Waarom nu weer een neger?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ook niet origineel.
[..]
Klinkt heel opwindend om toe te kijken hoe jij van achter wordt genomen door een neger
grapjas.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom niet. Als het uiteindelijk maar broederlijk is. Hand in hand, kont aan kont.
Nouja, alleen is ook maar zo alleen.quote:
Alleen zul je toch altijd zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, alleen is ook maar zo alleen.
Gezien mijn gespleten persoonlijkheid zou ik dat niet al te rap roepen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:53 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Alleen zul je toch altijd zijn.
Smeerkaas is niet lekkerquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:56 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Hey, 4 stemmen. Wat is hier aan de hand?
Ja ja ja bla bla blaquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Gezien mijn gespleten persoonlijkheid zou ik dat niet al te rap roepen.
Godverdomme kreng, stop nu eens met reageren!quote:
I love you 2 schatjequote:Op dinsdag 3 september 2013 16:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Godverdomme kreng, stop nu eens met reageren!
ik heb je erin gezetquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:25 schreef Faux. het volgende:
topic gelezen. wat nemen mensen dit serieus
awgh wat vriendelijk. ik heb op jou gestemd. en karina. en tong. op hoeveel mensen mag je stemmen overigens?quote:
Stem op mij.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:27 schreef Faux. het volgende:
[..]
awgh wat vriendelijk. ik heb op jou gestemd. en karina. en tong. op hoeveel mensen mag je stemmen overigens?
Stem op mij.. Gwn omdat het kanquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:37 schreef Roemeen013 het volgende:
Maar nog steeds trek ik jullie bankrekeningen leeg als ik het kan.
Digitaal wel, hier ben ik 20 x onzekerder als in het echte leven.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:31 schreef Faux. het volgende:
Wat veel populariteitstopics laatst trouwens. Staan we zo onzeker in het leven?
Jeetje. Sterkte.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:51 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Digitaal wel, hier ben ik 20 x onzekerder als in het echte leven.
een miljoen miljard denk ikquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:27 schreef Faux. het volgende:
[..]
awgh wat vriendelijk. ik heb op jou gestemd. en karina. en tong. op hoeveel mensen mag je stemmen overigens?
Ikkequote:Op dinsdag 3 september 2013 18:01 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Wie stemt er in vredesnaam op mij?
Ik ben niet populair en ik sta bovenaan de lijst. Ik ben niet meer dan een occasional poster op Fok! slowchats.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:31 schreef Faux. het volgende:
Wat veel populariteitstopics laatst trouwens. Staan we zo onzeker in het leven?
Newbies die kikkerlikker niet kennenquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie de fuck is kikkerlikker
Hoezo? Je vote op de mensen die jij het leukst vindt. Dat kunnen er meerdere zijn..quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:59 schreef blow... het volgende:
[..]
een miljoen miljard denk ik![]()
1 was eerlijker geweest.
Sorry, je moet 16+ zijn om aan deze competitie deel te kunnen nemen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:56 schreef freek.etc het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben mijn bazen-onzin-topics dan geen indruk gemaakt?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sorry, je moet 16+ zijn om aan deze competitie deel te kunnen nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |