Dat nummerbord was LWYRUP, als in Lawyer up, als in Saul, een advocaat. Je kan ook te fur gaan.quote:Op maandag 2 september 2013 19:47 schreef Loserkid het volgende:
Hmm, wel grappig vorige week WYRUP en Jesse had nu een wire up![]()
Misschien zit er in deze aflevering ook wel zoiets verstopt , misschien idd die mok.
Maar waarschijnlijk was het gewoon toeval.
Haha, mooi toch juist?quote:Op maandag 2 september 2013 21:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat nummerbord was LWYRUP, als in Lawyer up, als in Saul, een advocaat. Je kan ook te fur gaan.
Vond het een mooi vervolg op de vorige TT.quote:Op maandag 2 september 2013 21:28 schreef brojo het volgende:
'Nice try, BITCH!' zou veel beter zijn geweest.
Dat begrijp ik, dat was wel duidelijk maar vorige week was er een shot waar walt voor de L stond.quote:Op maandag 2 september 2013 21:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat nummerbord was LWYRUP, als in Lawyer up, als in Saul, een advocaat. Je kan ook te fur gaan.
Het was meer een opmerking gericht aan de schrijvers van BrBaquote:Op maandag 2 september 2013 21:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vond het een mooi vervolg op de vorige TT.
Oh haha, ik snap hem. Dacht even dat Jesse dat ook wel gezegd had. Blijkbaar is het zijn nieuwe woordjequote:Op maandag 2 september 2013 21:57 schreef brojo het volgende:
[..]
Het was meer een opmerking gericht aan de schrijvers van BrBa
"en toen was hij kwaad"quote:Op maandag 2 september 2013 22:32 schreef Heeinz het volgende:
Op verzoek het ricine verhaal in de OP gezet in de spoiler. Kunnen we daar iedereen naar verwijzen, zonder dat we voor de 100e keer alles moeten uitleggen
Erg duidelijk is het verhaal niet moet ik zeggen.quote:Op maandag 2 september 2013 22:32 schreef Heeinz het volgende:
Op verzoek het ricine verhaal in de OP gezet in de spoiler. Kunnen we daar iedereen naar verwijzen, zonder dat we voor de 100e keer alles moeten uitleggen
Hmm, zal hem morgen wel even wat uitbreiden. Evt met wat foto's van internetquote:Op maandag 2 september 2013 22:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Erg duidelijk is het verhaal niet moet ik zeggen.
En dan te denken dat een kutserie als Under the Dome 10miljoen kijkers trekt en binnenkort op SBS6 in Nederland word uitgezondenquote:Op maandag 2 september 2013 22:30 schreef Montelly het volgende:
Breaking Bad in in U.S. viewers (million)
Seizoen twee afleveringen:
"Seven Thirty-Seven" - 1.66
"Bit by a Dead Bee" - 1.13
Laatste drie faleveringen:
"Blood Money" - 5.92
"Buried" - 4.77
"Confessions" - 4.85
laat staan alle downloads wereldwijd![]()
Ja, gaat nergens over idd. Die serie is echt zo slechtquote:Op maandag 2 september 2013 22:45 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
En dan te denken dat een kutserie als Under the Dome 10miljoen kijkers trekt en binnenkort op SBS6 in Nederland word uitgezonden.
is een eerste aflevering spurt, na 1seizoen al cancellen.quote:Op maandag 2 september 2013 22:45 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
En dan te denken dat een kutserie als Under the Dome 10miljoen kijkers trekt en binnenkort op SBS6 in Nederland word uitgezonden.
Nee ze halen nog steeds wekelijks meer dan 10miljoen viewers. En er komt seizoen 2 aan. Onbegrijpelijk maar waar. Breaking Bad word in NL ook uitgezonden maar word weggestopt op ned3 om half 12 savonds. En dan gek vinden dat al die series in NL floppen. Als ze BB zouden plannen op woensdag om half 9 op RTL4.. maarja dat durven ze niet aan.quote:Op maandag 2 september 2013 22:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
is een eerste aflevering spurt, na 1seizoen al cancellen.
Nee omdat ze 3jaar achterlopen en op onmogelijke tijdstippen geplant worden. Maar Dexter en Sopranos werd volgens mij nog aardig bekeken in NL.quote:Op maandag 2 september 2013 22:51 schreef matthijst het volgende:
Kijken mensen nog buitenlandse series op NL tv dan?
"Virtues" of child poisening was het toch?quote:Op maandag 2 september 2013 22:41 schreef matthijst het volgende:
Mooie stukken zaten erin
Walt: "His buddies Beaver and what's his name?"
"Badger and Skinny Pete"
En Saul, met z'n: "nuanced discussion on the nuances of child poisoning"
twitter:aaronpaul_8 twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 18:20:44Just read Episode 513 while laying in bed and now I'm scared to walk around my house. #BreakingBad http://t.co/KkbPlcPa reageer retweet
volgende aflevering einde van Pinkman?quote:Op maandag 2 september 2013 23:20 schreef TwyLight het volgende:
Aaron Paul heeft dit in januari getweet[ afbeelding ]twitter:aaronpaul_8 twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 18:20:44Just read Episode 513 while laying in bed and now I'm scared to walk around my house. #BreakingBad http://t.co/KkbPlcPa reageer retweet
Wie weetquote:Op maandag 2 september 2013 23:27 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
volgende aflevering einde van Pinkman?
Oh, ik kon ze zelfs niet meer tegenhouden.quote:Op maandag 2 september 2013 21:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kom op, moest ik als enige bijna de tranen tegenhouden bij de knuffel van Walt Jr.?
Ik vond het op zich wel een mooi fragment en die knuffel deed me ook wel iéts, maar tranen? Nee, daarvoor is de hekel die ik aan Walt heb te groot en voel ik mij (helaas) iets te weinig betrokken bij Walt Jr.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oh, ik kon ze zelfs niet meer tegenhouden.
Jesse gaat dood in Walt's armen, my guess on how it ends.quote:Op maandag 2 september 2013 20:01 schreef Discombobulate het volgende:
Walt gaat dood in Jesse's armen, my guess on how it ends.
Don't ask me why
Hoop ik.quote:Op maandag 2 september 2013 20:01 schreef Discombobulate het volgende:
Walt gaat dood in Jesse's armen, my guess on how it ends.
Don't ask me why
Vrees ik.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:23 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Jesse gaat dood in Walt's armen, my guess on how it ends.
Don't ask me why
Het is gewoon even lastig omdat er geen flashbackscenes bij zitten, wat wel gebruikelijk is op zulke momenten. Maar ik vind dat juist tof, omdat ik zelf even moest nadenken daardoor.quote:Op maandag 2 september 2013 22:52 schreef Forbry het volgende:
Wat voor veel mensen verwarrend lijkt, is dat het in dat hele verhaal om die ricine draait, maar dat Brock uiteindelijk door lily of the valley was vergiftigd. Dat Jesse toch de link maakt naar Walt is echter logisch. Jesse weet immers dat het Gus dus niet was die achter die vergiftiging zat, hij weet dat Walt er belang bij had dat Jesse dacht van wel en besefte nu dus ook (door dat voorval met Huell) dat Walt tegen hem gelogen heeft, zoals hij eerder eigenlijk ook al dacht. Welke andere reden(en) zou Walt gehad moeten hebben om die leugens te vertellen? (Denk ook aan het opvoeren van dat toneelstukje met die stofzuiger). Geen, dus moet hij wel degene zijn geweest die Brock vergiftigd heeft (met lily of the valley dus). Zelfs "drughead" Jesse (die ook echt niet altijd zo dom is trouwens) kon niet anders concluderen in dit geval.
Ik had zelf geen problemen met die scène hoor, maar zag dat er hier nogal wat gedoe over was en dat er ook een aantal mensen waren/zijn die het allemaal niet zo logisch vonden/vinden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het is gewoon even lastig omdat er geen flashbackscenes bij zitten, wat wel gebruikelijk is op zulke momenten. Maar ik vind dat juist tof, omdat ik zelf even moest nadenken daardoor.
quote:Ik denk dat Jesse de deal van Hank neemt om zichzelf veilig te stellen en Walt terug te pakken.
Skyler wordt opgepakt.
Walt vlucht weg
Holly en Walt Jr. gaan bij Hank en Marie wonen.
Todd&Co ontvoeren de kinderen, vermoorden Hank en Marie tijdens dat gedoe.
Todd&Co dreigen kinderen iets aan te doen als Walt niet gaat koken.
Walt gaat Todd&Co pakken.
Een enorme klootzak en Walt is liefquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:38 schreef wuuht het volgende:
Jesse is gewoon een klootzak vind ik hoor
Ik vind eigenlijk niet dat je nu nog kunt zeggen dat Jesse een deal met Hank heeft gemaakt of beter gezegd, zich nog aan die deal houdt. Hij trekt nu zijn eigen plan en maakt daarbij ook gebruik van Hank. Dat is toch anders in mijn ogen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:38 schreef Trommeldaris het volgende:
Mijn voorspelling is wel weer een stap verder.
[..]
Walt sterft in zijn eentje, zonder familie, aan kanker.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:23 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Jesse gaat dood in Walt's armen, my guess on how it ends.
Don't ask me why
Leuke UI (Sin Cityquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:52 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Walt sterft in zijn eentje, zonder familie, aan kanker.
Omdat dat poetisch is in de zin van dat hij alles deed door kanker, voor zijn familie. En daardoor zijn familie juist kwijt is geraakt. Lijkt me ook wel een mooi einde.
bronquote:That said, the median life expectancy for stage 3 non-small cell lung cancer (the time at which 50% of patients are alive and 50% have passed away) is around 15 months for stage 3A and 13 months for stage 3B.
The 5-year survival rate -- that is the percent of people who are expected to be alive 5 years after a diagnosis of stage 3 lung cancer -- is sadly only 23% for stage 3A and around 10% for stage 3B.
Ik verwacht dat we nog wat met Lydia/Todd krijgen op het eind waarvoor die M60 is. Misschien dat Walt Todd ook laat omleggen omdat hij ook teveel weet net als Jessie.. En dat zijn ooms Walt dan doorzeven met kogels NET voordat Hank en de DEA aankomen om Walt te arresteren.quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:02 schreef karton2 het volgende:
Walter heeft stage 3A longkanker.
Prognose is zeer slecht:
[..]
bron
Hij heeft nog hooguit 3 jaar te gaan. Ze lieten hem zien op zijn 52ste verjaardag dus hij dan zou hij hooguit 1 jaar hebben mocht hij tot de 23% horen.
Mijn gok is dat hij ontsnapt met een nieuwe identiteit van Goodman om ergens eenzaam dood te gaan van de kanker of zelfmoord.
Dat verklaart ook waarom hij een dik geweer in de kofferbak heeft liggen, hij is constant op de vlucht.
Misschien hier en daar een tankstation overvallen voor wat geld en dat is het.
Die Lydia kwam inderdaad nogal labiel over.quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik verwacht dat we nog wat met Lydia/Todd krijgen op het eind waarvoor die M60 is. Misschien dat Walt Todd ook laat omleggen omdat hij ook teveel weet net als Jessie.. En dat zijn ooms Walt dan doorzeven met kogels NET voordat Hank en de DEA aankomen om Walt te arresteren.
Ik ookquote:Op dinsdag 3 september 2013 01:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik verwacht dat we nog wat met Lydia/Todd krijgen op het eind waarvoor die M60 is. Misschien dat Walt Todd ook laat omleggen omdat hij ook teveel weet net als Jessie.. En dat zijn ooms Walt dan doorzeven met kogels NET voordat Hank en de DEA aankomen om Walt te arresteren.
mijn opa keek breaking bad voor ik dat deedquote:Op maandag 2 september 2013 22:51 schreef matthijst het volgende:
Kijken mensen nog buitenlandse series op NL tv dan?
Under the Dome is meer een familie safe serie, Breaking Bad niet.quote:Op maandag 2 september 2013 22:45 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
En uiteraard nul emotie bij Walter. Gelijk back to business.quote:Op maandag 2 september 2013 21:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kom op, moest ik als enige bijna de tranen tegenhouden bij de knuffel van Walt Jr.?
Ik gok dat de oom van Todd daar iets mee te maken gaat hebben; het voelt te 'makkelijk' om hem achter Jesse aan te sturen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik verwacht eigenlijk wel dat hij vlucht of zijn dood faked en daarna terugkomt. Dat verklaart in ieder geval waarom die buurvrouw zo van hem schrikt in de allereerste teaser.
Ben wel benieuwd hoe ze dat mooi gaan doen in 4 episodes..quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik verwacht eigenlijk wel dat hij vlucht of zijn dood faked en daarna terugkomt. Dat verklaart in ieder geval waarom die buurvrouw zo van hem schrikt in de allereerste teaser.
Tsja, tijdframe weet je niet natuurlijk, hij had in die teaser als ik het me goed kan herinneren ook opeens een veel grotere baard toch? Dan zal de tijdspan over die vier afleveringen wel aardig groot zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe ze dat mooi gaan doen in 4 episodes..
Marie is stiekum een weed-dealer/producent (zie ook wel Weeds).quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:55 schreef Re het volgende:
heeft dat boek met "Dutch" nog enige betekenis eigenlijk, werd zo prominent in beeld gebracht?
Schijnt een biografie te zijn over president Reagan, denk het niet verder. Misschien wordt er een aanslag gepleegd op iemand (walter) die ''mislukt'' waardoor hij zijn dood kan faken...quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:55 schreef Re het volgende:
asshole is de nieuwe bitch geloof ik
heeft dat boek met "Dutch" nog enige betekenis eigenlijk, werd zo prominent in beeld gebracht?
goeie aflevering, had niet zien aankomen dat Hank zo makkelijk Jessie zou inpalmen
Todd heeft wel een beetje loyaliteit aan Walt, geen idee waarom, maar anders had hij hem ook niet gebeld toen hij Declan en co. omlegde.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:54 schreef Burrito het volgende:
Walt belt Todd&Co om Jesse om te leggen. Maar waarom zou Todd een fuck om Walt geven? Hij's alleen maar een gevaar voor zijn eigen business - hij kan zelf koken en heeft muscle. Todd gaat Jesse omleggen en vervolgens achter Walt aan. Die dan op de vlucht slaat
Todd knalt ook gewoon een kind zonder aarzelen neer. Hij is net zo ruthless als Walt, ik verwacht geen loyaliteit.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Todd heeft wel een beetje loyaliteit aan Walt, geen idee waarom, maar anders had hij hem ook niet gebeld toen hij Declan en co. omlegde.
Maar uiteraard zal Walt het niet als een gunst vragen maar zal hij er gewoon voor betalen.
De vraag is wat er gaat gebeuren, Br Ba kennende moet er iets gigantisch mis gaan. Misschien dat die oom van Todd Walt ook wil omleggen omdat Jesse nu ook al snitcht en die oom het zekere voor het onzekere wil nemen met Walt.
Dat is waar. Hoe dan ook, ik ben benieuwd waar het nu mis zal gaan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:31 schreef Burrito het volgende:
[..]
Todd knalt ook gewoon een kind zonder aarzelen neer. Hij is net zo ruthless als Walt, ik verwacht geen loyaliteit.
Hij kijkt wel op tegen Walt. Dat bleek wel in de vorige aflevering waarin hij die treinroof navertelde. De manier waarop Walt daarin door Todd wordt omschreven, toont dat Walt meer voor hem betekent dan iemand waarmee hij slechts werkt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:31 schreef Burrito het volgende:
[..]
Todd knalt ook gewoon een kind zonder aarzelen neer. Hij is net zo ruthless als Walt, ik verwacht geen loyaliteit.
ja kan helemaal kloppenquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:13 schreef boem-dikkie het volgende:
aflevering 8 van dit seizoen, werd er ook even in 2 minuten een half jaar ofwat vooruit geskipped.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe ze dat mooi gaan doen in 4 episodes..
En seizoen 2 is al besteld.quote:Op maandag 2 september 2013 22:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
is een eerste aflevering spurt, na 1seizoen al cancellen.
Adit: ow shit, ik ziet dat ze al op aflevering 11 zitten met gem. 11 mio![]()
Neuh, denk gewoon dat hij onherkenbaar wil zijn. Hij laat ook zijn haar staan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:03 schreef Phoenix78 het volgende:
Die baard van Jesse op de laatste foto doet me denken aan de theorie dat Walt eigenschappen van zijn slachtoffers zou overnemen (o.a. handdoekje neerleggen voor het knielen van Gus.)
Zou Walt zijn baard hebben laten staan in de flash forward omdat hij Jesse vermoord heeft ?
Wtf, was me nooit opgevallen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:38 schreef Discombobulate het volgende:
Ik hoop trouwens dat de finale wat langer duurt dan een reguliere aflevering, the Wire had bijvoorbeeld een finale van anderhalf uur.
Jouw opaquote:Op dinsdag 3 september 2013 01:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
mijn opa keek breaking bad voor ik dat deed
Ook niet onbelangrijk idd, maar dat geld is redelijk safe at the moment.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:04 schreef Levolution het volgende:
En omdat alles voor niets is geweest als ze het geld afpakken.
Klopt, maar als Walt doodgaat weet Skyler niet waar het geld ligt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:36 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Ook niet onbelangrijk idd, maar dat geld is redelijk safe at the moment.
Walt ook niet meer als het huis affikt, of hingen die coordinaten in de carwash?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Klopt, maar als Walt doodgaat weet Skyler niet waar het geld ligt.
Nee volgens mij de koelkast.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Walt ook niet meer als het huis affikt, of hingen die coordinaten in de carwash?
Ik weet niet hoeveel zin jij hebt in een kapper bezoeken en een scheermes gebruiken als je hele leven vernietigd is, want dat is wat ik denk wat uiteindelijk gaat gebeuren met Walt. Ik gok erop dat hij echt iedereen kwijt zal raken, inclusief Skyler en zijn 2 kids.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:30 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Neuh, denk gewoon dat hij onherkenbaar wil zijn. Hij laat ook zijn haar staan.
Is ook een mogelijkheid. Maar niet omdat Jesse het ook had.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel zin jij hebt in een kapper bezoeken en een scheermes gebruiken als je hele leven vernietigd is, want dat is wat ik denk wat uiteindelijk gaat gebeuren met Walt. Ik gok erop dat hij echt iedereen kwijt zal raken, inclusief Skyler en zijn 2 kids.
Dan heeft Jesse die dus ook zien hangen toen hij in het huis was.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:04 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Nee volgens mij de koelkast.
Alsof hij die link zou kunnen leggen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:30 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Dan heeft Jesse die dus ook zien hangen toen hij in het huis was.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:31 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Alsof hij die link zou kunnen leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |