quote:
Ik kraak auto's af. En waarom zou ik je niet mogen afkraken?quote:
Omdat je volgend jaar in een. Renault 19 ofzoiets rijdt. En btw is s klasse uit 2008 mooier dan een s klasse 2012.quote:Op maandag 2 september 2013 16:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik kraak auto's af. En waarom zou ik je niet mogen afkraken?
Niks mis met een mooie Renault 19quote:Op maandag 2 september 2013 16:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Omdat je volgend jaar in een. Renault 19 ofzoiets rijdt. En btw is s klasse uit 2008 mooier dan een s klasse 2012.
quote:Op maandag 2 september 2013 00:09 schreef T42 het volgende:
oma kon met deze auto met 1 tank het hele jaar rijden, werd elk jaar bij de apk afgetankt en daar tussen nooit.
soow dude, jij rijdt met een vrachtauto rond ? wat verbruikt dat ?quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 16:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
08 model2014 model
Tevens pics
Mee eens, maar die ik heb gepost is wel mooier.quote:Op maandag 2 september 2013 16:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Omdat je volgend jaar in een. Renault 19 ofzoiets rijdt. En btw is s klasse uit 2008 mooier dan een s klasse 2012.
De grap is dat het eigenlijk echt een vrachtwagen is, maar omgekeurd tot personenwagen... Weegt 3050 kg op papier, wat betekend dat je met 5 personen er niks meer in mag laden :squote:Op maandag 2 september 2013 16:51 schreef sturmpie het volgende:
[..]
soow dude, jij rijdt met een vrachtauto rond ? wat verbruikt dat ?
Pak dan de vrachtwagenpomp, die hebben pompen met capaciteiten van 130l/min geloof ikquote:Op maandag 2 september 2013 19:07 schreef boegschroef het volgende:
Ps 160 liter diesel tanken duurt lang;)
wel iets meer he, een sunny heeft toch wel iets van een 40liter tankje ?!quote:
pff, blijft indrukwekkend, een 6.5 tdiquote:Op maandag 2 september 2013 19:07 schreef boegschroef het volgende:
[..]
De grap is dat het eigenlijk echt een vrachtwagen is, maar omgekeurd tot personenwagen... Weegt 3050 kg op papier, wat betekend dat je met 5 personen er niks meer in mag laden :s
Ps 160 liter diesel tanken duurt lang;)
Niet lullig bedoeld, maar ten eerste het is een duurdere auto dan de meeste op de weg (1e eigenaar) en sneller dan de rest want 5,6 naar de 100.quote:Op maandag 2 september 2013 16:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
08 model2014 model
Tevens pics
Heel mooi inderdaad, wees te kijken paar weken terug. Mijn vader gaat er waarschijnlijk een kopen, ik mag het doen met mijn eigen oude W221...quote:
Wist niet dat zakkenrollen zo goed verdiendequote:Op maandag 2 september 2013 20:56 schreef Roemeen013 het volgende:
In ieder geval, als je een zwarte S500 ziet rijden in Tilburg met Roemeens kenteken ben ik het, zwaai maar.
Haal eerst maar eens je theoriequote:Op maandag 2 september 2013 20:55 schreef Braddie het volgende:
Wat: Fiat Cinquecento 900s.
Bouwjaar: 1996.
Waarom?: Auto is van m`n ma, maar ze wilde hem aan mij geven als ik m`n rijbewijs had gehaald, helaas heb ik dit nog niet, maar de auto is al wel van * mij * Half. (Als is hij in Oktober APK afgekeurd en gaat hij naar de sloop)
(als ik m`n rijbewijs heb word het wel wat anders, dit karretje is grappig, als je flink wat geld wilt uitgeven aan onderhoud, mijn eerste echte auto word een Mercedes)
Moet jij nodig zeggen.quote:Op maandag 2 september 2013 21:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wist niet dat zakkenrollen zo goed verdiende
[..]
Haal eerst maar eens je rijbewijs
Gast, wat wil je nou? Ga eerst zelf je fucking rijbewijs halen, ik wil echt wel weten wat jouw eerste auto wordt.quote:Op maandag 2 september 2013 21:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wist niet dat zakkenrollen zo goed verdiende
[..]
Haal eerst maar eens je theorie
Maak maar een grapje manquote:Op maandag 2 september 2013 21:21 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Gast, wat wil je nou? Ga eerst zelf je fucking rijbewijs halen, ik wil echt wel weten wat jouw eerste auto wordt.
Weer een grapje.quote:Op maandag 2 september 2013 21:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maak maar een grapje man
Mijn eerste auto wordt waarschijnlijk een Audi A5 Coupe
Wait,whut?? Jij rijdt met een Sunny maar 300 km op een tank? Is het een automaat??quote:Op maandag 2 september 2013 18:39 schreef T42 het volgende:
[..]
en op 1 tank kun je 300km rijdending had ook maar 120dk op de teller met de leeftijd 25 jaar
Oh ik wou al zeggen...quote:Op maandag 2 september 2013 21:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maak maar een grapje man
Mijn eerste auto wordt waarschijnlijk een Audi A5 Coupe
Oeh, een DSquote:Op maandag 2 september 2013 21:07 schreef Landyacht het volgende:
Een japans, een duits en een amerikaans autootje hier. Types ben ik vergeten, ben niet zo van de auto's. Zoek nog een franse godin btw. Iemand?
Niet lullg bedoeld hoor:quote:Op maandag 2 september 2013 20:59 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Heel mooi inderdaad, wees te kijken paar weken terug. Mijn vader gaat er waarschijnlijk een kopen, ik mag het doen met mijn eigen oude W221...
3, 4 of 5?quote:
Oh die waggiequote:
DS spreek je in het Frans net zo uit als "déesse", wat godin betekent.... er is dus maar één Franse godin, en daar hoort geen cijfer achter.quote:Op maandag 2 september 2013 22:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh die waggiemoest wel googlen
Dan kunnen we het forum wel opdoeken.quote:Op maandag 2 september 2013 23:25 schreef Leandra het volgende:
DS spreek je in het Frans net zo uit als "déesse", wat godin betekent.... er is dus maar één Franse godin, en daar hoort geen cijfer achter.
Maar misschien moet je je complete gebrek aan ontwikkeling en autokennis niet met zo'n grote bek het forum opslingeren.... dat zou je sieren.
Jahoor, bedankt voor de tipquote:Op maandag 2 september 2013 07:42 schreef JohnB52 het volgende:
@2cv, heb je je Saab hier al gepost?:
PTA / SAAB-liefhebbers topic NR.5 !
dat schijnen wel okee kekke bakjes te zijn hequote:Op zondag 1 september 2013 21:16 schreef TC_Artemis het volgende:
Alto'tje uit 2000 want cheapie student. Rijd 1:20-22 en kost me 25 euro per maand. We zijn er van de zomer nog 1300km*2 mee naar frankrijk gereden
(4 gasten + bagage) reed nogsteeds steevast 1:20
.
Ik had de trouwerij uitgesteld.quote:Op maandag 2 september 2013 23:58 schreef Leandra het volgende:
Het zou onze trouwauto zijn, maar helaas niet op tijd hersteld van een brandschade
Toen hebben we de Saab maar extra goed door de wasstraat gehaald.
Om ons achteraf te realiseren dat we geen foto's bij de auto gemaakt hebben
Je lult uit je nek. Je zegt dat je een S500 hebt en aan je toerenteller te zien plaats je een foto van een diesel.quote:
Ik heb geen s klasse...quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Je lult uit je nek. Je zegt dat je een S500 hebt en aan je toerenteller te zien plaats je een foto van een diesel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |