Moet zeggen dat een XC70 op veel vlakken handiger is. Grotere koffer, zuiniger ook. Maar mijn vorige auto was 4.60m zoals de XC60 en dus had ik zoiets van hmm hoef ik me niet aan te passen op zoek naar een parkeerplaatsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:24 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ook mooie auto! Zat ook eerst over die na te denken.
Wat ben jij er maandelijks ong aan kwijt? Twijfel wegens maandlasten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:59 schreef Shivo het volgende:
Wat een oude autos in dit topic. En de drie nieuwere auto's zijn allemaal Volvo, what are the odds?
Hier, een Lexus IS250 uit 2008 omdat het een bazenauto is.
Wat verbruikt die waggie als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:22 schreef Mano_ het volgende:
Peugeot 406 Coupe V6 uit 1998.
Omdat het een bloedmooie auto is, en het Peug weer gelukt is de perfecte balans tussen comfort en handling te vinden. En dat geluid
Niet te vergelijken want ik woon niet in Nederland. Aan onderhoud, behalve de normale beurten, tot nu toe helemaal niks en heb de auto nu drie jaar.quote:Op zondag 1 september 2013 10:56 schreef Susteren het volgende:
[..]
Wat ben jij er maandelijks ong aan kwijt? Twijfel wegens maandlasten.
1:11 bij lange afstanden, 1:8 in de stad en 1:2 op het circuitquote:Op zondag 1 september 2013 15:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat verbruikt die waggie als ik vragen mag?
Whut?quote:quattro touring
Die 1 op 2 haal je nooit met die auto. Daar geloof ik echt niks van. Tuurlijk met wat stampen zal het al snel minder dan 1 op 8 worden, maar 1 op 2? Nee, dat geloof ik niet.quote:Op zondag 1 september 2013 17:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
1:11 bij lange afstanden, 1:8 in de stad en 1:2 op het circuit
En een litertje olie op ca. 7500km
Welk circuit rij jequote:Op zondag 1 september 2013 17:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
1:11 bij lange afstanden, 1:8 in de stad en 1:2 op het circuit
En een litertje olie op ca. 7500km
Ik zou willen dat je gelijk hebtquote:Op zondag 1 september 2013 20:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die 1 op 2 haal je nooit met die auto. Daar geloof ik echt niks van. Tuurlijk met wat stampen zal het al snel minder dan 1 op 8 worden, maar 1 op 2? Nee, dat geloof ik niet.
Zandvoort en Zolder. Vooral Zolder, want dichterbij. Ben afgelopen tijd een paar keer op Assen geweest. Helaas niet zelf gereden, maar het is wel een erg mooi circuit. Staat op het verlanglijstjequote:
Ik rij geen circuit, heb pas bijna m'n rijbewijsquote:Op zondag 1 september 2013 21:20 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zandvoort en Zolder. Vooral Zolder, want dichterbij. Ben afgelopen tijd een paar keer op Assen geweest. Helaas niet zelf gereden, maar het is wel een erg mooi circuit. Staat op het verlanglijstje
Maar dan dus niet met de coupe, daar hebben we de 205 GTi voor.
Jij?
Inderdaad, maar hoe bedoel je dat laatste?quote:Op zondag 1 september 2013 10:19 schreef tupolev141 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat een XC70 op veel vlakken handiger is. Grotere koffer, zuiniger ook. Maar mijn vorige auto was 4.60m zoals de XC60 en dus had ik zoiets van hmm hoef ik me niet aan te passen op zoek naar een parkeerplaatsen dat ie hoger op zijn poten staat is ook beter voor me. Ik rijd vrij vaak onverhard (niet voor het werk). Ieder zijn meug dus.
En als antwoord op het statement "er is veel leukers voor 75k op je 19e" geldt persoonlijke voorkeur ook, maar nog meer dat je soms wat rationeler en pragmatischer keuzes moet maken. Hoort bij volwassen worden zeker.
Damn son, waar heb je dat geld vandaanquote:Op maandag 2 september 2013 07:44 schreef boegschroef het volgende:
Dagelijks:
Merk: BMW
Model: Z4 3.5i
Bwjr: 2012
Mooi weer dagen:
Merk: ford
Model: mustang fastback gt 347
Bwjr: 66
Voor grote spullen te vervoeren:
Merk: chevrolet
Model: suburban 6.5 tdi
Bwjr: 96
Trackdays:
Merk: BMW
Model: 320i
Bwjr: 86
Merk: ford
Model: mustang boss T/A 351
Bwjr: 70
wat boeit dat?quote:Op maandag 2 september 2013 08:08 schreef Susteren het volgende:
[..]
Damn son, waar heb je dat geld vandaan
Heb je die groene kever nog?quote:Op maandag 2 september 2013 00:09 schreef T42 het volgende:
merk Nissan
model Sunny
bouwjaar 1987
krijgertje was gratis en mag hem van oma pas na 3 jaar verkopen
oma kon met deze auto met 1 tank het hele jaar rijden, werd elk jaar bij de apk afgetankt en daar tussen nooit.
heb meerdere auto's maar deze gebruik ik het meeste
08 modelquote:Op maandag 2 september 2013 15:48 schreef Roemeen013 het volgende:
Merk: Mercedes
Model: S500
Jaar: 2008
Bij een Mercedes s klasse hoort diequote:Op maandag 2 september 2013 16:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
08 model2014 model
Tevens pics
Die vorige generatie is imo gewoon een zwaar kutmodelquote:Op maandag 2 september 2013 16:20 schreef Grielen het volgende:
[..]
Bij een Mercedes s klasse hoort diesmiley niet, of hij nou uit 1980 komt of uit 2012.
Maar nog steeds beter dan 90% van de overige auto's op de weg. Wat voor auto heb jij?quote:Op maandag 2 september 2013 16:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die vorige generatie is imo gewoon een zwaar kutmodel
Geen, ben 17quote:Op maandag 2 september 2013 16:22 schreef Grielen het volgende:
[..]
Maar nog steeds beter dan 90% van de overige auto's op de weg. Wat voor auto heb jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |