Dat moet toch een roddel zijn want dit is wel erg gemeen tov dat jochie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:18 schreef flanken het volgende:
Ik las ergens op een Duitse site dat Rafael een vaderschap test wil laten doen om zeker te weten dat hij vader is. lijkt me toch sterk Damian lijkt wel een beetje op Rafael toch!.
en dat ie dan niet de vader blijkt te zijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:18 schreef flanken het volgende:
Ik las ergens op een Duitse site dat Rafael een vaderschap test wil laten doen om zeker te weten dat hij vader is. lijkt me toch sterk Damian lijkt wel een beetje op Rafael toch!.
Damian lijkt meer op die bodyguard van Lagerfeldquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:18 schreef flanken het volgende:
Die kende ze toen nog helemaal niet. Damian lijkt op Raf, lijkt me ook een onzinbericht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Damian lijkt meer op die bodyguard van Lagerfeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Damian lijkt meer op die bodyguard van Lagerfeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar tis nu natuurlijk wachten op welke vergelijking dan ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:25 schreef alors het volgende:
[..]
Die kende ze toen nog helemaal niet. Damian lijkt op Raf, lijkt me ook een onzinbericht.
Het was ook alles behalve serieus bedoeld, zie de -->quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:25 schreef alors het volgende:
[..]
Die kende ze toen nog helemaal niet. Damian lijkt op Raf, lijkt me ook een onzinbericht.
verrek!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik vind het net een neathertalerhij doet me denken aan die vent uit een James Bond film
![]()
[ afbeelding ]
Hij lijkt er écht opquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:40 schreef solea het volgende:
[..]
verrek!!![]()
vind het ook een engerd!
Zarka daarentegen
uhu vast! maar toch vind ik m een lekker snoepjequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij lijkt er écht op![]()
Zarka is een Lul
Die bodygard? Nee joh, het is ook een fotomodel. Er zijn ook mooie foto's van hem te vinden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik vind het net een neathertalerhij doet me denken aan die vent uit een James Bond film
![]()
[ afbeelding ]
een ongeschreven wet is geen wetquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:38 schreef solea het volgende:
Ik heb altijd die fake smile op Sylvie haar gezicht zum kotzen gevonden.Ook vond ik haar te mooi, te lief, te slim, te perfect.. te onmogelijk om waar te zijn! Maar ongeacht of een relatie al voorbij is of niet; de (ex) man/vriend van je goede vriendin inpalmen is hoogverraad! Sommige gevoelens kun je uit de weg gaan en het is een ongeschreven wet in een vriendschap, punt!
Anyway Team nobody!
in jouw wereld misschienquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:51 schreef superniger het volgende:
[..]
een ongeschreven wet is geen wet
ik zie haar niet als perfect, maar ze doet wel erg haar best om zo over te komen en aangezien niemand perfect is, komt het daarom fake over.. op mij althans. En zo'n onzeker muisje zoals jij haar beschrijft? Nee dat geloof ik toch echt niet. Dan wil je toch niet zo in de spotlights staan? In die "grote boze buitenwereld"? Ik denk dat ze een über perfectionistische control freak is en bovenal mega ambitieus... en fake ... dus...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:08 schreef Tinkepink het volgende:
Gek dat jullie Sylvie allemaal als zo "perfect" zien. Ik zie vooral een grote dikke muur om zich heen om zich te beschermen tegen de boze buitenwereld. Volgens mij is ze helemaal niet zo hard en "perfect", maar vooral heel onzeker.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:33 schreef superniger het volgende:
[..]
in de grote mensen wereld is dat wel zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |