ehh ja... da's toch van gisteren??quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Knorrenhok? Geen idee wat dat is. Je moet gewoon de tab Filmpjes openen. Aflevering 6, 23 september.
Niet de TV uitzending, daar hebben ze aflevering 5 gisteren uitgezonden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:55 schreef Coelho het volgende:
[..]
ehh ja... da's toch van gisteren??
Haha ja mijn vriendin heeft ook de varsity geroeid en zei al meteen dat die gast niet eens in de boot zou passen als stuurtjequote:Op dinsdag 24 september 2013 09:27 schreef donald_dick het volgende:
Wie heeft er bedacht dat een tientonner zoals Noordzij als stuurman wel goed zo functioneren. Normaal wordt daar de dunste chick voor gekozen
Bram heeft ook nooit zijn mavo afgemaaktquote:Op woensdag 25 september 2013 17:45 schreef Poesopstokje het volgende:
Beeksma jr is echt slecht gecast trouwens, lijkt wel een kereltje van 2VMBO.
Maar die ziet er nog uit als een lekkere student. B.jr niet, alles behalve.. Kneusjequote:Op woensdag 25 september 2013 17:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Bram heeft ook nooit zijn mavo afgemaakt
beeksma jr ziet er gewoon uit als een net van de middelbare school afkomend jongetjequote:Op woensdag 25 september 2013 17:55 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Maar die ziet er nog uit als een lekkere student. B.jr niet, alles behalve.. Kneusje
Dat zeg ik, maar dan wel VMBO BBquote:Op woensdag 25 september 2013 17:57 schreef donald_dick het volgende:
[..]
beeksma jr ziet er gewoon uit als een net van de middelbare school afkomend jongetje
nou, zoek zijn naam op, hij heeft vast wel facebookquote:Op woensdag 25 september 2013 17:57 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat zeg ik, maar dan wel VMBO BB
Interessant, want de Oude Vier wordt enkel door mannen gestart...quote:Op woensdag 25 september 2013 13:46 schreef ssebass het volgende:
[..]
Haha ja mijn vriendin heeft ook de varsity geroeid en zei al meteen dat die gast niet eens in de boot zou passen als stuurtje
Varsity bestaat uit meer dan de oude vier.quote:Op donderdag 26 september 2013 01:09 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Interessant, want de Oude Vier wordt enkel door mannen gestart...
(Nog afgezien van het feit dat de serie is opgenomen op de Bosbaan ipv het Amsterdam Rijnkanaal)
Ik vind hem eruit zien als een brugklasser om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:57 schreef donald_dick het volgende:
[..]
beeksma jr ziet er gewoon uit als een net van de middelbare school afkomend jongetje
truequote:Op donderdag 26 september 2013 11:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik vind hem eruit zien als een brugklasser om eerlijk te zijn.
Hij komt anders wel van het Spangalis af.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik vind hem eruit zien als een brugklasser om eerlijk te zijn.
Is het serieus een Spangas acteur?quote:Op donderdag 26 september 2013 11:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hij komt anders wel van het Spangalis af.
Het was gewoon uiterst teleurstellend hoe ze begonnen. 4 jaar verder, iedereen gaat werken, paar leuke figuren van vorig jaar die helemaal verdwijnen. In potentie vind ik het ook nog steeds veel leuker als het draait om het verenigingsleven, feesten en zuipen, zoals in de eerste twee seizoenen zo was.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:27 schreef BasEnAad het volgende:
Ik moet zeggen dat seizoen 3 steeds beter wordt, ik vind het na aflevering 4 zelfs leuker dan de vorige seizoenen. Ondanks dat iedereen maar roept dat het minder is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |