Oh ik wou al zeggen...quote:Op maandag 2 september 2013 21:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maak maar een grapje man
Mijn eerste auto wordt waarschijnlijk een Audi A5 Coupe
Oeh, een DSquote:Op maandag 2 september 2013 21:07 schreef Landyacht het volgende:
Een japans, een duits en een amerikaans autootje hier. Types ben ik vergeten, ben niet zo van de auto's. Zoek nog een franse godin btw. Iemand?
Niet lullg bedoeld hoor:quote:Op maandag 2 september 2013 20:59 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Heel mooi inderdaad, wees te kijken paar weken terug. Mijn vader gaat er waarschijnlijk een kopen, ik mag het doen met mijn eigen oude W221...
3, 4 of 5?quote:
Oh die waggiequote:
DS spreek je in het Frans net zo uit als "déesse", wat godin betekent.... er is dus maar één Franse godin, en daar hoort geen cijfer achter.quote:Op maandag 2 september 2013 22:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh die waggiemoest wel googlen
Dan kunnen we het forum wel opdoeken.quote:Op maandag 2 september 2013 23:25 schreef Leandra het volgende:
DS spreek je in het Frans net zo uit als "déesse", wat godin betekent.... er is dus maar één Franse godin, en daar hoort geen cijfer achter.
Maar misschien moet je je complete gebrek aan ontwikkeling en autokennis niet met zo'n grote bek het forum opslingeren.... dat zou je sieren.
Jahoor, bedankt voor de tipquote:Op maandag 2 september 2013 07:42 schreef JohnB52 het volgende:
@2cv, heb je je Saab hier al gepost?:
PTA / SAAB-liefhebbers topic NR.5 !
dat schijnen wel okee kekke bakjes te zijn hequote:Op zondag 1 september 2013 21:16 schreef TC_Artemis het volgende:
Alto'tje uit 2000 want cheapie student. Rijd 1:20-22 en kost me 25 euro per maand. We zijn er van de zomer nog 1300km*2 mee naar frankrijk gereden
(4 gasten + bagage) reed nogsteeds steevast 1:20
.
Ik had de trouwerij uitgesteld.quote:Op maandag 2 september 2013 23:58 schreef Leandra het volgende:
Het zou onze trouwauto zijn, maar helaas niet op tijd hersteld van een brandschade
Toen hebben we de Saab maar extra goed door de wasstraat gehaald.
Om ons achteraf te realiseren dat we geen foto's bij de auto gemaakt hebben
Je lult uit je nek. Je zegt dat je een S500 hebt en aan je toerenteller te zien plaats je een foto van een diesel.quote:
Ik heb geen s klasse...quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Je lult uit je nek. Je zegt dat je een S500 hebt en aan je toerenteller te zien plaats je een foto van een diesel.
50 euro gaat er in en daar doet hij 300km mee ongeveer (automaat zuipt wat meer)quote:Op maandag 2 september 2013 19:39 schreef sturmpie het volgende:
[..]
wel iets meer he, een sunny heeft toch wel iets van een 40liter tankje ?!
mijn opa reed ook sunny, 2 modellen, de oudere vierkante, en daarna een sunny met bol kontje.
mijn 1e auto was meteen mijn droom autoquote:Op maandag 2 september 2013 21:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wist niet dat zakkenrollen zo goed verdiende
[..]
Haal eerst maar eens je theorie
Nee, maar 300 km halen op een tank van 50 liter is wel heel knap.quote:Op maandag 2 september 2013 21:27 schreef bokkepoot het volgende:
Korte stukjes rijden is niet echt goed voor het verbruik.
Is jouw tankontluchting dan wel goed? Ik heb zelf ook een Sunny automaat gehad en die deed 1 op 10, dus daar moest ik na 450 kilometer eens gaan tanken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:08 schreef T42 het volgende:
[..]
50 euro gaat er in en daar doet hij 300km mee ongeveer (automaat zuipt wat meer)
meer gaat er niet in dan loopt hij over en minder en ik sta weer stil met een vieze carburateur
[ afbeelding ]
tot morgen heb ik deze nog50 euro gekocht hier op fok
met apk tot okt 2013
[ afbeelding ]
en had wat tijd over
[ afbeelding ]
Ik deed het dagelijks ongeveer met een Renault Master, ding liep 1 op 5,5 met een tankje van 60 literquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, maar 300 km halen op een tank van 50 liter is wel heel knap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |