Dit is precies wat wij toch vermoedden al in januari?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:20 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Het wordt steeds sappiger..
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)l-te-versieren.dhtml
Nou...dat is zo gek nog niet qua gedachte. Zeker als je die laatste foto die een ruzie tussen Sabia en Raf suggereert waarbij hij met een vinger naar haar wijst. Het lijkt veel op: "Sabia...Syl is en blijft de moeder van mijn zoon en met deze uitlating ben je tever gegaan. Kappen nou! "quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:15 schreef Starlie het volgende:
Hoe grappig zou het zijn als Rafael en Sylvie door dit alles weer meer tot elkaar komen en uiteindelijk weer samen eindigen?!
quote:Sylvie: Natuurlijk ben ik altijd wel zelfstandig en onafhankelijk geweest, maar ik ben nu in een andere fase van mijn leven beland. Ik zeg altijd dat 2013 mijn jaar van de vrijheid is. Ik ben trots op dingen die ik in het leven heb bereikt.
Denk om je bloeddruk!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:56 schreef yvonne het volgende:
Saab klinkt als een hartsvriendin die het gewoon helemaal gehad heeft, zaakjes kunnen oplossen, alibi's moeten verschaffen, zien hoe het zgn 'sprookje'eigenlijk echt in elkaar zit.
In eerste instantie nog wel meedoen aan de 'klap' affaire, maar in de periode daarna, en wie weet daarvoor ook al ,medelijden en gevoelens voor Raf kreeg. Daarna werd ze in de pers ook nog afgeschilderd als slaafje van Syl ( weet je nog de foto's, ze mocht er wel bij maar moest een paar passen achter Koningin Syl lopen,haar boodschappen moest dragen die alles regisseert, dus ook dit)
Alles kabbelt een beetje door tot Syl met een Fransoos het nest induikt die nou eens niet van plan is z'n mond te houden. Waarom zou hij ook, hij komt sowieso uit een beter nest dan die hele Syl.
De bom barst toen de uitspreken van Syl over Saab naar buiten komen en the heat is on.
En zo ist gegaan
Oh en puhlease, als je zo rijk bent als Syl en allerlei verplichtingen hebt kom je uiteraard niet niet verlept een vliegtuig uit. Er reist 1000% zeker een make-up 'artist'mee, en andere entourage.
Eerlijker was het geweest om haar te filmen toen ze net verlept wakker werd na zo'n reis.
De pers was in januari aardig anti-Syl, zie de oude Bild berichten en commentaar.
Nu is er een good en bad affaire gaande, de meest onflateuze beelden van Saab plaatsen en de best geluket van Syl plaatsen.
Maar aks er straks meer mensen uit de diverse scholen gaan klappen ben ik toch benieuwd hoe snel de pers weer omdraait.
En boehoe het kind, het kind van zo'n druk sport en society-echtpaar zal al niet zo'n sterke band met zijn ouders hebben.
Helaas.
Er zal in feite niet veel voor hem veranderd zijn.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:33 schreef SEMTEX het volgende:
Jammer joh, het lijkt niet eens. En haal die enge zak eens uit dit topic
En niet anders!quote:
Moeders is vast ook vreemd geweestquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat ook grappig is: Sylvie zegt zo getint te zijn door haar Indonesische vader of moeder. Nou, foto's gezien van die ouders en die zijn helemaal wit. Moeder is misschien nog maar voor een kwart Indisch ofzo, meer zal het zo te zien echt niet zijn.
Dus niks een tintje van zichzelf, is ook nepper dan nep.
Ja Bitte!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Mag de foto van de kelder weer terug?
Mis je niks aanquote:[b]Op vrijdag 30 augustus 2013 14:59 schreef Noek het volgende:[/:')
[..]
En niet anders!
Mag de foto van de kelder weer terug?
Tante yvonne heeft gesprokenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:56 schreef yvonne het volgende:
Saab klinkt als een hartsvriendin die het gewoon helemaal gehad heeft, zaakjes kunnen oplossen, alibi's moeten verschaffen, zien hoe het zgn 'sprookje'eigenlijk echt in elkaar zit.
In eerste instantie nog wel meedoen aan de 'klap' affaire, maar in de periode daarna, en wie weet daarvoor ook al ,medelijden en gevoelens voor Raf kreeg. Daarna werd ze in de pers ook nog afgeschilderd als slaafje van Syl ( weet je nog de foto's, ze mocht er wel bij maar moest een paar passen achter Koningin Syl lopen,haar boodschappen moest dragen die alles regisseert, dus ook dit)
Alles kabbelt een beetje door tot Syl met een Fransoos het nest induikt die nou eens niet van plan is z'n mond te houden. Waarom zou hij ook, hij komt sowieso uit een beter nest dan die hele Syl.
De bom barst toen de uitspreken van Syl over Saab naar buiten komen en the heat is on.
En zo ist gegaan
Oh en puhlease, als je zo rijk bent als Syl en allerlei verplichtingen hebt kom je uiteraard niet niet verlept een vliegtuig uit. Er reist 1000% zeker een make-up 'artist'mee, en andere entourage.
Eerlijker was het geweest om haar te filmen toen ze net verlept wakker werd na zo'n reis.
De pers was in januari aardig anti-Syl, zie de oude Bild berichten en commentaar.
Nu is er een good en bad affaire gaande, de meest onflateuze beelden van Saab plaatsen en de best geluket van Syl plaatsen.
Maar aks er straks meer mensen uit de diverse scholen gaan klappen ben ik toch benieuwd hoe snel de pers weer omdraait.
En boehoe het kind, het kind van zo'n druk sport en society-echtpaar zal al niet zo'n sterke band met zijn ouders hebben.
Helaas.
Die onderste man keek ietwat benauwdquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit.Ik vond de foto hilarisch. Een echt sieraad voor dit topic vond ik 'em.
Vroeger kon dat nog gewoon. Vroeger, toen Syl Raf bedroog met 1001 mannen en Raf thuiszat om voor hun mannetje te zorgen.
[ afbeelding ]
Can I get a AMENquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:56 schreef yvonne het volgende:
En zo ist gegaan
Helaas.
Dat moet toch een roddel zijn want dit is wel erg gemeen tov dat jochie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:18 schreef flanken het volgende:
Ik las ergens op een Duitse site dat Rafael een vaderschap test wil laten doen om zeker te weten dat hij vader is. lijkt me toch sterk Damian lijkt wel een beetje op Rafael toch!.
en dat ie dan niet de vader blijkt te zijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:18 schreef flanken het volgende:
Ik las ergens op een Duitse site dat Rafael een vaderschap test wil laten doen om zeker te weten dat hij vader is. lijkt me toch sterk Damian lijkt wel een beetje op Rafael toch!.
Damian lijkt meer op die bodyguard van Lagerfeldquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:18 schreef flanken het volgende:
Die kende ze toen nog helemaal niet. Damian lijkt op Raf, lijkt me ook een onzinbericht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Damian lijkt meer op die bodyguard van Lagerfeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar tis nu natuurlijk wachten op welke vergelijking dan ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:25 schreef alors het volgende:
[..]
Die kende ze toen nog helemaal niet. Damian lijkt op Raf, lijkt me ook een onzinbericht.
Het was ook alles behalve serieus bedoeld, zie de -->quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:25 schreef alors het volgende:
[..]
Die kende ze toen nog helemaal niet. Damian lijkt op Raf, lijkt me ook een onzinbericht.
verrek!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik vind het net een neathertalerhij doet me denken aan die vent uit een James Bond film
![]()
[ afbeelding ]
Hij lijkt er écht opquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:40 schreef solea het volgende:
[..]
verrek!!![]()
vind het ook een engerd!
Zarka daarentegen
uhu vast! maar toch vind ik m een lekker snoepjequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij lijkt er écht op![]()
Zarka is een Lul
Die bodygard? Nee joh, het is ook een fotomodel. Er zijn ook mooie foto's van hem te vinden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik vind het net een neathertalerhij doet me denken aan die vent uit een James Bond film
![]()
[ afbeelding ]
een ongeschreven wet is geen wetquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:38 schreef solea het volgende:
Ik heb altijd die fake smile op Sylvie haar gezicht zum kotzen gevonden.Ook vond ik haar te mooi, te lief, te slim, te perfect.. te onmogelijk om waar te zijn! Maar ongeacht of een relatie al voorbij is of niet; de (ex) man/vriend van je goede vriendin inpalmen is hoogverraad! Sommige gevoelens kun je uit de weg gaan en het is een ongeschreven wet in een vriendschap, punt!
Anyway Team nobody!
in jouw wereld misschienquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:51 schreef superniger het volgende:
[..]
een ongeschreven wet is geen wet
ik zie haar niet als perfect, maar ze doet wel erg haar best om zo over te komen en aangezien niemand perfect is, komt het daarom fake over.. op mij althans. En zo'n onzeker muisje zoals jij haar beschrijft? Nee dat geloof ik toch echt niet. Dan wil je toch niet zo in de spotlights staan? In die "grote boze buitenwereld"? Ik denk dat ze een über perfectionistische control freak is en bovenal mega ambitieus... en fake ... dus...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:08 schreef Tinkepink het volgende:
Gek dat jullie Sylvie allemaal als zo "perfect" zien. Ik zie vooral een grote dikke muur om zich heen om zich te beschermen tegen de boze buitenwereld. Volgens mij is ze helemaal niet zo hard en "perfect", maar vooral heel onzeker.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:33 schreef superniger het volgende:
[..]
in de grote mensen wereld is dat wel zo
Noyu ja, als wat sabia zegt waar is heeft Sylvie zich ook enorm niet chique gedragen natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:27 schreef Starlie het volgende:
-- Sabia vs. Sylvie --
Ondanks alles begin ik steeds meer team Sylvie te worden, wat Sabia gedaan heeft is ontzettend ordinair!
quote:Sabia haalt nog een keer uit naar Sylvie
Sabia trad gisteren naar buiten met heel wat gemene details over Sylvie van der Vaart, maar blijkbaar was dit nog niet alles dat ze over haar voormalige vriendin kwijt wilde…
In het tweede deel van haar verhaal aan de krant Bild vertelt Sabia dat Sylvie een plan had opgesteld over hoe zij haar positieve imago kon behouden na het beëindigen van haar huwelijk met Rafael. “Ze had nog verschillende contracten voor reclames lopen, dus het merk Van der Vaart moest hoog gehouden worden.”
Imagoschade
Sylvie was volgens Sabia bang om imagoschade op te lopen dus ze wilde niet negatief naar voren komen in de scheiding. “Ze vroeg me toen om met Rafael aan te pappen. ‘Jullie zijn toch close met elkaar? Jullie moeten veel met elkaar optrekken en zorgen dat daar foto’s van naar buiten komen. Dan stap ik uit het huwelijk en ziet het er voor mij alsnog goed uit.’”
Stap te ver
Ook al heeft Sabia Sylvie lange tijd de hand boven het hoofd gehouden, dit voorstel ging haar een stap te ver. “Ik ben ook bevriend met Rafael. Dit kan ik niet maken”, heeft Sabia toen gezegd. “Ik had eerder uit deze hele situatie moeten stappen. Ik heb haar lang gedekt in al haar leugens en dat was ook niet correct van mij.”
Vriendschap voorbij
De vriendschap tussen de twee vrouwen is volgens Sabia nu voorgoed voorbij. “Een vriendschap kan alleen functioneren als je elkaar vertrouwt. Sylvie heeft me te vaak voor het karretje gespannen, voor haar eigen gewin.”
Sylvie liet gisteren al weten niet te kunnen geloven dat zoiets gebeurt. “Ongelofelijk toch? Dat deze dingen gezegd worden door iemand die je vertrouwde en lief hebt gehad.” Deze reactie heeft ze stilzwijgend kracht bijgezet door een T-shirt aan te trekken met de tekst BITCH erop.
Laatste update: Vandaag 15:08 uur
Klopt maar dat hoef je dan toch niet wereldkundig te maken, al was het alleen al om Damian!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Noyu ja, als wat sabia zegt waar is heeft Sylvie zich ook enorm niet chique gedragen natuurlijk.
Vreemdgaan is niet goed te praten, maar Sabia heeft er zelf voor gekozen om het alibi van Sylvie te zijn tijdens het vreemdgaan, wees dan ook zo'n grote meid om daar verder je mond over te houden. Dat wil niet zeggen dat je over jezelf heen moet laten lopen als er onwaarheden verteld worden maar ze pakt hiermee ook Rafael en Damian vind ik, terwijl het iets is en was tussen haar en Sylvie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:44 schreef flanken het volgende:
Dus jullie vinden dat je mag vreemdgaan zo lang je vriendinnen niet zeggen. het zelfde is eigenlijk je hebt 2 goede vrienden die met elkaar getrouwd zijn 1 van je beste vrienden gaat vreemd moet je mond of gewoon zeggen. Dan krijgt Sabia ook nog gezeik dat mannen afpakster is terwijl Sylvie en Rafael uit elkaar zijn. En Je mag je eigen niet verdedigen als je aangevallen wordt door the bild.
Jammer dat ik ze niet groter kan maken, maar het ziet er niet veelbelovend uit... voor Sabia dan, voor ons welquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:38 schreef Kim-Holland het volgende:
http://brunopress.nl/bin/(...)A031A4&rnd=4819.5.51
En waarom ga je precies in de tuin uithuilen terwijl je weet dat er camera's in de bosjes liggen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:52 schreef Starlie het volgende:
[..]
Jammer dat ik ze niet groter kan maken, maar het ziet er niet veelbelovend uit... voor Sabia dan, voor ons wel
Dat vroeg ik me ook al af inderdaad, maar waarschijnlijk om te laten zien dat zij wel gevoel heeft en erg "zielig" is... zoiets?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:55 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
En waarom ga je precies in de tuin uithuilen terwijl je weet dat er camera's in de bosjes liggen?
je moet het niet gaan verpesten hé. Natuurlijk hebben ze bonjequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:03 schreef TheVulture het volgende:
Als ze Raf niets heeft gezegd van tevoren is ze wel heel naief, natuurlijk wist hij dit, dus die hebben echt geen bonje
Misschien is ze verdrietig omdat ze net weer ongesteld is gewordenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
je moet het niet gaan verpesten hé. Natuurlijk hebben ze bonje
Ja foto staat er ook al.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Oeh oeh, Syl is vandaag gespot in een shirt met daarop de letters gedrukt : BITCH.
Of was dat hier al bekend ?
Of ze voeren weer een toneelstukje op en lachen ze zich rot!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
je moet het niet gaan verpesten hé. Natuurlijk hebben ze bonje
http://www.telegraaf.nl/p(...)iet_met_Sabia__.htmlquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:20 schreef flanken het volgende:
Als echt bonje hadden had je lang en breed kunnen lezen op de site the bild of telegraaf .
Ja dit snap ik dus ook niet, dramatische poses in de tuin. Vooral die foto's waar ze op de grond zitquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:55 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
En waarom ga je precies in de tuin uithuilen terwijl je weet dat er camera's in de bosjes liggen?
Kibbelen is anders dan bonje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)iet_met_Sabia__.html
Ik denk dat er binnenkort nog meer mensen uit de bocht vliegen en allemaal verhalen vertellen over Sylvie als er 1 schaap over dam is volg er meer. Als Sabia had gelogen had Rafeal echt wel rechtgetrokken zo is hij eenmaal.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:28 schreef Greys het volgende:
Binnenkort zullen Syl en Saab elkaar wel weer in de armen vallen, denk ik.
Zijn er überhaupt nog mensen die denken dat Saab gelogen heeft dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:31 schreef flanken het volgende:
[..]
Ik denk dat er binnenkort nog meer mensen uit de bocht vliegen en allemaal verhalen vertellen over Sylvie als er 1 schaap over dam is volg er meer. Als Sabia had gelogen had Rafeal echt wel rechtgetrokken zo is hij eenmaal.
Heee heksie ja idd een lekker topic om te lezenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:15 schreef Toverheks het volgende:
Heerlijk topic dit om te lezen, al wil ik ook de foto van Sly trug
Dat weet-ie dan verdomd goed te verbergen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:31 schreef flanken het volgende:
Als Sabia had gelogen had Rafeal echt wel rechtgetrokken zo is hij eenmaal.
Bekende Nederlanders zoals Froukje patty noem maar opquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt nog mensen die denken dat Saab gelogen heeft dan?
Nee, dat is het mooie.... men valt over elkaar heen om verontwaardigd te zijn over het feit dat Sabia het allemaal verteld heeft, maar het is vooral de boodschapper die verontwaardiging oproept, de boodschap wordt niet in twijfel getrokken en wordt zelfs als onbelangrijk neergezet omdat het "verraad" van Sabia zo verschrikkelijk erg isquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt nog mensen die denken dat Saab gelogen heeft dan?
die geloven dat niet echt, ze moeten zo wel reageren, anders krijgen ze geen interview meer met Sylviequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:36 schreef flanken het volgende:
[..]
Bekende Nederlanders zoals Froukje patty noem maar op
Mijn moeder zei altijd je in je eentje geboren en je gaat dood in je eentje tenzij je tweeling bent. Ik vindt het erger als iemand vreemdgaat dan dat iemand verraad pleegt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat is het mooie.... men valt over elkaar heen om verontwaardigd te zijn over het feit dat Sabia het allemaal verteld heeft, maar het is vooral de boodschapper die verontwaardiging oproept, de boodschap wordt niet in twijfel getrokken en wordt zelfs als onbelangrijk neergezet omdat het "verraad" van Sabia zo verschrikkelijk erg is
Waarom smullen velen hier toch tientallen delen mee, maar vervolgens wel jengelen dat het allemaal zo zielig is voor die kindertjes? Adopteer er een of zo.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Team Damian en Team kinderen van Sabia
Ik denk het wel! Zo werkt dat nou eenmaal.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:28 schreef Greys het volgende:
Vader en zoon hebben hetzelfde centenbakkiequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alsof je Raf nog serieus kunt nemen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:31 schreef flanken het volgende:
[..]
Ik denk dat er binnenkort nog meer mensen uit de bocht vliegen en allemaal verhalen vertellen over Sylvie als er 1 schaap over dam is volg er meer. Als Sabia had gelogen had Rafeal echt wel rechtgetrokken zo is hij eenmaal.
Er zijn kinderen die gelukkig zouden zijn als ze alleen maar Damian's problemen zouden hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waarom smullen velen hier toch tientallen delen mee, maar vervolgens wel jengelen dat het allemaal zo zielig is voor die kindertjes? Adopteer er een of zo.
In dat geval toch maar weer gewoon Team Ezeltje-van-Belinda.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waarom smullen velen hier toch tientallen delen mee, maar vervolgens wel jengelen dat het allemaal zo zielig is voor die kindertjes? Adopteer er een of zo.
Ik doe mee!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:23 schreef Greys het volgende:
In dat geval toch maar weer gewoon Team Ezeltje-van-Belinda.
Ik hoop eigenlijk op een vuistslag van Sylviequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:28 schreef Greys het volgende:
Dan mag Sylvie gelijk de bak in voor mishandeling. Is ze gelijk haar contract bij rtl kwijt en ook de voogdij raakt ze kwijt. dat gaat niet gebeuren staat niet in de script die ze moet spelen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk op een vuistslag van Sylvie
Wat is dit weer voor een trieste opera van Saab?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:38 schreef Kim-Holland het volgende:
http://brunopress.nl/bin/(...)A031A4&rnd=4819.5.51
Ik bedoelde het figuurlijkquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:29 schreef flanken het volgende:
Sylvie gelijk de bak in voor mishandeling. Is ze gelijk haar contract bij rtl kwijt en ook de voogdij raakt ze kwijt. dat gaat niet gebeuren staat niet in de script die ze moet spelen.
Daar houdt Zarka van.... snapdatdannnnnnnnquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:29 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wat is dit weer voor een trieste opera van Saab?
Oja dat klopt,quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar houdt Zarka van.... snapdatdannnnnnnn
Want die ging ze ook nog binnenharken.
Maar het was deel 2, van vandaagquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja Ole, dat vertelde Sabia gisteren bij boulevard in het filmpje van "De Bild" dan.
Ik word een beetje moe van dit soort onzinquote:
Ben je meer hiervan? ->quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van dit soort onzin
Best jammer ik vond Sabia eigelijk wel ok. Totdat ze met die stront ging gooien. Dit gaat zo geen stand houden dat is duidelijkquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:31 schreef Toverheks het volgende:
Herrie in de tent en Bloed aan de muur, syl en saab, ze kloppen alle2 niet
Hallo lees eens goed ! Smullen NO! Ik bedoel dat ik met de kinderen medelijden hebtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:12 schreef Cynix ® het volgende:
Team Sylvie daar, bij RTL BLVD.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:45 schreef Uccie het volgende:
Oh, theorie van onze Kwalbert Verlinden: Raf zit achter het verhaal van Saab, hij wil volledige voogdij over Damian en schildert Syl nu af als slechte moeder.
Ja, stel je voor dat ze niet meer voor de camera wil bij ze.quote:
Volgens mij heeft vrijwel iedereen hier overheen gelezenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:20 schreef Ooi86 het volgende:
Ik zit met smart te wachten op Vivi die nog een sappige roddel van het fakegate front meldt. Vivi, waar zijt gij toch?!
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:21 schreef Vivi het volgende:
Raf moet niet zeuren, het is publiek geheim dat hij direct dames van lichte zeden liet invliegen zodra Syl ook maar even haar hielen had gelicht.
Als je ziet wat de inhoud van de rest van de items is, geloof ik wel dat ze daarop mikken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat ze niet meer voor de camera wil bij ze.
Is puur tactisch, over een jaar is dit uitgevochten en Syl blijft toch een tv-persoonlijkheid, dan zit ze straks met alle primeurs bij shownieuws en die hadden ook al Estellequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als je ziet wat de inhoud van de rest van de items is, geloof ik wel dat ze daarop mikken.
Ze heeft nog brains en hacker skillz ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:54 schreef cookie05 het volgende:
Ik heb Sylvie van redelijk dichtbij meegemaakt en het verhaal ligt iets anders dan Sabia doet voorkomen. Sabia heeft Sylvie's telefoon en laptop gehackt
en dan blijft Sylvie nog steeds bevriend met haarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:54 schreef cookie05 het volgende:
Ik heb Sylvie van redelijk dichtbij meegemaakt en het verhaal ligt iets anders dan Sabia doet voorkomen. Sabia heeft Sylvie's telefoon en laptop gehackt toen ze nog vriendinnen waren, en wist zo precies hoe ze zoveel mogelijk kon stoken tussen Raf en Sylvie. Ze staat in BN'er land bekend als een grote manipulator en golddigger, dus dat verhaal dat ze na Raf achter die fransman aan zou gaan zal me niks verbazen.
Rafael is trouwens meer dan eens vreemdgegaan, oa met Nikkie Plessen. Sylvie is vooral erg onzeker en op zichzelf gericht.
En hoe heb jij haar van dichtbij meegemaakt?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:54 schreef cookie05 het volgende:
Ik heb Sylvie van redelijk dichtbij meegemaakt en het verhaal ligt iets anders dan Sabia doet voorkomen. Sabia heeft Sylvie's telefoon en laptop gehackt toen ze nog vriendinnen waren, en wist zo precies hoe ze zoveel mogelijk kon stoken tussen Raf en Sylvie. Ze staat in BN'er land bekend als een grote manipulator en golddigger, dus dat verhaal dat ze na Raf achter die fransman aan zou gaan zal me niks verbazen.
Rafael is trouwens meer dan eens vreemdgegaan, oa met Nikkie Plessen. Sylvie is vooral erg onzeker en op zichzelf gericht.
Sylvie kwam er later pas achter dat Sabia zo heeft gestookt, telkens erop inpraten hoe slecht Rafael voor haar was enz, en daarom zijn ze nu ook geen vriendinnen meer. Maar sowieso is alles rondom deze soap één grote poppenkast, zo waren Boulahrouz en Sabia al heel lang uit elkaar en Rafael en Sylvie ook al lang voor het oud en nieuw schandaal.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
en dan blijft Sylvie nog steeds bevriend met haarik geloof er niets van..
gewerkt voor iemand die bij haar in het optut-team zit. Niet dat dit grote geheimen zijn overigens, ze werden erg uitgebreid besproken door collega's.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:00 schreef Noek het volgende:
[..]
En hoe heb jij haar van dichtbij meegemaakt?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:02 schreef cookie05 het volgende:
[..]
Maar sowieso is alles rondom deze soap één grote poppenkast,
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:52 schreef Starlie het volgende:
[..]
Jammer dat ik ze niet groter kan maken, maar het ziet er niet veelbelovend uit... voor Sabia dan, voor ons wel
Boeit me geen zak die kids eigenlijk, hoeveel zijn dat er al in totaalquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hallo lees eens goed ! Smullen NO! Ik bedoel dat ik met de kinderen medelijden hebt
Ze ziet er echt uit of ze in een week een frituurwagen heeft leeggegetenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet of het de goeie volgorde is, misschien moet juist de laatste foto eerst?
Wie die vent is, moeten we nog uitvinden![]()
en die twee waar ze op de grond zitten kreeg ik niet deze komen van een soort dia voorstelling![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ze ziet er echt uit of ze in een week een frituurwagen heeft leeggegeten
Beter dan zo'n noten rufterquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ze ziet er echt uit of ze in een week een frituurwagen heeft leeggegeten
Een van Sylvie en hoeveel Sabia heeft weet ik nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:08 schreef Soury het volgende:
Boeit me geen zak die kids eigenlijk, hoeveel zijn dat er al in totaal
Het ging volgens mij over die foto's waarop Sabia als een klein kaboutermeisje huilend op een steen zit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet of het de goeie volgorde is, misschien moet juist de laatste foto eerst?
Wie die vent is, moeten we nog uitvinden![]()
en die twee waar ze op de grond zitten kreeg ik niet deze komen van een soort dia voorstelling![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja sorry die zat niet bij de diavoorstelling, ontevreden wichtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ging volgens mij over die foto's waarop Sabia als een klein kaboutermeisje huilend op een steen zit.
Of vreten om alle ellende te vergeten, normaal ziet ze er volgens mij ongeveer zo uit:quote:
ja, dat Sylvie een affaire had met Nikkie en Ali Bquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:04 schreef Ole het volgende:
We hadden Nikkie toch al eens genoemd hier of was dat weer een andere gate?
Lekker weer, plus deze foto's zijn al voorbij gekomenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja sorry die zat niet bij de diavoorstelling, ontevreden wicht
Je weet het niet...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:16 schreef APK het volgende:
[..]
Of vreten om alle ellende te vergeten, normaal ziet ze er volgens mij ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Doe zelf eens iets i.p.v. zeiken zegquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker weer, plus deze foto's zijn al voorbij gekomen
Doe ff normaal doosquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja sorry die zat niet bij de diavoorstelling, ontevreden wicht
Dan kan je er toch een foto van maken met je telefoon ofzo?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe ff normaal doos![]()
Ik heb diefoto's in kunnen zoomen op mijn tablet. Drama.
Maar dan zijn ze nog slechter dan op Brunoquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan kan je er toch een foto van maken met je telefoon ofzo?
Plaats ze dan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe ff normaal doos![]()
Ik heb diefoto's in kunnen zoomen op mijn tablet. Drama.
probeer gewoonquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze nog slechter dan op Bruno
Ik wist niet dat ik het konquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zie je wel dat het gaat
Kwalbert had het ook al over de kampen op internet.....die heeft mensen die ook meelezen:quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die foto's staan morgen in de TelegraafHoi Wilma
Misschien is het zijn advocaatquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:35 schreef Deisyy het volgende:
En wederom het vingertje van Raf![]()
[ afbeelding ]
Deissy heb je de boot gepakt, eigenlijk wel triest dit soort foto's. Je kan er een compleet verhaal over verzinnen. Wat ook wel gedaan wordquote:
Zij is echt het matras van Nederland. Strippenkaart bij de GGD.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:04 schreef Ole het volgende:
We hadden Nikkie toch al eens genoemd hier of was dat weer een andere gate?
Je vindt haar gewaad echt he-le-maal niks hè?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:37 schreef APK het volgende:
Als je weet dat er paparazzi met telelenzen in de bosjes liggen -en je er uiteraard voor kiest om geen schutting te plaatsen- dan ga je toch niet in zo'n burka naar buiten?
En praten ze over het voogdijquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien is het zijn advocaat
Ref kwam thuis, Saab 3u in de keuken gestaan een salade te maken. Raf over de zeik WAAAAAT, geen koolhydraten, daarvoor heb ik Syl niet ingeruild.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Deissy heb je de boot gepakt, eigenlijk wel triest dit soort foto's. Je kan er een compleet verhaal over verzinnen. Wat ook wel gedaan word
Ja maar... ja maar... dat vonden jullie toch allemaal zo leuk aan Saab, ze was zó lekkerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:37 schreef APK het volgende:
Als je weet dat er paparazzi met telelenzen in de bosjes liggen -en je er uiteraard voor kiest om geen schutting te plaatsen- dan ga je toch niet in zo'n burka naar buiten?
Jij wel?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Je vindt haar gewaad echt he-le-maal niks hè?
Vind jij het 'flattering'?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:37 schreef Noek het volgende:
[..]
het is wel beter dan wat Sylvie meestal aantrekt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij wel?Het is net een tent
Nouhou........ dat weet ik zo net nog niet heur...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:41 schreef flanken het volgende:
[..]
het is wel beter dan wat Sylvie meestal aantrekt.
Loop jij de hele dag in strak pak danquote:
Ik ben vanmorgen met mijn roeiboot achterin richting Hamburg gegaan en wat een drama trof ik daar aan. Raf pislink op Saab, Saab spijt als haren op dr hoofd dat ze uit de school geklapt is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Deissy heb je de boot gepakt, eigenlijk wel triest dit soort foto's. Je kan er een compleet verhaal over verzinnen. Wat ook wel gedaan word
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen met mijn roeiboot achterin richting Hamburg gegaan en wat een drama trof ik daar aan. Raf pislink op Saab, Saab spijt als haren op dr hoofd dat ze uit de school geklapt is.
Ik ook niet, ik twijfel eraan of het geen nachtpon is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wist hetquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen met mijn roeiboot achterin richting Hamburg gegaan en wat een drama trof ik daar aan. Raf pislink op Saab, Saab spijt als haren op dr hoofd dat ze uit de school geklapt is.
Neuh, maar ik heb -de laatste tijd- ook geen last van paparazzi en ik heb ook niet bewust geen schutting om mijn tuin gebouwd.quote:
Nee maar die jurk zal wel bij dat opera stuk horen die ze op voert daar op haar knietjes huilendquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:37 schreef APK het volgende:
Ik weet wel zeker, dat Syl zoiets niet eens in de kast heeft hangen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nouhou........ dat weet ik zo net nog niet heur...
Ow... houdt Saab van Opera? Dan kan ze misschien nog iets met die Franse Lul beginnenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:44 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee maar die jurk zal wel bij dat opera stuk horen die ze op voert daar op haar knietjes huilend![]()
Met in haar achterhoofd wetende dat ze wordt vast gelegd op de camera
Ja maar zo zijn mensen he FVHLU, met alle winden meewaaien he ....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar... dat vonden jullie toch allemaal zo leuk aan Saab, ze was zó lekker
zichzelfnah... dit is Saab dus als ze zichzelf is blijkbaar
oja verrek , nu je het zegtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow... houdt Saab van Opera? Dan kan ze misschien nog iets met die Franse Lul beginnen![]()
die zat te wachten op zo'n vrouw.
Dat had ik al gezegd...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker, dat Syl zoiets niet eens in de kast heeft hangen.
Is het een soepjurk, ja, maar Saab is Saab, bootjes-paparazzi of niet, ze trekt gewoon haar makkelijke tent aan. Ik kan dat wel waarderen, waarom doen alsof je 24/7 glamour bent, dat is toch geen normaal mens?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar... dat vonden jullie toch allemaal zo leuk aan Saab, ze was zó lekker
zichzelfnah... dit is Saab dus als ze zichzelf is blijkbaar
Of Saab zat de Hamburgse eendjes eten te geven, maar heeft een beetje hoofdpijn omdat ze gisteravond samen met Raf een flinke borrel heeft gedronken op haar openbaring. Het vingertje van Raf is om "let op mijn woorden, hier heeft ze niet van terug" kracht bij te zetten.quote:
Sorry, zit maar half op te lettenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat had ik al gezegd...
[..]
Dat vond ik echt van haar voor het moddergooien. Liever zo'n relaxed type dan zo'n opgespoten wortel vretend kutwijfquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:47 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja maar zo zijn mensen he FVHLU, met alle winden meewaaien he ....
Wat is ze toch lekker gezellig, zo lekker gewoon gebleven...zo herkenbaar
FVHLUquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:47 schreef sherezade het volgende:
[..]
Liever saab die zich geen barst aantrekt van wat de roddelpers zegt, dan Syl die 24 uur per dag opgetut is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:47 schreef sherezade het volgende:
[..]
Saab hoeft daarentegen ook niet goed voor de dag te komen aangezien ze ook geen carierre e.d. heeft...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker, dat Syl zoiets niet eens in de kast heeft hangen.
Is het een soepjurk, ja, maar Saab is Saab, bootjes-paparazzi of niet, ze trekt gewoon haar makkelijke tent aan. Ik kan dat wel waarderen, waarom doen alsof je 24/7 glamour bent, dat is toch geen normaal mens?
Aangepastquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat vond ik echt van haar voor het moddergooien. Liever zo'n relaxed type dan zo'n opgespoten worteltjes oranje kutwijf
Ja snap ik ook niet echtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:49 schreef ntm het volgende:
Toch wel raar dat veel mensen het afkeuren wat Sabia heeft gedaan maar wat Sylvie heeft gedaan (vreemdgaan) daar heeft bijna niemand het overEn wat die Betty over Sabia heeft gezegd dat komt sowieso van Sylvie, een shirt dragen met bitch
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
FVHLU![]()
Ja mag wel Fann zeggen hoor
Mag ookquote:
Sylvie hoeft dat ook niet continu, heb je weleens foto's van Oprah Winfrey gezien in haar vrije tijd, die zou je nog geen tas verkopenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:50 schreef sherezade het volgende:
[..]
Saab hoeft daarentegen ook niet goed voor de dag te komen aangezien ze ook geen carierre e.d. heeft...
Andere vrouwen die een carrière hebben lopen er toch ook niet 24 uur per dag bij zoals Syl, kijk naar topmodellen, actrices.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:50 schreef sherezade het volgende:
[..]
Saab hoeft daarentegen ook niet goed voor de dag te komen aangezien ze ook geen carierre e.d. heeft...
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sylvie hoeft dat ook niet continu, heb je weleens foto's van Oprah Winfrey gezien in haar vrije tijd, die zou je nog geen tas verkopen
Moet toch iedereen zelf weten, en het ligt toch ook wel iets anders he...sylvie is wel het gezicht van RTL/ Hunkemoller e.d.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:49 schreef Olga het volgende:
[..]
Liever saab die zich geen barst aantrekt van wat de roddelpers zegt, dan Syl die 24 uur per dag opgetut is.
Dus? Ze is ook een mens. Modellen, die veel meer verdienen dan Syl, lopen er ook geen 24 uur per dag geplamuurd bij. Dat maakt ze juist leuk omdat ze zich ook zonder make-up laten zien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:52 schreef sherezade het volgende:
[..]
Moet toch iedereen zelf weten, en het ligt toch ook wel iets anders he...sylvie is wel het gezicht van RTL/ Hunkemoller e.d.
Wie is die donkere man?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:35 schreef Deisyy het volgende:
En wederom het vingertje van Raf![]()
[ afbeelding ]
Ja maar wie doet Oprah nog wat??? Die is Miljardair...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sylvie hoeft dat ook niet continu, heb je weleens foto's van Oprah Winfrey gezien in haar vrije tijd, die zou je nog geen tas verkopen
Silvie zoekt de camera op, alles is scene. Die foto ook met die bedelaarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:52 schreef sherezade het volgende:
[..]
Moet toch iedereen zelf weten, en het ligt toch ook wel iets anders he...sylvie is wel het gezicht van RTL/ Hunkemoller e.d.
En Sylvie, die ligt ook niet bepaald te bedelen in de gootquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja maar wie doet Oprah nog wat??? Die is Miljardair...
Ja dus als jij jezelf zonder make up laat zien maakt een mens leuker of aardiger? Wat een onzin.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:55 schreef Olga het volgende:
[..]
Dus? Ze is ook een mens. Modellen, die veel meer verdienen dan Syl, lopen er ook geen 24 uur per dag geplamuurd bij. Dat maakt ze juist leuk omdat ze zich ook zonder make-up laten zien.
Nee het maakt ze mens. Ik zeg niet dat ik ze leuker vind daardoor. Dat maakt ze leuk is wat anders dan dat ik ze leuker of aardiger vind.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:58 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja dus als jij jezelf zonder make up laat zien maakt een mens leuker of aardiger? Wat een onzin.
Bovendien zijn er de laatste maanden al tig foto;s te vinden waar ze zonder make up over straat loopt of op de foto wordt gezet, maar sommige mensen vinden al snel iets opgetut
Ik heb Sylvie nog nooit in een joggingbroek met haar haar in de war voorbij zien komen hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:58 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja dus als jij jezelf zonder make up laat zien maakt een mens leuker of aardiger? Wat een onzin.
Bovendien zijn er de laatste maanden al tig foto;s te vinden waar ze zonder make up over straat loopt of op de foto wordt gezet, maar sommige mensen vinden al snel iets opgetut
Het maakt ze mens, ik beweer dat ik tot nu toe altijd het product "Sylvie" heb gezien, ik zie niet de mens Sylvie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:58 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoelde eigenlijk dat Oprah het niet bepaald van haar uiterlijk moet hebben dus wie doet haar wat, Sylvie daarentegen heeft heel veel te danken aan haar uiterlijk en moet hier ook aan blijven werken aangezien ze allerlei contracten heeft.....dus ik snap wel dat ze er meestal wel representatief wilt uit zien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
En Sylvie, die ligt ook niet bepaald te bedelen in de goot
Psychologie koude grond, maar ik denk dat Sylvie niet representatief wil zijn, maar het moet zijn om zich iemand te voelen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:02 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoelde eigenlijk dat Oprah het niet bepaald van haar uiterlijk moet hebben dus wie doet haar wat, Sylvie daarentegen heeft heel veel te danken aan haar uiterlijk en moet hier ook aan blijven werken aangezien ze allerlei contracten heeft.....dus ik snap wel dat ze er meestal wel representatief wilt uit zien.
Ik hoef Oprah ook niet in een hunkemoller te zien
Ik Sylvie ook niet, maja....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:02 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoelde eigenlijk dat Oprah het niet bepaald van haar uiterlijk moet hebben dus wie doet haar wat, Sylvie daarentegen heeft heel veel te danken aan haar uiterlijk en moet hier ook aan blijven werken aangezien ze allerlei contracten heeft.....dus ik snap wel dat ze er meestal wel representatief wilt uit zien.
Nou én, Doutzen Kroes wordt ook wel eens gekiekt terwijl ze er uit ziet of ze net uit bed is gevallen. Dat is bij Sylvie onmogelijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:02 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dan kijk in de vorige delen, ook sylvie loopt gewoon in haar sportkleding make up loos rond.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb Sylvie nog nooit in een joggingbroek met haar haar in de war voorbij zien komen hoor.
En zonder make-up? Mwah, naturel make-up waarschijnlijk.
Volgens Zarka had ze altijd minstens anderhalf uur nodig met haar visagist voor ze de deur uitging.
Ik vind het wel geweldig hoe je het altijd opneemt voor Sylvie en Yolanthe weer helemaal afkraakt.![]()
Je kent ze geen van beiden.
Je bespaart me een editquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou én, Doutzen Kroes wordt ook wel eens gekiekt terwijl ze er uit ziet of ze net uit bed is gevallen. Dat is bij Sylvie onmogelijk.
En Doutzen Kroes verdient veeeeel meer met haar uiterlijk.
Foei Sherezade, ik dacht dat je deze topicreeks, die je leven is, toch beter had gevolgd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:05 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dan kijk in de vorige delen, ook sylvie loopt gewoon in haar sportkleding make up loos rond.
En ja jij vind het geweldig, ik neem het voor niemand op maar ik vind sommige uitspraken gewoon nergens op slaan...
En trouwens ken jij ze dan wel aangezien jij altijd pro Saab bent en negatief over sylvie?
Als je negatief over Syl praat ben je gelijk pro Saab?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:05 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dan kijk in de vorige delen, ook sylvie loopt gewoon in haar sportkleding make up loos rond.
En ja jij vind het geweldig, ik neem het voor niemand op maar ik vind sommige uitspraken gewoon nergens op slaan...
En trouwens ken jij ze dan wel aangezien jij altijd pro Saab bent en negatief over sylvie?
Nee als het mijn leven was dan was ik wel van alles op de hoogte, in tegenstelling tot jouquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Foei Sherezade, ik dacht dat je deze topicreeks, die je leven is, toch beter had gevolgd.
Ik ben helemaal niet pro-Saab. Ik ben niet zo zwart-wit eigenlijk.
Over jou valt niet heen te kijken hier, dat weet iedereen ondertussen wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:08 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee als het mijn leven was dan was ik wel van alles op de hoogte, in tegenstelling tot jou
thanxquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Over jou valt niet heen te kijken hier, dat weet iedereen ondertussen wel.
Dat vroeg ik mij ook af, maar volgens mij weet niemand het.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar wie is nu die man die daar in de tuin zit bij Sabia en Rafael? Want daar wordt lijkt het ook een vinger naar opgestoken.
De belastingadviseur, de fysio van Raf, de huurbaas, de loodgieter? Maar dat is weinig sappig natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar wie is nu die man die daar in de tuin zit bij Sabia en Rafael? Want daar wordt lijkt het ook een vinger naar opgestoken.
De nanny?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
quote:
Nu nog een lichaamstaalexpert er overheen gooien die kan aflezen of ze zit te liegen of nietquote:
Van achter lijkt hij op Zarkaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
Moest echt lachen. OOHHh wat zielig voor Damian, maar zelf ook alles laten zien!! En er als de kippen bij zijn. Als zij Sabia konden interviewen zouden ze het gewoon doen en geen minuut aan Damian denken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:45 schreef Uccie het volgende:
Oh, theorie van onze Kwalbert Verlinden: Raf zit achter het verhaal van Saab, hij wil volledige voogdij over Damian en schildert Syl nu af als slechte moeder.
Ik moet het nog even terugkijken, ben wel benieuwd nu. Maar dat voogdijverhaal is natuurlijk onzin, Sylvie zou wel én cokeverslaafd én draaideurcrimineel moeten zijn voordat Rafael de volledige voogdij zou kunnen krijgen. Dat krijg je echt niet zomaar, zeker niet als je de vader bent.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:35 schreef hexje het volgende:
[..]
Moest echt lachen. OOHHh wat zielig voor Damian, maar zelf ook alles laten zien!! En er als de kippen bij zijn. Als zij Sabia konden interviewen zouden ze het gewoon doen en geen minuut aan Damian denken.
Ik denk niet dat ze liegt, maar of het nou nodig is om alles op straat te gooienquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:31 schreef -Peach het volgende:
[..]
Nu nog een lichaamstaalexpert er overheen gooien die kan aflezen of ze zit te liegen of niet
Ging vooral om de pegels.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ik moet het nog even terugkijken, ben wel benieuwd nu. Maar dat voogdijverhaal is natuurlijk onzin, Sylvie zou wel én cokeverslaafd én draaideurcrimineel moeten zijn voordat Rafael de volledige voogdij zou kunnen krijgen. Dat krijg je echt niet zomaar, zeker niet als je de vader bent.
Kan me niet voorstellen dat Raf daar mee bezig zou zijn, hij lijkt mij eerder een zacht eiquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:35 schreef hexje het volgende:
[..]
Moest echt lachen. OOHHh wat zielig voor Damian, maar zelf ook alles laten zien!! En er als de kippen bij zijn. Als zij Sabia konden interviewen zouden ze het gewoon doen en geen minuut aan Damian denken.
Natuurlijk is dat nodig, en ik geloof ook niet dat ze liegt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze liegt, maar of het nou nodig is om alles op straat te gooien
Scheiss an die Schuhe, die ga ik straks ff luisterenquote:
Nee, natuurlijk niet maar het is leuk dat je zo vaak valt over haar jurk. Het is zo SHO en jij bent zo APK.quote:
Ik vond haar best wel knap en in mijn dromen viel ik smoorverliefd na een nacht wilde gogo-sex uitgeput doch voldaan naast haar in slaap....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:55 schreef Noek het volgende:
Nee, natuurlijk niet maar het is leuk dat je zo vaak valt over haar jurk. Het is zo SHO en jij bent zo APK.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond haar best wel knap en in mijn dromen viel ik smoorverliefd na een nacht wilde gogo-sex uitgeput doch voldaan naast haar in slaap....
...en toen liep ik de volgende ochtend de tuin in
[..]
Ik vond haar best wel knap en in mijn dromen viel ik smoorverliefd na een nacht wilde gogo-sex uitgeput doch voldaan naast haar in slaap....
[..]
[..]
Nog een reden voor: Team Sabiaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel een tikkie genant dat die showbizz-rubrieken zo opzichtig partij trekken voor Sylvie omdat zij daar al eens te gast is geweest
[..]
Nee maar hoe lang geleden waren die eerste geruchten? Nu zijn we een paar weken verder en beginnen de eerste kilo's te klevenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:22 schreef Greys het volgende:
De eerste paar maanden zie je er toch geen fuck van, van zwanger zijn?
Misschien is ze wel gelukkig, en komt een paar kilo's aan. Lekker eten met je ventquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:20 schreef TheVulture het volgende:
En nu ik de beelden van Saab zie, die is toch wel wat kilo's is aangekomen de afgelopen weken... die is gewoon echt zwanger en maakt dat als ultieme doodsteek voor Syl binnen nu en twee weken bekend
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien is ze wel gelukkig, en komt een paar kilo's aan. Lekker eten met je vent
als je elke dag aan het barbequen bent wel jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien is ze wel gelukkig, en komt een paar kilo's aan. Lekker eten met je vent
Ja en ? Lekker tochquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als je elke dag aan het barbequen bent wel ja
tuurlijk, maar met al die sausjes en stokbrood met kruidenboter knap je zo uit je voegen en zit je voor dat je het weet in een tentjurkquote:
Heb je een linkje en update, geen zin om drie topics door te lezen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:30 schreef Amarantha het volgende:
Even RTL boulevard van vandaag aan het kijken. Kijken wat Albert te melden heeft
http://www.rtl.nl/xl/#/u/d034d97b-f3d7-3f7a-89bf-719bb585ad59 Update komt zo wel haha. Sylvie vs. Sabia komt als eerste itemquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:33 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Heb je een linkje en update, geen zin om drie topics door te lezen.
Nou iedere dag is wat anders, verder bsquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
tuurlijk, maar met al die sausjes en stokbrood met kruidenboter knap je zo uit je voegen en zit je voor dat je het weet in een tentjurk
Dank je Amarantha, veel kijkplezier.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/d034d97b-f3d7-3f7a-89bf-719bb585ad59 Update komt zo wel haha. Sylvie vs. Sabia komt als eerste item
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:48 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij heeft vrijwel iedereen hier overheen gelezen
[..]
Ik ook niet lijkt mij vreemd dat Sylvie dat zou zeggen tegen haar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het echt moeilijk om te geloven dat Sylvie volgens Sabia gezegd heeft dat Sabia iets moest beginnen met Raf zodat Sylvie weg kon uit het huwelijk. Nee dat geloof ik echt niet sorry
Ik zie het haar zeggen, haar carriere en reputatie gaan boven allesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het echt moeilijk om te geloven dat Sylvie volgens Sabia gezegd heeft dat Sabia iets moest beginnen met Raf zodat Sylvie weg kon uit het huwelijk. Nee dat geloof ik echt niet sorry
Voor mij de reden dat ik me niet zo druk maak over het vreemdgaan van Sylvie. VInd het gedrag van Sabia laakbaarder. Vies mens vind ik het. Zo uit de school klappen is echt nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:40 schreef Ooi86 het volgende:
Ow trouwens, ik geef t Nikkie Plessen verhaal ook weer een kans. Ze gingen volgens mij allebei alledrie vreemd bij de vleet.
Niet? Ik vind het echt iets voor een control-freak als Sylvie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk ook dat haar imago echt alles is voor haar en dat ze daar waarschijnlijk veel onzekerder over is dat ze voordoet komen. Ze komt op mij ook over als een controlfreak en in dat licht vind ik het niet zo raar dat ze een strategie heeft bedacht om er zelf zo goed mogelijk uit te komen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie het haar zeggen, haar carriere en reputatie gaan boven alles
Ik vind vreemdgaan erger en blijkbaar is het normaal in de showbiz met jan en alleman bed in te duiken terwijl je een relatie hebt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Voor mij de reden dat ik me niet zo druk maak over het vreemdgaan van Sylvie. VInd het gedrag van Sabia laakbaarder. Vies mens vind ik het. Zo uit de school klappen is echt nergens voor nodig.
Ieder stap is berekend door Sylvie ieder woord heeft ze in haar hoofd ingeprent. Sylvie gaat over lijken zelfs over haar zoon. Afgelopen weken heeft ze vakantie gevierd en afgelopen weekend in de usa gezeten zij voed haar zoon niet op dat doet Rafael en Sabia en de nannie van sylvie. als je aan sylvie vraagt welk tv programma vind je zoon leuk heeft 2 uur nodig om een antwoordt geeft. Damian kent zijn moeder alleen van tv dat is ergste voor het kind.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:36 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:55 schreef flanken het volgende:
[..]
Ieder stap is berekend door Sylvie ieder woord heeft ze in haar hoofd ingeprent. Sylvie gaat over lijken zelfs over haar zoon. Afgelopen weken heeft ze vakantie gevierd en afgelopen weekend in de usa gezeten zij voed haar zoon niet op dat doet Rafael en Sabia en de nannie van sylvie. als je aan sylvie vraagt welk tv programma vind je zoon leuk heeft 2 uur nodig om een antwoordt geeft. Damian kent zijn moeder alleen van tv dat is ergste voor het kind.
Dit ziet er niet gezellig uitquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:15 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik kwam deze nog tegen, een stukje van wo 17 april
[ afbeelding ]
Sylvie en Rafael van der Vaart, met Sabia op de achtergrond![]()
[...] Het blad pakt ook uit met meer nieuws over Sabia Boulahrouz, de beste vriendin van Sylvie én de nieuwe vriendin van Rafael. ‘Sabia en Sylvie zijn nog steeds vriendinnen', luidt het. De insider 'weet' dat de twee geen ruzie hebben omdat de brunette een paar pittige geheimen weet die de blondine dan weer verborgen wil houden.![]()
http://www.nieuwsblad.be/(...)DMF20130417_00544253
Nou het kwam van twee kanten, zo erg is het niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:49 schreef flanken het volgende:
[..]
Ik vind vreemdgaan erger en blijkbaar is het normaal in de showbiz met jan en alleman bed in te duiken terwijl je een relatie hebt.
Is toch een oude foto?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:16 schreef kvd het volgende:
Touriya mag wel uitkijken
[ afbeelding ]
Aardig wat foto's van Sylvie bij Touriya
http://forum.mokkels.nl/g(...)-van-der-vaart-meis/
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:15 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik kwam deze nog tegen, een stukje van wo 17 april
[ afbeelding ]
Sylvie en Rafael van der Vaart, met Sabia op de achtergrond![]()
[...] Het blad pakt ook uit met meer nieuws over Sabia Boulahrouz, de beste vriendin van Sylvie én de nieuwe vriendin van Rafael. ‘Sabia en Sylvie zijn nog steeds vriendinnen', luidt het. De insider 'weet' dat de twee geen ruzie hebben omdat de brunette een paar pittige geheimen weet die de blondine dan weer verborgen wil houden.![]()
http://www.nieuwsblad.be/(...)DMF20130417_00544253
Ik vind het niks, maar ze kan blijkbaar wel goed doen alsof ze iets lekker vindt.quote:
Toch niet? Neheeeeeeeeeeee dat zou Saab nooit doenquote:De geruchtenmolen over Sylvie van der Vaart draait nog steeds op volle toeren. Nu beweert een anonieme doch welingelichte bron aan Story dat de blondine haar ex-man, Rafael van der Vaart, heeft bedrogen.
Dat korte haar was echt truttig Duits.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het niks, maar ze kan blijkbaar wel goed doen alsof ze iets lekker vindt.
Dat verschrikkelijke eighties-kapsel is misschien een gevolg van haar ziekte, dus wat dat betreft maar even het voordeel van de twijfel, hoewel ik achteraf ook een team met juristen ingeschakeld zou hebben om de styliste voor het internationale gerechtshof in Den Haag te slepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |