Jawel, daarom is het ook allemaal zo betrouwbaar ,,,,,quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik snap dus niet dat alleen de VS blijkbaar dit bewijs heeft. Waarom niet elk land? De VS heeft toch niet zelf onderzoek lopen doen?
Dat is dus gewoon een soort samenvatting van wat Kerry heeft gezegd, benieuwd of er nog iets van bewijzen gaat komen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:18 schreef marcodej het volgende:
Hier, lezen:
http://www.buzzfeed.com/l(...)governments-use-of-c
En binnen paar jaar lopen wenen als er weer terroristische aanslagen gepleegd worden tegen landen die meedoen, maar he, we hebben ze toch gestraft voor dat gasbommetje , wat waren we stoer !quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:22 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
We gaan het afwachten. Ben zeer benieuwd naar het bewijs, en als het definitieve bewijs daar is dan snap ik dat ze een aanval willen doen.
Als er echt bewijs was hadden ze dat nu direct getoond, helemaal nu de Britten zich hebben teruggetrokken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:18 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dan heb je ook gehoord dat het bewijs vrijgegeven wordt.
Daarom is het leveren van bewijs volkomen overbodig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Jawel, daarom is het ook allemaal zo betrouwbaar ,,,,,
Israėl nog zo'n neutrale factor in deze .....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:25 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Israėl de VS ook van 'bewijs' voorzien.
Ja, inderdaad. Ben tegen het algemene Israel beleid van Amerika, maar inderdaad, dit heb ik ook gehoord.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:25 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Israėl de VS ook van 'bewijs' voorzien.
Er is duidelijk aangegeven dat de "classified evidence" dus naar die belangrijkste mensen binnen de regering gaat, maar ook naar "international partners".quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik snap dus niet dat alleen de VS blijkbaar dit bewijs heeft. Waarom niet elk land? De VS heeft toch niet zelf onderzoek lopen doen?
twitter:peterbakernyt twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 19:22:09Intel summary notes that "high confidence is the strongest position that the U.S. Intelligence Community can take short of confirmation." reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:26 schreef popolon het volgende:
De propaganda machine van de FED draait op volle toeren, zo'n beetje alle comments op CNN worden verwijdert.!
9 dagen geleden, nou als daar sluitende zaken in hadden gestaan dan had Cameron dat wel gekregen en gebruikt om het Lagerhuis om te krijgen, .........quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:26 schreef Straatklinker het volgende:
http://www.scribd.com/doc(...)m=embed&source=embed
4 pagina's info over het 'bewijs'
Ik zie het jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:26 schreef popolon het volgende:
De propaganda machine van de FED draait op volle toeren, zo'n beetje alle comments op CNN worden verwijdert.!
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:26 schreef popolon het volgende:
lolquote:CNN would like to apologize for the constant censor and deletion of top comments that reflect negatively on the current administration...but we won't. This is our website and we can do whatever we please.
Neener neener neeeener
Juistquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:28 schreef superworm het volgende:
Als het zulk overtuigend bewijs is, waarom is het dan classified? Ik bedoel, het bewijs van Irak was bij elkaar verzonnen en zelfs dat werd openbaar gemaakt.
Je houdt je mening maar voor je ja!?quote:SafetyFirst Robert Guilfoyle • 3 minutes ago −
The top one they deleted was a marine saying that he didn't think it was worth going back? What the hell is CNN's reason for deleting that??????????????
Syrie en Iranquote:
Moet zeggen dat er ook wel heel veel trollen tussen zitten zoals:quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:26 schreef popolon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |