quote:
Ik kraak auto's af. En waarom zou ik je niet mogen afkraken?quote:
Omdat je volgend jaar in een. Renault 19 ofzoiets rijdt. En btw is s klasse uit 2008 mooier dan een s klasse 2012.quote:Op maandag 2 september 2013 16:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik kraak auto's af. En waarom zou ik je niet mogen afkraken?
Niks mis met een mooie Renault 19quote:Op maandag 2 september 2013 16:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Omdat je volgend jaar in een. Renault 19 ofzoiets rijdt. En btw is s klasse uit 2008 mooier dan een s klasse 2012.
quote:Op maandag 2 september 2013 00:09 schreef T42 het volgende:
oma kon met deze auto met 1 tank het hele jaar rijden, werd elk jaar bij de apk afgetankt en daar tussen nooit.
soow dude, jij rijdt met een vrachtauto rond ? wat verbruikt dat ?quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 16:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
08 model2014 model
Tevens pics
Mee eens, maar die ik heb gepost is wel mooier.quote:Op maandag 2 september 2013 16:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Omdat je volgend jaar in een. Renault 19 ofzoiets rijdt. En btw is s klasse uit 2008 mooier dan een s klasse 2012.
De grap is dat het eigenlijk echt een vrachtwagen is, maar omgekeurd tot personenwagen... Weegt 3050 kg op papier, wat betekend dat je met 5 personen er niks meer in mag laden :squote:Op maandag 2 september 2013 16:51 schreef sturmpie het volgende:
[..]
soow dude, jij rijdt met een vrachtauto rond ? wat verbruikt dat ?
Pak dan de vrachtwagenpomp, die hebben pompen met capaciteiten van 130l/min geloof ikquote:Op maandag 2 september 2013 19:07 schreef boegschroef het volgende:
Ps 160 liter diesel tanken duurt lang;)
wel iets meer he, een sunny heeft toch wel iets van een 40liter tankje ?!quote:
pff, blijft indrukwekkend, een 6.5 tdiquote:Op maandag 2 september 2013 19:07 schreef boegschroef het volgende:
[..]
De grap is dat het eigenlijk echt een vrachtwagen is, maar omgekeurd tot personenwagen... Weegt 3050 kg op papier, wat betekend dat je met 5 personen er niks meer in mag laden :s
Ps 160 liter diesel tanken duurt lang;)
Niet lullig bedoeld, maar ten eerste het is een duurdere auto dan de meeste op de weg (1e eigenaar) en sneller dan de rest want 5,6 naar de 100.quote:Op maandag 2 september 2013 16:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
08 model2014 model
Tevens pics
Heel mooi inderdaad, wees te kijken paar weken terug. Mijn vader gaat er waarschijnlijk een kopen, ik mag het doen met mijn eigen oude W221...quote:
Wist niet dat zakkenrollen zo goed verdiendequote:Op maandag 2 september 2013 20:56 schreef Roemeen013 het volgende:
In ieder geval, als je een zwarte S500 ziet rijden in Tilburg met Roemeens kenteken ben ik het, zwaai maar.
Haal eerst maar eens je theoriequote:Op maandag 2 september 2013 20:55 schreef Braddie het volgende:
Wat: Fiat Cinquecento 900s.
Bouwjaar: 1996.
Waarom?: Auto is van m`n ma, maar ze wilde hem aan mij geven als ik m`n rijbewijs had gehaald, helaas heb ik dit nog niet, maar de auto is al wel van * mij * Half. (Als is hij in Oktober APK afgekeurd en gaat hij naar de sloop)
(als ik m`n rijbewijs heb word het wel wat anders, dit karretje is grappig, als je flink wat geld wilt uitgeven aan onderhoud, mijn eerste echte auto word een Mercedes)
Moet jij nodig zeggen.quote:Op maandag 2 september 2013 21:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wist niet dat zakkenrollen zo goed verdiende
[..]
Haal eerst maar eens je rijbewijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |