50 euro gaat er in en daar doet hij 300km mee ongeveer (automaat zuipt wat meer)quote:Op maandag 2 september 2013 19:39 schreef sturmpie het volgende:
[..]
wel iets meer he, een sunny heeft toch wel iets van een 40liter tankje ?!
mijn opa reed ook sunny, 2 modellen, de oudere vierkante, en daarna een sunny met bol kontje.
mijn 1e auto was meteen mijn droom autoquote:Op maandag 2 september 2013 21:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wist niet dat zakkenrollen zo goed verdiende
[..]
Haal eerst maar eens je theorie
Nee, maar 300 km halen op een tank van 50 liter is wel heel knap.quote:Op maandag 2 september 2013 21:27 schreef bokkepoot het volgende:
Korte stukjes rijden is niet echt goed voor het verbruik.
Is jouw tankontluchting dan wel goed? Ik heb zelf ook een Sunny automaat gehad en die deed 1 op 10, dus daar moest ik na 450 kilometer eens gaan tanken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:08 schreef T42 het volgende:
[..]
50 euro gaat er in en daar doet hij 300km mee ongeveer (automaat zuipt wat meer)
meer gaat er niet in dan loopt hij over en minder en ik sta weer stil met een vieze carburateur
[ afbeelding ]
tot morgen heb ik deze nog50 euro gekocht hier op fok
met apk tot okt 2013
[ afbeelding ]
en had wat tijd over
[ afbeelding ]
Ik deed het dagelijks ongeveer met een Renault Master, ding liep 1 op 5,5 met een tankje van 60 literquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, maar 300 km halen op een tank van 50 liter is wel heel knap.
Een Renault Master is geen Nissan Sunny.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:24 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik deed het dagelijks ongeveer met een Renault Master, ding liep 1 op 5,5 met een tankje van 60 liter
Nee maar dat apparaat is echt ook heerlijk absurd, we hebben er nog 1 staan met een 140 liter tank en die heeft bijna de helft meer aan pk's en verbruikt ongeveer 1 op 9quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Een Renault Master is geen Nissan Sunny.Zelf ook voor mijn werk een Master gehad, maar die deed 1 op 8,8 met een tank van 100 liter.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:26 schreef Matel het volgende:
Weinig Mazda rijders trouwens in dit topic.
met zijn allen naar het circuit ?quote:Op woensdag 4 september 2013 01:54 schreef NoBody122 het volgende:
Wat is trouwens een 'trackday'...?
Wij hebben een Mazda 6 zowel in Sedan als in touring uitvoering gehad. Die diesels daarvan rijden behoorlijk fijn.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:13 schreef Housekeeper het volgende:
[..]![]()
Voor de kilometers: Mazda 6 Sportbreak 2.0 CiTD Ambition uit 2006. Ruime en snelle auto, van werkelijk alle luxe voorzien![]()
Als 2e auto: Nissan Micra K10 1.2 automaat uit 1989. Die doet nog zo'n 1000 km per jaar
.
Ze rijden fantastisch idd. Het nieuwe model zou ik ook wel eens willen proberen. Misschien over een paar jaar. Het is gewoon heerlijk sportief karren. Altijd heb ik het gevoel dat ik over heb onder het pedaal. De auto nodigt altijd uit tot "meer"quote:Op woensdag 4 september 2013 10:09 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Wij hebben een Mazda 6 zowel in Sedan als in touring uitvoering gehad. Die diesels daarvan rijden behoorlijk fijn.
Nu hebben we een Mazda 6 uit 2009, ook diesel. Sedan met business uitvoering. Rijdt geweldig.
raarquote:Op woensdag 4 september 2013 09:59 schreef Pietverdriet het volgende:
(sterker nog, was aangemeld als vrachtwagen, incluus tachograaf)
http://v2.autofans.nl/trackagendaquote:Op woensdag 4 september 2013 01:54 schreef NoBody122 het volgende:
Wat is trouwens een 'trackday'...?
Oud, geen idee welk model, was de auto van schoonpa die hem voor zijn bosbouw bedrijf hadquote:Op woensdag 4 september 2013 13:16 schreef sturmpie het volgende:
[..]
raar
nissan patrol is terreinauto/jeep
in dit topic post er iemand een suburban 6.5tdi te hebben, die als vrachtauto geregistreerd stond 3 ton wegende.
een nissan patrol komt daar toch niet aan ? welk model en jaar is het ?
heb ook eens in een patrol gereden, een ouwtje, '88 ofzo, pfff zwaar langzaam stug, net een tank
Ow ja.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:38 schreef T42 het volgende:
@kentekenplaat.
50 euro=30 liter/300km= 1:10
quote:Op donderdag 5 september 2013 08:53 schreef promisionxexposed het volgende:
Nog even wachten maar binnenkort een Toyota Aygo bouwjaar 2007 1.0-1.2V
Waarom?
Het is een kleine en zuinige auto
quote:Op donderdag 5 september 2013 08:53 schreef promisionxexposed het volgende:
Nog even wachten maar binnenkort een Toyota Aygo bouwjaar 2007 1.0-1.2V
Waarom?
Het is een zuinig hondenhokje
Nicequote:Op donderdag 5 september 2013 14:49 schreef Mokkels het volgende:
Volkswagen kever
1974
Gewoon, omdat ik het een mooie auto vind.
Terecht. Heb je pics?quote:Op donderdag 5 september 2013 15:02 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Jep!Ben er stiekem ook heel erg trots op.
Vind ik ook! Zouden er meer moeten doen.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Terecht. Heb je pics?
Dames met oldtimers is altijd leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Mokkels op 05-09-2013 15:18:16 ]
quote:Op donderdag 5 september 2013 15:05 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Vind ik ook! Zouden er meer moeten doen.Lache. Chicks in oldtimersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |