Oh zo? Sorry is m'n IQ van 70. Bij de volgende meet moet je langer gaan hoor.quote:Op maandag 2 september 2013 15:34 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
30 seconden iemand zien is niet veelzeggend.
bron???quote:Op maandag 2 september 2013 15:35 schreef Friek_ het volgende:
Elfletterig vormt een speciaal geval in deze onderzoeken, zo menen de wetenschappers. Zonder hem zou het gemiddelde IQ van de actieve NWS-user op 75 liggen. Een significant verschil.
Fuck, met 117 zit ik er dus ver onder.quote:Op maandag 2 september 2013 15:30 schreef Friek_ het volgende:
Uit verder onderzoek is gebleken dat het gemiddelde IQ van de POL-user rond de 120 ligt.
Friek_quote:
Triest, maar wel vermakelijk.quote:Op maandag 2 september 2013 15:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt, maar nog nét niet zo triest als wanhopig posts uit NWS in POL-café quoten, omdat je in NWS een subforumban hebt opgelopen.
gewoon wat vaker in Feedback melden ipv hierquote:Op maandag 2 september 2013 15:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Triest, maar wel vermakelijk.
Overigens was die ban natuurlijk ook gewoon onzin. Zeker gezien de taal die doorgaans wordt uitgekraamd in NWS.
Het is het vermelden waard dat dit gemiddelde sterk omlaag is gehaald door de voorstanders van alternatieve geneeswijzen.quote:Op maandag 2 september 2013 15:30 schreef Friek_ het volgende:
Uit verder onderzoek is gebleken dat het gemiddelde IQ van de POL-user rond de 120 ligt.
ja naja je hebt crossposters zoals Friek_ en von_Pruissen, zonder hun was het niveau zeker stukken hogerquote:
En een schandaal direct in de kiem smoren? Dacht het niet.quote:Op maandag 2 september 2013 15:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon wat vaker in Feedback melden ipv hier
samen maken we het mooier
geeft niet, ik behandel de klachten ook hier voortaanquote:Op maandag 2 september 2013 15:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En een schandaal direct in de kiem smoren? Dacht het niet.
Gegeven een zekere grootte van de populatie is een negatief IQ zeker mogelijk.quote:Op maandag 2 september 2013 15:35 schreef Friek_ het volgende:
Elfletterig vormt een speciaal geval in deze onderzoeken, zo menen de wetenschappers. Zonder hem zou het gemiddelde IQ van de actieve NWS-user op 75 liggen. Een significant verschil.
Geen probleem, iedereen is hier welkom.quote:Op maandag 2 september 2013 15:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh zo? Sorry is m'n IQ van 70. Bij de volgende meet moet je langer gaan hoor.
Meestal houd ik gewoon helemaal m'n klep en observeer ik hoe het topic ontspoort.quote:Op maandag 2 september 2013 15:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
geeft niet, ik behandel de klachten ook hier voortaan
als de huisarts het kan kon dan kan een fok!mod het ook
haha nahquote:Op maandag 2 september 2013 15:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Meestal houd ik gewoon helemaal m'n klep en observeer ik hoe het topic ontspoort.
ik oordeel nietquote:Op maandag 2 september 2013 15:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Reetridder zeker.
Voordeur heeft nu een erectie.
quote:Op maandag 2 september 2013 15:45 schreef Elfletterig het volgende:
Speciaal voor jullie heb ik een nieuw logo ontwikkeld.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |