Uiteraardquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:17 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Heb je het eerste deel gezien, of niet?
Die berichten komen openbaar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:17 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
echt niet hij zegt net dat de VN alleen komt met bewijzen dat gifgas is gebruikt, maar niet wie het heeft gebruikt. De rest zijn allemaal berichten van "hun Intelligence" Nou, die kenden we al.
Tuurlijk wel.quote:
De veronderstellingen van de Amerikaanse inlichtingendiensten ja! Nou, dat zie ik niet als bewijs.quote:
I promised change?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:15 schreef Knip het volgende:
Zegt ie nou dat we een president hebben die doet wat hij zegt dat hij doet???
Gitmo??
Nog niet, althans hij heeft er niets concreets over gezegd.quote:
sow !quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:19 schreef Brum_brum het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)cal-weapons-use.html
Hier het bewijs dat de Britten nodig hebben!
We gaan het afwachten. Ben zeer benieuwd naar het bewijs, en als het definitieve bewijs daar is dan snap ik dat ze een aanval willen doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:21 schreef Tem het volgende:
Dat gaan ze ook niet concreet zeggen natuurlijk. Ze zeggen alleen dat ze poep aan de rest hebben.
http://nos.nl/artikel/546(...)hemische-aanval.htmlquote:VS: Syrië achter chemische aanval
De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Kerry heeft herhaald dat de VS er zeker van is dat het Syrische regime chemische wapens heeft ingezet tegen de burgerbevolking.
Kerry zei dat bij de aanval op 21 augustus 1429 doden zijn gevallen, onder wie 426 kinderen.
De Amerikanen hebben bewijs dat het Syrische regime raketten met gifgas heeft afgevuurd op gebied dat in handen is van de rebellen. Het gebied werd vooraf geinspecteerd door functionarissen van het regime.
De raketten werden afgevuurd vanuit gebied dat in handen is van het Syrische leger.
Kerry zei op een persconferentie in Washington dat vaststaat dat Syrië over het grootste hoeveelheid chemische wapens in de regio beschikt, en dat al vaak tegen de rebellen zijn ingezet.
De minister zei dat niet al het bewijs dat de VS in handen heeft, al is gepubliceerd. Dat materiaal gaat eerst naar de leiders in het Congres, heeft president Obama bepaald. Hij overlegt met het Congres over de reactie die de VS zal geven op het gebruik van chemische wapens door Syrië.
Kerry zei dat ze alles wisten, dat ze moe zijn van oorlog voeren, en het volk ook oorlogs-moe is. Maar dat moeheid ze niet mag ontslaan van de verantwoordelijkheid blablabla, en dan President Obama een president is die doet wat hij zegt. Dus ik denk dat het wel degelijk uitgevoerd gaat worden. Niks doen is een historische afgang.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:20 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Nog niet, althans hij heeft er niets concreets over gezegd.
Maar hier is de topictitel al "oorlog"![]()
Echt, wat een gebral allemaal.
Ik snap dus niet dat alleen de VS blijkbaar dit bewijs heeft. Waarom niet elk land? De VS heeft toch niet zelf onderzoek lopen doen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:22 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/546(...)hemische-aanval.html
Dat laatste: jawel, ook, heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik snap dus niet dat alleen de VS blijkbaar dit bewijs heeft. Waarom niet elk land? De VS heeft toch niet zelf onderzoek lopen doen?
Wel wat doen ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kerry zei dat ze alles wisten, dat ze moe zijn van oorlog voeren, en het volk ook oorlogs-moe is. Maar dat moeheid ze niet mag ontslaan van de verantwoordelijkheid blablabla, en dan President Obama een president is die doet wat hij zegt. Dus ik denk dat het wel degelijk uitgevoerd gaat worden. Niks doen is een historische afgang.
Uhh, jawel?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik snap dus niet dat alleen de VS blijkbaar dit bewijs heeft. Waarom niet elk land? De VS heeft toch niet zelf onderzoek lopen doen?
Wanneer dan? En hoe? De VN worden direct beschoten maar de VS heeft ff op hun gemak wat bewijs bij elkaar kunnen sprokkelen zonder dat ze even iemand inlichten?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:24 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Dat laatste: jawel, ook, heb ik begrepen.
Volgens mij heeft Israël de VS ook van 'bewijs' voorzien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het is vooral een laten gaan van de afspraken die lang geleden zijn gemaakt als ze nu niets doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kerry zei dat ze alles wisten, dat ze moe zijn van oorlog voeren, en het volk ook oorlogs-moe is. Maar dat moeheid ze niet mag ontslaan van de verantwoordelijkheid blablabla, en dan President Obama een president is die doet wat hij zegt. Dus ik denk dat het wel degelijk uitgevoerd gaat worden. Niks doen is een historische afgang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |