abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130633283
Sylvie- Rafael

2003 : Sylvie Meis en Rafael van der Vaart krijgen een relatie.
2005: 10 juni 2005 ,Sylvie en Rafael trouwen in de Laurentiuskerk in Heemskerk.
2006: 28 mei, zoon Damian wordt geboren.
2009: In mei hoort Sylvie dat zij borstkanker heeft. Sylvie is succesvol geopereerd.
2011: 16 juni, opnieuw getrouwd in een klein kapel in Las Vegas.
2013: 2 januari, Rafael en Sylvie gaan na een huwelijk van ruim zeven jaar uit elkaar.
2013: 8 april, Rafael heeft een relatie met Sabia Boulahrouz. (beste vriendin van Sylvie)

Khalid - Sabia:

2005: Sabia Engizek en Khalid Boulahrouz krijgen een relatie.
2006: December, Khalid en Sabia gaan trouwen.
2008: 18 juni, dochtertje Anissa is drie maanden te vroeg geboren en overleden.
2008: Sabia: Het was zo zwaar Anissa te laten gaan. Op het moment dat ik haar in mijn armen had,
dacht ik dat ze sliep en dat ze misschien zo wakker zou worden. Khalid was er steeds voor me.
2010: 18 Maart, dochtertje Amaya geboren.
2010: In 2010 zijn Sabia en Khalid uit elkaar gegaan.
2011: 30 januari, zoon Daamin wordt geboren.
2012: 18 juli , Khalid tekent 2-jarig contract Sporting Clube de Portugal.
2012: Zomer 2012, Khalid vertrekt naar Lissabon. Sabia woont in Hamburg.
2012: Scheidingsprocedure is in 2012 afgerond. Khalid en Sabia houden dit geheim.
2013: 7 januari, Khalid en Sabia maken officieel bekend dat ze gescheiden zijn.
2013: 8 april, Khalid heeft via de media moeten horen dat Sabia een relatie heeft met Rafael.
Khalid vindt het respectloos dat Sabia hem niet eerst zelf heeft ingelicht.

Sabia en Rafael:

2013: 8 april, Rafael van der Vaart en Sabia Boulahrouz hebben een relatie.
2013: 4 augustus, Rafael en Sabia gaan samenwonen in de villa aan de Alstar rivier in Hamburg.
2013: 6 augustus, Katharina (17) die bij haar vader Milan Bakrac woont is bij haar moeder Sabia en Rafael.
2013: 13 augustus ,"'Als ik wél zwanger zou zijn, zou ik daar zeker niet om liegen. En Rafael ook niet.
2013: 15 augustus, Khalid Boulahrouz baalt dat Sabia nog steeds zijn achternaam gebruikt.

Khalid Boulahrouz:

2013: Juni 2013, Khalid heeft op de Beethovenstraat in Amsterdam een luxueus drie-kamerappartement gekocht . Volgens Bild keert de centrale verdediger mogelijk terug naar Nederland.
2013: 15 augustus, Khalid kon in zijn huwelijk niet de rust vinden die hij nodig had.
"Ik wilde dat nooit, de rode lopers en de belletjes met Albert Verlinde en zo. Ik wilde alle aandacht bij het voetbal leggen. Ik wilde rusten, lekker thuis zijn. Een profvoetballer wil eigenlijk maar één ding en dat is thuis rust vinden. Die rust vond ik niet. Sabia wilde dan iets doen. Sinds de scheiding voel ik me stukken beter. Sabia is geen slecht mens, ik ben geen slecht mens. We zijn andere types, staan heel anders in het leven. Met een nieuwe relatie ben ik niet bezig.
2013: 18 augustus, Khalid voetbalt nu nog bij Sporting Portugal. Door de noodlijdende financiën moest hij op zoek naar een nieuwe club. West Ham United is bereid een bescheiden transfersom te betalen en vervolgens ook de salariskosten voor hun rekening te nemen. Khalid Boulahrouz kan voor twee jaar tekenen bij West Ham United , Londen, waar hij eerder al woonde in zijn Chelsea-jaren.

Sylvie:

2013: Sylvie's contract bij het Duitse RTL zal met twee jaar worden verlengd en haar salaris
wordt verdubbeld naar vier miljoen euro. Dit maakt haar de best betaalde presentator van RTL.
RTL: Sylvie is een hele sympathieke vrouw. Ze is beeldschoon. De Duitsers houden van haar.
Sylvie: Natuurlijk ben ik altijd wel zelfstandig en onafhankelijk geweest, maar ik ben nu in een andere fase van mijn leven beland. Ik zeg altijd dat 2013 mijn jaar van de vrijheid is. Ik ben trots op dingen die ik in het leven heb bereikt.

Guillaume Zarka

2013: 21 augustus, Ex-vriend Guillaume Zarka: Sylvie en Sabia waren in Parijs en konden in een restaurant niet van elkaar afblijven. De volgende avond in een nachtclub stonden Sylvie en Sabia uitgebreid te tongrollen.

Villa Rafael en Sabia aan de Alster in Hamburg.

Sylvie en Damian aan de Alster in Hamburg.

Sabia , dochter Katherina en Amaya.

Rafael: Sabia is een familiemens.

filmpjes

[ Bericht 4% gewijzigd door Ole op 30-08-2013 20:26:39 ]
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_130633322
sorry, had niet in de gaten dat ik als laatste poste en wist geen beter TT te verzinnen.
Hij mag verandert worden ;)
pi_130633626
quote:
Dit is precies wat wij toch vermoedden al in januari? :D

En laten we wel wezen, de manier waarop Saab en Raf tegen elkaar aan staan te schuren op die O&N-foto en Syl die er wapperend bijhangt lijkt best boekdelen te spreken...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:15:44 #4
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_130635090
Hoe grappig zou het zijn als Rafael en Sylvie door dit alles weer meer tot elkaar komen en uiteindelijk weer samen eindigen?!

Sylvie die inziet dat Rafael toch wel de leukste en trouwste man is geweest na al haar mislukte veroveringen en Rafael die medelijden met Sylvie krijgt...

Het is vrijwel onmogelijk maar het zou deze soap wel compleet maken!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:28:23 #5
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_130635537
Al in het eerste jaar van hun huwelijk ging Sylvie :r aan de lopende band vreemd. De dag van het huwelijk (zo lieflijk uitgezonden op sbs) liet ze zich al sandwichen (na de ceremonie in de kerk) door Jack Spijkerman en Harrie Vermeegen.

M'n oom die voor sbs werkte (laatste ontslagronde eruit gewerkt; vandaar nu lekken) maakte een foto van wat hij aantrof in de kelder:

---weg---

Wat een snol.

[ Bericht 13% gewijzigd door Ole op 30-08-2013 14:36:03 ]
love & heet
pi_130635614
:D _O-
Go hard or go home
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:32:33 #7
159909 -Peach
Prunus persica
pi_130635681
:D :')
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:33:29 #8
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_130635713
Inb4 foto weg.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:33:43 #9
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130635723
:') Jammer joh, het lijkt niet eens. En haal die enge zak eens uit dit topic :')
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_130636161
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:15 schreef Starlie het volgende:
Hoe grappig zou het zijn als Rafael en Sylvie door dit alles weer meer tot elkaar komen en uiteindelijk weer samen eindigen?!
Nou...dat is zo gek nog niet qua gedachte. Zeker als je die laatste foto die een ruzie tussen Sabia en Raf suggereert waarbij hij met een vinger naar haar wijst. Het lijkt veel op: "Sabia...Syl is en blijft de moeder van mijn zoon en met deze uitlating ben je tever gegaan. Kappen nou! "
pi_130636389
Hi,hi, de OP:

quote:
Sylvie: Natuurlijk ben ik altijd wel zelfstandig en onafhankelijk geweest, maar ik ben nu in een andere fase van mijn leven beland. Ik zeg altijd dat 2013 mijn jaar van de vrijheid is. Ik ben trots op dingen die ik in het leven heb bereikt.
:')
  Admin vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:56:32 #12
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_130636542
Saab klinkt als een hartsvriendin die het gewoon helemaal gehad heeft, zaakjes kunnen oplossen, alibi's moeten verschaffen, zien hoe het zgn 'sprookje'eigenlijk echt in elkaar zit.
In eerste instantie nog wel meedoen aan de 'klap' affaire, maar in de periode daarna, en wie weet daarvoor ook al ,medelijden en gevoelens voor Raf kreeg. Daarna werd ze in de pers ook nog afgeschilderd als slaafje van Syl ( weet je nog de foto's, ze mocht er wel bij maar moest een paar passen achter Koningin Syl lopen,haar boodschappen moest dragen die alles regisseert, dus ook dit)
Alles kabbelt een beetje door tot Syl met een Fransoos het nest induikt die nou eens niet van plan is z'n mond te houden. Waarom zou hij ook, hij komt sowieso uit een beter nest dan die hele Syl.
De bom barst toen de uitspreken van Syl over Saab naar buiten komen en the heat is on.

En zo ist gegaan :6

Oh en puhlease, als je zo rijk bent als Syl en allerlei verplichtingen hebt kom je uiteraard niet niet verlept een vliegtuig uit. Er reist 1000% zeker een make-up 'artist'mee, en andere entourage.
Eerlijker was het geweest om haar te filmen toen ze net verlept wakker werd na zo'n reis.

De pers was in januari aardig anti-Syl, zie de oude Bild berichten en commentaar.
Nu is er een good en bad affaire gaande, de meest onflateuze beelden van Saab plaatsen en de best geluket van Syl plaatsen.
Maar aks er straks meer mensen uit de diverse scholen gaan klappen ben ik toch benieuwd hoe snel de pers weer omdraait.

En boehoe het kind, het kind van zo'n druk sport en society-echtpaar zal al niet zo'n sterke band met zijn ouders hebben.
Helaas.
Er zal in feite niet veel voor hem veranderd zijn.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_130636643
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:56 schreef yvonne het volgende:
Saab klinkt als een hartsvriendin die het gewoon helemaal gehad heeft, zaakjes kunnen oplossen, alibi's moeten verschaffen, zien hoe het zgn 'sprookje'eigenlijk echt in elkaar zit.
In eerste instantie nog wel meedoen aan de 'klap' affaire, maar in de periode daarna, en wie weet daarvoor ook al ,medelijden en gevoelens voor Raf kreeg. Daarna werd ze in de pers ook nog afgeschilderd als slaafje van Syl ( weet je nog de foto's, ze mocht er wel bij maar moest een paar passen achter Koningin Syl lopen,haar boodschappen moest dragen die alles regisseert, dus ook dit)
Alles kabbelt een beetje door tot Syl met een Fransoos het nest induikt die nou eens niet van plan is z'n mond te houden. Waarom zou hij ook, hij komt sowieso uit een beter nest dan die hele Syl.
De bom barst toen de uitspreken van Syl over Saab naar buiten komen en the heat is on.

Oh en puhlease, als je zo rijk bent als Syl en allerlei verplichtingen hebt kom je uiteraard niet niet verlept een vliegtuig uit. Er reist 1000% zeker een make-up 'artist'mee, en andere entourage.
Eerlijker was het geweest om haar te filmen toen ze net verlept wakker werd na zo'n reis.

De pers was in januari aardig anti-Syl, zie de oude Bild berichten en commentaar.
Nu is er een good en bad affaire gaande, de meest onflateuze beelden van Saab plaatsen en de best geluket van Syl plaatsen.
Maar aks er straks meer mensen uit de diverse scholen gaan klappen ben ik toch benieuwd hoe snel de pers weer omdraait.

En boehoe het kind, het kind van zo'n druk sport en society-echtpaar zal al niet zo'n sterke band met zijn ouders hebben.
Helaas.
Denk om je bloeddruk! :+

Ik heb de foto gemist van Slaaaaai :(
pi_130636649
Wat ook grappig is: Sylvie zegt zo getint te zijn door haar Indonesische vader of moeder. Nou, foto's gezien van die ouders en die zijn helemaal wit. Moeder is misschien nog maar voor een kwart Indisch ofzo, meer zal het zo te zien echt niet zijn.
Dus niks een tintje van zichzelf, is ook nepper dan nep.
pi_130636663
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:33 schreef SEMTEX het volgende:
:') Jammer joh, het lijkt niet eens. En haal die enge zak eens uit dit topic :')
:')
quote:

En niet anders!
Mag de foto van de kelder weer terug? :9
Go hard or go home
pi_130636682
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat ook grappig is: Sylvie zegt zo getint te zijn door haar Indonesische vader of moeder. Nou, foto's gezien van die ouders en die zijn helemaal wit. Moeder is misschien nog maar voor een kwart Indisch ofzo, meer zal het zo te zien echt niet zijn.
Dus niks een tintje van zichzelf, is ook nepper dan nep.
Moeders is vast ook vreemd geweest *O*
pi_130636709
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:59 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja Bitte! _O-
  Moderator / Miss SHO vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:02:36 #18
22592 crew  Ole
pi_130636765
quote:
14s.gif [b]Op vrijdag 30 augustus 2013 14:59 schreef Noek het volgende:[/:')

[..]

En niet anders!
Mis je niks aan
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_130636802
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:02 schreef Ole het volgende:

[..]

Mis je niks aan
We hebben al geen leven :'(
pi_130636837
quote:

Helaas.
Tante yvonne heeft gesproken ^O^
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_130636943
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:02 schreef Ole het volgende:

Mis je niks aan
Dat maak ik zelf wel uit. :+ Ik vond de foto hilarisch. Een echt sieraad voor dit topic vond ik 'em.
Vroeger kon dat nog gewoon. Vroeger, toen Syl Raf bedroog met 1001 mannen en Raf thuiszat om voor hun mannetje te zorgen.
Go hard or go home
pi_130636976
Ik wil die foto zien!!!! :'( ;(
  Admin vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:09:41 #23
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_130636988
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:07 schreef Noek het volgende:

[..]

Dat maak ik zelf wel uit. :+ Ik vond de foto hilarisch. Een echt sieraad voor dit topic vond ik 'em.
Vroeger kon dat nog gewoon. Vroeger, toen Syl Raf bedroog met 1001 mannen en Raf thuiszat om voor hun mannetje te zorgen.
[ afbeelding ]
Die onderste man keek ietwat benauwd :')
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_130637318
Ik las ergens op een Duitse site dat Rafael een vaderschap test wil laten doen om zeker te weten dat hij vader is. lijkt me toch sterk Damian lijkt wel een beetje op Rafael toch!.
pi_130637357
quote:

Helaas.
Can I get a AMEN _O_
pi_130637361
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:18 schreef flanken het volgende:
Ik las ergens op een Duitse site dat Rafael een vaderschap test wil laten doen om zeker te weten dat hij vader is. lijkt me toch sterk Damian lijkt wel een beetje op Rafael toch!.
Dat moet toch een roddel zijn want dit is wel erg gemeen tov dat jochie.
En als je zoiets overweegt deel je dat niet meteen met de pers.

Als dit echt waar is wordt het steeds smakelozer allemaal.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:20:25 #27
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_130637378
quote:
en dat ie dan niet de vader blijkt te zijn :o
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:21:53 #28
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_130637442
Raf moet niet zeuren, het is publiek geheim dat hij direct dames van lichte zeden liet invliegen zodra Syl ook maar even haar hielen had gelicht.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:23:31 #29
163650 Greys
pi_130637509
quote:
Damian lijkt meer op die bodyguard van Lagerfeld :+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130637587
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:23 schreef Greys het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die kende ze toen nog helemaal niet. Damian lijkt op Raf, lijkt me ook een onzinbericht.
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:25:56 #31
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_130637601
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O-
  Moderator vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:26:00 #32
184769 crew  Deisyy
pi_130637604
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik wil die foto zien!!!! :'( ;(
Ik ook. Onder een spoiler dan? O-)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:26:23 #33
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_130637618
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:25 schreef alors het volgende:

[..]

Die kende ze toen nog helemaal niet. Damian lijkt op Raf, lijkt me ook een onzinbericht.
maar tis nu natuurlijk wachten op welke vergelijking dan ook
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:26:25 #34
163650 Greys
pi_130637620
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:25 schreef alors het volgende:

[..]

Het was ook alles behalve serieus bedoeld, zie de --> :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130637756
Die boduguard was wel tijdens haar hoorntjes-periode, aan haar magere bekkie te zien... misschien wilde ze een keer een stevige magnum :+
pi_130637908
Ik vind het net een neathertaler :') hij doet me denken aan die vent uit een James Bond film :P

121010_344020_1977%20The%20Spy%20Who%20Loved%20Me%2003_450_254.jpg
pi_130638045
Ik heb altijd die fake smile op Sylvie haar gezicht zum kotzen gevonden. :r Ook vond ik haar te mooi, te lief, te slim, te perfect.. te onmogelijk om waar te zijn! Maar ongeacht of een relatie al voorbij is of niet; de (ex) man/vriend van je goede vriendin inpalmen is hoogverraad! Sommige gevoelens kun je uit de weg gaan en het is een ongeschreven wet in een vriendschap, punt!

Anyway Team nobody! *O*
you're just jealous because the voices are talking to me
pi_130638106
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik vind het net een neathertaler :') hij doet me denken aan die vent uit een James Bond film :P

[ afbeelding ]
verrek!! _O-
vind het ook een engerd!
Zarka daarentegen :9~
pi_130638131
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:40 schreef solea het volgende:

[..]

verrek!! _O-
vind het ook een engerd!
Zarka daarentegen :9~
Hij lijkt er écht op :Y

Zarka is een Lul :')
pi_130638261
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Hij lijkt er écht op :Y

Zarka is een Lul :')
uhu vast! maar toch vind ik m een lekker snoepje :*
pi_130638362
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[ afbeelding ]
Die bodygard? Nee joh, het is ook een fotomodel. Er zijn ook mooie foto's van hem te vinden.
pi_130638425
Hoewel, nee. Je hebt toch een beetje gelijk.

pi_130638491
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:38 schreef solea het volgende:
Ik heb altijd die fake smile op Sylvie haar gezicht zum kotzen gevonden. :r Ook vond ik haar te mooi, te lief, te slim, te perfect.. te onmogelijk om waar te zijn! Maar ongeacht of een relatie al voorbij is of niet; de (ex) man/vriend van je goede vriendin inpalmen is hoogverraad! Sommige gevoelens kun je uit de weg gaan en het is een ongeschreven wet in een vriendschap, punt!

Anyway Team nobody! *O*
een ongeschreven wet is geen wet
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_130638884
quote:
8s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:51 schreef superniger het volgende:

[..]

een ongeschreven wet is geen wet
in jouw wereld misschien :*
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:08:20 #45
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_130639151
Gek dat jullie Sylvie allemaal als zo "perfect" zien. Ik zie vooral een grote dikke muur om zich heen om zich te beschermen tegen de boze buitenwereld. Volgens mij is ze helemaal niet zo hard en "perfect", maar vooral heel onzeker.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_130639357
vraagje :

heeft die fransman nou gezegd dat sylvie ook met sabia zat te vozen ? en suggeren jullie dat ze ook trio's hebben gedaan met raffie erbij....?.ooohhh
pi_130639677
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:08 schreef Tinkepink het volgende:
Gek dat jullie Sylvie allemaal als zo "perfect" zien. Ik zie vooral een grote dikke muur om zich heen om zich te beschermen tegen de boze buitenwereld. Volgens mij is ze helemaal niet zo hard en "perfect", maar vooral heel onzeker.
ik zie haar niet als perfect, maar ze doet wel erg haar best om zo over te komen en aangezien niemand perfect is, komt het daarom fake over.. op mij althans. En zo'n onzeker muisje zoals jij haar beschrijft? Nee dat geloof ik toch echt niet. Dan wil je toch niet zo in de spotlights staan? In die "grote boze buitenwereld"? Ik denk dat ze een über perfectionistische control freak is en bovenal mega ambitieus... en fake ... dus...
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:27:44 #48
125420 Starlie
pi_130639742
-- Sabia vs. Sylvie --

In het begin was ik echt team Sabia, ik vond Sylvie maar nep, kil en arrogant en Sabia vooral erg menselijk en normaal.

Sylvie vind ik nog steeds erg geknutseld overkomen, al moet ik zeggen dat ze met wat minder make-up steeds meer op een normaal mens gaat lijken.

Het vreemdgaan van Sylvie is ook zeker niet goed te praten, maar dat houdt natuurlijk ook wel in dat dat huwelijk al langere tijd niet goed zat en dat lag dan zowel aan haar als aan Rafael.

Ondanks alles begin ik steeds meer team Sylvie te worden, wat Sabia gedaan heeft is ontzettend ordinair!

Natuurlijk wil zij niet gezien worden als degene die hun huwelijk "stuk gemaakt" heeft, ik begrijp best dat ze dat recht wil zetten maar had het daarbij gelaten. Ze weet toch ook dat die teksten uit de mond van een op zijn p** getrapte Zarka kwamen en dat hij dat best aangedikt kon hebben om de boel lekker op te stoken.

Ik vind het gewoon ontzettend laag bij de grond dat je dingen die jou in vertrouwen verteld zijn wereldkundig gaat maken, je zet daarmee niet alleen Sylvie te kakken maar ook Rafael en Damian. Ze heeft er zelf voor gekozen om haar alibi te spelen dus ga dan achteraf ook niet lopen miepen.

Door dit verraad van Sabia begin ik haar wel te zien als een waar kreng... en zal het me ook niet eens verbazen als Damian inderdaad niet graag bij haar is... Wat wel ontzettend zielig zou zijn. Ik hoop natuurlijk dat dat echt een leugen is en dat hij juist dol is op haar!

Het zou Sylvie sieren als ze zich verder ontdoet van enig commentaar en het bij een b*tch t-shirt houdt! Ik denk dat ze Sabia daar meer mee heeft dan terug te gaan gooien met modder.

En voor Rafael en vooral Damian hoop ik dat alles snel rustiger wordt, want hij krijgt dit vast allemaal mee...
pi_130639922
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:00 schreef solea het volgende:

[..]

in jouw wereld misschien :*
in de grote mensen wereld is dat wel zo
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_130640026
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:33 schreef superniger het volgende:

[..]

in de grote mensen wereld is dat wel zo
:') omg..
Wat voor jou? Kun je wat van leren... misschien

http://www.bol.com/nl/p/ongeschreven-wet/1001004001954733/
pi_130640069
Team Sab btw!
pi_130640171
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:27 schreef Starlie het volgende:
-- Sabia vs. Sylvie --

Ondanks alles begin ik steeds meer team Sylvie te worden, wat Sabia gedaan heeft is ontzettend ordinair!
Noyu ja, als wat sabia zegt waar is heeft Sylvie zich ook enorm niet chique gedragen natuurlijk.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:43:24 #54
22592 crew  Ole
pi_130640191
hadden we deze al?

quote:
Sabia haalt nog een keer uit naar Sylvie
Sabia trad gisteren naar buiten met heel wat gemene details over Sylvie van der Vaart, maar blijkbaar was dit nog niet alles dat ze over haar voormalige vriendin kwijt wilde…

In het tweede deel van haar verhaal aan de krant Bild vertelt Sabia dat Sylvie een plan had opgesteld over hoe zij haar positieve imago kon behouden na het beëindigen van haar huwelijk met Rafael. “Ze had nog verschillende contracten voor reclames lopen, dus het merk Van der Vaart moest hoog gehouden worden.”

Imagoschade
Sylvie was volgens Sabia bang om imagoschade op te lopen dus ze wilde niet negatief naar voren komen in de scheiding. “Ze vroeg me toen om met Rafael aan te pappen. ‘Jullie zijn toch close met elkaar? Jullie moeten veel met elkaar optrekken en zorgen dat daar foto’s van naar buiten komen. Dan stap ik uit het huwelijk en ziet het er voor mij alsnog goed uit.’”

Stap te ver
Ook al heeft Sabia Sylvie lange tijd de hand boven het hoofd gehouden, dit voorstel ging haar een stap te ver. “Ik ben ook bevriend met Rafael. Dit kan ik niet maken”, heeft Sabia toen gezegd. “Ik had eerder uit deze hele situatie moeten stappen. Ik heb haar lang gedekt in al haar leugens en dat was ook niet correct van mij.”

Vriendschap voorbij
De vriendschap tussen de twee vrouwen is volgens Sabia nu voorgoed voorbij. “Een vriendschap kan alleen functioneren als je elkaar vertrouwt. Sylvie heeft me te vaak voor het karretje gespannen, voor haar eigen gewin.”

Sylvie liet gisteren al weten niet te kunnen geloven dat zoiets gebeurt. “Ongelofelijk toch? Dat deze dingen gezegd worden door iemand die je vertrouwde en lief hebt gehad.” Deze reactie heeft ze stilzwijgend kracht bijgezet door een T-shirt aan te trekken met de tekst BITCH erop.

Laatste update: Vandaag 15:08 uur
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:43:54 #55
125420 Starlie
pi_130640203
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:42 schreef Ripley het volgende:

[..]

Noyu ja, als wat sabia zegt waar is heeft Sylvie zich ook enorm niet chique gedragen natuurlijk.
Klopt maar dat hoef je dan toch niet wereldkundig te maken, al was het alleen al om Damian!
pi_130640224
Dus jullie vinden dat je mag vreemdgaan zo lang je vriendinnen niet zeggen. het zelfde is eigenlijk je hebt 2 goede vrienden die met elkaar getrouwd zijn 1 van je beste vrienden gaat vreemd moet je mond of gewoon zeggen. Dan krijgt Sabia ook nog gezeik dat mannen afpakster is terwijl Sylvie en Rafael uit elkaar zijn. En Je mag je eigen niet verdedigen als je aangevallen wordt door the bild.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:45:10 #57
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_130640235
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:43 schreef Ole het volgende:
hadden we deze al?

[..]

Ik begin te begrijpen wat Rafael ziet in sabia.
Dat kreng weet niet van ophouden.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:52:05 #58
125420 Starlie
pi_130640442
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:44 schreef flanken het volgende:
Dus jullie vinden dat je mag vreemdgaan zo lang je vriendinnen niet zeggen. het zelfde is eigenlijk je hebt 2 goede vrienden die met elkaar getrouwd zijn 1 van je beste vrienden gaat vreemd moet je mond of gewoon zeggen. Dan krijgt Sabia ook nog gezeik dat mannen afpakster is terwijl Sylvie en Rafael uit elkaar zijn. En Je mag je eigen niet verdedigen als je aangevallen wordt door the bild.
Vreemdgaan is niet goed te praten, maar Sabia heeft er zelf voor gekozen om het alibi van Sylvie te zijn tijdens het vreemdgaan, wees dan ook zo'n grote meid om daar verder je mond over te houden. Dat wil niet zeggen dat je over jezelf heen moet laten lopen als er onwaarheden verteld worden maar ze pakt hiermee ook Rafael en Damian vind ik, terwijl het iets is en was tussen haar en Sylvie.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:52:28 #59
125420 Starlie
pi_130640457
quote:
Jammer dat ik ze niet groter kan maken, maar het ziet er niet veelbelovend uit... voor Sabia dan, voor ons wel ;)
pi_130640540
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:52 schreef Starlie het volgende:

[..]

Jammer dat ik ze niet groter kan maken, maar het ziet er niet veelbelovend uit... voor Sabia dan, voor ons wel ;)
En waarom ga je precies in de tuin uithuilen terwijl je weet dat er camera's in de bosjes liggen?
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:56:21 #61
125420 Starlie
pi_130640585
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:55 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

En waarom ga je precies in de tuin uithuilen terwijl je weet dat er camera's in de bosjes liggen?
Dat vroeg ik me ook al af inderdaad, maar waarschijnlijk om te laten zien dat zij wel gevoel heeft en erg "zielig" is... zoiets?
pi_130640664
Oh die tuin :') ik had echt al lang meters schuttingen en struiken aan laten rukken. Verschrikkelijk zeg.
know'm sayin?
word? word.
pi_130640807
ze draagt dezelfde jurk als gisteren :o
pi_130640851
Als ze Raf niets heeft gezegd van tevoren is ze wel heel naief, natuurlijk wist hij dit, dus die hebben echt geen bonje
pi_130640908
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:03 schreef TheVulture het volgende:
Als ze Raf niets heeft gezegd van tevoren is ze wel heel naief, natuurlijk wist hij dit, dus die hebben echt geen bonje
je moet het niet gaan verpesten hé. Natuurlijk hebben ze bonje *O*
pi_130641040
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:05 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Misschien is ze verdrietig omdat ze net weer ongesteld is geworden ;(
know'm sayin?
word? word.
pi_130641042
Oeh oeh, Syl is vandaag gespot in een shirt met daarop de letters gedrukt : BITCH.
Of was dat hier al bekend ?
pi_130641056
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Oeh oeh, Syl is vandaag gespot in een shirt met daarop de letters gedrukt : BITCH.
Of was dat hier al bekend ?
Ja foto staat er ook al.
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:09:49 #69
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_130641060
Morgen meteen een rondvaart gaan doen.
pi_130641075
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:05 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Of ze voeren weer een toneelstukje op en lachen ze zich rot! *O*
pi_130641080
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:09 schreef alors het volgende:

[..]

Ja foto staat er ook al.
Ok =)
pi_130641186
Natuurlijk wist Rafael dat Sabia naar krant ging. Sabia gaat geen interview als Rafael er niet achter stond. Sabia gaat haar relatie toch niet op spel zetten. Jullie vinden haar een golddigger dat ze ruzie kregen is normaal waarschijnlijk heeft Sabia iets te veel gezegd en dat Rafael daar niet vrolijk wordt. wat ook kan is dat de interview te vroeg komt omdat het slecht met hsv waar Rafael speelt.
pi_130641194
Heerlijk topic dit om te lezen, al wil ik ook de foto van Sly trug :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_130641241
Rafael wilde gewoon laten zien dat ie in zijn vinger gesneden had en was boos omdat hij weer moest koken.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:19:04 #75
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130641342
Als echt bonje hadden had je lang en breed kunnen lezen op de site the bild of telegraaf .
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:23:04 #77
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130641414
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:43 schreef Ole het volgende:
hadden we deze al?

Ja Ole, dat vertelde Sabia gisteren bij boulevard in het filmpje van "De Bild" dan.
pi_130641421
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:20 schreef flanken het volgende:
Als echt bonje hadden had je lang en breed kunnen lezen op de site the bild of telegraaf .
http://www.telegraaf.nl/p(...)iet_met_Sabia__.html
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:24:04 #79
163650 Greys
pi_130641437
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:55 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Ja dit snap ik dus ook niet, dramatische poses in de tuin. Vooral die foto's waar ze op de grond zit :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130641522
quote:
Kibbelen is anders dan bonje.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:28:25 #81
163650 Greys
pi_130641569
Binnenkort zullen Syl en Saab elkaar wel weer in de armen vallen, denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130641668
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:28 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat er binnenkort nog meer mensen uit de bocht vliegen en allemaal verhalen vertellen over Sylvie als er 1 schaap over dam is volg er meer. Als Sabia had gelogen had Rafeal echt wel rechtgetrokken zo is hij eenmaal.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:33:49 #83
163650 Greys
pi_130641731
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:31 schreef flanken het volgende:

[..]

Ik denk dat er binnenkort nog meer mensen uit de bocht vliegen en allemaal verhalen vertellen over Sylvie als er 1 schaap over dam is volg er meer. Als Sabia had gelogen had Rafeal echt wel rechtgetrokken zo is hij eenmaal.
Zijn er überhaupt nog mensen die denken dat Saab gelogen heeft dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130641751
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:15 schreef Toverheks het volgende:
Heerlijk topic dit om te lezen, al wil ik ook de foto van Sly trug :P
Heee heksie ja idd een lekker topic om te lezen ;)
Honesty is the best policy.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:35:09 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130641772
quote:
Als Sabia had gelogen had Rafeal echt wel rechtgetrokken zo is hij eenmaal.
Dat weet-ie dan verdomd goed te verbergen.
Ik zie in hem vooralsnog enkel een laf mannetje dat zich laat leiden door de vrouwen in zijn leven. Wat een sukkel is dat zeg.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_130641803
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Bekende Nederlanders zoals Froukje patty noem maar op
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:37:17 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130641834
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee, dat is het mooie.... men valt over elkaar heen om verontwaardigd te zijn over het feit dat Sabia het allemaal verteld heeft, maar het is vooral de boodschapper die verontwaardiging oproept, de boodschap wordt niet in twijfel getrokken en wordt zelfs als onbelangrijk neergezet omdat het "verraad" van Sabia zo verschrikkelijk erg is :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130641841
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:36 schreef flanken het volgende:

[..]

Bekende Nederlanders zoals Froukje patty noem maar op
die geloven dat niet echt, ze moeten zo wel reageren, anders krijgen ze geen interview meer met Sylvie
pi_130641938
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, dat is het mooie.... men valt over elkaar heen om verontwaardigd te zijn over het feit dat Sabia het allemaal verteld heeft, maar het is vooral de boodschapper die verontwaardiging oproept, de boodschap wordt niet in twijfel getrokken en wordt zelfs als onbelangrijk neergezet omdat het "verraad" van Sabia zo verschrikkelijk erg is :')
Mijn moeder zei altijd je in je eentje geboren en je gaat dood in je eentje tenzij je tweeling bent. Ik vindt het erger als iemand vreemdgaat dan dat iemand verraad pleegt.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:12:41 #90
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130642776
Volgens de Privé is Damian ook liever bij de nanny dan zijn moeder:
http://www.nu.nl/achterkl(...)ruud-en-estelle.html
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  † In Memoriam † vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:12:45 #91
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130642781
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Team Damian en Team kinderen van Sabia
Waarom smullen velen hier toch tientallen delen mee, maar vervolgens wel jengelen dat het allemaal zo zielig is voor die kindertjes? Adopteer er een of zo. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:13:16 #92
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130642800
quote:
Ik denk het wel! Zo werkt dat nou eenmaal. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_130642970
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Vader en zoon hebben hetzelfde centenbakkie ;)
pi_130643006
Ik zit met smart te wachten op Vivi die nog een sappige roddel van het fakegate front meldt. Vivi, waar zijt gij toch?! :*
pi_130643012
quote:

[..]

alsof je Raf nog serieus kunt nemen?
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:23:01 #96
211040 Uccie
pi_130643078
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:12 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Waarom smullen velen hier toch tientallen delen mee, maar vervolgens wel jengelen dat het allemaal zo zielig is voor die kindertjes? Adopteer er een of zo. :{
Er zijn kinderen die gelukkig zouden zijn als ze alleen maar Damian's problemen zouden hebben.
Maar goed, toch gun je het jochie dit allemaal niet.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:23:29 #97
163650 Greys
pi_130643092
quote:

[..]

In dat geval toch maar weer gewoon Team Ezeltje-van-Belinda.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:24:12 #98
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130643110
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:23 schreef Greys het volgende:
In dat geval toch maar weer gewoon Team Ezeltje-van-Belinda.
Ik doe mee! 8-)
pi_130643154
quote:
Ik hoop eigenlijk op een vuistslag van Sylvie
pi_130643282
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:25 schreef iBenny het volgende:

[..]

Ik hoop eigenlijk op een vuistslag van Sylvie
Dan mag Sylvie gelijk de bak in voor mishandeling. Is ze gelijk haar contract bij rtl kwijt en ook de voogdij raakt ze kwijt. dat gaat niet gebeuren staat niet in de script die ze moet spelen.
pi_130643291
quote:
Wat is dit weer voor een trieste opera van Saab?
pi_130643307
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:29 schreef flanken het volgende:
Sylvie gelijk de bak in voor mishandeling. Is ze gelijk haar contract bij rtl kwijt en ook de voogdij raakt ze kwijt. dat gaat niet gebeuren staat niet in de script die ze moet spelen.
Ik bedoelde het figuurlijk
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:30:10 #103
163650 Greys
pi_130643335
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:29 schreef sherezade het volgende:

[..]

Wat is dit weer voor een trieste opera van Saab?
Daar houdt Zarka van.... snapdatdannnnnnnn :7
Want die ging ze ook nog binnenharken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130643371
Herrie in de tent en Bloed aan de muur, syl en saab, ze kloppen alle2 niet
pi_130643415
quote:
12s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Daar houdt Zarka van.... snapdatdannnnnnnn :7
Want die ging ze ook nog binnenharken.
Oja dat klopt,
  Moderator / Miss SHO vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:33:34 #106
22592 crew  Ole
pi_130643464
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:23 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja Ole, dat vertelde Sabia gisteren bij boulevard in het filmpje van "De Bild" dan.
Maar het was deel 2, van vandaag
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:40:51 #107
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130643720
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:42:09 #108
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130643767
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:33 schreef Ole het volgende:

Maar het was deel 2, van vandaag
En toch heb ik gisteren gehoord :)
pi_130643780
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:40 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word een beetje moe van dit soort onzin
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:43:18 #110
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130643803
quote:
13s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:42 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik word een beetje moe van dit soort onzin
Ben je meer hiervan? ->
pi_130643827
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:31 schreef Toverheks het volgende:
Herrie in de tent en Bloed aan de muur, syl en saab, ze kloppen alle2 niet
Best jammer ik vond Sabia eigelijk wel ok. Totdat ze met die stront ging gooien. Dit gaat zo geen stand houden dat is duidelijk :N
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:45:52 #112
211040 Uccie
pi_130643881
Oh, theorie van onze Kwalbert Verlinden: Raf zit achter het verhaal van Saab, hij wil volledige voogdij over Damian en schildert Syl nu af als slechte moeder.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:46:01 #113
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130643886
quote:

Hallo lees eens goed ! Smullen NO! Ik bedoel dat ik met de kinderen medelijden hebt :{w
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:46:15 #114
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130643895
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:45 schreef Uccie het volgende:
Oh, theorie van onze Kwalbert Verlinden: Raf zit achter het verhaal van Saab, hij wil volledige voogdij over Damian en schildert Syl nu af als slechte moeder.
Team Sylvie daar, bij RTL BLVD.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:47:15 #115
211040 Uccie
pi_130643923
quote:
13s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:46 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ja, stel je voor dat ze niet meer voor de camera wil bij ze.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:48:20 #116
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130643959
quote:
13s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:46 schreef SEMTEX het volgende:

Ja inderdaad :X
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:48:27 #117
6941 APK
Factual, I think.
pi_130643965
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:20 schreef Ooi86 het volgende:

Ik zit met smart te wachten op Vivi die nog een sappige roddel van het fakegate front meldt. Vivi, waar zijt gij toch?! :*
Volgens mij heeft vrijwel iedereen hier overheen gelezen :o

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:21 schreef Vivi het volgende:

Raf moet niet zeuren, het is publiek geheim dat hij direct dames van lichte zeden liet invliegen zodra Syl ook maar even haar hielen had gelicht.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:48:59 #118
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130643990
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:47 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ja, stel je voor dat ze niet meer voor de camera wil bij ze.
Als je ziet wat de inhoud van de rest van de items is, geloof ik wel dat ze daarop mikken.
pi_130644051
Toch denk dat kwalbert gelijk heb . Sabia gaat geen dingen zeggen die haar relatie in gevaar kan brengen. Als Rafael de voogdij wint gaat hij transfer naar Ajax of naar Engeland ver weg van Sylvie.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:54:26 #120
211040 Uccie
pi_130644186
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:48 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Als je ziet wat de inhoud van de rest van de items is, geloof ik wel dat ze daarop mikken.
Is puur tactisch, over een jaar is dit uitgevochten en Syl blijft toch een tv-persoonlijkheid, dan zit ze straks met alle primeurs bij shownieuws en die hadden ook al Estelle :o
pi_130644202
Ik heb Sylvie van redelijk dichtbij meegemaakt en het verhaal ligt iets anders dan Sabia doet voorkomen. Sabia heeft Sylvie's telefoon en laptop gehackt toen ze nog vriendinnen waren, en wist zo precies hoe ze zoveel mogelijk kon stoken tussen Raf en Sylvie. Ze staat in BN'er land bekend als een grote manipulator en golddigger, dus dat verhaal dat ze na Raf achter die fransman aan zou gaan zal me niks verbazen.

Rafael is trouwens meer dan eens vreemdgegaan, oa met Nikkie Plessen. Sylvie is vooral erg onzeker en op zichzelf gericht.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:59:18 #122
6941 APK
Factual, I think.
pi_130644332
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:54 schreef cookie05 het volgende:

Ik heb Sylvie van redelijk dichtbij meegemaakt en het verhaal ligt iets anders dan Sabia doet voorkomen. Sabia heeft Sylvie's telefoon en laptop gehackt
Ze heeft nog brains en hacker skillz ook _O_
pi_130644360
quote:
Ik heb Sylvie van redelijk dichtbij meegemaakt en het verhaal ligt iets anders dan Sabia doet voorkomen. Sabia heeft Sylvie's telefoon en laptop gehackt toen ze nog vriendinnen waren, en wist zo precies hoe ze zoveel mogelijk kon stoken tussen Raf en Sylvie. Ze staat in BN'er land bekend als een grote manipulator en golddigger, dus dat verhaal dat ze na Raf achter die fransman aan zou gaan zal me niks verbazen.

Rafael is trouwens meer dan eens vreemdgegaan, oa met Nikkie Plessen. Sylvie is vooral erg onzeker en op zichzelf gericht.
en dan blijft Sylvie nog steeds bevriend met haar :? ik geloof er niets van.. :N
pi_130644386
quote:

En hoe heb jij haar van dichtbij meegemaakt?
Go hard or go home
pi_130644469
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:00 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

en dan blijft Sylvie nog steeds bevriend met haar :? ik geloof er niets van.. :N
Sylvie kwam er later pas achter dat Sabia zo heeft gestookt, telkens erop inpraten hoe slecht Rafael voor haar was enz, en daarom zijn ze nu ook geen vriendinnen meer. Maar sowieso is alles rondom deze soap één grote poppenkast, zo waren Boulahrouz en Sabia al heel lang uit elkaar en Rafael en Sylvie ook al lang voor het oud en nieuw schandaal.
pi_130644533
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:00 schreef Noek het volgende:

[..]

En hoe heb jij haar van dichtbij meegemaakt?
gewerkt voor iemand die bij haar in het optut-team zit. Niet dat dit grote geheimen zijn overigens, ze werden erg uitgebreid besproken door collega's.
pi_130644574
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:02 schreef cookie05 het volgende:

[..]

Maar sowieso is alles rondom deze soap één grote poppenkast,
  Moderator / Miss SHO vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:04:57 #128
22592 crew  Ole
pi_130644580
We hadden Nikkie toch al eens genoemd hier of was dat weer een andere gate?
pi_130644744
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:52 schreef Starlie het volgende:

[..]

:P

Ik weet niet of het de goeie volgorde is, misschien moet juist de laatste foto eerst?
Wie die vent is, moeten we nog uitvinden c_/

en die twee waar ze op de grond zitten kreeg ik niet deze komen van een soort dia voorstelling :')

pi_130644772
quote:
8s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:46 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Hallo lees eens goed ! Smullen NO! Ik bedoel dat ik met de kinderen medelijden hebt :{w
Boeit me geen zak die kids eigenlijk, hoeveel zijn dat er al in totaal 8)7
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:10:57 #131
6941 APK
Factual, I think.
pi_130644884
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik weet niet of het de goeie volgorde is, misschien moet juist de laatste foto eerst?

en die twee waar ze op de grond zitten kreeg ik niet deze komen van een soort dia voorstelling :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ze ziet er echt uit of ze in een week een frituurwagen heeft leeggegeten :o
pi_130644916
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:10 schreef APK het volgende:

[..]

:D Of zwanger :+
pi_130644954
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:10 schreef APK het volgende:

[..]

Beter dan zo'n noten rufter
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:12:51 #135
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130644982
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:08 schreef Soury het volgende:

Boeit me geen zak die kids eigenlijk, hoeveel zijn dat er al in totaal 8)7
Een van Sylvie en hoeveel Sabia heeft weet ik niet :D
pi_130645020
Raf is wel van het opgestoken vingertje :{w
  Moderator vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:14:24 #137
184769 crew  Deisyy
pi_130645062
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Het ging volgens mij over die foto's waarop Sabia als een klein kaboutermeisje huilend op een steen zit.
pi_130645124
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:14 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Het ging volgens mij over die foto's waarop Sabia als een klein kaboutermeisje huilend op een steen zit.
Ja sorry die zat niet bij de diavoorstelling, ontevreden wicht :')
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:16:31 #139
6941 APK
Factual, I think.
pi_130645175
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:D Of zwanger :+
Of vreten om alle ellende te vergeten, normaal ziet ze er volgens mij ongeveer zo uit:

pi_130645254
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:04 schreef Ole het volgende:
ja, dat Sylvie een affaire had met Nikkie en Ali B
pi_130645277
quote:
16s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Lekker weer, plus deze foto's zijn al voorbij gekomen
pi_130645301
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:16 schreef APK het volgende:

[..]

Of vreten om alle ellende te vergeten, normaal ziet ze er volgens mij ongeveer zo uit:

[ afbeelding ]
Je weet het niet... :')

http://www.bruno.nl/nieuw(...)-ik-ben-zwanger.html

Sabia geeft toe: “Ja ik ben zwanger”
07-08-2013 08:35:13

Hoewel Rafael van der Vaart het gisteren nog in alle toonaarden ontkende, is Sabia Boulahrouz volgens de Duitse media wel degelijk zwanger. De kersverse vriendin van de voetballer zou in het showbizprogramma Exclusif bevestigd dat ze zwanger is. “'Ja, ik ben zwanger”, aldus Sabia.
pi_130645332
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:18 schreef Soury het volgende:

[..]

Lekker weer, plus deze foto's zijn al voorbij gekomen
Doe zelf eens iets i.p.v. zeiken zeg :')
  Moderator vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:20:15 #144
184769 crew  Deisyy
pi_130645337
quote:
16s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Doe ff normaal doos :D

Ik heb diefoto's in kunnen zoomen op mijn tablet. Drama.
pi_130645362
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:20 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dan kan je er toch een foto van maken met je telefoon ofzo? :o
pi_130645413
Sylvie doet alles voor Publiciteit en Sabia alles voor geld, ach vind ze alle2 niks........en Raf, ach zijn voetbalprestatie zal er ook onder lijden. Wat een gezin en die kinderen van beide die komen er wel hoor, geef ze een nieuwe lap top of play station en ze houden zich wel weer een tijdje gedeisd.
En nu hoor ik steeds zo zielig voor Damian dat hij hoort hoe zijn moeder is, in goede en slechte tijden Sylvie koos altijd voor de bladen, moet ze ook niet gaan zeuren want dat er nog wat over en weer wordt gegooid qua modder kan ik je nu wel vertellen.
  Moderator vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:22:39 #147
184769 crew  Deisyy
pi_130645419
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dan kan je er toch een foto van maken met je telefoon ofzo? :o
Maar dan zijn ze nog slechter dan op Bruno :D
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:22:43 #148
6941 APK
Factual, I think.
pi_130645421
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:20 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Plaats ze dan.
pi_130645440
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:22 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Maar dan zijn ze nog slechter dan op Bruno :D
probeer gewoon *O*
pi_130645470
Ik het godverdomme harstikke mijn best gedaan :')
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:27:31 #151
211040 Uccie
pi_130645593
Ik heb mijn keuze gemaakt....ik ben vanaf nu team tuintafel *O* in de hoop dat dat ding ooit gaat praten!
  Moderator vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:28:11 #152
184769 crew  Deisyy
pi_130645615
pi_130645639
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
zie je wel dat het gaat :D
pi_130645669
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:28 schreef Deisyy het volgende:

moet ie weg?
  Moderator vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:30:00 #155
184769 crew  Deisyy
pi_130645687
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

zie je wel dat het gaat :D
Ik wist niet dat ik het kon :D
pi_130645691
ow... hij staat er al weer :') ik dacht dat je hem had weggehaald
pi_130645706
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:30 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik wist niet dat ik het kon :D
*O* nu die andere nog van RAF
  Moderator vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:30:49 #158
184769 crew  Deisyy
pi_130645719
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

moet ie weg?
Nee hoor, het is eindelijk gelukt ;)
pi_130645752
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:30 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Nee hoor, het is eindelijk gelukt ;)
ja ik snapte het effe niet, maar maakt niet uit, *O* goed gedaan!
  Moderator vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:32:18 #160
184769 crew  Deisyy
pi_130645776
pi_130645794
Die foto's staan morgen in de Telegraaf :') Hoi Wilma :W
pi_130645810
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, die heeft het niet makkelijk volgens mij..
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:34:02 #163
6941 APK
Factual, I think.
pi_130645820
quote:

Facepalm vanwege Syl :Y
  Moderator vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:34:11 #164
184769 crew  Deisyy
pi_130645823
pi_130645834
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:34 schreef APK het volgende:

[..]

Facepalm vanwege Syl :Y
Ja, of Saab :')
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:34:58 #166
211040 Uccie
pi_130645842
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die foto's staan morgen in de Telegraaf :') Hoi Wilma :W
Kwalbert had het ook al over de kampen op internet.....die heeft mensen die ook meelezen: :W
Hij zei trouwens dat de meerderheid pro Syl is, dus de stagiaire moet wel beter lezen :(
pi_130645873
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Zo nu weet iedereen met een tablet wat ze voortaan moeten doen :D
  Moderator vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:35:53 #168
184769 crew  Deisyy
pi_130645878
En wederom het vingertje van Raf :D

pi_130645905
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:35 schreef Deisyy het volgende:

[ afbeelding ]
Misschien is het zijn advocaat c_/
pi_130645915
quote:
[ afbeelding ]
Deissy heb je de boot gepakt, eigenlijk wel triest dit soort foto's. Je kan er een compleet verhaal over verzinnen. Wat ook wel gedaan word
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:37:02 #171
211040 Uccie
pi_130645919
Wie is dat dan, in het wit?
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:37:06 #172
6941 APK
Factual, I think.
pi_130645924
Als je weet dat er paparazzi met telelenzen in de bosjes liggen -en je er uiteraard voor kiest om geen schutting te plaatsen- dan ga je toch niet in zo'n burka naar buiten? 8)7
pi_130645935
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:04 schreef Ole het volgende:
Zij is echt het matras van Nederland. Strippenkaart bij de GGD.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_130645953
Heeft iemand een update van de laatste paar uur? Ik heb geen tijd om alles maar bij te blijven lezen! :7
pi_130645954
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:37 schreef APK het volgende:
Als je weet dat er paparazzi met telelenzen in de bosjes liggen -en je er uiteraard voor kiest om geen schutting te plaatsen- dan ga je toch niet in zo'n burka naar buiten? 8)7
Je vindt haar gewaad echt he-le-maal niks hè?
Go hard or go home
pi_130645962
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Misschien is het zijn advocaat c_/
En praten ze over het voogdij
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:38:56 #177
211040 Uccie
pi_130645997
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:36 schreef Soury het volgende:

[..]

Deissy heb je de boot gepakt, eigenlijk wel triest dit soort foto's. Je kan er een compleet verhaal over verzinnen. Wat ook wel gedaan word
Ref kwam thuis, Saab 3u in de keuken gestaan een salade te maken. Raf over de zeik WAAAAAT, geen koolhydraten, daarvoor heb ik Syl niet ingeruild.
Saab janken, hij boos.

Zoiets?
pi_130646003
quote:
Ja maar... ja maar... dat vonden jullie toch allemaal zo leuk aan Saab, ze was zó lekker
zichzelf :') nah... dit is Saab dus als ze zichzelf is blijkbaar :+
pi_130646026
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:37 schreef Noek het volgende:

[..]

Jij wel? :D Het is net een tent
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:39:55 #180
6941 APK
Factual, I think.
pi_130646034
quote:

[..]

Vind jij het 'flattering'? :o
pi_130646078
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Jij wel? :D Het is net een tent
het is wel beter dan wat Sylvie meestal aantrekt.
pi_130646120
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:41 schreef flanken het volgende:

[..]

het is wel beter dan wat Sylvie meestal aantrekt.
Nouhou........ dat weet ik zo net nog niet heur...
pi_130646121
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:39 schreef APK het volgende:

[..]

Loop jij de hele dag in strak pak dan :D
  Moderator vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:42:31 #184
184769 crew  Deisyy
pi_130646134
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:36 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ben vanmorgen met mijn roeiboot achterin richting Hamburg gegaan en wat een drama trof ik daar aan. Raf pislink op Saab, Saab spijt als haren op dr hoofd dat ze uit de school geklapt is.
pi_130646152
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik ben vanmorgen met mijn roeiboot achterin richting Hamburg gegaan en wat een drama trof ik daar aan. Raf pislink op Saab, Saab spijt als haren op dr hoofd dat ze uit de school geklapt is.
_O-
know'm sayin?
word? word.
  Moderator vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:43:20 #186
184769 crew  Deisyy
pi_130646168
quote:

[..]

Ik ook niet, ik twijfel eraan of het geen nachtpon is.
pi_130646183
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik wist het
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:44:53 #188
6941 APK
Factual, I think.
pi_130646228
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:42 schreef Soury het volgende:

Loop jij de hele dag in strak pak dan :D
Neuh, maar ik heb -de laatste tijd- ook geen last van paparazzi en ik heb ook niet bewust geen schutting om mijn tuin gebouwd.
Dat laatste is namelijk inmiddels een publiek geheim :Y
pi_130646230
quote:
Nee maar die jurk zal wel bij dat opera stuk horen die ze op voert daar op haar knietjes huilend :')
Met in haar achterhoofd wetende dat ze wordt vast gelegd op de camera
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:46:00 #190
211040 Uccie
pi_130646266
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nouhou........ dat weet ik zo net nog niet heur...
Ik weet wel zeker, dat Syl zoiets niet eens in de kast heeft hangen.
Is het een soepjurk, ja, maar Saab is Saab, bootjes-paparazzi of niet, ze trekt gewoon haar makkelijke tent aan. Ik kan dat wel waarderen, waarom doen alsof je 24/7 glamour bent, dat is toch geen normaal mens?
pi_130646288
Nou de kleding adviezen zijn duidelijk 8)7
pi_130646296
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:44 schreef sherezade het volgende:

[..]

Nee maar die jurk zal wel bij dat opera stuk horen die ze op voert daar op haar knietjes huilend :')
Met in haar achterhoofd wetende dat ze wordt vast gelegd op de camera
Ow... houdt Saab van Opera? Dan kan ze misschien nog iets met die Franse Lul beginnen :')
die zat te wachten op zo'n vrouw.
pi_130646321
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja maar... ja maar... dat vonden jullie toch allemaal zo leuk aan Saab, ze was zó lekker
Ja maar zo zijn mensen he FVHLU, met alle winden meewaaien he ....

Wat is ze toch lekker gezellig, zo lekker gewoon gebleven...zo herkenbaar
pi_130646362
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ow... houdt Saab van Opera? Dan kan ze misschien nog iets met die Franse Lul beginnen :')
die zat te wachten op zo'n vrouw.
oja verrek , nu je het zegt
pi_130646369
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:46 schreef Uccie het volgende:

[..]

Is het een soepjurk, ja, maar Saab is Saab, bootjes-paparazzi of niet, ze trekt gewoon haar makkelijke tent aan. Ik kan dat wel waarderen, waarom doen alsof je 24/7 glamour bent, dat is toch geen normaal mens?
Dat had ik al gezegd...

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Moderator vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:48:49 #196
184769 crew  Deisyy
pi_130646382
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik wist het
Of Saab zat de Hamburgse eendjes eten te geven, maar heeft een beetje hoofdpijn omdat ze gisteravond samen met Raf een flinke borrel heeft gedronken op haar openbaring. Het vingertje van Raf is om "let op mijn woorden, hier heeft ze niet van terug" kracht bij te zetten.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:49:00 #197
211040 Uccie
pi_130646386
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dat had ik al gezegd...

[..]

Sorry, zit maar half op te letten :@
pi_130646392
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:47 schreef sherezade het volgende:

[..]

Dat vond ik echt van haar voor het moddergooien. Liever zo'n relaxed type dan zo'n opgespoten wortel vretend kutwijf
pi_130646423
quote:

[..]

FVHLU :')

Ja mag wel Fann zeggen hoor :+
pi_130646424
Toch wel raar dat veel mensen het afkeuren wat Sabia heeft gedaan maar wat Sylvie heeft gedaan (vreemdgaan) daar heeft bijna niemand het over :') En wat die Betty over Sabia heeft gezegd dat komt sowieso van Sylvie, een shirt dragen met bitch :')
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:49:49 #201
54593 crew  Olga
Cheese
pi_130646427
quote:

[..]

Liever saab die zich geen barst aantrekt van wat de roddelpers zegt, dan Syl die 24 uur per dag opgetut is.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_130646454
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:46 schreef Uccie het volgende:

[..]

Saab hoeft daarentegen ook niet goed voor de dag te komen aangezien ze ook geen carierre e.d. heeft...
  Moderator vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:50:56 #203
184769 crew  Deisyy
pi_130646475
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:49 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat vond ik echt van haar voor het moddergooien. Liever zo'n relaxed type dan zo'n opgespoten worteltjes oranje kutwijf
Aangepast ;)
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:50:58 #204
54593 crew  Olga
Cheese
pi_130646479
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:49 schreef ntm het volgende:
Toch wel raar dat veel mensen het afkeuren wat Sabia heeft gedaan maar wat Sylvie heeft gedaan (vreemdgaan) daar heeft bijna niemand het over :') En wat die Betty over Sabia heeft gezegd dat komt sowieso van Sylvie, een shirt dragen met bitch :')
Ja snap ik ook niet echt :D Maar vreemdgaan wordt blijkbaar wel goedgekeurd
pi_130646490
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

FVHLU :')

Ja mag wel Fann zeggen hoor :+
:') oke :*
pi_130646502
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:50 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Aangepast ;)
Mag ook
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:52:03 #207
211040 Uccie
pi_130646518
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:50 schreef sherezade het volgende:

[..]

Saab hoeft daarentegen ook niet goed voor de dag te komen aangezien ze ook geen carierre e.d. heeft...
Sylvie hoeft dat ook niet continu, heb je weleens foto's van Oprah Winfrey gezien in haar vrije tijd, die zou je nog geen tas verkopen :P
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:52:35 #208
54593 crew  Olga
Cheese
pi_130646541
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:50 schreef sherezade het volgende:

[..]

Andere vrouwen die een carrière hebben lopen er toch ook niet 24 uur per dag bij zoals Syl, kijk naar topmodellen, actrices.
pi_130646550
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:52 schreef Uccie het volgende:

[..]

Sylvie hoeft dat ook niet continu, heb je weleens foto's van Oprah Winfrey gezien in haar vrije tijd, die zou je nog geen tas verkopen :P
_O- goeie!
pi_130646565
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:49 schreef Olga het volgende:

[..]

Liever saab die zich geen barst aantrekt van wat de roddelpers zegt, dan Syl die 24 uur per dag opgetut is.
Moet toch iedereen zelf weten, en het ligt toch ook wel iets anders he...sylvie is wel het gezicht van RTL/ Hunkemoller e.d.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:55:16 #211
54593 crew  Olga
Cheese
pi_130646657
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:52 schreef sherezade het volgende:

[..]

Moet toch iedereen zelf weten, en het ligt toch ook wel iets anders he...sylvie is wel het gezicht van RTL/ Hunkemoller e.d.
Dus? Ze is ook een mens. Modellen, die veel meer verdienen dan Syl, lopen er ook geen 24 uur per dag geplamuurd bij. Dat maakt ze juist leuk omdat ze zich ook zonder make-up laten zien.
pi_130646659
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:35 schreef Deisyy het volgende:

[ afbeelding ]
Wie is die donkere man?
pi_130646683
[quote]14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:49 schreef Olga het volgende:

[..]

precies
pi_130646699
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:52 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ja maar wie doet Oprah nog wat??? Die is Miljardair...
pi_130646716
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:52 schreef sherezade het volgende:

[..]

Silvie zoekt de camera op, alles is scene. Die foto ook met die bedelaar _O- Kom op zeg..
Dan zou ik liever die draak van een Saab hebben :7
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:56:58 #216
211040 Uccie
pi_130646740
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:56 schreef sherezade het volgende:

[..]

Ja maar wie doet Oprah nog wat??? Die is Miljardair...
En Sylvie, die ligt ook niet bepaald te bedelen in de goot _O-
pi_130646791
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:55 schreef Olga het volgende:

[..]

Dus? Ze is ook een mens. Modellen, die veel meer verdienen dan Syl, lopen er ook geen 24 uur per dag geplamuurd bij. Dat maakt ze juist leuk omdat ze zich ook zonder make-up laten zien.
Ja dus als jij jezelf zonder make up laat zien maakt een mens leuker of aardiger? Wat een onzin.
Bovendien zijn er de laatste maanden al tig foto;s te vinden waar ze zonder make up over straat loopt of op de foto wordt gezet, maar sommige mensen vinden al snel iets opgetut
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:00:35 #218
54593 crew  Olga
Cheese
pi_130646886
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:58 schreef sherezade het volgende:

[..]

Ja dus als jij jezelf zonder make up laat zien maakt een mens leuker of aardiger? Wat een onzin.
Bovendien zijn er de laatste maanden al tig foto;s te vinden waar ze zonder make up over straat loopt of op de foto wordt gezet, maar sommige mensen vinden al snel iets opgetut
Nee het maakt ze mens. Ik zeg niet dat ik ze leuker vind daardoor. Dat maakt ze leuk is wat anders dan dat ik ze leuker of aardiger vind.
pi_130646921
quote:

[..]

Ik heb Sylvie nog nooit in een joggingbroek met haar haar in de war voorbij zien komen hoor.
En zonder make-up? Mwah, naturel make-up waarschijnlijk.
Volgens Zarka had ze altijd minstens anderhalf uur nodig met haar visagist voor ze de deur uitging.

Ik vind het wel geweldig hoe je het altijd opneemt voor Sylvie en Yolanthe weer helemaal afkraakt. :')
Je kent ze geen van beiden.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:02:16 #220
211040 Uccie
pi_130646965
quote:

[..]

Het maakt ze mens, ik beweer dat ik tot nu toe altijd het product "Sylvie" heb gezien, ik zie niet de mens Sylvie.
pi_130646979
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:56 schreef Uccie het volgende:

[..]

En Sylvie, die ligt ook niet bepaald te bedelen in de goot _O-
Nee maar ik bedoelde eigenlijk dat Oprah het niet bepaald van haar uiterlijk moet hebben dus wie doet haar wat, Sylvie daarentegen heeft heel veel te danken aan haar uiterlijk en moet hier ook aan blijven werken aangezien ze allerlei contracten heeft.....dus ik snap wel dat ze er meestal wel representatief wilt uit zien.
Ik hoef Oprah ook niet in een hunkemoller te zien
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:03:39 #222
211040 Uccie
pi_130647018
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:02 schreef sherezade het volgende:

[..]

Nee maar ik bedoelde eigenlijk dat Oprah het niet bepaald van haar uiterlijk moet hebben dus wie doet haar wat, Sylvie daarentegen heeft heel veel te danken aan haar uiterlijk en moet hier ook aan blijven werken aangezien ze allerlei contracten heeft.....dus ik snap wel dat ze er meestal wel representatief wilt uit zien.
Psychologie koude grond, maar ik denk dat Sylvie niet representatief wil zijn, maar het moet zijn om zich iemand te voelen.
pi_130647039
quote:

[..]

Ik Sylvie ook niet, maja....
pi_130647062
quote:

[..]

Nou én, Doutzen Kroes wordt ook wel eens gekiekt terwijl ze er uit ziet of ze net uit bed is gevallen. Dat is bij Sylvie onmogelijk.
En Doutzen Kroes verdient veeeeel meer met haar uiterlijk.
pi_130647116
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:01 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik heb Sylvie nog nooit in een joggingbroek met haar haar in de war voorbij zien komen hoor.
En zonder make-up? Mwah, naturel make-up waarschijnlijk.
Volgens Zarka had ze altijd minstens anderhalf uur nodig met haar visagist voor ze de deur uitging.

Ik vind het wel geweldig hoe je het altijd opneemt voor Sylvie en Yolanthe weer helemaal afkraakt. :')
Je kent ze geen van beiden.
Dan kijk in de vorige delen, ook sylvie loopt gewoon in haar sportkleding make up loos rond.

En ja jij vind het geweldig, ik neem het voor niemand op maar ik vind sommige uitspraken gewoon nergens op slaan...
En trouwens ken jij ze dan wel aangezien jij altijd pro Saab bent en negatief over sylvie?
pi_130647120
Maar ja, Doutzen Kroes is gewoon ook duidelijk iemand die wat meer inhoud heeft en interesse in wat er in de wereld gebeurd dan Sylvie.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:06:13 #227
211040 Uccie
pi_130647134
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:04 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nou én, Doutzen Kroes wordt ook wel eens gekiekt terwijl ze er uit ziet of ze net uit bed is gevallen. Dat is bij Sylvie onmogelijk.
En Doutzen Kroes verdient veeeeel meer met haar uiterlijk.
Je bespaart me een edit ;)
pi_130647180
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:05 schreef sherezade het volgende:

[..]

Dan kijk in de vorige delen, ook sylvie loopt gewoon in haar sportkleding make up loos rond.

En ja jij vind het geweldig, ik neem het voor niemand op maar ik vind sommige uitspraken gewoon nergens op slaan...
En trouwens ken jij ze dan wel aangezien jij altijd pro Saab bent en negatief over sylvie?
Foei Sherezade, ik dacht dat je deze topicreeks, die je leven is, toch beter had gevolgd.
Ik ben helemaal niet pro-Saab. Ik ben niet zo zwart-wit eigenlijk.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:07:48 #229
54593 crew  Olga
Cheese
pi_130647204
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:05 schreef sherezade het volgende:

[..]

Als je negatief over Syl praat ben je gelijk pro Saab?
pi_130647250
quote:
16s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:07 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Foei Sherezade, ik dacht dat je deze topicreeks, die je leven is, toch beter had gevolgd.
Ik ben helemaal niet pro-Saab. Ik ben niet zo zwart-wit eigenlijk.
Nee als het mijn leven was dan was ik wel van alles op de hoogte, in tegenstelling tot jou
pi_130647318
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:08 schreef sherezade het volgende:

[..]

Nee als het mijn leven was dan was ik wel van alles op de hoogte, in tegenstelling tot jou
Over jou valt niet heen te kijken hier, dat weet iedereen ondertussen wel. :*
  Moderator / Miss SHO vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:12:21 #232
22592 crew  Ole
pi_130647391
Ho maar weer!
pi_130647476
quote:
18s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:12 schreef Ole het volgende:
Ho maar weer!
ghehehehe :') ik zit juist van mijn ijsje te genieten en dit te volgen _O-
pi_130647499
Maar wie is nu die man die daar in de tuin zit bij Sabia en Rafael? Want daar wordt lijkt het ook een vinger naar opgestoken.
pi_130647562
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:10 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Over jou valt niet heen te kijken hier, dat weet iedereen ondertussen wel. :*
thanx :* O+ gaan we nu weer ontopic?
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:17:21 #236
211040 Uccie
pi_130647612
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar wie is nu die man die daar in de tuin zit bij Sabia en Rafael? Want daar wordt lijkt het ook een vinger naar opgestoken.
Dat vroeg ik mij ook af, maar volgens mij weet niemand het.
pi_130647645
quote:
De belastingadviseur, de fysio van Raf, de huurbaas, de loodgieter? Maar dat is weinig sappig natuurlijk.
know'm sayin?
word? word.
pi_130647711
quote:
De nanny?
pi_130647788
quote:
Danke schön! Ganz OP-wertig.
know'm sayin?
word? word.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:27:04 #241
22592 crew  Ole
pi_130648004
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:21 schreef alors het volgende:

[..]

pi_130648142
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:21 schreef alors het volgende:

[..]

:*
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:31:25 #243
159909 -Peach
Prunus persica
pi_130648190
quote:
Nu nog een lichaamstaalexpert er overheen gooien die kan aflezen of ze zit te liegen of niet :7
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_130648275
Ik snap er niks van, wat zegt ze allemaal?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:34:42 #245
125420 Starlie
pi_130648323
quote:
Van achter lijkt hij op Zarka ;)
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:35:44 #246
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_130648356
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:45 schreef Uccie het volgende:
Moest echt lachen. OOHHh wat zielig voor Damian, maar zelf ook alles laten zien!! En er als de kippen bij zijn. Als zij Sabia konden interviewen zouden ze het gewoon doen en geen minuut aan Damian denken.
pi_130648439
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:35 schreef hexje het volgende:

[..]

Moest echt lachen. OOHHh wat zielig voor Damian, maar zelf ook alles laten zien!! En er als de kippen bij zijn. Als zij Sabia konden interviewen zouden ze het gewoon doen en geen minuut aan Damian denken.
Ik moet het nog even terugkijken, ben wel benieuwd nu. Maar dat voogdijverhaal is natuurlijk onzin, Sylvie zou wel én cokeverslaafd én draaideurcrimineel moeten zijn voordat Rafael de volledige voogdij zou kunnen krijgen. Dat krijg je echt niet zomaar, zeker niet als je de vader bent.
know'm sayin?
word? word.
pi_130648441
quote:
12s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:31 schreef -Peach het volgende:

[..]

Nu nog een lichaamstaalexpert er overheen gooien die kan aflezen of ze zit te liegen of niet :7
Ik denk niet dat ze liegt, maar of het nou nodig is om alles op straat te gooien :')
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:38:53 #249
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_130648490
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:37 schreef alors het volgende:

[..]

Ik moet het nog even terugkijken, ben wel benieuwd nu. Maar dat voogdijverhaal is natuurlijk onzin, Sylvie zou wel én cokeverslaafd én draaideurcrimineel moeten zijn voordat Rafael de volledige voogdij zou kunnen krijgen. Dat krijg je echt niet zomaar, zeker niet als je de vader bent.
Ging vooral om de pegels.
pi_130648548
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:35 schreef hexje het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat Raf daar mee bezig zou zijn, hij lijkt mij eerder een zacht ei
pi_130648627
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze liegt, maar of het nou nodig is om alles op straat te gooien :')
Natuurlijk is dat nodig, en ik geloof ook niet dat ze liegt.
  Moderator vrijdag 30 augustus 2013 @ 21:52:12 #252
184769 crew  Deisyy
pi_130652342
quote:
Scheiss an die Schuhe, die ga ik straks ff luisteren :9
pi_130652595
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:39 schreef APK het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet maar het is leuk dat je zo vaak valt over haar jurk. Het is zo SHO en jij bent zo APK.
Go hard or go home
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:07:43 #254
6941 APK
Factual, I think.
pi_130653275
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 21:55 schreef Noek het volgende:

Nee, natuurlijk niet maar het is leuk dat je zo vaak valt over haar jurk. Het is zo SHO en jij bent zo APK.
Ik vond haar best wel knap en in mijn dromen viel ik smoorverliefd na een nacht wilde gogo-sex uitgeput doch voldaan naast haar in slaap....

...en toen liep ik de volgende ochtend de tuin in -O-
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:13:38 #255
163650 Greys
pi_130653604
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 22:07 schreef APK het volgende:

[..]

Ik vond haar best wel knap en in mijn dromen viel ik smoorverliefd na een nacht wilde gogo-sex uitgeput doch voldaan naast haar in slaap....

:D :') _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130653683
quote:

[..]

:D Ja, das kut. Zo'n Tinky Winky tussen de bollen.
Go hard or go home
pi_130653732
quote:

[..]

_O-
pi_130653808
Ik vind het wel een tikkie genant dat die showbizz-rubrieken zo opzichtig partij trekken voor Sylvie omdat zij daar al eens te gast is geweest :')
pi_130653829
quote:

[..]

:D
  Moderator vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:18:46 #260
184769 crew  Deisyy
pi_130653871
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel een tikkie genant dat die showbizz-rubrieken zo opzichtig partij trekken voor Sylvie omdat zij daar al eens te gast is geweest :')
Nog een reden voor: Team Sabia *O*
pi_130653949
En nu ik de beelden van Saab zie, die is toch wel wat kilo's is aangekomen de afgelopen weken... die is gewoon echt zwanger en maakt dat als ultieme doodsteek voor Syl binnen nu en twee weken bekend :P
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:22:21 #262
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_130654039
quote:

[..]

Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:22:25 #263
163650 Greys
pi_130654043
De eerste paar maanden zie je er toch geen fuck van, van zwanger zijn? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130654109
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 22:22 schreef Greys het volgende:
De eerste paar maanden zie je er toch geen fuck van, van zwanger zijn? :@
Nee maar hoe lang geleden waren die eerste geruchten? Nu zijn we een paar weken verder en beginnen de eerste kilo's te kleven :P
pi_130654133
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 22:20 schreef TheVulture het volgende:
En nu ik de beelden van Saab zie, die is toch wel wat kilo's is aangekomen de afgelopen weken... die is gewoon echt zwanger en maakt dat als ultieme doodsteek voor Syl binnen nu en twee weken bekend :P
Misschien is ze wel gelukkig, en komt een paar kilo's aan. Lekker eten met je vent O+
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:25:34 #266
384473 Tuinfluitert
pi_130654219
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 22:23 schreef Soury het volgende:

[..]

Misschien is ze wel gelukkig, en komt een paar kilo's aan. Lekker eten met je vent O+
Tuurlijk.
  † In Memoriam † vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:28:01 #267
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130654363
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 22:23 schreef Soury het volgende:

[..]

als je elke dag aan het barbequen bent wel ja
pi_130654435
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 22:28 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

als je elke dag aan het barbequen bent wel ja
Ja en ? Lekker toch :Y)
  † In Memoriam † vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:30:47 #269
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130654530
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 22:29 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja en ? Lekker toch :Y)
tuurlijk, maar met al die sausjes en stokbrood met kruidenboter knap je zo uit je voegen en zit je voor dat je het weet in een tentjurk
  roze vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:30:58 #270
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_130654543
Even RTL boulevard van vandaag aan het kijken. Kijken wat Albert te melden heeft
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:33:18 #271
384473 Tuinfluitert
pi_130654683
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 22:30 schreef Amarantha het volgende:

Even RTL boulevard van vandaag aan het kijken. Kijken wat Albert te melden heeft
Heb je een linkje en update, geen zin om drie topics door te lezen.
  roze vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:34:16 #272
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_130654733
quote:
12s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 22:33 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Heb je een linkje en update, geen zin om drie topics door te lezen.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/d034d97b-f3d7-3f7a-89bf-719bb585ad59 Update komt zo wel haha. Sylvie vs. Sabia komt als eerste item
pi_130654763
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 22:30 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

tuurlijk, maar met al die sausjes en stokbrood met kruidenboter knap je zo uit je voegen en zit je voor dat je het weet in een tentjurk
Nou iedere dag is wat anders, verder bs
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:35:25 #274
384473 Tuinfluitert
pi_130654776
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 22:34 schreef Amarantha het volgende:

[..]

http://www.rtl.nl/xl/#/u/d034d97b-f3d7-3f7a-89bf-719bb585ad59 Update komt zo wel haha. Sylvie vs. Sabia komt als eerste item
Dank je Amarantha, veel kijkplezier.
  roze vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:36:59 #275
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_130654834
Ik vind het echt moeilijk om te geloven dat Sylvie volgens Sabia gezegd heeft dat Sabia iets moest beginnen met Raf zodat Sylvie weg kon uit het huwelijk. Nee dat geloof ik echt niet sorry
pi_130654855
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:48 schreef APK het volgende:

[..]

Volgens mij heeft vrijwel iedereen hier overheen gelezen :o

[..]

:o :* :9

Dat had ik zeker gemist!! Verbaast me niks. Ie gozer moet wat op zn kerfstok hebben waardoor hij Sabbel nu lekker laat kletsen.
pi_130654955
Ow trouwens, ik geef t Nikkie Plessen verhaal ook weer een kans. Ze gingen volgens mij allebei vreemd bij de vleet.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:40:40 #278
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130654974
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 22:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het echt moeilijk om te geloven dat Sylvie volgens Sabia gezegd heeft dat Sabia iets moest beginnen met Raf zodat Sylvie weg kon uit het huwelijk. Nee dat geloof ik echt niet sorry
Ik ook niet lijkt mij vreemd dat Sylvie dat zou zeggen tegen haar.
pi_130655041
quote:
Ik zie het haar zeggen, haar carriere en reputatie gaan boven alles
pi_130655100
Lees soms wel wat op nu.nl hierover en het enige wat ik er van vind is dat Rafael wel een heel domme kerel is. :|W
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:45:07 #281
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_130655165
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 22:40 schreef Ooi86 het volgende:
Ow trouwens, ik geef t Nikkie Plessen verhaal ook weer een kans. Ze gingen volgens mij allebei alledrie vreemd bij de vleet.
Voor mij de reden dat ik me niet zo druk maak over het vreemdgaan van Sylvie. VInd het gedrag van Sabia laakbaarder. Vies mens vind ik het. Zo uit de school klappen is echt nergens voor nodig.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Moderator vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:49:27 #282
184769 crew  Deisyy
pi_130655379
quote:
Niet? Ik vind het echt iets voor een control-freak als Sylvie.
pi_130655385
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 22:42 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik zie het haar zeggen, haar carriere en reputatie gaan boven alles
Ik denk ook dat haar imago echt alles is voor haar en dat ze daar waarschijnlijk veel onzekerder over is dat ze voordoet komen. Ze komt op mij ook over als een controlfreak en in dat licht vind ik het niet zo raar dat ze een strategie heeft bedacht om er zelf zo goed mogelijk uit te komen.
know'm sayin?
word? word.
pi_130655387
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 22:45 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Voor mij de reden dat ik me niet zo druk maak over het vreemdgaan van Sylvie. VInd het gedrag van Sabia laakbaarder. Vies mens vind ik het. Zo uit de school klappen is echt nergens voor nodig.
Ik vind vreemdgaan erger en blijkbaar is het normaal in de showbiz met jan en alleman bed in te duiken terwijl je een relatie hebt.
pi_130655672
quote:
Ieder stap is berekend door Sylvie ieder woord heeft ze in haar hoofd ingeprent. Sylvie gaat over lijken zelfs over haar zoon. Afgelopen weken heeft ze vakantie gevierd en afgelopen weekend in de usa gezeten zij voed haar zoon niet op dat doet Rafael en Sabia en de nannie van sylvie. als je aan sylvie vraagt welk tv programma vind je zoon leuk heeft 2 uur nodig om een antwoordt geeft. Damian kent zijn moeder alleen van tv dat is ergste voor het kind.
  roze vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:56:31 #286
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_130655707
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 22:55 schreef flanken het volgende:

[..]

Ieder stap is berekend door Sylvie ieder woord heeft ze in haar hoofd ingeprent. Sylvie gaat over lijken zelfs over haar zoon. Afgelopen weken heeft ze vakantie gevierd en afgelopen weekend in de usa gezeten zij voed haar zoon niet op dat doet Rafael en Sabia en de nannie van sylvie. als je aan sylvie vraagt welk tv programma vind je zoon leuk heeft 2 uur nodig om een antwoordt geeft. Damian kent zijn moeder alleen van tv dat is ergste voor het kind.
:o Als dat waar is dan is mijn mening over Sylvie in één klap best wel veranderd
pi_130656662
Ik kwam deze nog tegen, een stukje van wo 17 april

Sylvie en Rafael van der Vaart, met Sabia op de achtergrond >:)

[...] Het blad pakt ook uit met meer nieuws over Sabia Boulahrouz, de beste vriendin van Sylvie én de nieuwe vriendin van Rafael. ‘Sabia en Sylvie zijn nog steeds vriendinnen', luidt het. De insider 'weet' dat de twee geen ruzie hebben omdat de brunette een paar pittige geheimen weet die de blondine dan weer verborgen wil houden. })

http://www.nieuwsblad.be/(...)DMF20130417_00544253
pi_130656744
Touriya mag wel uitkijken ;)

Aardig wat foto's van Sylvie bij Touriya
http://forum.mokkels.nl/g(...)-van-der-vaart-meis/
  Moderator vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:17:10 #289
184769 crew  Deisyy
pi_130656783
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 23:15 schreef Kim-Holland het volgende:

[ afbeelding ]

[...] Het blad pakt ook uit met meer nieuws over Sabia Boulahrouz, de beste vriendin van Sylvie én de nieuwe vriendin van Rafael. ‘Sabia en Sylvie zijn nog steeds vriendinnen', luidt het. De insider 'weet' dat de twee geen ruzie hebben omdat de brunette een paar pittige geheimen weet die de blondine dan weer verborgen wil houden. })

Dit ziet er niet gezellig uit :N
pi_130656821
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 22:49 schreef flanken het volgende:

[..]

Ik vind vreemdgaan erger en blijkbaar is het normaal in de showbiz met jan en alleman bed in te duiken terwijl je een relatie hebt.
Nou het kwam van twee kanten, zo erg is het niet.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:22:47 #291
22592 crew  Ole
pi_130657213
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 23:16 schreef kvd het volgende:
Touriya mag wel uitkijken ;)

[ afbeelding ]

Aardig wat foto's van Sylvie bij Touriya
http://forum.mokkels.nl/g(...)-van-der-vaart-meis/
Is toch een oude foto?
pi_130657861
O+
  Moderator / Miss SHO vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:34:16 #293
22592 crew  Ole
pi_130657940
Geil!
pi_130657942
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 23:22 schreef Ole het volgende:

[..]

Is toch een oude foto?
Nee, hier heeft ze dezelfde kleding aan, heeft Touriya 25 augustus op haar twitter geplaatst (met nog wat meer foto's van die dag). Dus foto's van van de week.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:36:05 #295
22592 crew  Ole
pi_130658025
Ik zie het.
pi_130658299
Ik vind Touriya zo mooi he
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:44:47 #297
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_130658422
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 23:41 schreef alors het volgende:
Ik vind Touriya zo mooi he
Ze is wel knap, maar ook een beetje doortrapt net als Sylvie.
pi_130658440
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 23:15 schreef Kim-Holland het volgende:

[ afbeelding ]

:D die hebben hommelus _O-
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:48:32 #299
6941 APK
Factual, I think.
pi_130658604
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 23:34 schreef Ole het volgende:
Geil!
Ik vind het niks, maar ze kan blijkbaar wel goed doen alsof ze iets lekker vindt.

Dat verschrikkelijke eighties-kapsel is misschien een gevolg van haar ziekte, dus wat dat betreft maar even het voordeel van de twijfel, hoewel ik achteraf ook een team met juristen ingeschakeld zou hebben om de styliste voor het internationale gerechtshof in Den Haag te slepen. :Y
pi_130658639
Wie zou die anonieme bron zijn?

quote:
De geruchtenmolen over Sylvie van der Vaart draait nog steeds op volle toeren. Nu beweert een anonieme doch welingelichte bron aan Story dat de blondine haar ex-man, Rafael van der Vaart, heeft bedrogen.
Toch niet? Neheeeeeeeeeeee dat zou Saab nooit doen :+
  Moderator / Miss SHO vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:49:46 #301
22592 crew  Ole
pi_130658669
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 23:48 schreef APK het volgende:

[..]

Ik vind het niks, maar ze kan blijkbaar wel goed doen alsof ze iets lekker vindt.

Dat verschrikkelijke eighties-kapsel is misschien een gevolg van haar ziekte, dus wat dat betreft maar even het voordeel van de twijfel, hoewel ik achteraf ook een team met juristen ingeschakeld zou hebben om de styliste voor het internationale gerechtshof in Den Haag te slepen. :Y
Dat korte haar was echt truttig Duits.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')