SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dames & Heren, gaat u los!
Houdt het svp wel netjes, en ga svp niet zeiken over 'wat een kutserie je het vind!'.
gelieve alleen mensen die het een leuke serie vinden!0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Dit is ook niet deel 3, er zijn meer delen maar iemand is bij seizoen 2 begonnen met een nieuwe reeks. Eigenlijk is het deel 6, want seizoen 1 had ook 3 topics.quote:Op maandag 2 september 2013 21:55 schreef Mascleta het volgende:
Victoria Koblenko.....![]()
OP mag wel een update krijgen trouwens.
Ben ik mee bezig. Heb de app al open gesloopt.quote:Op maandag 2 september 2013 23:26 schreef Kamikazie het volgende:
Kan ik de derde aflevering op een of andere manier ook op mijn laptop kijken?
Zou top zijn als je die aflevering upload, ik kan ook niet via die app kijken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:30 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig. Heb de app al open gesloopt.
Eerste filmpje (komt uit de app):
Je kan hem niet ff ergens uploaden en de link via dm sturen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:45 schreef W00fer het volgende:
Lijst van afleveringen seizoen 3
• Ontgroening
• Novietjes testen
• Inzameling Lustrumgala
• Sjaarsveiling
• De varsity
• Zuipen op de Toko
• Huisfeestje Walhalla
• Veteranendiner
• Lustrumgala (9 en 10)
Aflevering 3 heb ik inmiddels, aangezien het copyrighted content is hier geen links. Ik wil geen billenkoek van Noordzij
En nee, het is niet vooraf mogelijk om aflevering 4 tot en met 10 alvast binnen te hengelen.
En voor de laffe borrelaars die met hun rug naar de bar staan en het weer niet geloven, fotoproof. 720p resolutie.
[ afbeelding ]
De serie wordt er inderdaad niet beter op.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:05 schreef JJdeBaas het volgende:
Aflevering 3 is gewoon te bekijken via de app nu. Wel een nietszeggende aflevering man...
Ik wil die app niet instaleren, ik wil gewoon via mijn pc een stream of .mp4 bestandje hebben. Al die kutappsquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:05 schreef JJdeBaas het volgende:
Aflevering 3 is gewoon te bekijken via de app nu. Wel een nietszeggende aflevering man...
Zo weinig tempo. Enige ontwikkeling was met Marie-Claire.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:10 schreef remlof het volgende:
[..]
De serie wordt er inderdaad niet beter op.
Leukquote:
Zouden ze zo ver denken?quote:Op donderdag 5 september 2013 15:24 schreef Nielsch het volgende:
Misschien gaan ze in de film uitleggen waarom Beeksma op het einde van S2 al advocaat-stagiair was en 4 jaar later als werkloze nog steeds in een studentenhuis woont. Wellicht dat de confrontatie met de politie en de ME in de trailer er iets mee te maken heeft.
Superleuk.quote:
Anders dan de serie vind ik. Dat met de ME lijkt een beetje overeen te komen met New Kidsquote:
beetje volwassen aan het worden. Zo'n look is leuk voor op school maar niet voor in het echte leven.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:42 schreef W00fer het volgende:
[..]
Anders dan de serie vind ik. Dat met de ME lijkt een beetje overeen te komen met New Kids
Bram geen haren achterover meer? Waar is de corporale look gebleven.
Ben benieuwd of ze nog iets doen qua event rond de première.
Volgens mij vindt er een transformatie van Beeksma plaats; van kapitalistische 'supermooi' student naar een linkse anarchistische hippie die dikke feesten geeft in een kraakpand. Zou de confrontatie met de ME wel verklaren denk ik.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:24 schreef Nielsch het volgende:
Misschien gaan ze in de film uitleggen waarom Beeksma op het einde van S2 al advocaat-stagiair was en 4 jaar later als werkloze nog steeds in een studentenhuis woont. Wellicht dat de confrontatie met de politie en de ME in de trailer er iets mee te maken heeft.
In S2 waren ze uitelkaar, tussen S2 en S3 weer bijelkaar en in S3 weer uitelkaar.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:31 schreef cherishable het volgende:
Ga er vanuit dat dit ná S3 is. Volgens mij zitten Bram en Marie bij een oudergesprek op de kleuterschool
Een wat late reactie: dat viel mij ook al op, advocaat kan toch wel zeker een decent single malt betalen.quote:
Rond 21.25 staat hij wel op de app. Dan kan ik m ook op pc kijken.quote:
Al gezienquote:
Gekeken, vond het maar matig.. Scenes met Marie-Claire zijn waardeloos, dat Beeksma er zonder wederhoor uit wordt gezet klopt niet, t slaat nergens op om dames met meer dan 200 euro terug te sturen terwijl een doorzichtige pot open en bloot in een ruimte staat waar iedereen bij kan, en nog wel meer van dat soort dingen.quote:
Wanneer ga je hem uploaden en hier posten?quote:Op maandag 9 september 2013 23:48 schreef W00fer het volgende:
Zo aflevering 4 weer binnen in goede kwaliteit.
Er komen hier geen links. Policy van Fok laat dat niet toe en heb geen zin in een temp ban.quote:Op maandag 9 september 2013 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wanneer ga je hem uploaden en hier posten?
Was vooraf aangemerkt. De Ruyter zou 7de/8ste jaars zijn. Bram zoekt al werk etc.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik merk ook aan niks dat ze 4 jaar verder zijn. Waar moet dit eigenlijk uit blijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |