Nee, want hoe meer medelijden mensen met je hebben, hoe beter zij zich voelt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 07:30 schreef CherryLips het volgende:
Eerlijk is eerlijk, op die foto ziet ze er niet best uit. Ze kan misschien beter naar een psycholoog ofzo gaan dan alles op Facebook te plempen.
Wat voor baan zou hij hebben dan? Kijk als hij nou palletsorteerder of admin op FOK! is heeft ze natuurlijk wel gelijk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 07:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht! Hij maar werken en zij doet het af als een flutbaantje.
Zo is het maar netquote:Op dinsdag 3 september 2013 07:05 schreef DroogDok het volgende:
Rutte klust bij als zwemleraar:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee wat "Sa ist mar krekt" betekent?
In welke taal?quote:
Oh my Godquote:Op maandag 2 september 2013 21:02 schreef durrrr het volgende:
Altijd van die dikke vatsige lelijke ordinaire wijven die dit soort posts doen in de hoop voor aandacht. [ afbeelding ]
En het gezwel heeft nog kinderen ook
Friesquote:Op dinsdag 3 september 2013 07:51 schreef DroogDok het volgende:
[..]
In welke taal?
P.S. Zijn die 101 doelen ook live via FB te volgen?
Hij denkt ook , ik ga nu wel met een fotomodel.quote:
'zo is het maar net'quote:Op dinsdag 3 september 2013 07:05 schreef DroogDok het volgende:
[ afbeelding ]
zo is het maar net .quote:Op dinsdag 3 september 2013 07:05 schreef DroogDok het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat niet #Thisisthereallifequote:Op dinsdag 3 september 2013 15:59 schreef haan33 het volgende:
Heerlijk genieten van twee broodjes carpaccio! #livingthegoodlife
[ afbeelding ]
het echte leven, 2 broodjes met wat shit erop
quote:
En nog mager belegd ookquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:59 schreef haan33 het volgende:
Heerlijk genieten van twee broodjes carpaccio! #livingthegoodlife
[ afbeelding ]
het echte leven, 2 broodjes met wat shit erop
Zo dik en vatsig is ze volgens mij niet. En een beetje ordinair is ook altijd wel prima.quote:Op maandag 2 september 2013 21:02 schreef durrrr het volgende:
Altijd van die dikke vatsige lelijke ordinaire wijven die dit soort posts doen in de hoop voor aandacht. [ afbeelding ]
En het gezwel heeft nog kinderen ook
Sinds wanneer zijn 'balls' enkelvoud?quote:
als dit een column is... dan had ik 'm wel scherper verwacht. Dit is gewoon wat opsomming van feiten en het interview dat is uitgewerkt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:37 schreef Thomas B. het volgende:
Stukje over Nederland mijn Vaderland in het NRC van vandaag:
[ afbeelding ]
Een column hoeft niet altijd opiniërend te zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:46 schreef Apotheose het volgende:
[..]
als dit een column is... dan had ik 'm wel scherper verwacht. Dit is gewoon wat opsomming van feiten en het interview dat is uitgewerkt.
Zo is het maar netquote:Op dinsdag 3 september 2013 07:05 schreef DroogDok het volgende:
[ afbeelding ]
Het is friet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 07:05 schreef DroogDok het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:46 schreef Apotheose het volgende:
[..]
als dit een column is... dan had ik 'm wel scherper verwacht. Dit is gewoon wat opsomming van feiten en het interview dat is uitgewerkt.
Dit stukje lijkt vooral bedoeld om de lezer te informeren over wat er speelt in (bepaalde kringen van) de samenleving. In dat opzicht is het geen slecht stuk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:02 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Een column hoeft niet altijd opiniërend te zijn.
Ik heb toch een andere definitie van een goed leven.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:04 schreef haan33 het volgende:
[..]
Mensen die claimen het goede leven te leiden door een kutbroodje.
Met je doorgesnoven kop op defqon knallen, dat is het leven
Wat is dat voor piratenskin dan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:56 schreef Skillstorm het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bahahaha, waar gaat die ruzie over.![]()
![]()
Gaat over een persoon die stage loopt bij een school btw.
Kan je bij Facebook instellingen doen, (Pirate)English als taal.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:59 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Wat is dat voor piratenskin dan?
Als ik het zelf zo ervaar, dan ga ik het nog steeds niet zo noemen op facebook.quote:Op maandag 2 september 2013 23:37 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel anders piept als je zelf een kind krijgt
Ik dacht al zo'n klein beetje leg je toch op 1 broodje, maar kennelijk heeft daar de crisis hard toegeslagenquote:
Als je er dan bij zet dat je het van Tony Montana gejat hebt dan is het nog te doenquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:20 schreef Artillerieschaap het volgende:
[ afbeelding ]
John van Zundert
Zijn vaak van die mislukte ecto's.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:15 schreef -0- het volgende:
Typisch weer dat de lelijkste dikke trol uit mijn vriendenlijst een plaatje post dat echte mannen niet het mooiste meisje ter wereld kiezen maar het meisje dat zijn wereld het mooiste maakt.
Inderdaad. Geen enkel diploma is veel beter.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:12 schreef A.Jensen het volgende:
Een pareltje...
[ afbeelding ]
Trots zijn dat je moeder een mbo niv 2 diploma hebt behaald als 35 plusser. Uiteraard met tenenkrommende reacties
Misschien, maar ik heb genoeg mensen van 45+ gezien die alleen een diploma veters strikken hebben.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:12 schreef A.Jensen het volgende:
Een pareltje...
[ afbeelding ]
Trots zijn dat je moeder een mbo niv 2 diploma hebt behaald als 35 plusser. Uiteraard met tenenkrommende reacties
Want alle moeders dienen minimaal 2 Masters te halen op Harvard?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:12 schreef A.Jensen het volgende:
Een pareltje...
[ afbeelding ]
Dat mensen dit nog steeds delen en gelovenquote:het is officieel, het is zelfs al op televisie geweest. Vanaf deze zomer start Facebook met het heffen van lidmaatschapsgeld. Alleen voor diegene die dit bericht op hun prikbord kopiëren, blijft Facebook gratis. Als je dit bericht kopieert zal het Facebook icoon blauw kleuren, wanneer je dit niet doet zal jouw account worden opgeheven. Dit is een serieus bericht, deel het alsjeblieft aan iedereen Delen.
Mee eens. Facebook leent zich prima voor dergelijke posts.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:09 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Want alle moeders dienen minimaal 2 Masters te halen op Harvard?
Ik vind het ook altijd wel knap als mensen op latere leeftijd nog wat gaan leren, eigenlijk. Ga er maar aan staan, jaren niet op school geweest, heel ander leven opgebouwd met kids en dergelijke en dan ineens weer leren. Dan mag je best trots zijn hoor.
Dat stukje heb ik ook gelezen via AD.nl.quote:Overigens is die Nederland Mijn Vaderland wel een vreemde pagina. Er stond/staat een bericht over die kids in Sliedrecht die het AD heeft weggezet als 'taliban-kids" . Een van de comments eronder was : " Het schijnt dat Sarin-gas goed helpt tegen zulke kinderen" ....op zich wel een opmerking dat je denkt dat gaat zelfs voor die reageerders te ver...maar nee, NIEMAND zei er maar iets van.
Als je fulltime werkt, kun je toch nooit een flutbaantje hebben?quote:Op dinsdag 3 september 2013 07:32 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Wat voor baan zou hij hebben dan? Kijk als hij nou palletsorteerder of admin op FOK! is heeft ze natuurlijk wel gelijk.
quote:Trots zijn dat je moeder een mbo niv 2 diploma hebt behaald als 35 plusser. Uiteraard met tenenkrommende reacties
Je reactie is weg inmiddels, in die zin wordt er wel degelijk gemodereerdquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:23 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Mee eens. Facebook leent zich prima voor dergelijke posts.
[..]
Dat stukje heb ik ook gelezen via AD.nl.
Volgens dat stukje uit het NRC dat ik net postte wordt er dus wel gemod, maar 'schiet er wel eens wat tussendoor'. Tja, als we zo gaan beginnen. Je creëert willens en wetens een platform voor hate speech dus dan moet je ook de consequenties aanvaarden. Blijkbaar beheerd door een ventje van 18. Dan kun het niet met zo'n kutargument afdoen.
Heb je een linkje naar de post? Dan ga ik het opnieuw proberen te rapporteren.
-edit-
Ik probeerde net te rapporteren maar ik kreeg alleen de optie: Get help from someone you know. Wtf moet ik daar nou weer mee??
wow ik wilde het net zeggen. Mijn reactie is weg en ik kan niet meer reageren. Dus zo wordt er mee omgegaan op die site. Kinderen de dood in wensen, no problem maar een kritische opmerking gaat te ver. Schrikbarend.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:54 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Je reactie is weg inmiddels, in die zin wordt er wel degelijk gemodereerd
Ik kon toen geen veters strikken en heb dus ook geen veterstrikdiploma. Ook voor zwemdiploma B gezakt...quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien, maar ik heb genoeg mensen van 45+ gezien die alleen een diploma veters strikken hebben.
John van Zundert speelde toch de hoofdrol in de film 'Littekengezicht', Althans daar ken ik deze quote van.quote:
Niveau 2 diploma geeft recht op een uitkering.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:26 schreef Cara het volgende:
[..]
Inderdaad. Geen enkel diploma is veel beter.
Weet je dit zeker?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:11 schreef FRWolt het volgende:
[..]
Niveau 2 diploma geeft recht op een uitkering.
"oh kijk mij zwanger zijn " Fb staat nu vol met foto's van het net geboren kind. Hou dat soort foto's lekker voor jezelfquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:32 schreef kalinhos het volgende:
Is gewoon een mooie foto hoor, en je moet echt 2x kijken wil je er een tepel in zien.
Je hoeft er niet naar te kijken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:39 schreef Fiorano het volgende:
[..]
"oh kijk mij zwanger zijn " Fb staat nu vol met foto's van het net geboren kind. Hou dat soort foto's lekker voor jezelf
Klopt, is al uit m'n tl. Maar zelf zou ik het niet doen ;-)quote:
Wees blij, in een van de eerdere facebookergernissen topics had ik een vrouw in mijn lijst die rookte tijdens de zwangerschap en ook nog eens foto's van haar buik vol met striae postte.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:39 schreef Fiorano het volgende:
[..]
"oh kijk mij zwanger zijn " Fb staat nu vol met foto's van het net geboren kind. Hou dat soort foto's lekker voor jezelf
ik vind het echt een prachte fotoquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:22 schreef Fiorano het volgende:
Waarom met je tepel op Facebook? [ afbeelding ]
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:47 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Klopt, is al uit m'n tl. Maar zelf zou ik het niet doen ;-)
Ik heb ook een rokende zwangere in mijn lijst. Maar goed, haar (kind's) probleem, niet die van mij...quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:47 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Wees blij, in een van de eerdere facebookergernissen topics had ik een vrouw in mijn lijst die rookte tijdens de zwangerschap en ook nog eens foto's van haar buik vol met striae postte.
Het was dat ze rookte tijdens zwangerschap, de foto's en dan nog de steunende hashtag vriendinnen die reageerden op de foto's met iets in de trant van: "ik ben er altijd voor je meid #bestevriendinnen4ever".quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:49 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor
[..]
Ik heb ook een rokende zwangere in mijn lijst. Maar goed, haar (kind's) probleem, niet die van mij...
Een fictieve crimineel citeren in een of andere oerlelijke paint header om stoer over te komen. En wat is dat toch met die komma's waar een apostrof hoort?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:35 schreef vipergts het volgende:
[..]
Als je er dan bij zet dat je het van Tony Montana gejat hebt dan is het nog te doen
En dan moet zij zich ook nog richten op mensen die meer geld hebben dan zij.quote:
Dat bepaalt diegene zelf wel waar diegene op stemt. We leven in een democratisch land waar je mag stemmen op een partij waar je op wilt stemmen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:41 schreef AthCom het volgende:
Gymnasium bijna cum laude halen en toch op Geert stemmen.
Hij zegt toch ook niet dat het niet mag. Hij zegt alleen dat iemand met vwo denkniveau beter zou moeten weten.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:06 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat bepaalt diegene zelf wel waar diegene op stemt. We leven in een democratisch land waar je mag stemmen op een partij waar je op wilt stemmen.
Ooit was er zo'n mongool (ook hoog opgeleid) die zei dat het beter is dat laag opgeleiden niet meer mogen stemmen om ervoor te zorgen dat partijen als de PVV minder stemmen krijgen. Groepen mensen uitsluiten voor iets doet men wel in een dictatuur en niet hier. Bovendien laat je hiermee zien dat je dommer dan dom bent.
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:24 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook niet dat het niet mag. Hij zegt alleen dat iemand met vwo denkniveau beter zou moeten weten.
Echt, wat mankeert die mensen toch.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:30 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Ja goede grap van Karin , Cornelia
Misschien moet Karin haar internet opzeggen, scheelt kosten, kan de computer uitblijven, kan ze weer eten kopen. Alhoewel we dan wel al deze statusupdates moeten missen natuurlijk...quote:Op woensdag 4 september 2013 00:30 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gaat maar naar de voedselbank , dit topic wordt anders een beetje saai:Pquote:Op woensdag 4 september 2013 00:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Misschien moet Karin haar internet opzeggen, scheelt kosten, kan de computer uitblijven, kan ze weer eten kopen. Alhoewel we dan wel al deze statusupdates moeten missen natuurlijk...
Volgens mij is de hele post over Sliedrecht verdwenen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:11 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
wow ik wilde het net zeggen. Mijn reactie is weg en ik kan niet meer reageren. Dus zo wordt er mee omgegaan op die site. Kinderen de dood in wensen, no problem maar een kritische opmerking gaat te ver. Schrikbarend.
Ik heb ook enkel zwemdiploma Aquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:42 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik kon toen geen veters strikken en heb dus ook geen veterstrikdiploma. Ook voor zwemdiploma B gezakt...
Ze heeft tenminste d'r pijn, andere mensen hebben niets.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:30 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Dan alsnog dat bepaalt diegene zelf wel.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:24 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook niet dat het niet mag. Hij zegt alleen dat iemand met vwo denkniveau beter zou moeten weten.
Nou, sommige dingen zijn wel echt erg hoorquote:
Veel 'klagers' hier vinden zichzelf echt onafh omdat ze niet of nauwelijks denken mee te gaan met de grote kudde, de grote trends, beetje pretentieus als het mij vraagt zo.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, sommige dingen zijn wel echt erg hoor
En dat is leuk, vandaar dit topic denk ik, ter vermaak
O, dan zie jij het echt anders dan ikquote:Op woensdag 4 september 2013 10:04 schreef DeParo het volgende:
[..]
Veel 'klagers' hier vinden zichzelf echt onafh omdat ze niet of nauwelijks denken mee te gaan met de grote kudde, de grote trends, beetje pretentieus als het mij vraagt zo.
Kwart over zeven, jankerd.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:07 schreef Queens het volgende:
Hij heeft een eigen bedrijf, verstuurt ook mails met dit soort fouten![]()
[ link | afbeelding ]
Mensen die niet om 07.15 al een uur en een kwartier aan het werk zijnquote:Op woensdag 4 september 2013 10:07 schreef Queens het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat een mensen heb jij op je facebookquote:
In tegenstelling tot zijn ballen zijn die apostrofes wel ingedaald.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:43 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Een fictieve crimineel citeren in een of andere oerlelijke paint header om stoer over te komen. En wat is dat toch met die komma's waar een apostrof hoort?
Iedereen weet dat die gasten om 7 uur beginnen maar dan is het na 16 uur ook weer stil.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:07 schreef Queens het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 september 2013 10:23 schreef freeDragon het volgende:
[..]
In tegenstelling tot zijn ballen zijn die apostrofes wel ingedaald.
Zou kunnen, en terecht, maar hij had dat stukje uit het NRC geplaatst. Daar had ik op gereageerd.quote:Op woensdag 4 september 2013 08:00 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Volgens mij is de hele post over Sliedrecht verdwenen.
Nou en? niemand is het daarmee oneens manquote:Op woensdag 4 september 2013 09:18 schreef HSG het volgende:
[..]
Dan alsnog dat bepaalt diegene zelf wel.
Wat ben jij een elitaire lulquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:12 schreef A.Jensen het volgende:
Een pareltje...
[ afbeelding ]
quote:Als je leuke dingen verteld,meemaakt,en hier verteld..heb je veel "vrienden" en reacties..maar als je wereld in stort en dat hier deeld...wordt daar door die "vrienden" niet eens op gereageerd..mensen houden niet van problemen en laatstaan hulp bieden..
Neger alsjeblieftquote:Zo leer je ook hier je "vrienden" kennen!
Aandachtshoer. Mooi tochquote:Op woensdag 4 september 2013 12:18 schreef Enchanter het volgende:
Die Karin wordt steeds triester
[..]
[..]
Neger alsjeblieft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |