SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dames & Heren, gaat u los!
Houdt het svp wel netjes, en ga svp niet zeiken over 'wat een kutserie je het vind!'.
gelieve alleen mensen die het een leuke serie vinden!0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Dit is ook niet deel 3, er zijn meer delen maar iemand is bij seizoen 2 begonnen met een nieuwe reeks. Eigenlijk is het deel 6, want seizoen 1 had ook 3 topics.quote:Op maandag 2 september 2013 21:55 schreef Mascleta het volgende:
Victoria Koblenko.....![]()
OP mag wel een update krijgen trouwens.
Ben ik mee bezig. Heb de app al open gesloopt.quote:Op maandag 2 september 2013 23:26 schreef Kamikazie het volgende:
Kan ik de derde aflevering op een of andere manier ook op mijn laptop kijken?
Zou top zijn als je die aflevering upload, ik kan ook niet via die app kijken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:30 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig. Heb de app al open gesloopt.
Eerste filmpje (komt uit de app):
Je kan hem niet ff ergens uploaden en de link via dm sturen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:45 schreef W00fer het volgende:
Lijst van afleveringen seizoen 3
• Ontgroening
• Novietjes testen
• Inzameling Lustrumgala
• Sjaarsveiling
• De varsity
• Zuipen op de Toko
• Huisfeestje Walhalla
• Veteranendiner
• Lustrumgala (9 en 10)
Aflevering 3 heb ik inmiddels, aangezien het copyrighted content is hier geen links. Ik wil geen billenkoek van Noordzij
En nee, het is niet vooraf mogelijk om aflevering 4 tot en met 10 alvast binnen te hengelen.
En voor de laffe borrelaars die met hun rug naar de bar staan en het weer niet geloven, fotoproof. 720p resolutie.
[ afbeelding ]
De serie wordt er inderdaad niet beter op.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:05 schreef JJdeBaas het volgende:
Aflevering 3 is gewoon te bekijken via de app nu. Wel een nietszeggende aflevering man...
Ik wil die app niet instaleren, ik wil gewoon via mijn pc een stream of .mp4 bestandje hebben. Al die kutappsquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:05 schreef JJdeBaas het volgende:
Aflevering 3 is gewoon te bekijken via de app nu. Wel een nietszeggende aflevering man...
Zo weinig tempo. Enige ontwikkeling was met Marie-Claire.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:10 schreef remlof het volgende:
[..]
De serie wordt er inderdaad niet beter op.
Leukquote:
Zouden ze zo ver denken?quote:Op donderdag 5 september 2013 15:24 schreef Nielsch het volgende:
Misschien gaan ze in de film uitleggen waarom Beeksma op het einde van S2 al advocaat-stagiair was en 4 jaar later als werkloze nog steeds in een studentenhuis woont. Wellicht dat de confrontatie met de politie en de ME in de trailer er iets mee te maken heeft.
Superleuk.quote:
Anders dan de serie vind ik. Dat met de ME lijkt een beetje overeen te komen met New Kidsquote:
beetje volwassen aan het worden. Zo'n look is leuk voor op school maar niet voor in het echte leven.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:42 schreef W00fer het volgende:
[..]
Anders dan de serie vind ik. Dat met de ME lijkt een beetje overeen te komen met New Kids
Bram geen haren achterover meer? Waar is de corporale look gebleven.
Ben benieuwd of ze nog iets doen qua event rond de première.
Volgens mij vindt er een transformatie van Beeksma plaats; van kapitalistische 'supermooi' student naar een linkse anarchistische hippie die dikke feesten geeft in een kraakpand. Zou de confrontatie met de ME wel verklaren denk ik.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:24 schreef Nielsch het volgende:
Misschien gaan ze in de film uitleggen waarom Beeksma op het einde van S2 al advocaat-stagiair was en 4 jaar later als werkloze nog steeds in een studentenhuis woont. Wellicht dat de confrontatie met de politie en de ME in de trailer er iets mee te maken heeft.
In S2 waren ze uitelkaar, tussen S2 en S3 weer bijelkaar en in S3 weer uitelkaar.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:31 schreef cherishable het volgende:
Ga er vanuit dat dit ná S3 is. Volgens mij zitten Bram en Marie bij een oudergesprek op de kleuterschool
Een wat late reactie: dat viel mij ook al op, advocaat kan toch wel zeker een decent single malt betalen.quote:
Rond 21.25 staat hij wel op de app. Dan kan ik m ook op pc kijken.quote:
Al gezienquote:
Gekeken, vond het maar matig.. Scenes met Marie-Claire zijn waardeloos, dat Beeksma er zonder wederhoor uit wordt gezet klopt niet, t slaat nergens op om dames met meer dan 200 euro terug te sturen terwijl een doorzichtige pot open en bloot in een ruimte staat waar iedereen bij kan, en nog wel meer van dat soort dingen.quote:
Wanneer ga je hem uploaden en hier posten?quote:Op maandag 9 september 2013 23:48 schreef W00fer het volgende:
Zo aflevering 4 weer binnen in goede kwaliteit.
Er komen hier geen links. Policy van Fok laat dat niet toe en heb geen zin in een temp ban.quote:Op maandag 9 september 2013 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wanneer ga je hem uploaden en hier posten?
Was vooraf aangemerkt. De Ruyter zou 7de/8ste jaars zijn. Bram zoekt al werk etc.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik merk ook aan niks dat ze 4 jaar verder zijn. Waar moet dit eigenlijk uit blijken?
Zoveel spoiler ik nou ook weer niet. Als je t/m aflevering 3 gezien hebt (en dus het bijgehouden hebt) dan lees je geen dingen die je nog niet kunt weten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:48 schreef June. het volgende:
Bedankt voor de spoiler
Of bespreken we ineens ook al de afleveringen die nog uit moeten worden gezonden? Beetje raar..
Lol wat... alles wat je getypt hebt is een spoiler als je aflevering 4 nog niet gezien hebt.quote:Op woensdag 11 september 2013 01:18 schreef W00fer het volgende:
[..]
Zoveel spoiler ik nou ook weer niet. Als je t/m aflevering 3 gezien hebt (en dus het bijgehouden hebt) dan lees je geen dingen die je nog niet kunt weten.
Dit, en je ziet aan het einde van aflevering 3 al een stukje van 4quote:Op woensdag 11 september 2013 02:44 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ok je kan dit misschien wel zien aankomen maar dan nog.
Ja, nou en, dat maakt het niet als nog een mindere spoiler hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 20:35 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dit, en je ziet aan het einde van aflevering 3 al een stukje van 4
Net alsof er in een willekeurig ander tv serie forum niet gespoilerd wordt. Waar maak je je druk over, het is niet dat ik een transcript van de aflevering erop zetquote:Op woensdag 11 september 2013 21:03 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, nou en, dat maakt het niet als nog een mindere spoiler hoor
Nou ik volg er meerdere en nee, daar gebeurd het niet. Het is dan ook soort van algemeen bekend hier op Fok! Dus bij dezequote:Op donderdag 12 september 2013 19:46 schreef W00fer het volgende:
[..]
Net alsof er in een willekeurig ander tv serie forum niet gespoilerd wordt. Waar maak je je druk over, het is niet dat ik een transcript van de aflevering erop zet
Nice. Heb je het beste deel van de serie gemist en ga je kijken nu het in begint te kakkenquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb eerste 2 seizoenen niet gekeken maar ga seizoen 3 wel kijken
Logisch... De beste twee seizoenen niet kijken en wel het kutste seizoen tot nu toe kijken...quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb eerste 2 seizoenen niet gekeken maar ga seizoen 3 wel kijken
Nee, niet bepaaldquote:Op zondag 15 september 2013 18:44 schreef W00fer het volgende:
Zit iedereen alweer klaar voor morgenavond?
Heb je S1 en S2 binnen een paar dagen bekeken?quote:Op maandag 16 september 2013 10:59 schreef Apotheose het volgende:
zo. Alles ingehaald. Mooie serie!Topic nog niet doorgespit omdat: bang voor eventuele spoilers. Had bijv ook niet op wikipedia moeten kijken
ja i know... Inmiddels de schade al ingehaald?quote:Op maandag 16 september 2013 12:10 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Mooi man
Ik zou het via UitzendingGemist doen, maar daar hebben ze S1 en S2 offline gehaald :
Nee nog geen tijd voor gehadquote:Op maandag 16 september 2013 15:13 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja i know... Inmiddels de schade al ingehaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door W00fer op 17-09-2013 02:22:47 ]Friettent dikke Willie, met Willie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:56 schreef Slickk het volgende:
Gaat over de volgende aflevering die je al in de app kunt zien:Volgens mij gaat het om de corporale roeiverenigingen ofzo. Nouja boeiend, het is gebaseerd op de Nederlandse studentenwereld, niet een exacte kopie ervan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:47 schreef Granaatappel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
quote:Op woensdag 18 september 2013 08:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, praeses Nina komt uit Starmaker / K-otic inderdaad.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:02 schreef Iwanius het volgende:
Ligt het aan mij of was dit meisje niet ooit begonnen in onderstaande reality popgroep?
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 19 september 2013 11:02 schreef Iwanius het volgende:
Ligt het aan mij of was dit meisje niet ooit begonnen in onderstaande reality popgroep?
[ afbeelding ]
Die gast rechts lijkt op Paulie D van Jersey Shorequote:Op donderdag 19 september 2013 11:02 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 september 2013 15:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Die gast rechts lijkt op Paulie D van Jersey Shore
Zo gaat het bij Amerikaanse series ook al heel langquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:58 schreef Fides het volgende:
Blijft natuurlijk grappig dat sommige acteurs al (dik) in de 30 zijn en student spelen. Dat zal ook wel een van de redenen zijn dat ze plots 4 jaar verder zijn.
Precies zoals bij That 70's show.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo gaat het bij Amerikaanse series ook al heel lang
Precies wat ik dacht, lijkt me heel kut.quote:Op maandag 9 september 2013 23:26 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Gekeken, vond het maar matig.. Scenes met Marie-Claire zijn waardeloos, dat Beeksma er zonder wederhoor uit wordt gezet klopt niet, t slaat nergens op om dames met meer dan 200 euro terug te sturen terwijl een doorzichtige pot open en bloot in een ruimte staat waar iedereen bij kan, en nog wel meer van dat soort dingen.
Het seizoen is in tegenstelling tot de vorige seizoenen totaal niet pakkend. Ze hadden beter kunnen stoppen.
In de film heb ik helaas ook niet zoveel vertrouwen. Het ziet er uit als een combinatie van New kids en Project X, wat niet echt in de studentensetting past.
Omdat ie op de sjaarsveiling naar een ander huis is gegaan.quote:Op maandag 23 september 2013 22:03 schreef donald_dick het volgende:
waarom stond die gast waarvan ze denken dat ze de pot hadden gejat en uit het huis was gegooid gewoon weer te bieren met hun?
Ik blijf het een vreemde serie vinden. Je kan alles verkutten en daarna weer gezellig bierenquote:Op maandag 23 september 2013 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ie op de sjaarsveiling naar een ander huis is gegaan.
Inderdaad, bij het echte korps zouden ze hem gewoon hebben vermoord en was z'n lijk pas maanden later op een afgelegen plek terug gevonden.quote:Op maandag 23 september 2013 22:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik blijf het een vreemde serie vinden. Je kan alles verkutten en daarna weer gezellig bieren
Dat Nina hem over 10 minuten in haar kamer verwacht. Maar Noordzij was te lafjes.quote:
ja waarom? Anders heeft ie ook een grote bek. Of heeft ie meer dan lustgevoelens voor die Nina?quote:Op maandag 23 september 2013 23:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat Nina hem over 10 minuten in haar kamer verwacht. Maar Noordzij was te lafjes.
[ Bericht 78% gewijzigd door W00fer op 24-09-2013 01:17:53 ]Friettent dikke Willie, met Willie
Ik weet ook niet waar dat laffe gedrag opeens vandaan komt. Hij is sowieso wat rustiger dit seizoen vind ik.quote:Op maandag 23 september 2013 23:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja waarom? Anders heeft ie ook een grote bek. Of heeft ie meer dan lustgevoelens voor die Nina?
Wel vaker zo dat gasten met een grote bek terugkrabbelen wanneer het er op aan komtquote:Op maandag 23 september 2013 23:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja waarom? Anders heeft ie ook een grote bek. Of heeft ie meer dan lustgevoelens voor die Nina?
Denk het niet, iig niet met Bram..quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:21 schreef W00fer het volgende:
Aflevering 6: "Lekker kut Wagtmans"Ook al ergens te vinden zonder eerst met facebook op een app in te moeten loggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij niet, maar je kan wel inloggen zonder m aan fb te koppelen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:21 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ook al ergens te vinden zonder eerst met facebook op een app in te moeten loggen?
Je hoeft helemaal geen 'lid' te worden om met die app de volgende aflevering te kunnen zien.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:21 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ook al ergens te vinden zonder eerst met facebook op een app in te moeten loggen?
Je hoeft niet in te loggen om de ep te kunnen kijkenquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:21 schreef Coelho het volgende:
[..]
In het Knorrenhok vind ik toch echt alleen de aflevering van gisteren en niet van volgende week...quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je hoeft niet in te loggen om de ep te kunnen kijken
Knorrenhok? Geen idee wat dat is. Je moet gewoon de tab Filmpjes openen. Aflevering 6, 23 september.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:51 schreef Coelho het volgende:
[..]
In het Knorrenhok vind ik toch echt alleen de aflevering van gisteren en niet van volgende week...
ehh ja... da's toch van gisteren??quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Knorrenhok? Geen idee wat dat is. Je moet gewoon de tab Filmpjes openen. Aflevering 6, 23 september.
Niet de TV uitzending, daar hebben ze aflevering 5 gisteren uitgezonden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:55 schreef Coelho het volgende:
[..]
ehh ja... da's toch van gisteren??
Haha ja mijn vriendin heeft ook de varsity geroeid en zei al meteen dat die gast niet eens in de boot zou passen als stuurtjequote:Op dinsdag 24 september 2013 09:27 schreef donald_dick het volgende:
Wie heeft er bedacht dat een tientonner zoals Noordzij als stuurman wel goed zo functioneren. Normaal wordt daar de dunste chick voor gekozen
Bram heeft ook nooit zijn mavo afgemaaktquote:Op woensdag 25 september 2013 17:45 schreef Poesopstokje het volgende:
Beeksma jr is echt slecht gecast trouwens, lijkt wel een kereltje van 2VMBO.
Maar die ziet er nog uit als een lekkere student. B.jr niet, alles behalve.. Kneusjequote:Op woensdag 25 september 2013 17:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Bram heeft ook nooit zijn mavo afgemaakt
beeksma jr ziet er gewoon uit als een net van de middelbare school afkomend jongetjequote:Op woensdag 25 september 2013 17:55 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Maar die ziet er nog uit als een lekkere student. B.jr niet, alles behalve.. Kneusje
Dat zeg ik, maar dan wel VMBO BBquote:Op woensdag 25 september 2013 17:57 schreef donald_dick het volgende:
[..]
beeksma jr ziet er gewoon uit als een net van de middelbare school afkomend jongetje
nou, zoek zijn naam op, hij heeft vast wel facebookquote:Op woensdag 25 september 2013 17:57 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat zeg ik, maar dan wel VMBO BB
Interessant, want de Oude Vier wordt enkel door mannen gestart...quote:Op woensdag 25 september 2013 13:46 schreef ssebass het volgende:
[..]
Haha ja mijn vriendin heeft ook de varsity geroeid en zei al meteen dat die gast niet eens in de boot zou passen als stuurtje
Varsity bestaat uit meer dan de oude vier.quote:Op donderdag 26 september 2013 01:09 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Interessant, want de Oude Vier wordt enkel door mannen gestart...
(Nog afgezien van het feit dat de serie is opgenomen op de Bosbaan ipv het Amsterdam Rijnkanaal)
Ik vind hem eruit zien als een brugklasser om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:57 schreef donald_dick het volgende:
[..]
beeksma jr ziet er gewoon uit als een net van de middelbare school afkomend jongetje
truequote:Op donderdag 26 september 2013 11:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik vind hem eruit zien als een brugklasser om eerlijk te zijn.
Hij komt anders wel van het Spangalis af.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik vind hem eruit zien als een brugklasser om eerlijk te zijn.
Is het serieus een Spangas acteur?quote:Op donderdag 26 september 2013 11:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hij komt anders wel van het Spangalis af.
Het was gewoon uiterst teleurstellend hoe ze begonnen. 4 jaar verder, iedereen gaat werken, paar leuke figuren van vorig jaar die helemaal verdwijnen. In potentie vind ik het ook nog steeds veel leuker als het draait om het verenigingsleven, feesten en zuipen, zoals in de eerste twee seizoenen zo was.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:27 schreef BasEnAad het volgende:
Ik moet zeggen dat seizoen 3 steeds beter wordt, ik vind het na aflevering 4 zelfs leuker dan de vorige seizoenen. Ondanks dat iedereen maar roept dat het minder is.
Ik vind haar ook niet leukquote:Op maandag 30 september 2013 12:55 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind die Victoria Koblenko maar een slechte actrice.
Ligt dat ook niet aan Bram? Vond die scene slecht geacteerd van zijn kant. Vind hem sowieso een beetje apart acteren.quote:
Bram is leukquote:Op maandag 30 september 2013 15:46 schreef THEALPHA het volgende:
[..]
Ligt dat ook niet aan Bram? Vond die scene slecht geacteerd van zijn kant. Vind hem sowieso een beetje apart acteren.
Strak opgemerkt.quote:Op maandag 30 september 2013 22:23 schreef Nielsch het volgende:
In de leader wordt MC altijd weggesneden van de rest en verdwijnt dan naar achteren. Voorbode?
quote:Op maandag 30 september 2013 23:19 schreef Ireyon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt het aan mij of is het niveau qua acteren sowieso echt dramatisch slecht. En dan bedoel ik nog veel slechter dan vorige seizoenen...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Vincent wordt met de dag engerGeheid dat hij MC wat gaat aandoen.
Bram en dinges vielen behoorlijk tegen. Vooral na de fotoreportage uit de Veronica Gids.
ja precies!!! Dat zag er wel goed uit, in tegenstelling tot gister.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Bram en dinges vielen behoorlijk tegen. Vooral na de fotoreportage uit de Veronica Gids.
Fleurquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Het beloofde iig heel wat. Jammer..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:31 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja precies!!! Dat zag er wel goed uit, in tegenstelling tot gister.
die 3e jaars?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:18 schreef Meneerik2 het volgende:
Het zegt wel wat dat het beste acteerwerk van dit seizoen door de bijfiguur werd neergezet tijdens het gesprek met Olivier in dat café
Die vader van dat vermiste kindquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
die 3e jaars?![]()
wat slecht was hij man.
In Penoza 3 des te meer!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:10 schreef Nielsch het volgende:
Sowieso te weinig tieten in dit seizoen
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:10 schreef Nielsch het volgende:
Sowieso te weinig tieten in dit seizoen
[ Bericht 70% gewijzigd door W00fer op 02-10-2013 01:34:50 ]Friettent dikke Willie, met Willie
Dat was echt hélemaal niks nee, zelfs in de jaren '50 haalden ze nog hun neus op voor deze preutse onzin.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:25 schreef Apotheose het volgende:
nou die ene dampende scene tussen Bram en zn stagebegeleidster moest zo spectaculair zijn. Als ze het zo groots aankondigen valt het altijd tegen.
quote:Feuten: Het Feestje is een chronologisch vervolg op de succesvolle televisieserie, maar vertelt een opzichzelfstaand verhaal. In de film begint het nieuwe studiejaar voor studentencorps H.S.C. Mercurius met een gigantisch inschrijffeest. Eeuwige student Olivier de Ruyter, een rol van Tim Murck, vecht een conflictje uit met de politie die genoeg heeft van de overlast die Mercurius in de buurt veroorzaakt. Intussen heeft advocaat Bram Wagtmans, gespeeld door Manuel Broekman, heimwee naar zijn oude studentenleven en besluit hij die avond, voor het laatst, met zijn vrienden helemaal naar de klote te gaan op de sociëteit.
Yup.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:53 schreef W00fer het volgende:
Zie ik daar nou gewoon Beeksma snuiven?
Je kunt je afvragen of je je goede naam, die je met een serie hebt opgebouwd, niet te grabbel gooit als een film flopt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:42 schreef Fides het volgende:
Is toch vooral gedaan om nog even te cashen voor alle betrokkenen lijkt me.
mwa, meer een moordscenequote:Op maandag 7 oktober 2013 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weer lekker met bijna verkrachtingd scene ...
wordt ook verdomd moeilijk, maar sommige binnentuinen hebben een hekje waar je over kan klimmenquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:42 schreef chufi het volgende:
In de grachtengordel is er niet zo makkelijk een achterom volgens mij ...
OKquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:57 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wordt ook verdomd moeilijk, maar sommige binnentuinen hebben een hekje waar je over kan klimmen
Aflevering 8:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 9:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
Ik zie niks behalve een copyrightquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:25 schreef ChAnGo het volgende:
http://content10c1a.omroe(...)a7ea210c0&t=525332e6
aflevering 8 ook gewoon op de pc te bekijken via deze link!
de video links zijn met een packet sniffer gewoon uit de app te halen.....
hmm dan zijn de links toch per persoon verschillend, excuses.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie niks behalve een copyright
http:\/\/download.omroep.nl\/bnn\/feutenapp\/08_4f64df813df7189b0d60e533b00b1d16\/08_4f64df813df7189b0d60e533b00b1d16.mp4?md5=d210a05a9bb9c4d3057011d74d94f65a&t=525337d5 Deze werkt ja. Thanks. Tofquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:37 schreef ChAnGo het volgende:
[..]
hmm dan zijn de links toch per persoon verschillend, excuses.
en als je naar deze link gaat dan??
http://feutenapp.bnn.nl/api/v1/rest/videos/37.json
en dan het linkje onder video uri kopieert en plakt in je browser? werkte voor mij wel
dus alles vanaf http:// totaan t= en het cijfer (alles tussen de 2 "")
1 | http:\/\/download.omroep.nl\/bnn\/feutenapp\/08_4f64df813df7189b0d60e533b00b1d16\/08_4f64df813df7189b0d60e533b00b1d16.mp4?md5=126e8108b8acca61fc1d5748a58e2955&t=52533d27 |
ah ok. Nou de methode werkt iig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:55 schreef W00fer het volgende:
Dat werkt niet. De JSON is server side per individu gegenereerd. Sluit de app maar eens af en start hem opnieuw op, dan zul je zien dat de link anders is.
Het adres wat ik gegeven heb genereerd de video link naar aflevering 8, de link die het .json adres uitspuugt is inderdaad per individu gegenereerd, maar het adres http://feutenapp.bnn.nl/api/v1/rest/videos/37.json is voor iedereen toegankelijk en genereerd de individuele videolink, de links hier posten heeft dus inderdaad weinig zin, maar als iedereen zelf naar de .json pagina gaat krijgt iedereen een eigen link.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:55 schreef W00fer het volgende:
Dat werkt niet. De JSON is server side per individu gegenereerd. Sluit de app maar eens af en start hem opnieuw op, dan zul je zien dat de link anders is.
En als je het doet krijg je een time-out.
natuurlijk is aflevering 9 pas vanaf maandag op deze methode te verkrijgen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:16 schreef ChAnGo het volgende:
[..]
Het adres wat ik gegeven heb genereerd de video link naar aflevering 8, de link die het .json adres uitspuugt is inderdaad per individu gegenereerd, maar het adres http://feutenapp.bnn.nl/api/v1/rest/videos/37.json is voor iedereen toegankelijk en genereerd de individuele videolink, de links hier posten heeft dus inderdaad weinig zin, maar als iedereen zelf naar de .json pagina gaat krijgt iedereen een eigen link.
voor aflevering 9 zal hetzelfde beschikbaar zijn maar zal alleen de link anders zijn
http://feutenapp.bnn.nl/api/v1/rest/videos/33.json is voor aflevering 7
http://feutenapp.bnn.nl/api/v1/rest/videos/37.json is voor aflevering 8
voor aflevering 9 zul je dus json 38, 39, 40, 41, 42 of iets dergelijks moeten hebben afhankelijk van het aantal bonusfilmpjes wat er in de tussentijd gereleased wordt.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:00 schreef seto het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die links die de JSON uitspuugt werken alsnog niet als ik ze invoer in VLC.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:16 schreef ChAnGo het volgende:
[..]
Het adres wat ik gegeven heb genereerd de video link naar aflevering 8, de link die het .json adres uitspuugt is inderdaad per individu gegenereerd, maar het adres http://feutenapp.bnn.nl/api/v1/rest/videos/37.json is voor iedereen toegankelijk en genereerd de individuele videolink, de links hier posten heeft dus inderdaad weinig zin, maar als iedereen zelf naar de .json pagina gaat krijgt iedereen een eigen link.
voor aflevering 9 zal hetzelfde beschikbaar zijn maar zal alleen de link anders zijn
http://feutenapp.bnn.nl/api/v1/rest/videos/33.json is voor aflevering 7
http://feutenapp.bnn.nl/api/v1/rest/videos/37.json is voor aflevering 8
voor aflevering 9 zul je dus json 38, 39, 40, 41, 42 of iets dergelijks moeten hebben afhankelijk van het aantal bonusfilmpjes wat er in de tussentijd gereleased wordt.
In de browser werken ze wel in ieder geval. Beter dat hij ze gewoon deelt hier ipv zo mysterieus te doen zonder iets te delen zoals bepaalde mensenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:51 schreef W00fer het volgende:
[..]
Die links die de JSON uitspuugt werken alsnog niet als ik ze invoer in VLC.
Bovendien lijkt het me niet echt verstandig om dit soort dingen hier te openbaren, aangezien een verdwaalde tv medewerker het hier kan lezen en het dus kan blokkeren....
Daarom post ik hier ook geen links.
Ik weet niet hoor knaap, maar lees dit eens. In plaats van weer te roepen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de browser werken ze wel in ieder geval. Beter dat hij ze gewoon deelt hier ipv zo mysterieus te doen zonder iets te delen zoals bepaalde mensen
Nou "knaap", die vergelijking slaat als een tang op een varken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:13 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor knaap, maar lees dit eens.
http://tweakers.net/nieuw(...)-vlaamse-series.html
Je zet hier alleen iets neer wat op hun eigen server staat, dat is heel wat anders dan zelf uploaden. Maar goed, allemaal prima. Dat je zoiets niet wil delen is je goed recht, maar kom dan niet iedere week stoer doen dat jet het allemaal zo mooi in high res kan bekijken en anderen niet. En val dan al helemaal niet over iemand die het wel gewoon deelt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:15 schreef W00fer het volgende:
Delen is delen volgens de wet. Of ik hier nu links zet of ze share via torrent.
Anderen kunnen dat ook hoor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je zet hier alleen iets neer wat op hun eigen server staat, dat is heel wat anders dan zelf uploaden. Maar goed, allemaal prima. Dat je zoiets niet wil delen is je goed recht, maar kom dan niet iedere week stoer doen dat jet het allemaal zo mooi in high res kan bekijken en anderen niet. En val dan al helemaal niet over iemand die het wel gewoon deelt.
Dit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je zet hier alleen iets neer wat op hun eigen server staat, dat is heel wat anders dan zelf uploaden. Maar goed, allemaal prima. Dat je zoiets niet wil delen is je goed recht, maar kom dan niet iedere week stoer doen dat jet het allemaal zo mooi in high res kan bekijken en anderen niet. En val dan al helemaal niet over iemand die het wel gewoon deelt.
missing credentialsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:51 schreef W00fer het volgende:
[..]
Die links die de JSON uitspuugt werken alsnog niet als ik ze invoer in VLC.
Zou je me uit willen leggen hoe dan? Ik ben echt benieuwd. Zie ook in het Dit Was Het Nieuws topic altijd dezelfde die links post van de afgelopen aflevering en ben zeer benieuwd hoe die daar aan komtquote:
Meestal dan zwaai ik met een toverstaf over een hoed en dan komt die aflevering eruit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:02 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Zou je me uit willen leggen hoe dan? Ik ben echt benieuwd. Zie ook in het Dit Was Het Nieuws topic altijd dezelfde die links post van de afgelopen aflevering en ben zeer benieuwd hoe die daar aan komt
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:03 schreef W00fer het volgende:
[..]
Meestal dan zwaai ik met een toverstaf over een hoed en dan komt die aflevering eruit.
It's magic!
RTL programma's zijn altijd makkelijk hier te vinden: http://rtl.ksya.net/quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:02 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Zou je me uit willen leggen hoe dan? Ik ben echt benieuwd. Zie ook in het Dit Was Het Nieuws topic altijd dezelfde die links post van de afgelopen aflevering en ben zeer benieuwd hoe die daar aan komt
Hey, vet! Dankjewel! Is er een manier waarop ik dit zelf had kunnen vinden/weten?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
RTL programma's zijn altijd makkelijk hier te vinden: http://rtl.ksya.net/
Nee, je moet toevallig die website kennen I guess..of zelf handig zijn met dat soort dingen. RTL maakt de programma's na de uitzending altijd beschikbaar voor de ipad etc en dat zijn mp4 links. Ergens kan je die uit de app vissen (waarschijnlijk net zoals het nu hier bij Feuten gaat) en die links kan je dus gewoon downloaden om later te bekijken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:07 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Hey, vet! Dankjewel! Is er een manier waarop ik dit zelf had kunnen vinden/weten?
Ik neem aan dat je het dan over een gejailbreakt apple device hebt met bijbehorende apps waarmee je dan kan zoeken..., want dat heb ik nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, je moet toevallig die website kennen I guess..of zelf handig zijn met dat soort dingen. RTL maakt de programma's na de uitzending altijd beschikbaar voor de ipad etc en dat zijn mp4 links. Ergens kan je die uit de app vissen (waarschijnlijk net zoals het nu hier bij Feuten gaat) en die links kan je dus gewoon downloaden om later te bekijken.
Jammer dat het bij andere omroepen niet zo makkelijk gaat als bij RTL.
Nee. Ik zeg alleen dat de links daarvandaan komen. Maar dat boeit voor jou verder niet. Als je het zoekt moet je gewoon op die site kijken en dan kom je de links zo tegen. Meer hoef je niet te doen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:16 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het dan over een gejailbreakt apple device hebt met bijbehorende apps waarmee je dan kan zoeken..., want dat heb ik niet
1 Ontgroening 26 augustus 2013quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
is aflevering 8 nou de laatste van het seizoen?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
1 Ontgroening 26 augustus 2013
2 Novietjes testen 2 september 2013
3 Inzameling lustrum gala 9 september 2013
4 Sjaarsveiling 16 september 2013
5 De Varsity 23 september 2013
6 Zuipen op de toko 30 september 2013
7 Huisfeestje Walhalla 7 oktober 2013
8 Veteranendiner 14 oktober 2013
9 Lustrumgala (1) 21 oktober 2013
10 Lustrumgala (2) 28 oktober 2013
Nog drie afleveringen
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:24 schreef THEALPHA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:00 schreef seto het volgende:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:16 schreef W00fer het volgende:
[..]
Aflevering 8:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 9:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 05:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 05:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:42 schreef Meke het volgende:
[..]Dat boeit dan weer geen donder, maar goed jij bent dan ook een vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb liever dat Bo Maerten meer in beeld is.
![]()
Preciesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat boeit dan weer geen donder, maar goed jij bent dan ook een vrouwIk heb liever dat Bo Maerten meer in beeld is.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Nina, Nina's zusje, Marie Clair, Fleurquote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:36 schreef W00fer het volgende:
Petitie voor de Feuten lingeriekalender
Dan mis je nog wat maanden![]()
allemaal 1 jaargetijdequote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nina, Nina's zusje, Marie Clair, Fleur
Dan mis je nog wat maanden![]()
Walhalla, the Adult Sequelquote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:36 schreef W00fer het volgende:
Petitie voor de Feuten lingeriekalender![]()
![]()
Alvast een voorproefje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Syntix op 10-10-2013 10:12:01 ]![]()
Karin uit seizoen 1. Die had ook goede tieten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan mis je nog wat maanden
Charlie uit seizoen 2. Lief koppie.
Stripper Shanene.PWBF![]()
Charlie (quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Karin uit seizoen 1. Die had ook goede tieten.
Charlie uit seizoen 2. Lief koppie.
Stripper Shanene.) voorproefje:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind de begin muziek wel cool ? weet iemand wat dat isIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:19 schreef Soury het volgende:
Ik vind de begin muziek wel cool ? weet iemand wat dat is![]()
Lekker dank u welquote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
[quote]Op donderdag 10 oktober 2013 02:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan mis je nog wat maanden
[/quoteDie journaliste van vorig seizoen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Kanye West ft Jay-Z ''No church in the wild''quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:19 schreef Soury het volgende:
Ik vind de begin muziek wel cool ? weet iemand wat dat is
-Edit- stond er al, het is nog vroeg
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2013 09:17:19 ]![]()
Nina op de wc?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:00 schreef Nielsch het volgende:
Quizvraag: wie neukte Bram in seizoen 1 om zijn deur te regelen?![]()
Acceptabele spam: woensdagmiddag op de FP een (positieve) recensie van Feuten: het Feestje én een artikel, inclusief interviews met Manuel Broekman, Hanna Verboom, Tim Murck en regisseur Lourens Blok.![]()
Oh leuk! Ik ga lezenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:01 schreef Beaudelaire het volgende:
Acceptabele spam: woensdagmiddag op de FP een (positieve) recensie van Feuten: het Feestje én een artikel, inclusief interviews met Manuel Broekman, Hanna Verboom, Tim Murck en regisseur Lourens Blok.![]()
![]()
Mooie aflevering!Wel slim gespeeld van Bram
En die oudjes waren ook wel grappig.
Oudje tegen Olivier: "volgens mij ben jij de oudste hier"
Ollie: "ligt eraan.... Hoe oud bent u?"
just give a second thought
what if we don't get caught...![]()
Iemand een json link voor mij? Ik kom tot 41, maar die pakt die niet bij mijHij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{![]()
json 41 doet het inmiddelsquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:25 schreef geindoctrineerd het volgende:
Iemand een json link voor mij? Ik kom tot 41, maar die pakt die niet bij mij
http://feutenapp.bnn.nl/api/v1/rest/videos/41.json
geeft een link voor aflevering 9 en 10 ! 55 minuten![]()
In Chrome deed die het vorige week niet bij mij, maar in Firefox wel, maar daar doet die het nu ook nietHij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{![]()
de json zelf niet of de link niet?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:35 schreef geindoctrineerd het volgende:
In Chrome deed die het vorige week niet bij mij, maar in Firefox wel, maar daar doet die het nu ook niet
want voor mij werken ze allebei![]()
van json krijg ik een link, en als ik die kopieer doet ie het nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:38 schreef ChAnGo het volgende:
[..]
de json zelf niet of de link niet?
want voor mij werken ze allebeiHij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{![]()
probeer eens om de backslashes te verwijderen dus de slash die er zo uitzien \ en alles te laten staan wat / die kant op staatquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:38 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
van json krijg ik een link, en als ik die kopieer doet ie het niet![]()
doet ie 't ook niet, dan herkent ie 'm helemaal niet meer. Mja, bedankt voor het helpen, ik duik mijn bed inquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:40 schreef ChAnGo het volgende:
[..]
probeer eens om de backslashes te verwijderen dus de slash die er zo uitzien \ en alles te laten staan wat / die kant op staat
Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{![]()
Hou toch op, het verhaal wordt steeds lachwekkender. Een stagiair met een eigen secretaresse, leasebak en appartement... yeah, right.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:53 schreef Apotheose het volgende:
Mooie aflevering!Wel slim gespeeld van Bram
En die oudjes waren ook wel grappig.
![]()
![]()
SPOILER: Link volgende afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tadaa.Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:46 schreef Amarantha het volgende:
Werkt niet bij mijSPOILER: Link volgende afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tadaa.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:46 schreef Amarantha het volgende:
dit zijn persoonlijke links werken alleen als je ook een cookie hebt opgeslagen om zelf zo'n link te verkrijgen (die alleen voor jou werkt) moet je deze link hebbenSPOILER: Link volgende afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tadaa.
http://feutenapp.bnn.nl/api/v1/rest/videos/41.json![]()
Hmm dan krijg ik dit:quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:57 schreef ChAnGo het volgende:
[..]
dit zijn persoonlijke links werken alleen als je ook een cookie hebt opgeslagen om zelf zo'n link te verkrijgen (die alleen voor jou werkt) moet je deze link hebben
http://feutenapp.bnn.nl/api/v1/rest/videos/41.json
{"debug":false,"result":true,"error":null,"data":[{"id":41,"image_id":"72116","title":"Aflevering 9 en 10","description":"Aflevering 9 en 10 van seizoen 3.","category":"SEASON3","order":"10","created":"2013-10-14T12:01:25+02:00","video_uri":"http:\/\/download.omroep.nl\/bnn\/feutenapp\/09_c52496e915f958aa5d5447e38cf96d02\/09_c52496e915f958aa5d5447e38cf96d02.mp4?md5=ea149e66fff5ab993bd9a3275fff87bd&t=525c5c42","thumbnail_uri":"http:\/\/feutenapp.bnn.nl\/data\/thumb\/Image\/72000\/72116\/w200.b4f17.jpg"}]}![]()
je moet alles vanaf "http:(download omroep enz) tot 42 in adresbalk invoerenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:05 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Hmm dan krijg ik dit:
{"debug":false,"result":true,"error":null,"data":[{"id":41,"image_id":"72116","title":"Aflevering 9 en 10","description":"Aflevering 9 en 10 van seizoen 3.","category":"SEASON3","order":"10","created":"2013-10-14T12:01:25+02:00","video_uri":"http:\/\/download.omroep.nl\/bnn\/feutenapp\/09_c52496e915f958aa5d5447e38cf96d02\/09_c52496e915f958aa5d5447e38cf96d02.mp4?md5=ea149e66fff5ab993bd9a3275fff87bd&t=525c5c42","thumbnail_uri":"http:\/\/feutenapp.bnn.nl\/data\/thumb\/Image\/72000\/72116\/w200.b4f17.jpg"}]}![]()
Dan krijg ik wederom 'timeout'...quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:07 schreef THEALPHA het volgende:
[..]
je moet alles vanaf "http:(download omroep enz) tot 42 in adresbalk invoeren![]()
![]()
wel eerst die .json gedaan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:10 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Dan krijg ik wederom 'timeout'...![]()
eerst klik je op die link van chango. Daarna kopier je het adres wat er in staat naar je adresbalk. dan moet ie werken.quote:
Dus ongeveer dit:
"http:\/\/download.omroep.nl\/bnn\/feutenapp\/09_c52496e915f958aa5d5447e38cf96d02\/09_c52496e915f958aa5d5447e38cf96d02.mp4?md5=ea149e66fff5ab993bd9a3275fff87bd&t=525c5c42![]()
Helaas, blijft hetzelfde aangeven. Toch bedankt!quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:15 schreef THEALPHA het volgende:
[..]
eerst klik je op die link van chango. Daarna kopier je het adres wat er in staat naar je adresbalk. dan moet ie werken.
Dus ongeveer dit:
"http:\/\/download.omroep.nl\/bnn\/feutenapp\/09_c52496e915f958aa5d5447e38cf96d02\/09_c52496e915f958aa5d5447e38cf96d02.mp4?md5=ea149e66fff5ab993bd9a3275fff87bd&t=525c5c42![]()
Goed einde van het seizoen, dat dan weer wel. misschien hadden ze de actie wat meer in het hele seizoen kunnen gooien ipv de laatste twe afleveringen.![]()
meer naakt ookquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:03 schreef THEALPHA het volgende:
Goed einde van het seizoen, dat dan weer wel. misschien hadden ze de actie wat meer in het hele seizoen kunnen gooien ipv de laatste twe afleveringen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: