Ditquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie de fuck is kikkerlikker
ONZ / meiden met een karperquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
n00b.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
Op nummer 42. Dan win ik. Sowieso. Want 42.
Wat moet jequote:
Ik stem op je als je belooft van FOK! te verdwijnen, voorgoed.quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:59 schreef Braddie het volgende:
Stem op mij en je krijgt een prive concert
Niet out of this league zijnquote:
Beetje moeite verspilling aangezien we allemaal weten dat het niet gaat gebeurenquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik stem op je als je belooft van FOK! te verdwijnen, voorgoed.
Lesbo's mogen ookquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:51 schreef HaJee het volgende:
[..]
Alleen homo's? Dan moet ik mijn stem weer intrekken.
Oké, dan nu graag die foto van je billetjesquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lesbo's mogen ook
En hetero's.
En bi's.
Met kleren of zonder kleren?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:52 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké, dan nu graag die foto van je billetjes
Dat zou op het moment met kikkerlikker en titta wel handig zijn om de lijst nog enigszins spannend te houden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom kun je users niet downvoten?
Ik voel me gewaardeerd. Nu weet ik weer waar ik het allemaal voor doequote:
Ik heb op je gestemd maar een foto heb ik liever niet. Gr.quote:
Nu ga ik jou een foto dm'en ookquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb op je gestemd maar een foto heb ik liever niet. Gr.
Alleen als je gespierd en rijk bent.quote:
Helaas ben ik een magere skere boyquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alleen als je gespierd en rijk bent.
Morgen mag je langs komen met een kilo goud, misschien word ik dan eindelijk uitgehuwelijkt.
Ik ga al mijn krachten verzamelen om hem niet te openenquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nu ga ik jou een foto dm'en ook
Gaat mijn mama niet goedkeurenquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Helaas ben ik een magere skere boy
Klik klik klik. Het is echt een foto.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga al mijn krachten verzamelen om hem niet te openen
Ik zag dat het een foto is. De grote vraag is natuurlijk, waarvan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gaat mijn mama niet goedkeuren
[..]
Klik klik klik. Het is echt een foto.
Dan mag je mijn moeder hosselen en mijn stiefvader wordenquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik val normaliter erg in de smaak bij moedersik ben erg charmant
Wat ik had beloofd toch.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zag dat het een foto is. De grote vraag is natuurlijk, waarvan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |