schreef Faux. het volgende:
[..]
awgh wat vriendelijk. ik heb op jou gestemd. en karina. en tong. op hoeveel mensen mag je stemmen overigens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |