Dat nummerbord was LWYRUP, als in Lawyer up, als in Saul, een advocaat. Je kan ook te fur gaan.quote:Op maandag 2 september 2013 19:47 schreef Loserkid het volgende:
Hmm, wel grappig vorige week WYRUP en Jesse had nu een wire up![]()
Misschien zit er in deze aflevering ook wel zoiets verstopt , misschien idd die mok.
Maar waarschijnlijk was het gewoon toeval.
Haha, mooi toch juist?quote:Op maandag 2 september 2013 21:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat nummerbord was LWYRUP, als in Lawyer up, als in Saul, een advocaat. Je kan ook te fur gaan.
Vond het een mooi vervolg op de vorige TT.quote:Op maandag 2 september 2013 21:28 schreef brojo het volgende:
'Nice try, BITCH!' zou veel beter zijn geweest.
Dat begrijp ik, dat was wel duidelijk maar vorige week was er een shot waar walt voor de L stond.quote:Op maandag 2 september 2013 21:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat nummerbord was LWYRUP, als in Lawyer up, als in Saul, een advocaat. Je kan ook te fur gaan.
Het was meer een opmerking gericht aan de schrijvers van BrBaquote:Op maandag 2 september 2013 21:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vond het een mooi vervolg op de vorige TT.
Oh haha, ik snap hem. Dacht even dat Jesse dat ook wel gezegd had. Blijkbaar is het zijn nieuwe woordjequote:Op maandag 2 september 2013 21:57 schreef brojo het volgende:
[..]
Het was meer een opmerking gericht aan de schrijvers van BrBa
"en toen was hij kwaad"quote:Op maandag 2 september 2013 22:32 schreef Heeinz het volgende:
Op verzoek het ricine verhaal in de OP gezet in de spoiler. Kunnen we daar iedereen naar verwijzen, zonder dat we voor de 100e keer alles moeten uitleggen
Erg duidelijk is het verhaal niet moet ik zeggen.quote:Op maandag 2 september 2013 22:32 schreef Heeinz het volgende:
Op verzoek het ricine verhaal in de OP gezet in de spoiler. Kunnen we daar iedereen naar verwijzen, zonder dat we voor de 100e keer alles moeten uitleggen
Hmm, zal hem morgen wel even wat uitbreiden. Evt met wat foto's van internetquote:Op maandag 2 september 2013 22:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Erg duidelijk is het verhaal niet moet ik zeggen.
En dan te denken dat een kutserie als Under the Dome 10miljoen kijkers trekt en binnenkort op SBS6 in Nederland word uitgezondenquote:Op maandag 2 september 2013 22:30 schreef Montelly het volgende:
Breaking Bad in in U.S. viewers (million)
Seizoen twee afleveringen:
"Seven Thirty-Seven" - 1.66
"Bit by a Dead Bee" - 1.13
Laatste drie faleveringen:
"Blood Money" - 5.92
"Buried" - 4.77
"Confessions" - 4.85
laat staan alle downloads wereldwijd![]()
Ja, gaat nergens over idd. Die serie is echt zo slechtquote:Op maandag 2 september 2013 22:45 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
En dan te denken dat een kutserie als Under the Dome 10miljoen kijkers trekt en binnenkort op SBS6 in Nederland word uitgezonden.
is een eerste aflevering spurt, na 1seizoen al cancellen.quote:Op maandag 2 september 2013 22:45 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
En dan te denken dat een kutserie als Under the Dome 10miljoen kijkers trekt en binnenkort op SBS6 in Nederland word uitgezonden.
Nee ze halen nog steeds wekelijks meer dan 10miljoen viewers. En er komt seizoen 2 aan. Onbegrijpelijk maar waar. Breaking Bad word in NL ook uitgezonden maar word weggestopt op ned3 om half 12 savonds. En dan gek vinden dat al die series in NL floppen. Als ze BB zouden plannen op woensdag om half 9 op RTL4.. maarja dat durven ze niet aan.quote:Op maandag 2 september 2013 22:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
is een eerste aflevering spurt, na 1seizoen al cancellen.
Nee omdat ze 3jaar achterlopen en op onmogelijke tijdstippen geplant worden. Maar Dexter en Sopranos werd volgens mij nog aardig bekeken in NL.quote:Op maandag 2 september 2013 22:51 schreef matthijst het volgende:
Kijken mensen nog buitenlandse series op NL tv dan?
"Virtues" of child poisening was het toch?quote:Op maandag 2 september 2013 22:41 schreef matthijst het volgende:
Mooie stukken zaten erin
Walt: "His buddies Beaver and what's his name?"
"Badger and Skinny Pete"
En Saul, met z'n: "nuanced discussion on the nuances of child poisoning"
twitter:aaronpaul_8 twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 18:20:44Just read Episode 513 while laying in bed and now I'm scared to walk around my house. #BreakingBad http://t.co/KkbPlcPa reageer retweet
volgende aflevering einde van Pinkman?quote:Op maandag 2 september 2013 23:20 schreef TwyLight het volgende:
Aaron Paul heeft dit in januari getweet[ afbeelding ]twitter:aaronpaul_8 twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 18:20:44Just read Episode 513 while laying in bed and now I'm scared to walk around my house. #BreakingBad http://t.co/KkbPlcPa reageer retweet
Wie weetquote:Op maandag 2 september 2013 23:27 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
volgende aflevering einde van Pinkman?
Oh, ik kon ze zelfs niet meer tegenhouden.quote:Op maandag 2 september 2013 21:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kom op, moest ik als enige bijna de tranen tegenhouden bij de knuffel van Walt Jr.?
Ik vond het op zich wel een mooi fragment en die knuffel deed me ook wel iéts, maar tranen? Nee, daarvoor is de hekel die ik aan Walt heb te groot en voel ik mij (helaas) iets te weinig betrokken bij Walt Jr.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oh, ik kon ze zelfs niet meer tegenhouden.
Jesse gaat dood in Walt's armen, my guess on how it ends.quote:Op maandag 2 september 2013 20:01 schreef Discombobulate het volgende:
Walt gaat dood in Jesse's armen, my guess on how it ends.
Don't ask me why
Hoop ik.quote:Op maandag 2 september 2013 20:01 schreef Discombobulate het volgende:
Walt gaat dood in Jesse's armen, my guess on how it ends.
Don't ask me why
Vrees ik.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:23 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Jesse gaat dood in Walt's armen, my guess on how it ends.
Don't ask me why
Het is gewoon even lastig omdat er geen flashbackscenes bij zitten, wat wel gebruikelijk is op zulke momenten. Maar ik vind dat juist tof, omdat ik zelf even moest nadenken daardoor.quote:Op maandag 2 september 2013 22:52 schreef Forbry het volgende:
Wat voor veel mensen verwarrend lijkt, is dat het in dat hele verhaal om die ricine draait, maar dat Brock uiteindelijk door lily of the valley was vergiftigd. Dat Jesse toch de link maakt naar Walt is echter logisch. Jesse weet immers dat het Gus dus niet was die achter die vergiftiging zat, hij weet dat Walt er belang bij had dat Jesse dacht van wel en besefte nu dus ook (door dat voorval met Huell) dat Walt tegen hem gelogen heeft, zoals hij eerder eigenlijk ook al dacht. Welke andere reden(en) zou Walt gehad moeten hebben om die leugens te vertellen? (Denk ook aan het opvoeren van dat toneelstukje met die stofzuiger). Geen, dus moet hij wel degene zijn geweest die Brock vergiftigd heeft (met lily of the valley dus). Zelfs "drughead" Jesse (die ook echt niet altijd zo dom is trouwens) kon niet anders concluderen in dit geval.
Ik had zelf geen problemen met die scène hoor, maar zag dat er hier nogal wat gedoe over was en dat er ook een aantal mensen waren/zijn die het allemaal niet zo logisch vonden/vinden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het is gewoon even lastig omdat er geen flashbackscenes bij zitten, wat wel gebruikelijk is op zulke momenten. Maar ik vind dat juist tof, omdat ik zelf even moest nadenken daardoor.
quote:Ik denk dat Jesse de deal van Hank neemt om zichzelf veilig te stellen en Walt terug te pakken.
Skyler wordt opgepakt.
Walt vlucht weg
Holly en Walt Jr. gaan bij Hank en Marie wonen.
Todd&Co ontvoeren de kinderen, vermoorden Hank en Marie tijdens dat gedoe.
Todd&Co dreigen kinderen iets aan te doen als Walt niet gaat koken.
Walt gaat Todd&Co pakken.
Een enorme klootzak en Walt is liefquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:38 schreef wuuht het volgende:
Jesse is gewoon een klootzak vind ik hoor
Ik vind eigenlijk niet dat je nu nog kunt zeggen dat Jesse een deal met Hank heeft gemaakt of beter gezegd, zich nog aan die deal houdt. Hij trekt nu zijn eigen plan en maakt daarbij ook gebruik van Hank. Dat is toch anders in mijn ogen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:38 schreef Trommeldaris het volgende:
Mijn voorspelling is wel weer een stap verder.
[..]
Walt sterft in zijn eentje, zonder familie, aan kanker.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:23 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Jesse gaat dood in Walt's armen, my guess on how it ends.
Don't ask me why
Leuke UI (Sin Cityquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:52 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Walt sterft in zijn eentje, zonder familie, aan kanker.
Omdat dat poetisch is in de zin van dat hij alles deed door kanker, voor zijn familie. En daardoor zijn familie juist kwijt is geraakt. Lijkt me ook wel een mooi einde.
bronquote:That said, the median life expectancy for stage 3 non-small cell lung cancer (the time at which 50% of patients are alive and 50% have passed away) is around 15 months for stage 3A and 13 months for stage 3B.
The 5-year survival rate -- that is the percent of people who are expected to be alive 5 years after a diagnosis of stage 3 lung cancer -- is sadly only 23% for stage 3A and around 10% for stage 3B.
Ik verwacht dat we nog wat met Lydia/Todd krijgen op het eind waarvoor die M60 is. Misschien dat Walt Todd ook laat omleggen omdat hij ook teveel weet net als Jessie.. En dat zijn ooms Walt dan doorzeven met kogels NET voordat Hank en de DEA aankomen om Walt te arresteren.quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:02 schreef karton2 het volgende:
Walter heeft stage 3A longkanker.
Prognose is zeer slecht:
[..]
bron
Hij heeft nog hooguit 3 jaar te gaan. Ze lieten hem zien op zijn 52ste verjaardag dus hij dan zou hij hooguit 1 jaar hebben mocht hij tot de 23% horen.
Mijn gok is dat hij ontsnapt met een nieuwe identiteit van Goodman om ergens eenzaam dood te gaan van de kanker of zelfmoord.
Dat verklaart ook waarom hij een dik geweer in de kofferbak heeft liggen, hij is constant op de vlucht.
Misschien hier en daar een tankstation overvallen voor wat geld en dat is het.
Die Lydia kwam inderdaad nogal labiel over.quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik verwacht dat we nog wat met Lydia/Todd krijgen op het eind waarvoor die M60 is. Misschien dat Walt Todd ook laat omleggen omdat hij ook teveel weet net als Jessie.. En dat zijn ooms Walt dan doorzeven met kogels NET voordat Hank en de DEA aankomen om Walt te arresteren.
Ik ookquote:Op dinsdag 3 september 2013 01:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik verwacht dat we nog wat met Lydia/Todd krijgen op het eind waarvoor die M60 is. Misschien dat Walt Todd ook laat omleggen omdat hij ook teveel weet net als Jessie.. En dat zijn ooms Walt dan doorzeven met kogels NET voordat Hank en de DEA aankomen om Walt te arresteren.
mijn opa keek breaking bad voor ik dat deedquote:Op maandag 2 september 2013 22:51 schreef matthijst het volgende:
Kijken mensen nog buitenlandse series op NL tv dan?
Under the Dome is meer een familie safe serie, Breaking Bad niet.quote:Op maandag 2 september 2013 22:45 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
En uiteraard nul emotie bij Walter. Gelijk back to business.quote:Op maandag 2 september 2013 21:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kom op, moest ik als enige bijna de tranen tegenhouden bij de knuffel van Walt Jr.?
Ik gok dat de oom van Todd daar iets mee te maken gaat hebben; het voelt te 'makkelijk' om hem achter Jesse aan te sturen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik verwacht eigenlijk wel dat hij vlucht of zijn dood faked en daarna terugkomt. Dat verklaart in ieder geval waarom die buurvrouw zo van hem schrikt in de allereerste teaser.
Ben wel benieuwd hoe ze dat mooi gaan doen in 4 episodes..quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik verwacht eigenlijk wel dat hij vlucht of zijn dood faked en daarna terugkomt. Dat verklaart in ieder geval waarom die buurvrouw zo van hem schrikt in de allereerste teaser.
Tsja, tijdframe weet je niet natuurlijk, hij had in die teaser als ik het me goed kan herinneren ook opeens een veel grotere baard toch? Dan zal de tijdspan over die vier afleveringen wel aardig groot zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe ze dat mooi gaan doen in 4 episodes..
Marie is stiekum een weed-dealer/producent (zie ook wel Weeds).quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:55 schreef Re het volgende:
heeft dat boek met "Dutch" nog enige betekenis eigenlijk, werd zo prominent in beeld gebracht?
Schijnt een biografie te zijn over president Reagan, denk het niet verder. Misschien wordt er een aanslag gepleegd op iemand (walter) die ''mislukt'' waardoor hij zijn dood kan faken...quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:55 schreef Re het volgende:
asshole is de nieuwe bitch geloof ik
heeft dat boek met "Dutch" nog enige betekenis eigenlijk, werd zo prominent in beeld gebracht?
goeie aflevering, had niet zien aankomen dat Hank zo makkelijk Jessie zou inpalmen
Todd heeft wel een beetje loyaliteit aan Walt, geen idee waarom, maar anders had hij hem ook niet gebeld toen hij Declan en co. omlegde.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:54 schreef Burrito het volgende:
Walt belt Todd&Co om Jesse om te leggen. Maar waarom zou Todd een fuck om Walt geven? Hij's alleen maar een gevaar voor zijn eigen business - hij kan zelf koken en heeft muscle. Todd gaat Jesse omleggen en vervolgens achter Walt aan. Die dan op de vlucht slaat
Todd knalt ook gewoon een kind zonder aarzelen neer. Hij is net zo ruthless als Walt, ik verwacht geen loyaliteit.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Todd heeft wel een beetje loyaliteit aan Walt, geen idee waarom, maar anders had hij hem ook niet gebeld toen hij Declan en co. omlegde.
Maar uiteraard zal Walt het niet als een gunst vragen maar zal hij er gewoon voor betalen.
De vraag is wat er gaat gebeuren, Br Ba kennende moet er iets gigantisch mis gaan. Misschien dat die oom van Todd Walt ook wil omleggen omdat Jesse nu ook al snitcht en die oom het zekere voor het onzekere wil nemen met Walt.
Dat is waar. Hoe dan ook, ik ben benieuwd waar het nu mis zal gaan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:31 schreef Burrito het volgende:
[..]
Todd knalt ook gewoon een kind zonder aarzelen neer. Hij is net zo ruthless als Walt, ik verwacht geen loyaliteit.
Hij kijkt wel op tegen Walt. Dat bleek wel in de vorige aflevering waarin hij die treinroof navertelde. De manier waarop Walt daarin door Todd wordt omschreven, toont dat Walt meer voor hem betekent dan iemand waarmee hij slechts werkt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:31 schreef Burrito het volgende:
[..]
Todd knalt ook gewoon een kind zonder aarzelen neer. Hij is net zo ruthless als Walt, ik verwacht geen loyaliteit.
ja kan helemaal kloppenquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:13 schreef boem-dikkie het volgende:
aflevering 8 van dit seizoen, werd er ook even in 2 minuten een half jaar ofwat vooruit geskipped.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe ze dat mooi gaan doen in 4 episodes..
En seizoen 2 is al besteld.quote:Op maandag 2 september 2013 22:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
is een eerste aflevering spurt, na 1seizoen al cancellen.
Adit: ow shit, ik ziet dat ze al op aflevering 11 zitten met gem. 11 mio![]()
Neuh, denk gewoon dat hij onherkenbaar wil zijn. Hij laat ook zijn haar staan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:03 schreef Phoenix78 het volgende:
Die baard van Jesse op de laatste foto doet me denken aan de theorie dat Walt eigenschappen van zijn slachtoffers zou overnemen (o.a. handdoekje neerleggen voor het knielen van Gus.)
Zou Walt zijn baard hebben laten staan in de flash forward omdat hij Jesse vermoord heeft ?
Wtf, was me nooit opgevallen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:38 schreef Discombobulate het volgende:
Ik hoop trouwens dat de finale wat langer duurt dan een reguliere aflevering, the Wire had bijvoorbeeld een finale van anderhalf uur.
Jouw opaquote:Op dinsdag 3 september 2013 01:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
mijn opa keek breaking bad voor ik dat deed
Ook niet onbelangrijk idd, maar dat geld is redelijk safe at the moment.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:04 schreef Levolution het volgende:
En omdat alles voor niets is geweest als ze het geld afpakken.
Klopt, maar als Walt doodgaat weet Skyler niet waar het geld ligt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:36 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Ook niet onbelangrijk idd, maar dat geld is redelijk safe at the moment.
Walt ook niet meer als het huis affikt, of hingen die coordinaten in de carwash?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Klopt, maar als Walt doodgaat weet Skyler niet waar het geld ligt.
Nee volgens mij de koelkast.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Walt ook niet meer als het huis affikt, of hingen die coordinaten in de carwash?
Ik weet niet hoeveel zin jij hebt in een kapper bezoeken en een scheermes gebruiken als je hele leven vernietigd is, want dat is wat ik denk wat uiteindelijk gaat gebeuren met Walt. Ik gok erop dat hij echt iedereen kwijt zal raken, inclusief Skyler en zijn 2 kids.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:30 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Neuh, denk gewoon dat hij onherkenbaar wil zijn. Hij laat ook zijn haar staan.
Is ook een mogelijkheid. Maar niet omdat Jesse het ook had.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel zin jij hebt in een kapper bezoeken en een scheermes gebruiken als je hele leven vernietigd is, want dat is wat ik denk wat uiteindelijk gaat gebeuren met Walt. Ik gok erop dat hij echt iedereen kwijt zal raken, inclusief Skyler en zijn 2 kids.
Dan heeft Jesse die dus ook zien hangen toen hij in het huis was.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:04 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Nee volgens mij de koelkast.
Alsof hij die link zou kunnen leggen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:30 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Dan heeft Jesse die dus ook zien hangen toen hij in het huis was.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:31 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Alsof hij die link zou kunnen leggen.
Omdat het een lottery-ticket is met wat cijfers erop. Jesse is niet slim genoeg om er een lat/lon coordinaat uit te halen.quote:
Ik dacht dat hij de coördinaten uit de hoofd had geleerd? Hij zei het 4 keren of zo in de woestijn voor ie de GPS stuk sloeg? (ik heb iig niks meegekregen van coordinaten opschrijven en op de koelkast hangenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Walt ook niet meer als het huis affikt, of hingen die coordinaten in de carwash?
Ik schat Jesse over het algemeen hoger in dan de meesten hier, maar ik verwacht inderdaad ook niet dat Jesse zoiets zo snel ziet. Dat is meer iets voor de Sherlock Holmes uit de huidige BBC serie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:35 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Omdat het een lottery-ticket is met wat cijfers erop. Jesse is niet slim genoeg om er een lat/lon coordinaat uit te halen.
Misschien legt Jesse die link dan niet, maar Hank welquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik schat Jesse over het algemeen hoger in dan de meesten hier, maar ik verwacht inderdaad ook niet dat Jesse zoiets zo snel ziet. Dat is meer iets voor de Sherlock Holmes uit de huidige BBC serie.
Misschien, als hij het toevallig ziet. Ik weet niet of hij de kans krijgt om uitgebreid te gaan zoeken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:53 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Misschien legt Jesse die link dan niet, maar Hank wel
Jesse treedt naar buiten (met hulp van de DEA) als de grote Heisenberg, waardoor Walt zijn ego wordt aangetast?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:51 schreef Loserkid het volgende:
Where you REALLY live.. z'n eigen ego wereldje.. waar alles om Heisenberg draait.. zo kwam t op mij over..
En wat zijn er toch veel mensen met hele domme vragen in dit topic zeg jezus..
Hoe kijken zij breaking bad? terwijl ze de afwas doen?
In mijn gedachten liet hij z'n Gomie er achter komen door naar de bekentenissen van Jesse te luisteren.. dat zou ik doen.. en dan die DVD van Walt laten zien.. Je kunt alles wel eerst uitleggen.. maar dit is veel efficienter.. daarom ook die reactie op t balkon.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:55 schreef Dos37 het volgende:
Ik baal er trouwens wel van dat we niet hebben gezien hoe en dat Hank het tegen Gomez heeft vertelt
Viel me ook al op ja, want dat is toch -zeker vanuit Hanks oogpunt- een enorm belangrijk moment. De eerste keer dat hij ermee naar een collega naar buiten komt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:55 schreef Dos37 het volgende:
Ik baal er trouwens wel van dat we niet hebben gezien hoe en dat Hank het tegen Gomez heeft vertelt
Als aanvulling: Op mij kwam het over alsof Gomes alles stond te verwerken op t balkon.. hij kent Walt en Skyler natuurlijk ook vrij goed..quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:59 schreef Loserkid het volgende:
[..]
In mijn gedachten liet hij z'n Gomie er achter komen door naar de bekentenissen van Jesse te luisteren.. dat zou ik doen.. en dan die DVD van Walt laten zien.. Je kunt alles wel eerst uitleggen.. maar dit is veel efficienter.. daarom ook die reactie op t balkon.
Ik vind t juist mooi dat je zelf kunt invullen hoe t gegaan is eigenlijk
Misschien wel, Vince Gilligan zei ooit over Jesse dat Jesse een leider is die denkt dat hij een volger is, Jesse heeft meerdere keren laten zien minstens net zo Slim als walt te zijn, misschien zelfs slimmer, maar niet booksmart..quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:58 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Jesse treedt naar buiten (met hulp van de DEA) als de grote Heisenberg, waardoor Walt zijn ego wordt aangetast?
Klopt dat had wel leuk kunnen zijn. Al vond ik het ook wel wat hebben dat hij daar ineens zat en alles wist. Alleen dus nu van Jesse bevestiging kreeg.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:55 schreef Dos37 het volgende:
ja ik moest ook twee keer goed kijken of hij er echt zat.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:32 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Klopt dat had wel leuk kunnen zijn. Al vond ik het ook wel wat hebben dat hij daar ineens zat en alles wist. Alleen dus nu van Jesse bevestiging kreeg.
Sommige mensen kijken ook andere series, maar veel succes met jou PHD in 'Breaking Bad kijken' als de serie afgelopen isquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:51 schreef Loserkid het volgende:
En wat zijn er toch veel mensen met hele domme vragen in dit topic zeg jezus..
Hoe kijken zij breaking bad? terwijl ze de afwas doen?
Ik volg ook meerdere series maar daarom let ik nog wel op als ik breaking bad kijk een serie waarin details belangrijk zijn..quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Sommige mensen kijken ook andere series, maar veel succes met jou PHD in 'Breaking Bad kijken' als de serie afgelopen is
Er schijnt helaas nog steeds een iets te groot aanbod van Lostkijkers te zijn op de arbeidsmarkt.
Jesse is die ricinegenius. Onderschat hem niet hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:35 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Omdat het een lottery-ticket is met wat cijfers erop. Jesse is niet slim genoeg om er een lat/lon coordinaat uit te halen.
quote:Op woensdag 4 september 2013 00:33 schreef matthijst het volgende:
[..]
Jesse is die ricinegenius. Onderschat hem niet hoor.
Geef hem een pakje peuken en hij ziet alles. Mac Gyver shit.
Als je dat niet ziet sta je waarschijnlijk te koken onder het tv kijken
Een beetje aandacht is niet afdoende om alles te zien of op te merken.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:20 schreef Loserkid het volgende:
En ik vroeg me af hoe mensen kijken want als je de afleveringen gewoon kijkt met een beetje aandacht is alles duidelijk.. Daar ging het om.
Waar waren die coördinaten ook alweer van? Van de ondergrondse methlab van Todd?quote:Op woensdag 4 september 2013 00:17 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik volg ook meerdere series maar daarom let ik nog wel op als ik breaking bad kijk een serie waarin details belangrijk zijn..
En ga als ik iets niet snap de aflevering terug kijken en niet gelijk iets vragen op een forum wat al 30 keer voorbij gekomen is.
Zoals dat rincine verhaal..
Zoals die coordinaten.. het is allemaal duidelijl in beeld geweest..
Wat als Walt zijn familie verliest door toedoen van Jesse en Hank.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Als Jesse zoiets zegt van "I know where you really live" dus waar hij echt om geeft kan dat maar 3 dingen zijn denk ik.
Het geld van Walt, zijn gezin of zijn trots.
Het geld kan hij nooit traceren, alleen Walt ligt waar dat ligt dus dan blijft over zijn gezin of hem openbaar maken.
Ik dnek niet dat Jesse die kinderen wat aan zou doen, misschien wel de waarheid tegen Walt jr zeggen en tegen Skyler (al is die nu ook best ver heen).
Of openbaar maken wie Walt is dus.
Sowieso gaat er vast iets mis Todd en zijn Nazi familie. Het is logisch om te denken dat Todd het lab niet kan runnen en dus moet Walt of Jesse het doen, op die manier kan het verhaal een aantal kanten op, mijn gok is dat ze Walts gezin uitmoorden, jesse kidnappen en Walt zijn dood faked waarna hij later terugkomt voor Jesse die dan als enige het straks overleeft.
Misschien vergezocht maar lijkt me wel een badass einde.
Ben in ieder geval erg benieuwd hoe het af gaat lopen.
De plek waar walt zijn geld heeft begraven.quote:Op woensdag 4 september 2013 02:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waar waren die coördinaten ook alweer van? Van de ondergrondse methlab van Todd?
Skyler heeft al ontzettend veel dreigbrieven gehad over het gedrag als karakter, en de actrice zelf ook.... dus men kijkt best intens maar dat hoeft niet te betekenen dat iedereen alles maar moet snappen of zin heeft om elke episode uit te pluizenquote:Op woensdag 4 september 2013 00:20 schreef Loserkid het volgende:
En ik vroeg me af hoe mensen kijken want als je de afleveringen gewoon kijkt met een beetje aandacht is alles duidelijk.. Daar ging het om.
Ze zitten er alleen maar in omdat Walt en Hank een vrouw moeten hebben. Ze voegen echt 0,niets toe aan het verhaal en zijn ook niet leuk om naar te kijken. En die zoon van Walt slaat helemaal alles, hoe kun je zendtijd verspillen zeg.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ook weer begonnen met kijken na een jaar ofzo niet gekeken te hebben en Allejezus wat zijn die Skylar en Marie weer hondsirritant..
Ooit was ik het vergeten..
je moet internet hebbenquote:Op woensdag 4 september 2013 01:07 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Een beetje aandacht is niet afdoende om alles te zien of op te merken.
De Noordpool natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Als Jesse zoiets zegt van "I know where you really live"
quote:Op woensdag 4 september 2013 08:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze zitten er alleen maar in omdat Walt en Hank een vrouw moeten hebben. Ze voegen echt 0,niets toe aan het verhaal en zijn ook niet leuk om naar te kijken. En die zoon van Walt slaat helemaal alles, hoe kun je zendtijd verspillen zeg.
Wat een onzin, Skyler en Marie zijn beiden gegroeid als karakter, ik heb zeker geen hekel aan ze.quote:Op woensdag 4 september 2013 08:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze zitten er alleen maar in omdat Walt en Hank een vrouw moeten hebben. Ze voegen echt 0,niets toe aan het verhaal en zijn ook niet leuk om naar te kijken. En die zoon van Walt slaat helemaal alles, hoe kun je zendtijd verspillen zeg.
Wat heeft Skyler gedaan gedurende 5 seizoenen breaking bad? een beetje gehuild en een beetje ruzie gemaakt. Niks van het geniale niveau dat Walt en Gus en Saul en Jesse en Mike hadden.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat een onzin, Skyler en Marie zijn beiden gegroeid als karakter, ik heb zeker geen hekel aan ze.
Sorry maar ik ga hier niet eens op in, dat wordt een hele lange post met acties van Skyler nml. en daar heb ik nu geen zin in.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat heeft Skyler gedaan gedurende 5 seizoenen breaking bad? een beetje gehuild en een beetje ruzie gemaakt. Niks van het geniale niveau dat Walt en Gus en Saul en Jesse en Mike hadden.
Waarom? Het is fokking saai geworden met plottwists die ik op het internet moet opzoeken om ze te begrijpen. Vond jij de huilscene tussen skyler en marie leuk dan?quote:Op woensdag 4 september 2013 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sorry maar ik ga hier niet eens op in, dat wordt een hele lange post met acties van Skyler nml. en daar heb ik nu geen zin in.
Tip : Kijk de serie nog eens.....
Tsja, ik heb niks op moeten zoeken op internet.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom? Het is fokking saai geworden met plottwists die ik op het internet moet opzoeken om ze te begrijpen. Vond jij de huilscene tussen skyler en marie leuk dan?
En de ontgoocheling zou juist bij Jr het grootst zijn.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat een onzin, Skyler en Marie zijn beiden gegroeid als karakter, ik heb zeker geen hekel aan ze.
Walt Jr voegt weinig toe idd maar het is imo wel tof dat hij de enige nog is die geen enkel idee heeft van de praktijken van zijn vader.
Absoluut!quote:Op woensdag 4 september 2013 09:32 schreef Rmie het volgende:
[..]
En de ontgoocheling zou juist bij Jr het grootst zijn.
Ze roepen beiden nu op om te moorden. Marie die gif opzoekt die niet getraceerd kan worden. Jahoor, nietszeggende Amerikaanse vrouw. Skyler die zegt dat ze nu toch zover zijn dat eentje extra makkelijk kan.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat heeft Skyler gedaan gedurende 5 seizoenen breaking bad? een beetje gehuild en een beetje ruzie gemaakt. Niks van het geniale niveau dat Walt en Gus en Saul en Jesse en Mike hadden.
En Marie... een beetje de kleptomaan uithangen. Dat was het. Er had zoveel meer in gezeten. Marie is apeshit crazy, die hadden ze zo kunnen schrijven dat ze echt een groot probleem voor Walt werd.. maar ze besloten haar neer te zetten als een typische suburban nietszeggende amerikaanse vrouw.
Hij zal zich verslikken in zijn ontbijt!quote:Op woensdag 4 september 2013 09:32 schreef Rmie het volgende:
[..]
En de ontgoocheling zou juist bij Jr het grootst zijn.
Maar Skyler en Marie hebben het Walt nog niet echt moeilijk gemaakt, ze hadden het makkelijk zo kunnen schrijven dat Walt Marie moet laten verdwijnen, maar z ewaren te mieterig om daar een goed verhaalv an te schrijven.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze roepen beiden nu op om te moorden. Marie die gif opzoekt die niet getraceerd kan worden. Jahoor, nietszeggende Amerikaanse vrouw. Skyler die zegt dat ze nu toch zover zijn dat eentje extra makkelijk kan.
Erger me dood aan die wijvenquote:Op woensdag 4 september 2013 08:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Misschien weet je een degelijk verhaal gewoon niet waarderen.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar Skyler en Marie hebben het Walt nog niet echt moeilijk gemaakt, ze hadden het makkelijk zo kunnen schrijven dat Walt Marie moet laten verdwijnen, maar z ewaren te mieterig om daar een goed verhaalv an te schrijven.
Ik hou niet zo van soaps.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien weet je een degelijk verhaal gewoon niet waarderen.
Zal ik ook zeker doen nadat As the world turns breaking bad is afgelopen.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan ga je een andere serie kijken. Er zijn er zat.
Ja dat had ik ook wel willen zien. Die Gomie zit wel diep in Hank zn aars.quote:Op woensdag 4 september 2013 08:20 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ik vind het jammer dat ze niet lieten zien hoe Gomie reageerde op de ontdekking van Hank. Het was zijn reactie waar ik 5 seizoenen op heb gewacht en nu voel ik me misbruikt door Vince Gilligan.
Als een serie te ingewikkeld is om te volgen moet je misschien gewoon wat anders gaan kijken zonder alle drama die hier in zit.quote:
mja ik dacht dat we gewoon een leuke crimi serie kregen ipv een soap met dramaquote:Op woensdag 4 september 2013 10:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als een serie te ingewikkeld is om te volgen moet je misschien gewoon wat anders gaan kijken zonder alle drama die hier in zit.
Het is een dramaserie. Wat verwacht je dan, dat constant de kogels om je oren vliegenquote:Op woensdag 4 september 2013 10:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mja ik dacht dat we gewoon een leuke crimi serie kregen ipv een soap met drama.
Ik had verwacht dat Walt zo evil zou worden dat ie Skyler zou vermoorden.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:27 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Het is een dramaserie. Wat verwacht je dan, dat constant de kogels om je oren vliegen?
Sopranos precies hetzelfde. Al haalde Carmela soms wel het bloed onder m'n nagels vandaanquote:Op woensdag 4 september 2013 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Het is altijd hetzelfde liedje ook, bij Dexter bv. waren er altijd van die anti-Rita mensen.
Snap dat echt niet, zo'n serie over een ''bad guy'' werkt alleen maar als er ook ''normale'' mensen bij zijn.
Zonder de gezins-perikelen zouden beide series een stuk minder leuk zijn denk ik, al is Dexter natuurlijk allang afgezakt maar dat is een andere discussie.
Carmelaquote:Op woensdag 4 september 2013 10:31 schreef FredVleespet het volgende:
Sopranos precies hetzelfde. Al haalde Carmela soms wel het bloed onder m'n nagels vandaan
Je bent te dom om plottwists te begrijpen maar je gaat wel even de schrijvers vertellen hoe het moet.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar Skyler en Marie hebben het Walt nog niet echt moeilijk gemaakt, ze hadden het makkelijk zo kunnen schrijven dat Walt Marie moet laten verdwijnen, maar z ewaren te mieterig om daar een goed verhaalv an te schrijven.
niks te dom, ik heb alleen niet elk detail van 2 seizoenen geleden nog in m'n hoofd zittenquote:Op woensdag 4 september 2013 10:38 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Je bent te dom om plottwists te begrijpen maar je gaat wel even de schrijvers vertellen hoe het moet.
Sowieso dat ricin gebler van Jesse.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
niks te dom, ik heb alleen niet elk detail van 2 seizoenen geleden nog in m'n hoofd zitten. De aflevering waarin brock vergiftigd werd werd op 25 September 2011 uitgezonden. Sorry dat m'n geheugen van series niet 2 jaar terug gaat.
In seizoen 5 werd Junk Jesse die te dom was om te poepen ineens Wicky de Viking met het ene geweldige idee na het andere, terwijl ie eerst gewoon uit domheid het camperlab liet afbranden en verscheidene batches meth verneukte.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:51 schreef matthijst het volgende:
[..]
Sowieso dat ricin gebler van Jesse.
En een junk die opeens helder nadenkt
Gast om de plottwist te begrijpen moet je in 2011 een klein detail van 1 van de 20 series die je zo op zo'n jaar kijkt onthouden hebbenquote:Op woensdag 4 september 2013 11:02 schreef FredVleespet het volgende:
Volgens mij hebben jullie of niet goed opgelet of hele seizoenen geskipt ofzo, ik blijf me verbazen hier
Een detail dat telkens terug gekomen is. De ricin is meerdere malen aangehaald en ook in het begin van seizoen 5 teruggekomen. Dat jij er geen fuck van snapt , tjaquote:Op woensdag 4 september 2013 11:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gast om de plottwist te begrijpen moet je in 2011 een klein detail van 1 van de 20 series die je zo op zo'n jaar kijkt onthouden hebben.
Het begin van Seizoen 5 is alweer meer dan een jaar geleden....quote:Op woensdag 4 september 2013 11:07 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Een detail dat telkens terug gekomen is. De ricin is meerdere malen aangehaald en ook in het begin van seizoen 5 teruggekomen. Dat jij er geen fuck van snapt , tja
Ik heb ze net allemaal voor de 2e keer gezien en moest concluderen dat Tony de grootste sukkel van ze allemaal is.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:31 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Sopranos precies hetzelfde. Al haalde Carmela soms wel het bloed onder m'n nagels vandaan
Dan deed de actrice dus haar werk heel goed.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:31 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ik denk dat Friends ofzo misschien meer iets voor ze is.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:02 schreef FredVleespet het volgende:
Volgens mij hebben jullie of niet goed opgelet of hele seizoenen geskipt ofzo, ik blijf me verbazen hier
En in de flash-forward met Walt die z'n ricin ophaalt ging er ook geen belletje meer rinkelen?quote:Op woensdag 4 september 2013 11:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het begin van Seizoen 5 is alweer meer dan een jaar geleden....
Een klein detail...quote:Op woensdag 4 september 2013 11:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gast om de plottwist te begrijpen moet je in 2011 een klein detail van 1 van de 20 series die je zo op zo'n jaar kijkt onthouden hebben.
jadaag de 1e 4 seizoenen breaking bad waren gewoon kei leuk en te begrijpen, maar nu moet je ineens internet hebben om de serie te begrijpen én zit er keiveel saai of ongeloofwaardig gedoe in. geef gewoon toe dat seizoen 5 kut is.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:19 schreef Forbry het volgende:
[..]
Een klein detail...dat je het vergeten bent, het zij zo... maar dit was echt geen klein detail.
Als je dacht dat BrBa alleen maar een crimi/actie iets zou zijn, heb je het inschattingsvermogen van een kleuter.
Voor jouw "soort" zijn er ik weet niet hoeveel andere series, ga gewoon die kijken dan en "take your bullshit elsewhere"...
Ach, wat is onze Vleespet slim.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:07 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Een detail dat telkens terug gekomen is. De ricin is meerdere malen aangehaald en ook in het begin van seizoen 5 teruggekomen. Dat jij er geen fuck van snapt , tja
Wat een onzin....quote:Op woensdag 4 september 2013 11:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jadaag de 1e 4 seizoenen breaking bad waren gewoon kei leuk en te begrijpen, maar nu moet je ineens internet hebben om de serie te begrijpen én zit er keiveel saai of ongeloofwaardig gedoe in. geef gewoon toe dat seizoen 5 kut is.
de kijkcijfers zakken anders behoorlijk in...quote:Op woensdag 4 september 2013 11:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat een onzin....
En nee S5 is verre van kut.
Ja en?quote:Op woensdag 4 september 2013 11:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de kijkcijfers zakken anders behoorlijk in...
Kijkcijfers zijn nog nooit zo hoog geweest voor BBquote:Op woensdag 4 september 2013 11:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
http://www.metacritic.com/tv/breaking-bad/season-5quote:Op woensdag 4 september 2013 11:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jadaag de 1e 4 seizoenen breaking bad waren gewoon kei leuk en te begrijpen, maar nu moet je ineens internet hebben om de serie te begrijpen én zit er keiveel saai of ongeloofwaardig gedoe in. geef gewoon toe dat seizoen 5 kut is.
Ik wist niet dat de kijkcijfers gedaald waren, ik dacht juist gestegen eigenlijk... Maakt verder ook niet uit, want... tjezus... sinds wanneer zeggen kijkcijfers iets over de kwaliteit van een serie...? Dat is compleet nieuw voor me in ieder geval!quote:Op woensdag 4 september 2013 11:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat lul je nou dom manquote:Op woensdag 4 september 2013 11:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
2e aflevering 1 miljoen minder, da's behoorlijk veul!quote:Op woensdag 4 september 2013 11:29 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Kijkcijfers zijn nog nooit zo hoog geweest voor BB
Blood Money 5.92 miljoen
Buried 4.77 miljoen
Confessions - 4.85 miljoen
Begin van seizoen 5 zat rond de 2miljoen elke aflevering met hier en daar een uitschieter naar bijna 3miljoen. Voorgaande seizoenen zat dat zelfs vaak ver onder de 2miljoen.
Seizoensopeners kijken altijd veel meer mensen. Dat is bij bij veel series het geval. Er word dan volop reclame gemaakt, mensen zijn nieuwsgierig en gaan kijken.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
2e aflevering 1 miljoen minder, da's behoorlijk veul!
gast jij kijkt het opnieuw, maar de mensen die HBO volgen kijken het niet opnieuw in 1x, die moeten een detail uit 2011 en half 2012 onthouden om in augustus 2013 een plottwist te begrijpen. Vind je het gek dat veel mensen 'm niet begrijpen?quote:Op woensdag 4 september 2013 11:39 schreef SlevinX het volgende:
Pfff wat een gezanik zeg. Pas alles opnieuw bekeken omdat vriendin het toch wilde zien en het hele ricin verhaal komt echt niet zomaar uit de lucht vallen. Hij was zo overtuigd dat Walter de ricin had gestolen, dat hij Walter bijna wilde vermoorden. Deze gedachte zijn, ondanks de bewijzen (walt die m vind, terwijl jesse die stofzuiger en het huis al had gecontroleerd!), nooit zomaar verdwenen.
En hoezo Jesse dom? Onhandig soms ja, maar zeker niet dom.
Als je deze serie niet kan waarderen dan waardeer je gewoon kwaliteit niet. Dit is de beste en sterkst geschreven serie die er is.
Ga anders maar The A-team kijken
De serie heeft inderdaad wel vaker laten zien dat Jesse echt niet zo dom is als sommige mensen hier (graag willen) beweren.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:39 schreef SlevinX het volgende:
Pfff wat een gezanik zeg. Pas alles opnieuw bekeken omdat vriendin het toch wilde zien en het hele ricin verhaal komt echt niet zomaar uit de lucht vallen. Hij was zo overtuigd dat Walter de ricin had gestolen, dat hij Walter bijna wilde vermoorden. Deze gedachte zijn, ondanks de bewijzen (walt die m vind, terwijl jesse die stofzuiger en het huis al had gecontroleerd!), nooit zomaar verdwenen.
En hoezo Jesse dom? Onhandig soms ja, maar zeker niet dom.
Als je deze serie niet kan waarderen dan waardeer je gewoon kwaliteit niet. Dit is de beste en sterkst geschreven serie die er is.
Ga anders maar The A-team kijken
En weer iemand zonder abo die te cheap is om de FOES functie te gebruiken.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
Gasten, ik bedenk me trouwens dat tegen Maanvis ingaan geen zin heeft. In R&P negeren ze hem ook al, misschien kunnen we dat hier ook gewoon maar beter doen. Schiet toch niet op, kerel heeft een plaat voor z'n kop waar je u tegen zegt.
Tis vooral een troll.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
Gasten, ik bedenk me trouwens dat tegen Maanvis ingaan geen zin heeft. In R&P negeren ze hem ook al, misschien kunnen we dat hier ook gewoon maar beter doen. Schiet toch niet op, kerel heeft een plaat voor z'n kop waar je u tegen zegt.
Waarom liet ie die camper dan affikken??quote:Op woensdag 4 september 2013 11:40 schreef Forbry het volgende:
[..]
De serie heeft inderdaad wel vaker laten zien dat Jesse echt niet zo dom is als sommige mensen hier (graag willen) beweren.
In 100000 series is het nou eenmaal zo dat je dingen van vorig(e) seizoenen moet onthouden. Kijk naar X-files, het hoofdverhaal over Fox zijn zusje wordt ook over hoeveel seizoenen uitgesmeerd en dan ben je idd wat dingen vergeten. Dat betekend niet dat t slecht of vergezocht is.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gast jij kijkt het opnieuw, maar de mensen die HBO volgen kijken het niet opnieuw in 1x, die moeten een detail uit 2011 en half 2012 onthouden om in augustus 2013 een plottwist te begrijpen. Vind je het gek dat veel mensen 'm niet begrijpen?
Bij x-files kreeg je flashbacks waar nodig.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:44 schreef SlevinX het volgende:
[..]
In 100000 series is het nou eenmaal zo dat je dingen van vorig(e) seizoenen moet onthouden. Kijk naar X-files, het hoofdverhaal over Fox zijn zusje wordt ook over hoeveel seizoenen uitgesmeerd en dan ben je idd wat dingen vergeten. Dat betekend niet dat t slecht of vergezocht is.
Ze hadden het idd wel iets hendiger kunnen oplossen.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:46 schreef Maanvis het volgende:
Dat losten ze bij de serie 'Fringe' wel netjes op. Je kreeg in het 'previously' gewoon de stukjes te zien uit het verleden die voor deze aflevering relevant zijn. Zo kon je de serie ook begrijpen als ze refereerden aan iets van een half jaar geleden.
Been there, done that.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En weer iemand zonder abo die te cheap is om de FOES functie te gebruiken.
Had idd wel handiger geweest ja, klopt. Maar flashbacks in de aflevering zelf was cheesy geweest.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij x-files kreeg je flashbacks waar nodig.
Bij Breaking Bad krijg je gewoon de vorige aflevering te zien als ze met het 'previously on AMC's breaking bad' beginnen. Ipv dat ze daar dan die flashback in doen.
Dat losten ze bij de serie 'Fringe' wel netjes op. Je kreeg in het 'previously' gewoon de stukjes te zien uit het verleden die voor deze aflevering relevant zijn. Zo kon je de serie ook begrijpen als ze refereerden aan iets van een half jaar geleden.
JUSTIN BIEBER IS GAY!quote:Op woensdag 4 september 2013 11:48 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ze hadden het idd wel iets hendiger kunnen oplossen.
Maar goed, volk hier reageert op commentaar op een tv-serie alsof je net hun moeder een stinkende hoer hebt genoemd
Waarom was dat cheesy geweest? Vorige aflevering had toch ook netjes een flashback van hoe jesse het huis in de fik wilde zetten en toch op het laatst door hank gestopt werd?quote:Op woensdag 4 september 2013 11:49 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Had idd wel handiger geweest ja, klopt. Maar flashbacks in de aflevering zelf was cheesy geweest.
Ja, o.k... ze hadden wat jou betreft op dat moment flashbacks moeten laten zien. Is op zich wel iets voor te zeggen, maar omdat ze dat niet gedaan hebben, heb jij (niet iedereen!) dus even voor uitleg, voor een "reminder", het internet moeten raadplegen. Big deal zeg, daar verandert de kwaliteit van het verhaal verder toch niet van of wel soms?quote:Op woensdag 4 september 2013 11:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij x-files kreeg je flashbacks waar nodig.
Bij Breaking Bad krijg je gewoon de vorige aflevering te zien als ze met het 'previously on AMC's breaking bad' beginnen. Ipv dat ze daar dan die flashback in doen.
Vond ik persoonlijk ook niet de mooiste oplossing. Maar een flashback van een gebeurtenis die we nog niet hebben gezien is anders dan een fashback van wat we al gezien hebben.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom was dat cheesy geweest? Vorige aflevering had toch ook netjes een flashback van hoe jesse het huis in de fik wilde zetten en toch op het laatst door hank gestopt werd?
Heeft 0,0 met intellect te maken, meer met al dan niet logisch zijn.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:58 schreef Meneerik2 het volgende:
Volgens mij gaan de schrijvers van Breaking Bad uit van een bepaald intellect bij de kijker, waardoor ze niet elke stap uit (hoeven te) leggen.
Dat is jouw meningquote:Op woensdag 4 september 2013 11:59 schreef matthijst het volgende:
[..]
Heeft 0,0 met intellect te maken, meer met al dan niet logisch zijn.
Die hele flipactie was gewoon belachelijk, maar goed: nog een paar eps te gaan en we moeten er wel een eind aan breien ondertussen....
Ze gaan er volgens mij in ieder geval wel (terecht) vanuit dat de gemiddelde kijker wel even de wil moeite nemen om ergens (wat dieper) over na te denken of zélf één en ander opzoekt of herkijkt in het geval dat hij/zij iets niet meer helemaal snapt...quote:Op woensdag 4 september 2013 11:58 schreef Meneerik2 het volgende:
Volgens mij gaan de schrijvers van Breaking Bad uit van een bepaald intellect bij de kijker, waardoor ze niet elke stap uit (hoeven te) leggen.
Het blijft raar dat er toch ook wel een hoop kijkers zijn, die het wél logisch vonden/vinden (al dan niet na eerst wat uitleg te hebben gelezen).quote:Op woensdag 4 september 2013 11:59 schreef matthijst het volgende:
[..]
Heeft 0,0 met intellect te maken, meer met al dan niet logisch zijn.
Die hele flipactie was gewoon belachelijk, maar goed: nog een paar eps te gaan en we moeten er wel een eind aan breien ondertussen....
Probleem is meer dat er zoveel kijkers zijn die het maar een vaag stukje vondenquote:Op woensdag 4 september 2013 12:05 schreef Forbry het volgende:
Het blijft raar dat er toch ook wel een hoop kijkers zijn, die het wél logisch vonden/vinden (al dan niet na eerst wat uitleg te hebben gelezen).
Je bedoelt dat je oplet en kan onthouden wat je hebt gezien? Dat is inderdaad niet voor iedereen en elke serie weggelegd nee.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:58 schreef Meneerik2 het volgende:
Bij de Teletubbies zijn die filmpjes van kinderen op die buiken van de Teletubbies altijd twee keer.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je oplet en kan onthouden wat je hebt gezien? Dat is inderdaad niet voor iedereen en elke serie weggelegd nee.
Mij ging het niet zozeer om dat onthouden maar om dat ricine gebler van Jesse en het feit dat ik wist dat het die Lilley of The Valley was, Jesse die peuk al teruggevonden had en de dokters hem hadden gezegd dat het geen ricine was...quote:Op woensdag 4 september 2013 12:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je oplet en kan onthouden wat je hebt gezien? Dat is inderdaad niet voor iedereen en elke serie weggelegd nee.
Jij noemt het "gebler", maar de waarheid omtrent de ricine was nou éénmaal cruciaal voor de waarheid omtrent degene die de vergiftiging met lily of the valley op zijn geweten had.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:32 schreef matthijst het volgende:
[..]
Mij ging het niet zozeer om dat onthouden maar om dat ricine gebler van Jesse en het feit dat ik wist dat het die Lilley of The Valley was, Jesse die peuk al teruggevonden had en de dokters hem hadden gezegd dat het geen ricine was...
Onthouden was mijn probleem niet, meer dat ik het allemaal een beetje onlogische wending vond. Maar goed. 't is fictie heh
Kijk het allamaal terug zou ik zeggen dan zal je zien dat het gewoon klopt.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:32 schreef matthijst het volgende:
[..]
Mij ging het niet zozeer om dat onthouden maar om dat ricine gebler van Jesse en het feit dat ik wist dat het die Lilley of The Valley was, Jesse die peuk al teruggevonden had en de dokters hem hadden gezegd dat het geen ricine was...
Onthouden was mijn probleem niet, meer dat ik het allemaal een beetje onlogische wending vond. Maar goed. 't is fictie heh
Pfff, ik zeg ook niet dat het niet klopt, jankerd. Ik zeg alleen dat het nou niet de meest mooie manier was om dat stukje aan elkaar te breien.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:56 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Kijk het allamaal terug zou ik zeggen dan zal je zien dat het gewoon klopt.
En er is hier genoeg uitgelegd waarom.
Eerst schreef je dat je het onlogisch vond. Vind ik heel iets anders dan "dat het nou niet de meest mooie manier was om dat stukje aan elkaar te breien".quote:Op woensdag 4 september 2013 13:14 schreef matthijst het volgende:
[..]
Pfff, ik zeg ook niet dat het niet klopt, jankerd. Ik zeg alleen dat het nou niet de meest mooie manier was om dat stukje aan elkaar te breien.
En sure, je kan ook gewoon de wiseass uit gaan hangen en roepen dat je het wel doorhad want "oeh, oeh, mijn intellect", maar daar heeft het dus niets mee te maken.
Het feit dat je dat niet snapt zegt imho meer over je intellect.
Maar goed, op Fok zitten natuurlijk alleen maar halfgoden met penissen van een meter. Vreemd genoeg zijn er op honderden andere forums ook ladingen mensen die het een crappy stukje vonden. En ja die snapten allemaal prima wat de schrijvers ermee bedoelden.
Jij jankt dat het onlogisch is, ik zeg dat het klopt cq logisch is. Wat moet ik niet aan jouw verhaal snappen dan? En je beschuldigt mij wel van een hoop dingen die ik niet heb gezegd of gedaan, dus leg die bal maar bij jezelf.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:14 schreef matthijst het volgende:
[..]
Pfff, ik zeg ook niet dat het niet klopt, jankerd. Ik zeg alleen dat het nou niet de meest mooie manier was om dat stukje aan elkaar te breien.
En sure, je kan ook gewoon de wiseass uit gaan hangen en roepen dat je het wel doorhad want "oeh, oeh, mijn intellect", maar daar heeft het dus niets mee te maken.
Het feit dat je dat niet snapt zegt imho meer over je intellect.
Maar goed, op Fok zitten natuurlijk alleen maar halfgoden met penissen van een meter. Vreemd genoeg zijn er op honderden andere forums ook ladingen mensen die het een crappy stukje vonden. En ja die snapten allemaal prima wat de schrijvers ermee bedoelden.
Dat je behandeld wordt als een stuk stront omdat je vindt dat de makers van de serie het balletje hebben laten vallen in bepaalde opzichten, dat is leukquote:Op woensdag 4 september 2013 13:25 schreef Re het volgende:
ja, de hele serie draait om associaties en daaruit volgende acties of de verwachting dat er bepaalde acties gaan volgen
en al dat overgeanalyseer van dingen is gewoon suf, alsof je ineens de serie maar links laat liggen omdat je het geen goede scene vond
en daarbovenop nog het gejammer tegen elkaar... best zielig
Ik heb geen problemen met je negatieve kritiek, alleen wel met een deel van je onderbouwing daarbijquote:Op woensdag 4 september 2013 13:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat je behandeld wordt als een stuk stront omdat je vindt dat de makers van de serie het balletje hebben laten vallen in bepaalde opzichten, dat is leuk.
je zou je kunnen afvragen of dat niet gewoon aan je discussietechniek ligtquote:Op woensdag 4 september 2013 13:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat je behandeld wordt als een stuk stront omdat je vindt dat de makers van de serie het balletje hebben laten vallen in bepaalde opzichten, dat is leuk.
In de laatste aflevering was hij wel Good Guy Gomie. Hij is ook al jaren een vriend van de familie en ik verheugde me zeer op zijn reactie. Helaas.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:06 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook wel willen zien. Die Gomie zit wel diep in Hank zn aars.
quote:Op woensdag 4 september 2013 13:52 schreef TwyLight het volgende:
Ik vind die Gomie echt een kneus, als ik Jesse was had ik ook gezegd dat ik best wou praten met Hank maar dat die Gomie met z'n rotkop wel op mag rotten
Vond ik ook jammer, dat we dat niet te zien kregen. Ik vind sowieso dat het nu allemaal wat gehaaster aandoet in vergelijking met daarvoor.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:51 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
In de laatste aflevering was hij wel Good Guy Gomie. Hij is ook al jaren een vriend van de familie en ik verheugde me zeer op zijn reactie. Helaas.
Gomie is de rat bij de DEA die info doorspeelt aan cartels.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:52 schreef TwyLight het volgende:
Ik vind die Gomie echt een kneus, als ik Jesse was had ik ook gezegd dat ik best wou praten met Hank maar dat die Gomie met z'n rotkop wel op mag rotten
Onlogisch, ook goed.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:28 schreef Forbry het volgende:
[..]
Eerst schreef je dat je het onlogisch vond. Vind ik heel iets anders dan "dat het nou niet de meest mooie manier was om dat stukje aan elkaar te breien".
Jij doet alsof je een of ander Mensa-lid bent de de domme Breaking Bad kijkertjes moet komen uitleggen hoe het zit. Waarbij je even negeert dat het internet vol stond met berichten na die ep, aangezien een hoop volk het maar vaag vond.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:29 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Jij jankt dat het onlogisch is, ik zeg dat het klopt cq logisch is. Wat moet ik niet aan jouw verhaal snappen dan?
Wow dat je dat al vind na 2x gezegd te hebben dat het logisch is en een kleine uitleg te hebben gegeven. Ben je niet in de war met andere fokkers?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:11 schreef matthijst het volgende:
[..]
Jij doet alsof je een of ander Mensa-lid bent de de domme Breaking Bad kijkertjes moet komen uitleggen hoe het zit. Waarbij je even negeert dat het internet vol stond met berichten na die ep, aangezien een hoop volk het maar vaag vond.
Maar goed, iemand die eerst zijn tv-aansluiting uit de woonkamer verwijdert en een tijdje later vraagt hoe hij dan tv moet kijken zal vast op een heel ander niveau zitten.
Denk je? Alleen omdat hij ook een Mexicaan is of zijn er hints gegeven in de show?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gomie is de rat bij de DEA die info doorspeelt aan cartels.
Ik begin het ook (te) vervelend te vinden.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:19 schreef Re het volgende:
ik voel hier een herhaling van zetten aankomen...
TIP: geef de personen aan wie je een hekel hebt eens gelijk.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:29 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik begin het ook (te) vervelend te vinden.
Er zijn iig hints gegeven dat er een rat is die informatie doorspeelt, en ik verdenk Gomez!quote:Op woensdag 4 september 2013 14:19 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Denk je? Alleen omdat hij ook een Mexicaan is of zijn er hints gegeven in de show?
De personen aan wie je een hekel hebt? Waar heb je het over?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
TIP: geef de personen aan wie je een hekel hebt eens gelijk.
Op het stuk met de schildpad na kan ik me zo niets bedenken?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zijn iig hints gegeven dat er een rat is die informatie doorspeelt, en ik verdenk Gomez!
Daarentegen levert het de meest indrukwekkende scenes op in die seriesquote:Op woensdag 4 september 2013 14:45 schreef planethugo het volgende:
En een snitch, die moet eraan. Hoe dan ook, dat is een les uit The SopranosEn The Wire
SPOILER: The Wire & Soprano'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Young_David op 04-09-2013 15:03:50 ]
quote:Op woensdag 4 september 2013 14:52 schreef Young_David het volgende:
[..]
Daarentegen levert het de meest indrukwekkende scenes op
-edit-Gast, flikker toch een tyfuseind op met je spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je noemt de namen gewoon buiten de spoiler tags. Wat voor gigantische mongool ben je dan?
[ Bericht 6% gewijzigd door Levolution op 04-09-2013 15:08:27 ]This isn't even my final form.
quote:Op woensdag 4 september 2013 14:52 schreef Young_David het volgende:
[..]
Daarentegen levert het de meest indrukwekkende scenes opklopt, bij The Sopranos vind ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door planethugo op 04-09-2013 15:03:57 ]
quote:Op woensdag 4 september 2013 14:58 schreef planethugo het volgende:
[..]
klopt, bij The Sopranos vind ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
En jij qoute die namen weer, dus zo erg vind je het nietquote:Op woensdag 4 september 2013 14:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gast, flikker toch een tyfuseind op met je spoilers.
Je noemt de namen gewoon buiten de spoiler tags. Wat voor gigantische mongool ben je dan?
quote:Op woensdag 4 september 2013 15:00 schreef SlevinX het volgende:
[..]oeps sorry, heb t in de spoiler aangepastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar die is lang niet zo schokkend als die uit the sopranos
Hoe dan ook, ik denk dat Jesse het einde vd serie niet gaat halen. Hij verdient het imo niet, snitchen doe je niet. Ook niet na alles wat Walt je geflikt heeft, imo.
Heb het al aangepast.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:02 schreef Young_David het volgende:
[..]
En jij qoute die namen weer, dus zo erg vind je het niet. Mijn excuus. heb het veranderd.
Daarentegen, het zijn allebei oude series, en daarvan oude seizoenen. Ga gewoon kijken!
SPOILER: NIET KLIKKEN ALS JE THE WIRE NIET HEBT GEZIENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En ja, ik wil The Sopranos nog kijken maar vooralsnog geen tijd gehad.This isn't even my final form.
Ach spoiler openen is op eigen risico:Dquote:Op woensdag 4 september 2013 15:06 schreef planethugo het volgende:
[..]
oeps sorry, heb t in de spoiler aangepast, maar die is lang niet zo schokkend als die uit the sopranos
Hoe dan ook, ik denk dat Jesse het einde vd serie niet gaat halen. Hij verdient het imo niet, snitchen doe je niet. Ook niet na alles wat Walt je geflikt heeft, imo.
quote:Op woensdag 4 september 2013 15:06 schreef planethugo het volgende:
[..]
oeps sorry, heb t in de spoiler aangepast, maar die is lang niet zo schokkend als die uit the sopranos
Het stond eerst buiten spoilers dude.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:09 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Ach spoiler openen is op eigen risico:D
quote:Op woensdag 4 september 2013 15:13 schreef Levolution het volgende:
Oh wacht, volgens mij zit mijn vorige post vol met misverstanden, ik vermijd de spoiler tags namelijk.
Had het over de sorry van planethugoquote:Op woensdag 4 september 2013 15:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb juist The Sopranos nog niet gezien...
Nu weet ik dat het een serieuze spoiler is ook nog, bedankt man.
[..]
Het stond eerst buiten spoilers dude.
Ik weet dat mijn avatar enigszins irritant is, maar zó erg is het toch ook weer niet?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:14 schreef planethugo het volgende:
[..]
boven die spoiler staat duidelijk The Sopranos dus dat kan het misverstand niet zijn
ps. ik irriteer me nog steeds mateloos aan die avatar van je
een flikkerend ding op het scherm terwijl je iets wilt lezen is alles behalve prettig. Kan me ook niet voorstellen dat je daar zelf graag naar kijkt?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn avatar enigszins irritant is, maar zó erg is het toch ook weer niet?
Ik ben er gewend aan geraakt.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:19 schreef planethugo het volgende:
[..]
een flikkerend ding op het scherm terwijl je iets wilt lezen is alles behalve prettig. Kan me ook niet voorstellen dat je daar zelf graag naar kijkt?
Je bent een beetje de Marie onder de avatars
Eens. Dat gezeik over snitchen altijd. Dat Walt een heel filmpje vol praat met leugens is prima, maar Jesse die in een filmpje niets dan de waarheid vertelt (na eerst keer op keer vreselijk behandeld te zijn door diegene die hij erbij lapt)... nee, dat kan natuurlijk echt niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:09 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Ach spoiler openen is op eigen risico:D
Waarom is snitchen zo erg dan? Dankzij zulke mensen worden grote criminelen opgepakt dus is alleen maar goed toch?
Ben benieuwd of ze het aandurven keyplayers dood te laten gaan. Hoofdpersoon dood laten gaan betekend wel een mooi einde (spartacus bijv)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Forbry op 04-09-2013 16:26:24 ]Tails tell tales
Snitchen vind ik onder bepaalde bijzondere omstandigheden wel "laakbaar" te noemen (maar dat is niet per se in de gevallen die jij noemt). In dit geval? Not even closequote:Op woensdag 4 september 2013 15:37 schreef Levolution het volgende:
Probleem van snitchen is:
- je stapt over naar je gezamenlijke vijand om je concurrent te pakken, dat is laf
- als iedereen zou snitchen zou de straat/markt instorten, m.a.w. als je snitcht kun je zelf ook niks meer maken/verkopen
- A man's gotta have a code.
Gewoon geen hufter of een crimineel zijn/worden... dat is pas een "code".quote:Op woensdag 4 september 2013 15:37 schreef Levolution het volgende:
- je stapt over naar je gezamenlijke vijand om je concurrent te pakken, dat is laf
- als iedereen zou snitchen zou de straat/markt instorten, m.a.w. als je snitcht kun je zelf ook niks meer kunnen maken/verkopen
- Laf, eer, trots. Nee je kan beter doodgaan of in de bak zitten de rest van je leven. Het is trouwens geen concurrent maar grotere vijand.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:37 schreef Levolution het volgende:
- als iedereen zou snitchen zou de straat/markt instorten, m.a.w. als je snitcht kun je zelf ook niks meer kunnen maken/verkopen
Zo'n einde bij BB zou betekenen dat Walt, Jesse, Badger, Pete, Saul allemaal doodgaan in de laatste afleveringquote:EDIT: (Einde Spartacus wasmaar
).
Als je The Wire kijkt dan is je wereld niet meer zo zwart-wit.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:45 schreef Forbry het volgende:
[..]
Gewoon geen hufter of een crimineel zijn/worden... dat is pas een "code".
De/mijn wereld is helemaal niet zwart-wit en dat beweer ik ook nergens.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als je The Wire kijkt dan is je wereld niet meer zo zwart-wit.
Sneep vermoordt Perkamentus!!!!quote:Op woensdag 4 september 2013 16:09 schreef Re het volgende:
mensen die andere series in een topic spoileren mogen wat mij betreft afgeschoten worden (van het forum dan)
Maar dat is saai.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:06 schreef Forbry het volgende:
[..]
De/mijn wereld is helemaal niet zwart-wit en dat beweer ik ook nergens.Des te knapper vind ik het als iemand wél volgens de "code" van "niet-hufter/crimineel-zijn" weet te leven, júist in een wereld waar bijna alles grijs is.
Vind ik niet. Tenminste, niet per definitie. Dat zijn ook de leukste mensen vind ik persoonlijk... "goed", maar toch niet saaiquote:
Ik kijk niet naar GoT dus kan er niks over zeggen.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:31 schreef Forbry het volgende:
[..]
Vind ik niet. Tenminste, niet per definitie. Dat zijn ook de leuksten/besten... "goed", maar toch niet saai
EDIT: Kijk je ook naar Game of Thrones, Levolution en zo ja, vind je Tyrion een slecht of saai personage? Ik vind dat zelf namelijk een heel goed voorbeeld van een karakter dat zowel sympathiek als interessant is.
Moet je doenquote:Op woensdag 4 september 2013 16:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar GoT dus kan er niks over zeggen.
Nou ja, je hebt vast wel eens een "good guy' gezien, die ook interessant was (bijvoorbeeld op grond van humor, charme, intelligentie, wat dan ook). Ze zijn er in ieder geval, echt!quote:Op woensdag 4 september 2013 16:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar GoT dus kan er niks over zeggen.
Ik weet het, maar heb eerst The Sopranos en Oz nog op het lijstje staan. Zoveel entertainment, zo weinig tijd.quote:
Natuurlijk, de uitzondering bevestigt de regel.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:47 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt vast wel eens een "good guy' gezien, die ook interessant was (bijvoorbeeld op grond van humor, charme, intelligentie, wat dan ook). Ze zijn er in ieder geval, echt!
Als je Oz in knappe kwaliteit vindt moet je het maar laten weten, ben zelf afgehaakt omdat ik wel klaar was met kijken naar VHS kwaliteitquote:Op woensdag 4 september 2013 16:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik weet het, maar heb eerst The Sopranos en Oz nog op het lijstje staan. Zoveel entertainment, zo weinig tijd.
[..]
Natuurlijk, de uitzondering bevestigt de regel.
Oh, geen rekening mee gehouden, best weinig aanbod inderdaad.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:18 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Als je Oz in knappe kwaliteit vindt moet je het maar laten weten, ben zelf afgehaakt omdat ik wel klaar was met kijken naar VHS kwaliteit
Nee, 12 is afgelopen zondag al uitgezonden in Amerika.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:52 schreef Gezicht het volgende:
Na seizoen 4 ook maar eens alle nieuwere afleveringen gekeken, 12 moet nog komen als ik het goed heb?
Maar eens zien of we die vanavond ook kunnen kijken dan.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:54 schreef G.O.B. het volgende:
[..]
Nee, 12 is afgelopen zondag al uitgezonden in Amerika.
Nu je dat eerste zegt gaat er een belletje bij me rinkelen: Jessie weet hoe je de 99,1% meth kan maken. Als je daar ricine in mixt heb je een dodelijke drug, waardoor Walter zijn goede naam qua product zal verliezen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:57 schreef Heeinz het volgende:
'Next time, I'm gonna get you where you really live'
Gaat Jesse iets doen met de meth? Zijn kinderen?
Jesse weet (volgens mij) niet hoe je ricine moet bereiden en dat ene tubetje heeft hij ook niet meer.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:18 schreef artm het volgende:
[..]
Nu je dat eerste zegt gaat er een belletje bij me rinkelen: Jessie weet hoe je de 99,1% meth kan maken. Als je daar ricine in mixt heb je een dodelijke drug, waardoor Walter zijn goede naam qua product zal verliezen.
Kortom, hij kan dan blijven koken, maar de markt koopt het niet meer omdat het dodelijk is, en dus geen inkomsten en status meer.
Het is saai gelul, en maakt totaal niet de indruk die ze hiervoor hadden. Ik denk dat een groot deel van de ontevredenheid komt van het gegeven dat we hier een jaar op hebben moeten wachten.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:25 schreef verdacht.individu het volgende:
Jullie gaan wel echt diep in dit topic over breaking bad trouwens. Maar pff wat heb ik een hekel zeg aan al die mensen. Die alle seizoenen van breaking bad hebben gekeken. En nu opeens gaan klagen over dat de laatste afleveringen slecht zijn
.
Heb er al meerdere mensen over gehoord in mijn omgeving. Ik vind persoonlijk de laatste afleveringen van prima kwaliteit en met mooie wendingen. En een bizarre spanning, snap echt niet waar ze over klagen.
Waarom zou Walt nog door willen gaan met het produceren van methquote:Op donderdag 5 september 2013 00:18 schreef artm het volgende:
[..]
Nu je dat eerste zegt gaat er een belletje bij me rinkelen: Jessie weet hoe je de 99,1% meth kan maken. Als je daar ricine in mixt heb je een dodelijke drug, waardoor Walter zijn goede naam qua product zal verliezen.
Kortom, hij kan dan blijven koken, maar de markt koopt het niet meer omdat het dodelijk is, en dus geen inkomsten en status meer.
Grappig.. Doet me denken aan de openings-scene van Millers Crossing. (prima mafiafilm van de Coen brothers). De ene topcrimineel verteld de ander over 'ethics'.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:37 schreef Levolution het volgende:
Jesse heeft een geweten en zou nooit andere onschuldige mensen vermoorden om wraak te nemen op een ander.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:18 schreef artm het volgende:
[..]
Ze hebben al eerder geprobeerd om ricine door meth heen te mengen, maar dat bleek enorm te stinken.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:18 schreef artm het volgende:
[..]
Gale was natuurlijk hartstikke schuldig!quote:Op donderdag 5 september 2013 08:51 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Jesse heeft een geweten en zou nooit andere onschuldige mensen vermoorden om wraak te nemen op een ander.
Dat had wel een flink effect op Jesse.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gale was natuurlijk hartstikke schuldig!
dus dat maakt het goedquote:Op donderdag 5 september 2013 10:16 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Dat had wel een flink effect op Jesse.
Nee, maar hij zal het geen tweede keer doen. Bij elke keer dat er iemand dood gaat, zakt hij verder en verder weg.quote:
Eigenlijk wel raar, want Jesse heeft echt niets om voor te leven.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:17 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Nee, maar hij zal het geen tweede keer doen. Bij elke keer dat er iemand dood gaat, zakt hij verder en verder weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |