Kleine moeite. Gewoon even kijken hoe lang jullie een POL-SC kunnen faken zonder over NWS te praten.quote:Op maandag 2 september 2013 15:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind je het zelf ook niet wat droevig dat je dat topic blijkbaar in de gaten hebt gehouden?
Onbetaalbaar voor de gewone mens.quote:Op maandag 2 september 2013 15:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]![]()
Wat een prachtwerk. Konden wij zoiets maar hebben.
Ik ben niemand.quote:
Ik was u vergeten, excuses.quote:
Het gaat er niet ook om of het veel moeite kost ja of nee. Het idee erachter is gewoon wat triest.quote:Op maandag 2 september 2013 15:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kleine moeite. Gewoon even kijken hoe lang jullie een POL-SC kunnen faken zonder over NWS te praten.
Ja, en ik kwijl er ook bij.quote:Op maandag 2 september 2013 15:28 schreef Friek_ het volgende:
Uit onderzoek is gebleken dat het gemiddelde IQ van actieve NWS-user rond de 70 ligt.
Zo fopte Odysseus de Cycloop Polyphemus.quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 15:30 schreef Friek_ het volgende:
Uit verder onderzoek is gebleken dat het gemiddelde IQ van de POL-user rond de 120 ligt.
Klopt, maar nog nét niet zo triest als wanhopig posts uit NWS in POL-café quoten, omdat je in NWS een subforumban hebt opgelopen.quote:Op maandag 2 september 2013 15:28 schreef KoosVogels het volgende:
Het gaat er niet ook om of het veel moeite kost ja of nee. Het idee erachter is gewoon wat triest.
Uit onderzoek is gebleken dat 'superintelligente' POL-users buitensporig veel belangstelling hebben voor discussies tussen groepen mensen met een IQ van rond de 70, terwijl de discussie over politiek op een bijzonder laag pitje staat.quote:Op maandag 2 september 2013 15:28 schreef Friek_ het volgende:
Uit onderzoek is gebleken dat het gemiddelde IQ van actieve NWS-user rond de 70 ligt.
ik vind mezelf reuze aardigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |