abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 4 september 2013 @ 11:26:43 #176
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_130807461
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:07 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Een detail dat telkens terug gekomen is. De ricin is meerdere malen aangehaald en ook in het begin van seizoen 5 teruggekomen. Dat jij er geen fuck van snapt , tja :+
Ach, wat is onze Vleespet slim.
Het gaat nioet om snappen, dat doet iedereen wel, het gaat erom dat een geflipte junk opeens een "helder" moment heeft wat belabberd wordt uitgelegd.
Had er dan nog een 10 seconden flashback bijgedaan van Walt die hem voorloog en dat stofzuigermomentje. Dan hadden we deze debiele discussies niet gehad.

Gewoon compleet onlogisch dat die junk, die de ricinsigaret al had teruggevonden en wist dat die koter anders vergiftigd was, dan toch de link weet te leggen.
Maar goed, zullen wel van die blije "10 op imdb kneuzen" zijn hier. Beste serie ooit blabla, penis in de hand en afberen op screenshots volk....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_130807472
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

jadaag de 1e 4 seizoenen breaking bad waren gewoon kei leuk en te begrijpen, maar nu moet je ineens internet hebben om de serie te begrijpen én zit er keiveel saai of ongeloofwaardig gedoe in. geef gewoon toe dat seizoen 5 kut is.
Wat een onzin....

En nee S5 is verre van kut.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 4 september 2013 @ 11:28:00 #178
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_130807492
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Wat een onzin....

En nee S5 is verre van kut.
de kijkcijfers zakken anders behoorlijk in...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_130807514
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:28 schreef Maanvis het volgende:

[..]

de kijkcijfers zakken anders behoorlijk in...
Ja en? :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130807535
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:28 schreef Maanvis het volgende:

[..]

de kijkcijfers zakken anders behoorlijk in...
Kijkcijfers zijn nog nooit zo hoog geweest voor BB

Blood Money 5.92 miljoen
Buried 4.77 miljoen
Confessions - 4.85 miljoen

Begin van seizoen 5 zat rond de 2miljoen elke aflevering met hier en daar een uitschieter naar bijna 3miljoen. Voorgaande seizoenen zat dat zelfs vaak ver onder de 2miljoen.

[ Bericht 21% gewijzigd door FredVleespet op 04-09-2013 11:35:14 ]
pi_130807662
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

jadaag de 1e 4 seizoenen breaking bad waren gewoon kei leuk en te begrijpen, maar nu moet je ineens internet hebben om de serie te begrijpen én zit er keiveel saai of ongeloofwaardig gedoe in. geef gewoon toe dat seizoen 5 kut is.
http://www.metacritic.com/tv/breaking-bad/season-5
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_130807749
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:28 schreef Maanvis het volgende:

[..]

de kijkcijfers zakken anders behoorlijk in...
Ik wist niet dat de kijkcijfers gedaald waren, ik dacht juist gestegen eigenlijk... Maakt verder ook niet uit, want... tjezus... sinds wanneer zeggen kijkcijfers iets over de kwaliteit van een serie...? Dat is compleet nieuw voor me in ieder geval! :')

Ik geef toe dat ik in het tweede deel van seizoen 5 sommige dingen niet helemaal uitgewerkt vind op een manier die ik zelf liever had gezien, maar voor de rest vind ik dit seizoen gewoon- net als eerdere seizoenen- goed en al helemaal verre van saai. Bovendien gaat het mij er qua "bullshit" niet om dat je dit seizoen wel/niet leuk vindt, ik vind dat je verder gewoon zo veel opmerkingen maakt die nergens op slaan. Om nog één voorbeeld te geven: In eerdere seizoenen zat net zo goed veel drama hoor, volgens mij zelfs nog meer. Dan is het raar om daar opeens over te vallen.
Tails tell tales
pi_130807809
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:28 schreef Maanvis het volgende:

[..]

de kijkcijfers zakken anders behoorlijk in...
Wat lul je nou dom man :')


Zoals ik al zei, omdat jij het allemaal te ingewikkeld vindt, wil nog niet zeggen dat anderen het niet leuk vinden.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 4 september 2013 @ 11:39:03 #184
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_130807821
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:29 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Kijkcijfers zijn nog nooit zo hoog geweest voor BB

Blood Money 5.92 miljoen
Buried 4.77 miljoen
Confessions - 4.85 miljoen

Begin van seizoen 5 zat rond de 2miljoen elke aflevering met hier en daar een uitschieter naar bijna 3miljoen. Voorgaande seizoenen zat dat zelfs vaak ver onder de 2miljoen.
2e aflevering 1 miljoen minder, da's behoorlijk veul!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_130807827
Pfff wat een gezanik zeg. Pas alles opnieuw bekeken omdat vriendin het toch wilde zien en het hele ricin verhaal komt echt niet zomaar uit de lucht vallen. Hij was zo overtuigd dat Walter de ricin had gestolen, dat hij Walter bijna wilde vermoorden. Deze gedachte zijn, ondanks de bewijzen (walt die m vind, terwijl jesse die stofzuiger en het huis al had gecontroleerd!), nooit zomaar verdwenen.
En hoezo Jesse dom? Onhandig soms ja, maar zeker niet dom.

Als je deze serie niet kan waarderen dan waardeer je gewoon kwaliteit niet. Dit is de beste en sterkst geschreven serie die er is.
Ga anders maar The A-team kijken
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_130807849
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:39 schreef Maanvis het volgende:

[..]

2e aflevering 1 miljoen minder, da's behoorlijk veul!
Seizoensopeners kijken altijd veel meer mensen. Dat is bij bij veel series het geval. Er word dan volop reclame gemaakt, mensen zijn nieuwsgierig en gaan kijken.
  woensdag 4 september 2013 @ 11:40:14 #187
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_130807858
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:39 schreef SlevinX het volgende:
Pfff wat een gezanik zeg. Pas alles opnieuw bekeken omdat vriendin het toch wilde zien en het hele ricin verhaal komt echt niet zomaar uit de lucht vallen. Hij was zo overtuigd dat Walter de ricin had gestolen, dat hij Walter bijna wilde vermoorden. Deze gedachte zijn, ondanks de bewijzen (walt die m vind, terwijl jesse die stofzuiger en het huis al had gecontroleerd!), nooit zomaar verdwenen.
En hoezo Jesse dom? Onhandig soms ja, maar zeker niet dom.

Als je deze serie niet kan waarderen dan waardeer je gewoon kwaliteit niet. Dit is de beste en sterkst geschreven serie die er is.
Ga anders maar The A-team kijken
gast jij kijkt het opnieuw, maar de mensen die HBO volgen kijken het niet opnieuw in 1x, die moeten een detail uit 2011 en half 2012 onthouden om in augustus 2013 een plottwist te begrijpen. Vind je het gek dat veel mensen 'm niet begrijpen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_130807883
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:39 schreef SlevinX het volgende:
Pfff wat een gezanik zeg. Pas alles opnieuw bekeken omdat vriendin het toch wilde zien en het hele ricin verhaal komt echt niet zomaar uit de lucht vallen. Hij was zo overtuigd dat Walter de ricin had gestolen, dat hij Walter bijna wilde vermoorden. Deze gedachte zijn, ondanks de bewijzen (walt die m vind, terwijl jesse die stofzuiger en het huis al had gecontroleerd!), nooit zomaar verdwenen.
En hoezo Jesse dom? Onhandig soms ja, maar zeker niet dom.

Als je deze serie niet kan waarderen dan waardeer je gewoon kwaliteit niet. Dit is de beste en sterkst geschreven serie die er is.
Ga anders maar The A-team kijken
De serie heeft inderdaad wel vaker laten zien dat Jesse echt niet zo dom is als sommige mensen hier (graag willen) beweren.
Tails tell tales
pi_130807889
Gasten, ik bedenk me trouwens dat tegen Maanvis ingaan geen zin heeft. In R&P negeren ze hem ook al, misschien kunnen we dat hier ook gewoon maar beter doen. Schiet toch niet op, kerel heeft een plaat voor z'n kop waar je u tegen zegt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 4 september 2013 @ 11:43:47 #190
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_130807984
quote:
3s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
Gasten, ik bedenk me trouwens dat tegen Maanvis ingaan geen zin heeft. In R&P negeren ze hem ook al, misschien kunnen we dat hier ook gewoon maar beter doen. Schiet toch niet op, kerel heeft een plaat voor z'n kop waar je u tegen zegt.
En weer iemand zonder abo die te cheap is om de FOES functie te gebruiken.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_130807989
quote:
3s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
Gasten, ik bedenk me trouwens dat tegen Maanvis ingaan geen zin heeft. In R&P negeren ze hem ook al, misschien kunnen we dat hier ook gewoon maar beter doen. Schiet toch niet op, kerel heeft een plaat voor z'n kop waar je u tegen zegt.
Tis vooral een troll.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  woensdag 4 september 2013 @ 11:44:04 #192
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_130807994
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:40 schreef Forbry het volgende:

[..]

De serie heeft inderdaad wel vaker laten zien dat Jesse echt niet zo dom is als sommige mensen hier (graag willen) beweren.
Waarom liet ie die camper dan affikken??
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_130807995
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:40 schreef Maanvis het volgende:

[..]

gast jij kijkt het opnieuw, maar de mensen die HBO volgen kijken het niet opnieuw in 1x, die moeten een detail uit 2011 en half 2012 onthouden om in augustus 2013 een plottwist te begrijpen. Vind je het gek dat veel mensen 'm niet begrijpen?
In 100000 series is het nou eenmaal zo dat je dingen van vorig(e) seizoenen moet onthouden. Kijk naar X-files, het hoofdverhaal over Fox zijn zusje wordt ook over hoeveel seizoenen uitgesmeerd en dan ben je idd wat dingen vergeten. Dat betekend niet dat t slecht of vergezocht is.
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
  woensdag 4 september 2013 @ 11:46:31 #194
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_130808070
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:44 schreef SlevinX het volgende:

[..]

In 100000 series is het nou eenmaal zo dat je dingen van vorig(e) seizoenen moet onthouden. Kijk naar X-files, het hoofdverhaal over Fox zijn zusje wordt ook over hoeveel seizoenen uitgesmeerd en dan ben je idd wat dingen vergeten. Dat betekend niet dat t slecht of vergezocht is.
Bij x-files kreeg je flashbacks waar nodig.
Bij Breaking Bad krijg je gewoon de vorige aflevering te zien als ze met het 'previously on AMC's breaking bad' beginnen. Ipv dat ze daar dan die flashback in doen.
Dat losten ze bij de serie 'Fringe' wel netjes op. Je kreeg in het 'previously' gewoon de stukjes te zien uit het verleden die voor deze aflevering relevant zijn. Zo kon je de serie ook begrijpen als ze refereerden aan iets van een half jaar geleden.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 4 september 2013 @ 11:48:27 #195
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_130808137
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:46 schreef Maanvis het volgende:
Dat losten ze bij de serie 'Fringe' wel netjes op. Je kreeg in het 'previously' gewoon de stukjes te zien uit het verleden die voor deze aflevering relevant zijn. Zo kon je de serie ook begrijpen als ze refereerden aan iets van een half jaar geleden.
Ze hadden het idd wel iets hendiger kunnen oplossen.
Maar goed, volk hier reageert op commentaar op een tv-serie alsof je net hun moeder een stinkende hoer hebt genoemd :?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_130808160
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En weer iemand zonder abo die te cheap is om de FOES functie te gebruiken.
Been there, done that.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_130808174
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:46 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Bij x-files kreeg je flashbacks waar nodig.
Bij Breaking Bad krijg je gewoon de vorige aflevering te zien als ze met het 'previously on AMC's breaking bad' beginnen. Ipv dat ze daar dan die flashback in doen.
Dat losten ze bij de serie 'Fringe' wel netjes op. Je kreeg in het 'previously' gewoon de stukjes te zien uit het verleden die voor deze aflevering relevant zijn. Zo kon je de serie ook begrijpen als ze refereerden aan iets van een half jaar geleden.
Had idd wel handiger geweest ja, klopt. Maar flashbacks in de aflevering zelf was cheesy geweest.
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
  woensdag 4 september 2013 @ 11:50:34 #198
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_130808203
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:48 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ze hadden het idd wel iets hendiger kunnen oplossen.
Maar goed, volk hier reageert op commentaar op een tv-serie alsof je net hun moeder een stinkende hoer hebt genoemd :?
JUSTIN BIEBER IS GAY! :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 4 september 2013 @ 11:51:20 #199
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_130808228
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:49 schreef SlevinX het volgende:

[..]

Had idd wel handiger geweest ja, klopt. Maar flashbacks in de aflevering zelf was cheesy geweest.
Waarom was dat cheesy geweest? Vorige aflevering had toch ook netjes een flashback van hoe jesse het huis in de fik wilde zetten en toch op het laatst door hank gestopt werd?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_130808261
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:46 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Bij x-files kreeg je flashbacks waar nodig.
Bij Breaking Bad krijg je gewoon de vorige aflevering te zien als ze met het 'previously on AMC's breaking bad' beginnen. Ipv dat ze daar dan die flashback in doen.
Dat losten ze bij de serie 'Fringe' wel netjes op. Je kreeg in het 'previously' gewoon de stukjes te zien uit het verleden die voor deze aflevering relevant zijn. Zo kon je de serie ook begrijpen als ze refereerden aan iets van een half jaar geleden.
Ja, o.k... ze hadden wat jou betreft op dat moment flashbacks moeten laten zien. Is op zich wel iets voor te zeggen, maar omdat ze dat niet gedaan hebben, heb jij (niet iedereen!) dus even voor uitleg, voor een "reminder", het internet moeten raadplegen. Big deal zeg, daar verandert de kwaliteit van het verhaal verder toch niet van of wel soms?
Tails tell tales
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')