Superleuk.quote:
Anders dan de serie vind ik. Dat met de ME lijkt een beetje overeen te komen met New Kidsquote:
beetje volwassen aan het worden. Zo'n look is leuk voor op school maar niet voor in het echte leven.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:42 schreef W00fer het volgende:
[..]
Anders dan de serie vind ik. Dat met de ME lijkt een beetje overeen te komen met New Kids
Bram geen haren achterover meer? Waar is de corporale look gebleven.
Ben benieuwd of ze nog iets doen qua event rond de première.
Volgens mij vindt er een transformatie van Beeksma plaats; van kapitalistische 'supermooi' student naar een linkse anarchistische hippie die dikke feesten geeft in een kraakpand. Zou de confrontatie met de ME wel verklaren denk ik.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:24 schreef Nielsch het volgende:
Misschien gaan ze in de film uitleggen waarom Beeksma op het einde van S2 al advocaat-stagiair was en 4 jaar later als werkloze nog steeds in een studentenhuis woont. Wellicht dat de confrontatie met de politie en de ME in de trailer er iets mee te maken heeft.
In S2 waren ze uitelkaar, tussen S2 en S3 weer bijelkaar en in S3 weer uitelkaar.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:31 schreef cherishable het volgende:
Ga er vanuit dat dit ná S3 is. Volgens mij zitten Bram en Marie bij een oudergesprek op de kleuterschool
Een wat late reactie: dat viel mij ook al op, advocaat kan toch wel zeker een decent single malt betalen.quote:
Rond 21.25 staat hij wel op de app. Dan kan ik m ook op pc kijken.quote:
Al gezienquote:
Gekeken, vond het maar matig.. Scenes met Marie-Claire zijn waardeloos, dat Beeksma er zonder wederhoor uit wordt gezet klopt niet, t slaat nergens op om dames met meer dan 200 euro terug te sturen terwijl een doorzichtige pot open en bloot in een ruimte staat waar iedereen bij kan, en nog wel meer van dat soort dingen.quote:
Wanneer ga je hem uploaden en hier posten?quote:Op maandag 9 september 2013 23:48 schreef W00fer het volgende:
Zo aflevering 4 weer binnen in goede kwaliteit.
Er komen hier geen links. Policy van Fok laat dat niet toe en heb geen zin in een temp ban.quote:Op maandag 9 september 2013 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wanneer ga je hem uploaden en hier posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |