quote:Op woensdag 4 september 2013 15:06 schreef planethugo het volgende:
[..]
oeps sorry, heb t in de spoiler aangepast, maar die is lang niet zo schokkend als die uit the sopranos
Het stond eerst buiten spoilers dude.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:09 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Ach spoiler openen is op eigen risico:D
quote:Op woensdag 4 september 2013 15:13 schreef Levolution het volgende:
Oh wacht, volgens mij zit mijn vorige post vol met misverstanden, ik vermijd de spoiler tags namelijk.
Had het over de sorry van planethugoquote:Op woensdag 4 september 2013 15:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb juist The Sopranos nog niet gezien...
Nu weet ik dat het een serieuze spoiler is ook nog, bedankt man.
[..]
Het stond eerst buiten spoilers dude.
Ik weet dat mijn avatar enigszins irritant is, maar zó erg is het toch ook weer niet?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:14 schreef planethugo het volgende:
[..]
boven die spoiler staat duidelijk The Sopranos dus dat kan het misverstand niet zijn
ps. ik irriteer me nog steeds mateloos aan die avatar van je
een flikkerend ding op het scherm terwijl je iets wilt lezen is alles behalve prettig. Kan me ook niet voorstellen dat je daar zelf graag naar kijkt?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn avatar enigszins irritant is, maar zó erg is het toch ook weer niet?
Ik ben er gewend aan geraakt.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:19 schreef planethugo het volgende:
[..]
een flikkerend ding op het scherm terwijl je iets wilt lezen is alles behalve prettig. Kan me ook niet voorstellen dat je daar zelf graag naar kijkt?
Je bent een beetje de Marie onder de avatars
Eens. Dat gezeik over snitchen altijd. Dat Walt een heel filmpje vol praat met leugens is prima, maar Jesse die in een filmpje niets dan de waarheid vertelt (na eerst keer op keer vreselijk behandeld te zijn door diegene die hij erbij lapt)... nee, dat kan natuurlijk echt niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:09 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Ach spoiler openen is op eigen risico:D
Waarom is snitchen zo erg dan? Dankzij zulke mensen worden grote criminelen opgepakt dus is alleen maar goed toch?
Ben benieuwd of ze het aandurven keyplayers dood te laten gaan. Hoofdpersoon dood laten gaan betekend wel een mooi einde (spartacus bijv)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Forbry op 04-09-2013 16:26:24 ]Tails tell tales
Snitchen vind ik onder bepaalde bijzondere omstandigheden wel "laakbaar" te noemen (maar dat is niet per se in de gevallen die jij noemt). In dit geval? Not even closequote:Op woensdag 4 september 2013 15:37 schreef Levolution het volgende:
Probleem van snitchen is:
- je stapt over naar je gezamenlijke vijand om je concurrent te pakken, dat is laf
- als iedereen zou snitchen zou de straat/markt instorten, m.a.w. als je snitcht kun je zelf ook niks meer maken/verkopen
- A man's gotta have a code.
Gewoon geen hufter of een crimineel zijn/worden... dat is pas een "code".quote:Op woensdag 4 september 2013 15:37 schreef Levolution het volgende:
- je stapt over naar je gezamenlijke vijand om je concurrent te pakken, dat is laf
- als iedereen zou snitchen zou de straat/markt instorten, m.a.w. als je snitcht kun je zelf ook niks meer kunnen maken/verkopen
- Laf, eer, trots. Nee je kan beter doodgaan of in de bak zitten de rest van je leven. Het is trouwens geen concurrent maar grotere vijand.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:37 schreef Levolution het volgende:
- als iedereen zou snitchen zou de straat/markt instorten, m.a.w. als je snitcht kun je zelf ook niks meer kunnen maken/verkopen
Zo'n einde bij BB zou betekenen dat Walt, Jesse, Badger, Pete, Saul allemaal doodgaan in de laatste afleveringquote:EDIT: (Einde Spartacus wasmaar
).
Als je The Wire kijkt dan is je wereld niet meer zo zwart-wit.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:45 schreef Forbry het volgende:
[..]
Gewoon geen hufter of een crimineel zijn/worden... dat is pas een "code".
De/mijn wereld is helemaal niet zwart-wit en dat beweer ik ook nergens.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als je The Wire kijkt dan is je wereld niet meer zo zwart-wit.
Sneep vermoordt Perkamentus!!!!quote:Op woensdag 4 september 2013 16:09 schreef Re het volgende:
mensen die andere series in een topic spoileren mogen wat mij betreft afgeschoten worden (van het forum dan)
Maar dat is saai.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:06 schreef Forbry het volgende:
[..]
De/mijn wereld is helemaal niet zwart-wit en dat beweer ik ook nergens.Des te knapper vind ik het als iemand wél volgens de "code" van "niet-hufter/crimineel-zijn" weet te leven, júist in een wereld waar bijna alles grijs is.
Vind ik niet. Tenminste, niet per definitie. Dat zijn ook de leukste mensen vind ik persoonlijk... "goed", maar toch niet saaiquote:
Ik kijk niet naar GoT dus kan er niks over zeggen.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:31 schreef Forbry het volgende:
[..]
Vind ik niet. Tenminste, niet per definitie. Dat zijn ook de leuksten/besten... "goed", maar toch niet saai
EDIT: Kijk je ook naar Game of Thrones, Levolution en zo ja, vind je Tyrion een slecht of saai personage? Ik vind dat zelf namelijk een heel goed voorbeeld van een karakter dat zowel sympathiek als interessant is.
Moet je doenquote:Op woensdag 4 september 2013 16:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar GoT dus kan er niks over zeggen.
Nou ja, je hebt vast wel eens een "good guy' gezien, die ook interessant was (bijvoorbeeld op grond van humor, charme, intelligentie, wat dan ook). Ze zijn er in ieder geval, echt!quote:Op woensdag 4 september 2013 16:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar GoT dus kan er niks over zeggen.
Ik weet het, maar heb eerst The Sopranos en Oz nog op het lijstje staan. Zoveel entertainment, zo weinig tijd.quote:
Natuurlijk, de uitzondering bevestigt de regel.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:47 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt vast wel eens een "good guy' gezien, die ook interessant was (bijvoorbeeld op grond van humor, charme, intelligentie, wat dan ook). Ze zijn er in ieder geval, echt!
Als je Oz in knappe kwaliteit vindt moet je het maar laten weten, ben zelf afgehaakt omdat ik wel klaar was met kijken naar VHS kwaliteitquote:Op woensdag 4 september 2013 16:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik weet het, maar heb eerst The Sopranos en Oz nog op het lijstje staan. Zoveel entertainment, zo weinig tijd.
[..]
Natuurlijk, de uitzondering bevestigt de regel.
Oh, geen rekening mee gehouden, best weinig aanbod inderdaad.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:18 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Als je Oz in knappe kwaliteit vindt moet je het maar laten weten, ben zelf afgehaakt omdat ik wel klaar was met kijken naar VHS kwaliteit
Nee, 12 is afgelopen zondag al uitgezonden in Amerika.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:52 schreef Gezicht het volgende:
Na seizoen 4 ook maar eens alle nieuwere afleveringen gekeken, 12 moet nog komen als ik het goed heb?
Maar eens zien of we die vanavond ook kunnen kijken dan.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:54 schreef G.O.B. het volgende:
[..]
Nee, 12 is afgelopen zondag al uitgezonden in Amerika.
Nu je dat eerste zegt gaat er een belletje bij me rinkelen: Jessie weet hoe je de 99,1% meth kan maken. Als je daar ricine in mixt heb je een dodelijke drug, waardoor Walter zijn goede naam qua product zal verliezen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:57 schreef Heeinz het volgende:
'Next time, I'm gonna get you where you really live'
Gaat Jesse iets doen met de meth? Zijn kinderen?
Jesse weet (volgens mij) niet hoe je ricine moet bereiden en dat ene tubetje heeft hij ook niet meer.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:18 schreef artm het volgende:
[..]
Nu je dat eerste zegt gaat er een belletje bij me rinkelen: Jessie weet hoe je de 99,1% meth kan maken. Als je daar ricine in mixt heb je een dodelijke drug, waardoor Walter zijn goede naam qua product zal verliezen.
Kortom, hij kan dan blijven koken, maar de markt koopt het niet meer omdat het dodelijk is, en dus geen inkomsten en status meer.
Het is saai gelul, en maakt totaal niet de indruk die ze hiervoor hadden. Ik denk dat een groot deel van de ontevredenheid komt van het gegeven dat we hier een jaar op hebben moeten wachten.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:25 schreef verdacht.individu het volgende:
Jullie gaan wel echt diep in dit topic over breaking bad trouwens. Maar pff wat heb ik een hekel zeg aan al die mensen. Die alle seizoenen van breaking bad hebben gekeken. En nu opeens gaan klagen over dat de laatste afleveringen slecht zijn
.
Heb er al meerdere mensen over gehoord in mijn omgeving. Ik vind persoonlijk de laatste afleveringen van prima kwaliteit en met mooie wendingen. En een bizarre spanning, snap echt niet waar ze over klagen.
Waarom zou Walt nog door willen gaan met het produceren van methquote:Op donderdag 5 september 2013 00:18 schreef artm het volgende:
[..]
Nu je dat eerste zegt gaat er een belletje bij me rinkelen: Jessie weet hoe je de 99,1% meth kan maken. Als je daar ricine in mixt heb je een dodelijke drug, waardoor Walter zijn goede naam qua product zal verliezen.
Kortom, hij kan dan blijven koken, maar de markt koopt het niet meer omdat het dodelijk is, en dus geen inkomsten en status meer.
Grappig.. Doet me denken aan de openings-scene van Millers Crossing. (prima mafiafilm van de Coen brothers). De ene topcrimineel verteld de ander over 'ethics'.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:37 schreef Levolution het volgende:
Jesse heeft een geweten en zou nooit andere onschuldige mensen vermoorden om wraak te nemen op een ander.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:18 schreef artm het volgende:
[..]
Ze hebben al eerder geprobeerd om ricine door meth heen te mengen, maar dat bleek enorm te stinken.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:18 schreef artm het volgende:
[..]
Gale was natuurlijk hartstikke schuldig!quote:Op donderdag 5 september 2013 08:51 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Jesse heeft een geweten en zou nooit andere onschuldige mensen vermoorden om wraak te nemen op een ander.
Dat had wel een flink effect op Jesse.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gale was natuurlijk hartstikke schuldig!
dus dat maakt het goedquote:Op donderdag 5 september 2013 10:16 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Dat had wel een flink effect op Jesse.
Nee, maar hij zal het geen tweede keer doen. Bij elke keer dat er iemand dood gaat, zakt hij verder en verder weg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |