Natuurlijk is dat nodig, en ik geloof ook niet dat ze liegt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze liegt, maar of het nou nodig is om alles op straat te gooien
Scheiss an die Schuhe, die ga ik straks ff luisterenquote:
Nee, natuurlijk niet maar het is leuk dat je zo vaak valt over haar jurk. Het is zo SHO en jij bent zo APK.quote:
Ik vond haar best wel knap en in mijn dromen viel ik smoorverliefd na een nacht wilde gogo-sex uitgeput doch voldaan naast haar in slaap....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:55 schreef Noek het volgende:
Nee, natuurlijk niet maar het is leuk dat je zo vaak valt over haar jurk. Het is zo SHO en jij bent zo APK.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond haar best wel knap en in mijn dromen viel ik smoorverliefd na een nacht wilde gogo-sex uitgeput doch voldaan naast haar in slaap....
...en toen liep ik de volgende ochtend de tuin in
[..]
Ik vond haar best wel knap en in mijn dromen viel ik smoorverliefd na een nacht wilde gogo-sex uitgeput doch voldaan naast haar in slaap....
[..]
[..]
Nog een reden voor: Team Sabiaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel een tikkie genant dat die showbizz-rubrieken zo opzichtig partij trekken voor Sylvie omdat zij daar al eens te gast is geweest
[..]
Nee maar hoe lang geleden waren die eerste geruchten? Nu zijn we een paar weken verder en beginnen de eerste kilo's te klevenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:22 schreef Greys het volgende:
De eerste paar maanden zie je er toch geen fuck van, van zwanger zijn?
Misschien is ze wel gelukkig, en komt een paar kilo's aan. Lekker eten met je ventquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:20 schreef TheVulture het volgende:
En nu ik de beelden van Saab zie, die is toch wel wat kilo's is aangekomen de afgelopen weken... die is gewoon echt zwanger en maakt dat als ultieme doodsteek voor Syl binnen nu en twee weken bekend
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien is ze wel gelukkig, en komt een paar kilo's aan. Lekker eten met je vent
als je elke dag aan het barbequen bent wel jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien is ze wel gelukkig, en komt een paar kilo's aan. Lekker eten met je vent
Ja en ? Lekker tochquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als je elke dag aan het barbequen bent wel ja
tuurlijk, maar met al die sausjes en stokbrood met kruidenboter knap je zo uit je voegen en zit je voor dat je het weet in een tentjurkquote:
Heb je een linkje en update, geen zin om drie topics door te lezen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:30 schreef Amarantha het volgende:
Even RTL boulevard van vandaag aan het kijken. Kijken wat Albert te melden heeft
http://www.rtl.nl/xl/#/u/d034d97b-f3d7-3f7a-89bf-719bb585ad59 Update komt zo wel haha. Sylvie vs. Sabia komt als eerste itemquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:33 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Heb je een linkje en update, geen zin om drie topics door te lezen.
Nou iedere dag is wat anders, verder bsquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
tuurlijk, maar met al die sausjes en stokbrood met kruidenboter knap je zo uit je voegen en zit je voor dat je het weet in een tentjurk
Dank je Amarantha, veel kijkplezier.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/d034d97b-f3d7-3f7a-89bf-719bb585ad59 Update komt zo wel haha. Sylvie vs. Sabia komt als eerste item
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |