Yup.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:09 schreef sonnyspek het volgende:
Ja, ze gaan dus aanvallen. Die toon.
Ja, dit is de lange versie van de boodschap inderdaadquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:09 schreef sonnyspek het volgende:
Ja, ze gaan dus aanvallen. Die toon.
Assad is waarschijnlijk al met de staart tussen de benen vertrokken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:09 schreef Spanjaard5 het volgende:
Zou Assad dit nou ook aan het kijken zijn?
Import van tuig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:09 schreef ledlamp het volgende:
Waar komt die amerikahaat hier eigenlijk vandaan?
Onzinquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Maar als de vs dus aanvalt is dat ww3, en na dit te zeggen gaan ze dus aanvallen, en zonder mandaat, en zonder toestemming van alle volkeren van de wereld.
ik was erg pro-Amerika, maar dit...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:09 schreef ledlamp het volgende:
Nou snel naar de hoeren, dan heb je toch nog keer ekt geneukt voor dat de wereld kapot is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Maar als de vs dus aanvalt is dat ww3, en na dit te zeggen gaan ze dus aanvallen, en zonder mandaat, en zonder toestemming van alle volkeren van de wereld.
Inderdaad, vinden jullie het goed als dit nog jaren doorgaat op deze manier ofzo?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:09 schreef ledlamp het volgende:
Goeie vraag.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:09 schreef ledlamp het volgende:
Idd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:10 schreef Charismatisch het volgende:
We are, Team America, World Police.
AMERICA, FUCK YEAH!!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:10 schreef Charismatisch het volgende:
Ik moest lachen hhihihihquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:10 schreef Charismatisch het volgende:
Same, vroeger was een van mn wensen ooit naar hollywood te gaan, was helemaal 'the american dream' als kind, no joke.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:10 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
ik was erg pro-Amerika, maar dit...
George W. Bush voor mij. Althans, haat, we kijken kritisch naar wat hier gebeurt. Vroeger keken we CNN en geloofden we wat we zagen. Internet laat ons verder kijken dan de neus lang is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:09 schreef ledlamp het volgende:
ja de zinloze inval irak is niet genoemd en ook hoor ik geen vietnamquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:10 schreef Jian het volgende:
Hop Hezbollah en Noord Korea erbij ..... hij gaat los
Want jij bent zelf in syrië geweest en hebt overal aantekeningen van gemaakt? Je WILT dat het onzin is. Je weet het nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:11 schreef Kirov het volgende:
Ik ga helemaal stuk hier
Wat loopt die gast een onzin te verkondigen
Een beperkte militaire aanval veroorzaakt geen WW3.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Hij is wel een redelijke redenaar, dat geef ik hem mee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:11 schreef Kirov het volgende:
Ik ga helemaal stuk hier
Beter luisteren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:11 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja de zinloze inval irak is niet genoemd en ook hoor ik geen vietnam
Luister je wel naar wat die mafketel zegt?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:11 schreef ledlamp het volgende:
[..]
Want jij bent zelf in syrië geweest en hebt overal aantekeningen van gemaakt? Je WILT dat het onzin is. Je weet het niet
Want dat weet jij inderdaad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:11 schreef Kirov het volgende:
Ik ga helemaal stuk hier
Steunden de Amerikanen in de Onafhankelijkheidsoorlog.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:12 schreef BaajGuardian het volgende:
'our oldest ally the french?'
wait wut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |