Mag ik je even helpen herinneren aan rusland en dat hun grondtroepen in syrie hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een beperkte militaire aanval veroorzaakt geen WW3.
We know...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ah Rusland toch nog even noemen.
Iemand die bingo kaart al vol?
Ohja waar?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mag ik je even helpen herinneren aan rusland en dat hun grondtroepen in syrie hebben.
Alsof het nog niet geëscaleerd is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:15 schreef Momo... het volgende:
Net of de situatie niet anders binnen een jaar escaleert in het MO
Dan is hun doel bereikt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:15 schreef Automatisch het volgende:
Het maakt inderdaad totaal niet uit wat ze doen, een zooi blijft het daar toch wel. Met aanval of zonder aanval.
Komt dat online ergens te downloaden ofzo?quote:
Steek jij er maar eentje op.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:15 schreef superworm het volgende:
Kan het hier niet volgen maar de comments stemmen me depressief![]()
Ik ga even roken, voordat de bom valt
Werken aan mijn toekomst, voordat...
Alweer?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:16 schreef Toefjes het volgende:
Er komt oorlog en nu gaan we allemaal dood![]()
Klopt. Maar Amerika gaan geen Russische grondtroepen wegbombarderen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mag ik je even helpen herinneren aan rusland en dat hun grondtroepen in syrie hebben.
You know what I'm saying...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:16 schreef Breekfast het volgende:
we know we know we know we know we know we know we know
quote:
echt niet hij zegt net dat de VN alleen komt met bewijzen dat gifgas is gebruikt, maar niet wie het heeft gebruikt. De rest zijn allemaal berichten van "hun Intelligence" Nou, die kenden we al.quote:
Heb je het eerste deel gezien, of niet?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:16 schreef Masyl het volgende:
Noppes, nada, niets
Geen bewijs laten zien, alleen 'we know'.
Dit is toch wel beschamend.
Kerry praat nu op persoonlijke titel inderdaad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:16 schreef -jos- het volgende:
Die Kerry kan van alles gaan zeggen maar als Obama geen toestemming geeft gebeurd er gewoon niks hoor. Dit is pure ophitserij voor de populistische media om maar even in de krantenkoppen te kunnen staan.
Uiteraardquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:17 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Heb je het eerste deel gezien, of niet?
Die berichten komen openbaar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:17 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
echt niet hij zegt net dat de VN alleen komt met bewijzen dat gifgas is gebruikt, maar niet wie het heeft gebruikt. De rest zijn allemaal berichten van "hun Intelligence" Nou, die kenden we al.
Tuurlijk wel.quote:
De veronderstellingen van de Amerikaanse inlichtingendiensten ja! Nou, dat zie ik niet als bewijs.quote:
I promised change?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:15 schreef Knip het volgende:
Zegt ie nou dat we een president hebben die doet wat hij zegt dat hij doet???
Gitmo??
Nog niet, althans hij heeft er niets concreets over gezegd.quote:
sow !quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:19 schreef Brum_brum het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)cal-weapons-use.html
Hier het bewijs dat de Britten nodig hebben!
We gaan het afwachten. Ben zeer benieuwd naar het bewijs, en als het definitieve bewijs daar is dan snap ik dat ze een aanval willen doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:21 schreef Tem het volgende:
Dat gaan ze ook niet concreet zeggen natuurlijk. Ze zeggen alleen dat ze poep aan de rest hebben.
http://nos.nl/artikel/546(...)hemische-aanval.htmlquote:VS: Syrië achter chemische aanval
De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Kerry heeft herhaald dat de VS er zeker van is dat het Syrische regime chemische wapens heeft ingezet tegen de burgerbevolking.
Kerry zei dat bij de aanval op 21 augustus 1429 doden zijn gevallen, onder wie 426 kinderen.
De Amerikanen hebben bewijs dat het Syrische regime raketten met gifgas heeft afgevuurd op gebied dat in handen is van de rebellen. Het gebied werd vooraf geinspecteerd door functionarissen van het regime.
De raketten werden afgevuurd vanuit gebied dat in handen is van het Syrische leger.
Kerry zei op een persconferentie in Washington dat vaststaat dat Syrië over het grootste hoeveelheid chemische wapens in de regio beschikt, en dat al vaak tegen de rebellen zijn ingezet.
De minister zei dat niet al het bewijs dat de VS in handen heeft, al is gepubliceerd. Dat materiaal gaat eerst naar de leiders in het Congres, heeft president Obama bepaald. Hij overlegt met het Congres over de reactie die de VS zal geven op het gebruik van chemische wapens door Syrië.
Kerry zei dat ze alles wisten, dat ze moe zijn van oorlog voeren, en het volk ook oorlogs-moe is. Maar dat moeheid ze niet mag ontslaan van de verantwoordelijkheid blablabla, en dan President Obama een president is die doet wat hij zegt. Dus ik denk dat het wel degelijk uitgevoerd gaat worden. Niks doen is een historische afgang.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:20 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Nog niet, althans hij heeft er niets concreets over gezegd.
Maar hier is de topictitel al "oorlog"![]()
Echt, wat een gebral allemaal.
Ik snap dus niet dat alleen de VS blijkbaar dit bewijs heeft. Waarom niet elk land? De VS heeft toch niet zelf onderzoek lopen doen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:22 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/546(...)hemische-aanval.html
Dat laatste: jawel, ook, heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik snap dus niet dat alleen de VS blijkbaar dit bewijs heeft. Waarom niet elk land? De VS heeft toch niet zelf onderzoek lopen doen?
Wel wat doen ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kerry zei dat ze alles wisten, dat ze moe zijn van oorlog voeren, en het volk ook oorlogs-moe is. Maar dat moeheid ze niet mag ontslaan van de verantwoordelijkheid blablabla, en dan President Obama een president is die doet wat hij zegt. Dus ik denk dat het wel degelijk uitgevoerd gaat worden. Niks doen is een historische afgang.
Uhh, jawel?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik snap dus niet dat alleen de VS blijkbaar dit bewijs heeft. Waarom niet elk land? De VS heeft toch niet zelf onderzoek lopen doen?
Wanneer dan? En hoe? De VN worden direct beschoten maar de VS heeft ff op hun gemak wat bewijs bij elkaar kunnen sprokkelen zonder dat ze even iemand inlichten?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:24 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Dat laatste: jawel, ook, heb ik begrepen.
Volgens mij heeft Israël de VS ook van 'bewijs' voorzien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het is vooral een laten gaan van de afspraken die lang geleden zijn gemaakt als ze nu niets doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kerry zei dat ze alles wisten, dat ze moe zijn van oorlog voeren, en het volk ook oorlogs-moe is. Maar dat moeheid ze niet mag ontslaan van de verantwoordelijkheid blablabla, en dan President Obama een president is die doet wat hij zegt. Dus ik denk dat het wel degelijk uitgevoerd gaat worden. Niks doen is een historische afgang.
Jawel, daarom is het ook allemaal zo betrouwbaar ,,,,,quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon een soort samenvatting van wat Kerry heeft gezegd, benieuwd of er nog iets van bewijzen gaat komen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:18 schreef marcodej het volgende:
Hier, lezen:
http://www.buzzfeed.com/l(...)governments-use-of-c
En binnen paar jaar lopen wenen als er weer terroristische aanslagen gepleegd worden tegen landen die meedoen, maar he, we hebben ze toch gestraft voor dat gasbommetje , wat waren we stoer !quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:22 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
We gaan het afwachten. Ben zeer benieuwd naar het bewijs, en als het definitieve bewijs daar is dan snap ik dat ze een aanval willen doen.
Als er echt bewijs was hadden ze dat nu direct getoond, helemaal nu de Britten zich hebben teruggetrokken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:18 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dan heb je ook gehoord dat het bewijs vrijgegeven wordt.
Daarom is het leveren van bewijs volkomen overbodig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Jawel, daarom is het ook allemaal zo betrouwbaar ,,,,,
Israël nog zo'n neutrale factor in deze .....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:25 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Israël de VS ook van 'bewijs' voorzien.
Ja, inderdaad. Ben tegen het algemene Israel beleid van Amerika, maar inderdaad, dit heb ik ook gehoord.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:25 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Israël de VS ook van 'bewijs' voorzien.
Er is duidelijk aangegeven dat de "classified evidence" dus naar die belangrijkste mensen binnen de regering gaat, maar ook naar "international partners".quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
twitter:peterbakernyt twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 19:22:09Intel summary notes that "high confidence is the strongest position that the U.S. Intelligence Community can take short of confirmation." reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:26 schreef popolon het volgende:
De propaganda machine van de FED draait op volle toeren, zo'n beetje alle comments op CNN worden verwijdert.!
9 dagen geleden, nou als daar sluitende zaken in hadden gestaan dan had Cameron dat wel gekregen en gebruikt om het Lagerhuis om te krijgen, .........quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:26 schreef Straatklinker het volgende:
http://www.scribd.com/doc(...)m=embed&source=embed
4 pagina's info over het 'bewijs'
Ik zie het jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:26 schreef popolon het volgende:
De propaganda machine van de FED draait op volle toeren, zo'n beetje alle comments op CNN worden verwijdert.!
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:26 schreef popolon het volgende:
lolquote:CNN would like to apologize for the constant censor and deletion of top comments that reflect negatively on the current administration...but we won't. This is our website and we can do whatever we please.
Neener neener neeeener
Juistquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:28 schreef superworm het volgende:
Als het zulk overtuigend bewijs is, waarom is het dan classified? Ik bedoel, het bewijs van Irak was bij elkaar verzonnen en zelfs dat werd openbaar gemaakt.
Je houdt je mening maar voor je ja!?quote:SafetyFirst Robert Guilfoyle • 3 minutes ago −
The top one they deleted was a marine saying that he didn't think it was worth going back? What the hell is CNN's reason for deleting that??????????????
Syrie en Iranquote:
Moet zeggen dat er ook wel heel veel trollen tussen zitten zoals:quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:26 schreef popolon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |