Was vooraf aangemerkt. De Ruyter zou 7de/8ste jaars zijn. Bram zoekt al werk etc.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik merk ook aan niks dat ze 4 jaar verder zijn. Waar moet dit eigenlijk uit blijken?
Zoveel spoiler ik nou ook weer niet. Als je t/m aflevering 3 gezien hebt (en dus het bijgehouden hebt) dan lees je geen dingen die je nog niet kunt weten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:48 schreef June. het volgende:
Bedankt voor de spoiler
Of bespreken we ineens ook al de afleveringen die nog uit moeten worden gezonden? Beetje raar..
Lol wat... alles wat je getypt hebt is een spoiler als je aflevering 4 nog niet gezien hebt.quote:Op woensdag 11 september 2013 01:18 schreef W00fer het volgende:
[..]
Zoveel spoiler ik nou ook weer niet. Als je t/m aflevering 3 gezien hebt (en dus het bijgehouden hebt) dan lees je geen dingen die je nog niet kunt weten.
Dit, en je ziet aan het einde van aflevering 3 al een stukje van 4quote:Op woensdag 11 september 2013 02:44 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ok je kan dit misschien wel zien aankomen maar dan nog.
Ja, nou en, dat maakt het niet als nog een mindere spoiler hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 20:35 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dit, en je ziet aan het einde van aflevering 3 al een stukje van 4
Net alsof er in een willekeurig ander tv serie forum niet gespoilerd wordt. Waar maak je je druk over, het is niet dat ik een transcript van de aflevering erop zetquote:Op woensdag 11 september 2013 21:03 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, nou en, dat maakt het niet als nog een mindere spoiler hoor
Nou ik volg er meerdere en nee, daar gebeurd het niet. Het is dan ook soort van algemeen bekend hier op Fok! Dus bij dezequote:Op donderdag 12 september 2013 19:46 schreef W00fer het volgende:
[..]
Net alsof er in een willekeurig ander tv serie forum niet gespoilerd wordt. Waar maak je je druk over, het is niet dat ik een transcript van de aflevering erop zet
Nice. Heb je het beste deel van de serie gemist en ga je kijken nu het in begint te kakkenquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb eerste 2 seizoenen niet gekeken maar ga seizoen 3 wel kijken
Logisch... De beste twee seizoenen niet kijken en wel het kutste seizoen tot nu toe kijken...quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb eerste 2 seizoenen niet gekeken maar ga seizoen 3 wel kijken
Nee, niet bepaaldquote:Op zondag 15 september 2013 18:44 schreef W00fer het volgende:
Zit iedereen alweer klaar voor morgenavond?
Heb je S1 en S2 binnen een paar dagen bekeken?quote:Op maandag 16 september 2013 10:59 schreef Apotheose het volgende:
zo. Alles ingehaald. Mooie serie!Topic nog niet doorgespit omdat: bang voor eventuele spoilers. Had bijv ook niet op wikipedia moeten kijken
ja i know... Inmiddels de schade al ingehaald?quote:Op maandag 16 september 2013 12:10 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Mooi man
Ik zou het via UitzendingGemist doen, maar daar hebben ze S1 en S2 offline gehaald :
Nee nog geen tijd voor gehadquote:Op maandag 16 september 2013 15:13 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja i know... Inmiddels de schade al ingehaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door W00fer op 17-09-2013 02:22:47 ]Friettent dikke Willie, met Willie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:56 schreef Slickk het volgende:
Gaat over de volgende aflevering die je al in de app kunt zien:Volgens mij gaat het om de corporale roeiverenigingen ofzo. Nouja boeiend, het is gebaseerd op de Nederlandse studentenwereld, niet een exacte kopie ervan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:47 schreef Granaatappel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
quote:Op woensdag 18 september 2013 08:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, praeses Nina komt uit Starmaker / K-otic inderdaad.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:02 schreef Iwanius het volgende:
Ligt het aan mij of was dit meisje niet ooit begonnen in onderstaande reality popgroep?
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 19 september 2013 11:02 schreef Iwanius het volgende:
Ligt het aan mij of was dit meisje niet ooit begonnen in onderstaande reality popgroep?
[ afbeelding ]
Die gast rechts lijkt op Paulie D van Jersey Shorequote:Op donderdag 19 september 2013 11:02 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 september 2013 15:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Die gast rechts lijkt op Paulie D van Jersey Shore
Zo gaat het bij Amerikaanse series ook al heel langquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:58 schreef Fides het volgende:
Blijft natuurlijk grappig dat sommige acteurs al (dik) in de 30 zijn en student spelen. Dat zal ook wel een van de redenen zijn dat ze plots 4 jaar verder zijn.
Precies zoals bij That 70's show.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo gaat het bij Amerikaanse series ook al heel lang
Precies wat ik dacht, lijkt me heel kut.quote:Op maandag 9 september 2013 23:26 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Gekeken, vond het maar matig.. Scenes met Marie-Claire zijn waardeloos, dat Beeksma er zonder wederhoor uit wordt gezet klopt niet, t slaat nergens op om dames met meer dan 200 euro terug te sturen terwijl een doorzichtige pot open en bloot in een ruimte staat waar iedereen bij kan, en nog wel meer van dat soort dingen.
Het seizoen is in tegenstelling tot de vorige seizoenen totaal niet pakkend. Ze hadden beter kunnen stoppen.
In de film heb ik helaas ook niet zoveel vertrouwen. Het ziet er uit als een combinatie van New kids en Project X, wat niet echt in de studentensetting past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |