abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130633283
Sylvie- Rafael

2003 : Sylvie Meis en Rafael van der Vaart krijgen een relatie.
2005: 10 juni 2005 ,Sylvie en Rafael trouwen in de Laurentiuskerk in Heemskerk.
2006: 28 mei, zoon Damian wordt geboren.
2009: In mei hoort Sylvie dat zij borstkanker heeft. Sylvie is succesvol geopereerd.
2011: 16 juni, opnieuw getrouwd in een klein kapel in Las Vegas.
2013: 2 januari, Rafael en Sylvie gaan na een huwelijk van ruim zeven jaar uit elkaar.
2013: 8 april, Rafael heeft een relatie met Sabia Boulahrouz. (beste vriendin van Sylvie)

Khalid - Sabia:

2005: Sabia Engizek en Khalid Boulahrouz krijgen een relatie.
2006: December, Khalid en Sabia gaan trouwen.
2008: 18 juni, dochtertje Anissa is drie maanden te vroeg geboren en overleden.
2008: Sabia: Het was zo zwaar Anissa te laten gaan. Op het moment dat ik haar in mijn armen had,
dacht ik dat ze sliep en dat ze misschien zo wakker zou worden. Khalid was er steeds voor me.
2010: 18 Maart, dochtertje Amaya geboren.
2010: In 2010 zijn Sabia en Khalid uit elkaar gegaan.
2011: 30 januari, zoon Daamin wordt geboren.
2012: 18 juli , Khalid tekent 2-jarig contract Sporting Clube de Portugal.
2012: Zomer 2012, Khalid vertrekt naar Lissabon. Sabia woont in Hamburg.
2012: Scheidingsprocedure is in 2012 afgerond. Khalid en Sabia houden dit geheim.
2013: 7 januari, Khalid en Sabia maken officieel bekend dat ze gescheiden zijn.
2013: 8 april, Khalid heeft via de media moeten horen dat Sabia een relatie heeft met Rafael.
Khalid vindt het respectloos dat Sabia hem niet eerst zelf heeft ingelicht.

Sabia en Rafael:

2013: 8 april, Rafael van der Vaart en Sabia Boulahrouz hebben een relatie.
2013: 4 augustus, Rafael en Sabia gaan samenwonen in de villa aan de Alstar rivier in Hamburg.
2013: 6 augustus, Katharina (17) die bij haar vader Milan Bakrac woont is bij haar moeder Sabia en Rafael.
2013: 13 augustus ,"'Als ik wél zwanger zou zijn, zou ik daar zeker niet om liegen. En Rafael ook niet.
2013: 15 augustus, Khalid Boulahrouz baalt dat Sabia nog steeds zijn achternaam gebruikt.

Khalid Boulahrouz:

2013: Juni 2013, Khalid heeft op de Beethovenstraat in Amsterdam een luxueus drie-kamerappartement gekocht . Volgens Bild keert de centrale verdediger mogelijk terug naar Nederland.
2013: 15 augustus, Khalid kon in zijn huwelijk niet de rust vinden die hij nodig had.
"Ik wilde dat nooit, de rode lopers en de belletjes met Albert Verlinde en zo. Ik wilde alle aandacht bij het voetbal leggen. Ik wilde rusten, lekker thuis zijn. Een profvoetballer wil eigenlijk maar één ding en dat is thuis rust vinden. Die rust vond ik niet. Sabia wilde dan iets doen. Sinds de scheiding voel ik me stukken beter. Sabia is geen slecht mens, ik ben geen slecht mens. We zijn andere types, staan heel anders in het leven. Met een nieuwe relatie ben ik niet bezig.
2013: 18 augustus, Khalid voetbalt nu nog bij Sporting Portugal. Door de noodlijdende financiën moest hij op zoek naar een nieuwe club. West Ham United is bereid een bescheiden transfersom te betalen en vervolgens ook de salariskosten voor hun rekening te nemen. Khalid Boulahrouz kan voor twee jaar tekenen bij West Ham United , Londen, waar hij eerder al woonde in zijn Chelsea-jaren.

Sylvie:

2013: Sylvie's contract bij het Duitse RTL zal met twee jaar worden verlengd en haar salaris
wordt verdubbeld naar vier miljoen euro. Dit maakt haar de best betaalde presentator van RTL.
RTL: Sylvie is een hele sympathieke vrouw. Ze is beeldschoon. De Duitsers houden van haar.
Sylvie: Natuurlijk ben ik altijd wel zelfstandig en onafhankelijk geweest, maar ik ben nu in een andere fase van mijn leven beland. Ik zeg altijd dat 2013 mijn jaar van de vrijheid is. Ik ben trots op dingen die ik in het leven heb bereikt.

Guillaume Zarka

2013: 21 augustus, Ex-vriend Guillaume Zarka: Sylvie en Sabia waren in Parijs en konden in een restaurant niet van elkaar afblijven. De volgende avond in een nachtclub stonden Sylvie en Sabia uitgebreid te tongrollen.

Villa Rafael en Sabia aan de Alster in Hamburg.

Sylvie en Damian aan de Alster in Hamburg.

Sabia , dochter Katherina en Amaya.

Rafael: Sabia is een familiemens.

filmpjes

[ Bericht 4% gewijzigd door Ole op 30-08-2013 20:26:39 ]
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_130633322
sorry, had niet in de gaten dat ik als laatste poste en wist geen beter TT te verzinnen.
Hij mag verandert worden ;)
pi_130633626
quote:
Dit is precies wat wij toch vermoedden al in januari? :D

En laten we wel wezen, de manier waarop Saab en Raf tegen elkaar aan staan te schuren op die O&N-foto en Syl die er wapperend bijhangt lijkt best boekdelen te spreken...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:15:44 #4
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_130635090
Hoe grappig zou het zijn als Rafael en Sylvie door dit alles weer meer tot elkaar komen en uiteindelijk weer samen eindigen?!

Sylvie die inziet dat Rafael toch wel de leukste en trouwste man is geweest na al haar mislukte veroveringen en Rafael die medelijden met Sylvie krijgt...

Het is vrijwel onmogelijk maar het zou deze soap wel compleet maken!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:28:23 #5
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_130635537
Al in het eerste jaar van hun huwelijk ging Sylvie :r aan de lopende band vreemd. De dag van het huwelijk (zo lieflijk uitgezonden op sbs) liet ze zich al sandwichen (na de ceremonie in de kerk) door Jack Spijkerman en Harrie Vermeegen.

M'n oom die voor sbs werkte (laatste ontslagronde eruit gewerkt; vandaar nu lekken) maakte een foto van wat hij aantrof in de kelder:

---weg---

Wat een snol.

[ Bericht 13% gewijzigd door Ole op 30-08-2013 14:36:03 ]
love & heet
pi_130635614
:D _O-
Go hard or go home
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:32:33 #7
159909 -Peach
Prunus persica
pi_130635681
:D :')
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:33:29 #8
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_130635713
Inb4 foto weg.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:33:43 #9
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130635723
:') Jammer joh, het lijkt niet eens. En haal die enge zak eens uit dit topic :')
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_130636161
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:15 schreef Starlie het volgende:
Hoe grappig zou het zijn als Rafael en Sylvie door dit alles weer meer tot elkaar komen en uiteindelijk weer samen eindigen?!
Nou...dat is zo gek nog niet qua gedachte. Zeker als je die laatste foto die een ruzie tussen Sabia en Raf suggereert waarbij hij met een vinger naar haar wijst. Het lijkt veel op: "Sabia...Syl is en blijft de moeder van mijn zoon en met deze uitlating ben je tever gegaan. Kappen nou! "
pi_130636389
Hi,hi, de OP:

quote:
Sylvie: Natuurlijk ben ik altijd wel zelfstandig en onafhankelijk geweest, maar ik ben nu in een andere fase van mijn leven beland. Ik zeg altijd dat 2013 mijn jaar van de vrijheid is. Ik ben trots op dingen die ik in het leven heb bereikt.
:')
  Admin vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:56:32 #12
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_130636542
Saab klinkt als een hartsvriendin die het gewoon helemaal gehad heeft, zaakjes kunnen oplossen, alibi's moeten verschaffen, zien hoe het zgn 'sprookje'eigenlijk echt in elkaar zit.
In eerste instantie nog wel meedoen aan de 'klap' affaire, maar in de periode daarna, en wie weet daarvoor ook al ,medelijden en gevoelens voor Raf kreeg. Daarna werd ze in de pers ook nog afgeschilderd als slaafje van Syl ( weet je nog de foto's, ze mocht er wel bij maar moest een paar passen achter Koningin Syl lopen,haar boodschappen moest dragen die alles regisseert, dus ook dit)
Alles kabbelt een beetje door tot Syl met een Fransoos het nest induikt die nou eens niet van plan is z'n mond te houden. Waarom zou hij ook, hij komt sowieso uit een beter nest dan die hele Syl.
De bom barst toen de uitspreken van Syl over Saab naar buiten komen en the heat is on.

En zo ist gegaan :6

Oh en puhlease, als je zo rijk bent als Syl en allerlei verplichtingen hebt kom je uiteraard niet niet verlept een vliegtuig uit. Er reist 1000% zeker een make-up 'artist'mee, en andere entourage.
Eerlijker was het geweest om haar te filmen toen ze net verlept wakker werd na zo'n reis.

De pers was in januari aardig anti-Syl, zie de oude Bild berichten en commentaar.
Nu is er een good en bad affaire gaande, de meest onflateuze beelden van Saab plaatsen en de best geluket van Syl plaatsen.
Maar aks er straks meer mensen uit de diverse scholen gaan klappen ben ik toch benieuwd hoe snel de pers weer omdraait.

En boehoe het kind, het kind van zo'n druk sport en society-echtpaar zal al niet zo'n sterke band met zijn ouders hebben.
Helaas.
Er zal in feite niet veel voor hem veranderd zijn.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_130636643
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:56 schreef yvonne het volgende:
Saab klinkt als een hartsvriendin die het gewoon helemaal gehad heeft, zaakjes kunnen oplossen, alibi's moeten verschaffen, zien hoe het zgn 'sprookje'eigenlijk echt in elkaar zit.
In eerste instantie nog wel meedoen aan de 'klap' affaire, maar in de periode daarna, en wie weet daarvoor ook al ,medelijden en gevoelens voor Raf kreeg. Daarna werd ze in de pers ook nog afgeschilderd als slaafje van Syl ( weet je nog de foto's, ze mocht er wel bij maar moest een paar passen achter Koningin Syl lopen,haar boodschappen moest dragen die alles regisseert, dus ook dit)
Alles kabbelt een beetje door tot Syl met een Fransoos het nest induikt die nou eens niet van plan is z'n mond te houden. Waarom zou hij ook, hij komt sowieso uit een beter nest dan die hele Syl.
De bom barst toen de uitspreken van Syl over Saab naar buiten komen en the heat is on.

Oh en puhlease, als je zo rijk bent als Syl en allerlei verplichtingen hebt kom je uiteraard niet niet verlept een vliegtuig uit. Er reist 1000% zeker een make-up 'artist'mee, en andere entourage.
Eerlijker was het geweest om haar te filmen toen ze net verlept wakker werd na zo'n reis.

De pers was in januari aardig anti-Syl, zie de oude Bild berichten en commentaar.
Nu is er een good en bad affaire gaande, de meest onflateuze beelden van Saab plaatsen en de best geluket van Syl plaatsen.
Maar aks er straks meer mensen uit de diverse scholen gaan klappen ben ik toch benieuwd hoe snel de pers weer omdraait.

En boehoe het kind, het kind van zo'n druk sport en society-echtpaar zal al niet zo'n sterke band met zijn ouders hebben.
Helaas.
Denk om je bloeddruk! :+

Ik heb de foto gemist van Slaaaaai :(
pi_130636649
Wat ook grappig is: Sylvie zegt zo getint te zijn door haar Indonesische vader of moeder. Nou, foto's gezien van die ouders en die zijn helemaal wit. Moeder is misschien nog maar voor een kwart Indisch ofzo, meer zal het zo te zien echt niet zijn.
Dus niks een tintje van zichzelf, is ook nepper dan nep.
pi_130636663
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:33 schreef SEMTEX het volgende:
:') Jammer joh, het lijkt niet eens. En haal die enge zak eens uit dit topic :')
:')
quote:

En niet anders!
Mag de foto van de kelder weer terug? :9
Go hard or go home
pi_130636682
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat ook grappig is: Sylvie zegt zo getint te zijn door haar Indonesische vader of moeder. Nou, foto's gezien van die ouders en die zijn helemaal wit. Moeder is misschien nog maar voor een kwart Indisch ofzo, meer zal het zo te zien echt niet zijn.
Dus niks een tintje van zichzelf, is ook nepper dan nep.
Moeders is vast ook vreemd geweest *O*
pi_130636709
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:59 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja Bitte! _O-
  Moderator / Miss SHO vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:02:36 #18
22592 crew  Ole
pi_130636765
quote:
14s.gif [b]Op vrijdag 30 augustus 2013 14:59 schreef Noek het volgende:[/:')

[..]

En niet anders!
Mis je niks aan
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_130636802
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:02 schreef Ole het volgende:

[..]

Mis je niks aan
We hebben al geen leven :'(
pi_130636837
quote:

Helaas.
Tante yvonne heeft gesproken ^O^
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_130636943
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:02 schreef Ole het volgende:

Mis je niks aan
Dat maak ik zelf wel uit. :+ Ik vond de foto hilarisch. Een echt sieraad voor dit topic vond ik 'em.
Vroeger kon dat nog gewoon. Vroeger, toen Syl Raf bedroog met 1001 mannen en Raf thuiszat om voor hun mannetje te zorgen.
Go hard or go home
pi_130636976
Ik wil die foto zien!!!! :'( ;(
  Admin vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:09:41 #23
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_130636988
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:07 schreef Noek het volgende:

[..]

Dat maak ik zelf wel uit. :+ Ik vond de foto hilarisch. Een echt sieraad voor dit topic vond ik 'em.
Vroeger kon dat nog gewoon. Vroeger, toen Syl Raf bedroog met 1001 mannen en Raf thuiszat om voor hun mannetje te zorgen.
[ afbeelding ]
Die onderste man keek ietwat benauwd :')
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_130637318
Ik las ergens op een Duitse site dat Rafael een vaderschap test wil laten doen om zeker te weten dat hij vader is. lijkt me toch sterk Damian lijkt wel een beetje op Rafael toch!.
pi_130637357
quote:

Helaas.
Can I get a AMEN _O_
pi_130637361
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:18 schreef flanken het volgende:
Ik las ergens op een Duitse site dat Rafael een vaderschap test wil laten doen om zeker te weten dat hij vader is. lijkt me toch sterk Damian lijkt wel een beetje op Rafael toch!.
Dat moet toch een roddel zijn want dit is wel erg gemeen tov dat jochie.
En als je zoiets overweegt deel je dat niet meteen met de pers.

Als dit echt waar is wordt het steeds smakelozer allemaal.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:20:25 #27
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_130637378
quote:
en dat ie dan niet de vader blijkt te zijn :o
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:21:53 #28
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_130637442
Raf moet niet zeuren, het is publiek geheim dat hij direct dames van lichte zeden liet invliegen zodra Syl ook maar even haar hielen had gelicht.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:23:31 #29
163650 Greys
pi_130637509
quote:
Damian lijkt meer op die bodyguard van Lagerfeld :+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130637587
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:23 schreef Greys het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die kende ze toen nog helemaal niet. Damian lijkt op Raf, lijkt me ook een onzinbericht.
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:25:56 #31
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_130637601
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O-
  Moderator vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:26:00 #32
184769 crew  Deisyy
pi_130637604
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik wil die foto zien!!!! :'( ;(
Ik ook. Onder een spoiler dan? O-)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:26:23 #33
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_130637618
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:25 schreef alors het volgende:

[..]

Die kende ze toen nog helemaal niet. Damian lijkt op Raf, lijkt me ook een onzinbericht.
maar tis nu natuurlijk wachten op welke vergelijking dan ook
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:26:25 #34
163650 Greys
pi_130637620
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:25 schreef alors het volgende:

[..]

Het was ook alles behalve serieus bedoeld, zie de --> :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130637756
Die boduguard was wel tijdens haar hoorntjes-periode, aan haar magere bekkie te zien... misschien wilde ze een keer een stevige magnum :+
pi_130637908
Ik vind het net een neathertaler :') hij doet me denken aan die vent uit een James Bond film :P

121010_344020_1977%20The%20Spy%20Who%20Loved%20Me%2003_450_254.jpg
pi_130638045
Ik heb altijd die fake smile op Sylvie haar gezicht zum kotzen gevonden. :r Ook vond ik haar te mooi, te lief, te slim, te perfect.. te onmogelijk om waar te zijn! Maar ongeacht of een relatie al voorbij is of niet; de (ex) man/vriend van je goede vriendin inpalmen is hoogverraad! Sommige gevoelens kun je uit de weg gaan en het is een ongeschreven wet in een vriendschap, punt!

Anyway Team nobody! *O*
you're just jealous because the voices are talking to me
pi_130638106
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik vind het net een neathertaler :') hij doet me denken aan die vent uit een James Bond film :P

[ afbeelding ]
verrek!! _O-
vind het ook een engerd!
Zarka daarentegen :9~
pi_130638131
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:40 schreef solea het volgende:

[..]

verrek!! _O-
vind het ook een engerd!
Zarka daarentegen :9~
Hij lijkt er écht op :Y

Zarka is een Lul :')
pi_130638261
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Hij lijkt er écht op :Y

Zarka is een Lul :')
uhu vast! maar toch vind ik m een lekker snoepje :*
pi_130638362
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[ afbeelding ]
Die bodygard? Nee joh, het is ook een fotomodel. Er zijn ook mooie foto's van hem te vinden.
pi_130638425
Hoewel, nee. Je hebt toch een beetje gelijk.

pi_130638491
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:38 schreef solea het volgende:
Ik heb altijd die fake smile op Sylvie haar gezicht zum kotzen gevonden. :r Ook vond ik haar te mooi, te lief, te slim, te perfect.. te onmogelijk om waar te zijn! Maar ongeacht of een relatie al voorbij is of niet; de (ex) man/vriend van je goede vriendin inpalmen is hoogverraad! Sommige gevoelens kun je uit de weg gaan en het is een ongeschreven wet in een vriendschap, punt!

Anyway Team nobody! *O*
een ongeschreven wet is geen wet
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_130638884
quote:
8s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:51 schreef superniger het volgende:

[..]

een ongeschreven wet is geen wet
in jouw wereld misschien :*
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:08:20 #45
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_130639151
Gek dat jullie Sylvie allemaal als zo "perfect" zien. Ik zie vooral een grote dikke muur om zich heen om zich te beschermen tegen de boze buitenwereld. Volgens mij is ze helemaal niet zo hard en "perfect", maar vooral heel onzeker.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_130639357
vraagje :

heeft die fransman nou gezegd dat sylvie ook met sabia zat te vozen ? en suggeren jullie dat ze ook trio's hebben gedaan met raffie erbij....?.ooohhh
pi_130639677
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:08 schreef Tinkepink het volgende:
Gek dat jullie Sylvie allemaal als zo "perfect" zien. Ik zie vooral een grote dikke muur om zich heen om zich te beschermen tegen de boze buitenwereld. Volgens mij is ze helemaal niet zo hard en "perfect", maar vooral heel onzeker.
ik zie haar niet als perfect, maar ze doet wel erg haar best om zo over te komen en aangezien niemand perfect is, komt het daarom fake over.. op mij althans. En zo'n onzeker muisje zoals jij haar beschrijft? Nee dat geloof ik toch echt niet. Dan wil je toch niet zo in de spotlights staan? In die "grote boze buitenwereld"? Ik denk dat ze een über perfectionistische control freak is en bovenal mega ambitieus... en fake ... dus...
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:27:44 #48
125420 Starlie
pi_130639742
-- Sabia vs. Sylvie --

In het begin was ik echt team Sabia, ik vond Sylvie maar nep, kil en arrogant en Sabia vooral erg menselijk en normaal.

Sylvie vind ik nog steeds erg geknutseld overkomen, al moet ik zeggen dat ze met wat minder make-up steeds meer op een normaal mens gaat lijken.

Het vreemdgaan van Sylvie is ook zeker niet goed te praten, maar dat houdt natuurlijk ook wel in dat dat huwelijk al langere tijd niet goed zat en dat lag dan zowel aan haar als aan Rafael.

Ondanks alles begin ik steeds meer team Sylvie te worden, wat Sabia gedaan heeft is ontzettend ordinair!

Natuurlijk wil zij niet gezien worden als degene die hun huwelijk "stuk gemaakt" heeft, ik begrijp best dat ze dat recht wil zetten maar had het daarbij gelaten. Ze weet toch ook dat die teksten uit de mond van een op zijn p** getrapte Zarka kwamen en dat hij dat best aangedikt kon hebben om de boel lekker op te stoken.

Ik vind het gewoon ontzettend laag bij de grond dat je dingen die jou in vertrouwen verteld zijn wereldkundig gaat maken, je zet daarmee niet alleen Sylvie te kakken maar ook Rafael en Damian. Ze heeft er zelf voor gekozen om haar alibi te spelen dus ga dan achteraf ook niet lopen miepen.

Door dit verraad van Sabia begin ik haar wel te zien als een waar kreng... en zal het me ook niet eens verbazen als Damian inderdaad niet graag bij haar is... Wat wel ontzettend zielig zou zijn. Ik hoop natuurlijk dat dat echt een leugen is en dat hij juist dol is op haar!

Het zou Sylvie sieren als ze zich verder ontdoet van enig commentaar en het bij een b*tch t-shirt houdt! Ik denk dat ze Sabia daar meer mee heeft dan terug te gaan gooien met modder.

En voor Rafael en vooral Damian hoop ik dat alles snel rustiger wordt, want hij krijgt dit vast allemaal mee...
pi_130639922
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:00 schreef solea het volgende:

[..]

in jouw wereld misschien :*
in de grote mensen wereld is dat wel zo
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_130640026
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:33 schreef superniger het volgende:

[..]

in de grote mensen wereld is dat wel zo
:') omg..
Wat voor jou? Kun je wat van leren... misschien

http://www.bol.com/nl/p/ongeschreven-wet/1001004001954733/
pi_130640069
Team Sab btw!
pi_130640171
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:27 schreef Starlie het volgende:
-- Sabia vs. Sylvie --

Ondanks alles begin ik steeds meer team Sylvie te worden, wat Sabia gedaan heeft is ontzettend ordinair!
Noyu ja, als wat sabia zegt waar is heeft Sylvie zich ook enorm niet chique gedragen natuurlijk.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:43:24 #54
22592 crew  Ole
pi_130640191
hadden we deze al?

quote:
Sabia haalt nog een keer uit naar Sylvie
Sabia trad gisteren naar buiten met heel wat gemene details over Sylvie van der Vaart, maar blijkbaar was dit nog niet alles dat ze over haar voormalige vriendin kwijt wilde…

In het tweede deel van haar verhaal aan de krant Bild vertelt Sabia dat Sylvie een plan had opgesteld over hoe zij haar positieve imago kon behouden na het beëindigen van haar huwelijk met Rafael. “Ze had nog verschillende contracten voor reclames lopen, dus het merk Van der Vaart moest hoog gehouden worden.”

Imagoschade
Sylvie was volgens Sabia bang om imagoschade op te lopen dus ze wilde niet negatief naar voren komen in de scheiding. “Ze vroeg me toen om met Rafael aan te pappen. ‘Jullie zijn toch close met elkaar? Jullie moeten veel met elkaar optrekken en zorgen dat daar foto’s van naar buiten komen. Dan stap ik uit het huwelijk en ziet het er voor mij alsnog goed uit.’”

Stap te ver
Ook al heeft Sabia Sylvie lange tijd de hand boven het hoofd gehouden, dit voorstel ging haar een stap te ver. “Ik ben ook bevriend met Rafael. Dit kan ik niet maken”, heeft Sabia toen gezegd. “Ik had eerder uit deze hele situatie moeten stappen. Ik heb haar lang gedekt in al haar leugens en dat was ook niet correct van mij.”

Vriendschap voorbij
De vriendschap tussen de twee vrouwen is volgens Sabia nu voorgoed voorbij. “Een vriendschap kan alleen functioneren als je elkaar vertrouwt. Sylvie heeft me te vaak voor het karretje gespannen, voor haar eigen gewin.”

Sylvie liet gisteren al weten niet te kunnen geloven dat zoiets gebeurt. “Ongelofelijk toch? Dat deze dingen gezegd worden door iemand die je vertrouwde en lief hebt gehad.” Deze reactie heeft ze stilzwijgend kracht bijgezet door een T-shirt aan te trekken met de tekst BITCH erop.

Laatste update: Vandaag 15:08 uur
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:43:54 #55
125420 Starlie
pi_130640203
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:42 schreef Ripley het volgende:

[..]

Noyu ja, als wat sabia zegt waar is heeft Sylvie zich ook enorm niet chique gedragen natuurlijk.
Klopt maar dat hoef je dan toch niet wereldkundig te maken, al was het alleen al om Damian!
pi_130640224
Dus jullie vinden dat je mag vreemdgaan zo lang je vriendinnen niet zeggen. het zelfde is eigenlijk je hebt 2 goede vrienden die met elkaar getrouwd zijn 1 van je beste vrienden gaat vreemd moet je mond of gewoon zeggen. Dan krijgt Sabia ook nog gezeik dat mannen afpakster is terwijl Sylvie en Rafael uit elkaar zijn. En Je mag je eigen niet verdedigen als je aangevallen wordt door the bild.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:45:10 #57
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_130640235
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:43 schreef Ole het volgende:
hadden we deze al?

[..]

Ik begin te begrijpen wat Rafael ziet in sabia.
Dat kreng weet niet van ophouden.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:52:05 #58
125420 Starlie
pi_130640442
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:44 schreef flanken het volgende:
Dus jullie vinden dat je mag vreemdgaan zo lang je vriendinnen niet zeggen. het zelfde is eigenlijk je hebt 2 goede vrienden die met elkaar getrouwd zijn 1 van je beste vrienden gaat vreemd moet je mond of gewoon zeggen. Dan krijgt Sabia ook nog gezeik dat mannen afpakster is terwijl Sylvie en Rafael uit elkaar zijn. En Je mag je eigen niet verdedigen als je aangevallen wordt door the bild.
Vreemdgaan is niet goed te praten, maar Sabia heeft er zelf voor gekozen om het alibi van Sylvie te zijn tijdens het vreemdgaan, wees dan ook zo'n grote meid om daar verder je mond over te houden. Dat wil niet zeggen dat je over jezelf heen moet laten lopen als er onwaarheden verteld worden maar ze pakt hiermee ook Rafael en Damian vind ik, terwijl het iets is en was tussen haar en Sylvie.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:52:28 #59
125420 Starlie
pi_130640457
quote:
Jammer dat ik ze niet groter kan maken, maar het ziet er niet veelbelovend uit... voor Sabia dan, voor ons wel ;)
pi_130640540
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:52 schreef Starlie het volgende:

[..]

Jammer dat ik ze niet groter kan maken, maar het ziet er niet veelbelovend uit... voor Sabia dan, voor ons wel ;)
En waarom ga je precies in de tuin uithuilen terwijl je weet dat er camera's in de bosjes liggen?
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:56:21 #61
125420 Starlie
pi_130640585
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:55 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

En waarom ga je precies in de tuin uithuilen terwijl je weet dat er camera's in de bosjes liggen?
Dat vroeg ik me ook al af inderdaad, maar waarschijnlijk om te laten zien dat zij wel gevoel heeft en erg "zielig" is... zoiets?
pi_130640664
Oh die tuin :') ik had echt al lang meters schuttingen en struiken aan laten rukken. Verschrikkelijk zeg.
know'm sayin?
word? word.
pi_130640807
ze draagt dezelfde jurk als gisteren :o
pi_130640851
Als ze Raf niets heeft gezegd van tevoren is ze wel heel naief, natuurlijk wist hij dit, dus die hebben echt geen bonje
pi_130640908
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:03 schreef TheVulture het volgende:
Als ze Raf niets heeft gezegd van tevoren is ze wel heel naief, natuurlijk wist hij dit, dus die hebben echt geen bonje
je moet het niet gaan verpesten hé. Natuurlijk hebben ze bonje *O*
pi_130641040
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:05 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Misschien is ze verdrietig omdat ze net weer ongesteld is geworden ;(
know'm sayin?
word? word.
pi_130641042
Oeh oeh, Syl is vandaag gespot in een shirt met daarop de letters gedrukt : BITCH.
Of was dat hier al bekend ?
pi_130641056
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Oeh oeh, Syl is vandaag gespot in een shirt met daarop de letters gedrukt : BITCH.
Of was dat hier al bekend ?
Ja foto staat er ook al.
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:09:49 #69
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_130641060
Morgen meteen een rondvaart gaan doen.
pi_130641075
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:05 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Of ze voeren weer een toneelstukje op en lachen ze zich rot! *O*
pi_130641080
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:09 schreef alors het volgende:

[..]

Ja foto staat er ook al.
Ok =)
pi_130641186
Natuurlijk wist Rafael dat Sabia naar krant ging. Sabia gaat geen interview als Rafael er niet achter stond. Sabia gaat haar relatie toch niet op spel zetten. Jullie vinden haar een golddigger dat ze ruzie kregen is normaal waarschijnlijk heeft Sabia iets te veel gezegd en dat Rafael daar niet vrolijk wordt. wat ook kan is dat de interview te vroeg komt omdat het slecht met hsv waar Rafael speelt.
pi_130641194
Heerlijk topic dit om te lezen, al wil ik ook de foto van Sly trug :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_130641241
Rafael wilde gewoon laten zien dat ie in zijn vinger gesneden had en was boos omdat hij weer moest koken.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:19:04 #75
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130641342
Als echt bonje hadden had je lang en breed kunnen lezen op de site the bild of telegraaf .
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:23:04 #77
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130641414
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:43 schreef Ole het volgende:
hadden we deze al?

Ja Ole, dat vertelde Sabia gisteren bij boulevard in het filmpje van "De Bild" dan.
pi_130641421
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:20 schreef flanken het volgende:
Als echt bonje hadden had je lang en breed kunnen lezen op de site the bild of telegraaf .
http://www.telegraaf.nl/p(...)iet_met_Sabia__.html
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:24:04 #79
163650 Greys
pi_130641437
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:55 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Ja dit snap ik dus ook niet, dramatische poses in de tuin. Vooral die foto's waar ze op de grond zit :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130641522
quote:
Kibbelen is anders dan bonje.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:28:25 #81
163650 Greys
pi_130641569
Binnenkort zullen Syl en Saab elkaar wel weer in de armen vallen, denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130641668
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:28 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat er binnenkort nog meer mensen uit de bocht vliegen en allemaal verhalen vertellen over Sylvie als er 1 schaap over dam is volg er meer. Als Sabia had gelogen had Rafeal echt wel rechtgetrokken zo is hij eenmaal.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:33:49 #83
163650 Greys
pi_130641731
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:31 schreef flanken het volgende:

[..]

Ik denk dat er binnenkort nog meer mensen uit de bocht vliegen en allemaal verhalen vertellen over Sylvie als er 1 schaap over dam is volg er meer. Als Sabia had gelogen had Rafeal echt wel rechtgetrokken zo is hij eenmaal.
Zijn er überhaupt nog mensen die denken dat Saab gelogen heeft dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130641751
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:15 schreef Toverheks het volgende:
Heerlijk topic dit om te lezen, al wil ik ook de foto van Sly trug :P
Heee heksie ja idd een lekker topic om te lezen ;)
Honesty is the best policy.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:35:09 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130641772
quote:
Als Sabia had gelogen had Rafeal echt wel rechtgetrokken zo is hij eenmaal.
Dat weet-ie dan verdomd goed te verbergen.
Ik zie in hem vooralsnog enkel een laf mannetje dat zich laat leiden door de vrouwen in zijn leven. Wat een sukkel is dat zeg.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_130641803
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Bekende Nederlanders zoals Froukje patty noem maar op
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:37:17 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130641834
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee, dat is het mooie.... men valt over elkaar heen om verontwaardigd te zijn over het feit dat Sabia het allemaal verteld heeft, maar het is vooral de boodschapper die verontwaardiging oproept, de boodschap wordt niet in twijfel getrokken en wordt zelfs als onbelangrijk neergezet omdat het "verraad" van Sabia zo verschrikkelijk erg is :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130641841
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:36 schreef flanken het volgende:

[..]

Bekende Nederlanders zoals Froukje patty noem maar op
die geloven dat niet echt, ze moeten zo wel reageren, anders krijgen ze geen interview meer met Sylvie
pi_130641938
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, dat is het mooie.... men valt over elkaar heen om verontwaardigd te zijn over het feit dat Sabia het allemaal verteld heeft, maar het is vooral de boodschapper die verontwaardiging oproept, de boodschap wordt niet in twijfel getrokken en wordt zelfs als onbelangrijk neergezet omdat het "verraad" van Sabia zo verschrikkelijk erg is :')
Mijn moeder zei altijd je in je eentje geboren en je gaat dood in je eentje tenzij je tweeling bent. Ik vindt het erger als iemand vreemdgaat dan dat iemand verraad pleegt.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:12:41 #90
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130642776
Volgens de Privé is Damian ook liever bij de nanny dan zijn moeder:
http://www.nu.nl/achterkl(...)ruud-en-estelle.html
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  † In Memoriam † vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:12:45 #91
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130642781
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Team Damian en Team kinderen van Sabia
Waarom smullen velen hier toch tientallen delen mee, maar vervolgens wel jengelen dat het allemaal zo zielig is voor die kindertjes? Adopteer er een of zo. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:13:16 #92
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130642800
quote:
Ik denk het wel! Zo werkt dat nou eenmaal. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_130642970
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Vader en zoon hebben hetzelfde centenbakkie ;)
pi_130643006
Ik zit met smart te wachten op Vivi die nog een sappige roddel van het fakegate front meldt. Vivi, waar zijt gij toch?! :*
pi_130643012
quote:

[..]

alsof je Raf nog serieus kunt nemen?
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:23:01 #96
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130643078
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:12 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Waarom smullen velen hier toch tientallen delen mee, maar vervolgens wel jengelen dat het allemaal zo zielig is voor die kindertjes? Adopteer er een of zo. :{
Er zijn kinderen die gelukkig zouden zijn als ze alleen maar Damian's problemen zouden hebben.
Maar goed, toch gun je het jochie dit allemaal niet.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:23:29 #97
163650 Greys
pi_130643092
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:12 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

In dat geval toch maar weer gewoon Team Ezeltje-van-Belinda.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:24:12 #98
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130643110
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:23 schreef Greys het volgende:
In dat geval toch maar weer gewoon Team Ezeltje-van-Belinda.
Ik doe mee! 8-)
pi_130643154
quote:
Ik hoop eigenlijk op een vuistslag van Sylvie
pi_130643282
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:25 schreef iBenny het volgende:

[..]

Ik hoop eigenlijk op een vuistslag van Sylvie
Dan mag Sylvie gelijk de bak in voor mishandeling. Is ze gelijk haar contract bij rtl kwijt en ook de voogdij raakt ze kwijt. dat gaat niet gebeuren staat niet in de script die ze moet spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')