Mag ik je even helpen herinneren aan rusland en dat hun grondtroepen in syrie hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een beperkte militaire aanval veroorzaakt geen WW3.
We know...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ah Rusland toch nog even noemen.
Iemand die bingo kaart al vol?
Ohja waar?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mag ik je even helpen herinneren aan rusland en dat hun grondtroepen in syrie hebben.
Alsof het nog niet geëscaleerd is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:15 schreef Momo... het volgende:
Net of de situatie niet anders binnen een jaar escaleert in het MO
Dan is hun doel bereikt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:15 schreef Automatisch het volgende:
Het maakt inderdaad totaal niet uit wat ze doen, een zooi blijft het daar toch wel. Met aanval of zonder aanval.
Komt dat online ergens te downloaden ofzo?quote:
Steek jij er maar eentje op.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:15 schreef superworm het volgende:
Kan het hier niet volgen maar de comments stemmen me depressief![]()
Ik ga even roken, voordat de bom valt
Werken aan mijn toekomst, voordat...
Alweer?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:16 schreef Toefjes het volgende:
Er komt oorlog en nu gaan we allemaal dood![]()
Klopt. Maar Amerika gaan geen Russische grondtroepen wegbombarderen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mag ik je even helpen herinneren aan rusland en dat hun grondtroepen in syrie hebben.
You know what I'm saying...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:16 schreef Breekfast het volgende:
we know we know we know we know we know we know we know
quote:
echt niet hij zegt net dat de VN alleen komt met bewijzen dat gifgas is gebruikt, maar niet wie het heeft gebruikt. De rest zijn allemaal berichten van "hun Intelligence" Nou, die kenden we al.quote:
Heb je het eerste deel gezien, of niet?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:16 schreef Masyl het volgende:
Noppes, nada, niets
Geen bewijs laten zien, alleen 'we know'.
Dit is toch wel beschamend.
Kerry praat nu op persoonlijke titel inderdaad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:16 schreef -jos- het volgende:
Die Kerry kan van alles gaan zeggen maar als Obama geen toestemming geeft gebeurd er gewoon niks hoor. Dit is pure ophitserij voor de populistische media om maar even in de krantenkoppen te kunnen staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |