beviel primaquote:Op maandag 2 september 2013 15:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bevalt het leven verder als kanonnenvoer?
Missie geslaagd.quote:Op maandag 2 september 2013 15:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Elke dag, maar niemand reageert ooit op mij. Zo onvriendelijk.
Hou gewoon je bek, teringmongool.quote:Op maandag 2 september 2013 15:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zoek soms op NWS en kom dan elke keer hier weer terecht. Enig idee hoe dat komt? Heb je mij gezien in de "POL"-slowchats waarin het woord NWS niet viel?
Kijk: een heel topic geen woord over NWS: POL / [POLCAFE #4383]EI!
En ik ben nergens te bekennen. Ik zie het graag zo.
quote:Op maandag 2 september 2013 15:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zag laatst een foto van zijn huis en 3-voud heeft echt een prachtig balkon. Neusje van de zalm.
Vakwerk!quote:Op maandag 2 september 2013 15:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Met die mooie handgemaakte balustrade?
Hallo.quote:Op maandag 2 september 2013 15:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Elke dag, maar niemand reageert ooit op mij. Zo onvriendelijk.
Iets creatiever graag.quote:Op maandag 2 september 2013 15:22 schreef De_Coulance het volgende:
Er zijn veel slimme NWS-users en domme POL-users (zoals Voorschrift)
Kleine moeite. Gewoon even kijken hoe lang jullie een POL-SC kunnen faken zonder over NWS te praten.quote:Op maandag 2 september 2013 15:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind je het zelf ook niet wat droevig dat je dat topic blijkbaar in de gaten hebt gehouden?
Onbetaalbaar voor de gewone mens.quote:Op maandag 2 september 2013 15:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]![]()
Wat een prachtwerk. Konden wij zoiets maar hebben.
Ik ben niemand.quote:
Ik was u vergeten, excuses.quote:
Het gaat er niet ook om of het veel moeite kost ja of nee. Het idee erachter is gewoon wat triest.quote:Op maandag 2 september 2013 15:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kleine moeite. Gewoon even kijken hoe lang jullie een POL-SC kunnen faken zonder over NWS te praten.
Ja, en ik kwijl er ook bij.quote:Op maandag 2 september 2013 15:28 schreef Friek_ het volgende:
Uit onderzoek is gebleken dat het gemiddelde IQ van actieve NWS-user rond de 70 ligt.
Zo fopte Odysseus de Cycloop Polyphemus.quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 15:30 schreef Friek_ het volgende:
Uit verder onderzoek is gebleken dat het gemiddelde IQ van de POL-user rond de 120 ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |