Dit is precies wat wij toch vermoedden al in januari?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:20 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Het wordt steeds sappiger..
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)l-te-versieren.dhtml
Nou...dat is zo gek nog niet qua gedachte. Zeker als je die laatste foto die een ruzie tussen Sabia en Raf suggereert waarbij hij met een vinger naar haar wijst. Het lijkt veel op: "Sabia...Syl is en blijft de moeder van mijn zoon en met deze uitlating ben je tever gegaan. Kappen nou! "quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:15 schreef Starlie het volgende:
Hoe grappig zou het zijn als Rafael en Sylvie door dit alles weer meer tot elkaar komen en uiteindelijk weer samen eindigen?!
quote:Sylvie: Natuurlijk ben ik altijd wel zelfstandig en onafhankelijk geweest, maar ik ben nu in een andere fase van mijn leven beland. Ik zeg altijd dat 2013 mijn jaar van de vrijheid is. Ik ben trots op dingen die ik in het leven heb bereikt.
Denk om je bloeddruk!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:56 schreef yvonne het volgende:
Saab klinkt als een hartsvriendin die het gewoon helemaal gehad heeft, zaakjes kunnen oplossen, alibi's moeten verschaffen, zien hoe het zgn 'sprookje'eigenlijk echt in elkaar zit.
In eerste instantie nog wel meedoen aan de 'klap' affaire, maar in de periode daarna, en wie weet daarvoor ook al ,medelijden en gevoelens voor Raf kreeg. Daarna werd ze in de pers ook nog afgeschilderd als slaafje van Syl ( weet je nog de foto's, ze mocht er wel bij maar moest een paar passen achter Koningin Syl lopen,haar boodschappen moest dragen die alles regisseert, dus ook dit)
Alles kabbelt een beetje door tot Syl met een Fransoos het nest induikt die nou eens niet van plan is z'n mond te houden. Waarom zou hij ook, hij komt sowieso uit een beter nest dan die hele Syl.
De bom barst toen de uitspreken van Syl over Saab naar buiten komen en the heat is on.
En zo ist gegaan
Oh en puhlease, als je zo rijk bent als Syl en allerlei verplichtingen hebt kom je uiteraard niet niet verlept een vliegtuig uit. Er reist 1000% zeker een make-up 'artist'mee, en andere entourage.
Eerlijker was het geweest om haar te filmen toen ze net verlept wakker werd na zo'n reis.
De pers was in januari aardig anti-Syl, zie de oude Bild berichten en commentaar.
Nu is er een good en bad affaire gaande, de meest onflateuze beelden van Saab plaatsen en de best geluket van Syl plaatsen.
Maar aks er straks meer mensen uit de diverse scholen gaan klappen ben ik toch benieuwd hoe snel de pers weer omdraait.
En boehoe het kind, het kind van zo'n druk sport en society-echtpaar zal al niet zo'n sterke band met zijn ouders hebben.
Helaas.
Er zal in feite niet veel voor hem veranderd zijn.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:33 schreef SEMTEX het volgende:
Jammer joh, het lijkt niet eens. En haal die enge zak eens uit dit topic
En niet anders!quote:
Moeders is vast ook vreemd geweestquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat ook grappig is: Sylvie zegt zo getint te zijn door haar Indonesische vader of moeder. Nou, foto's gezien van die ouders en die zijn helemaal wit. Moeder is misschien nog maar voor een kwart Indisch ofzo, meer zal het zo te zien echt niet zijn.
Dus niks een tintje van zichzelf, is ook nepper dan nep.
Ja Bitte!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Mag de foto van de kelder weer terug?
Mis je niks aanquote:[b]Op vrijdag 30 augustus 2013 14:59 schreef Noek het volgende:[/:')
[..]
En niet anders!
Mag de foto van de kelder weer terug?
Tante yvonne heeft gesprokenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:56 schreef yvonne het volgende:
Saab klinkt als een hartsvriendin die het gewoon helemaal gehad heeft, zaakjes kunnen oplossen, alibi's moeten verschaffen, zien hoe het zgn 'sprookje'eigenlijk echt in elkaar zit.
In eerste instantie nog wel meedoen aan de 'klap' affaire, maar in de periode daarna, en wie weet daarvoor ook al ,medelijden en gevoelens voor Raf kreeg. Daarna werd ze in de pers ook nog afgeschilderd als slaafje van Syl ( weet je nog de foto's, ze mocht er wel bij maar moest een paar passen achter Koningin Syl lopen,haar boodschappen moest dragen die alles regisseert, dus ook dit)
Alles kabbelt een beetje door tot Syl met een Fransoos het nest induikt die nou eens niet van plan is z'n mond te houden. Waarom zou hij ook, hij komt sowieso uit een beter nest dan die hele Syl.
De bom barst toen de uitspreken van Syl over Saab naar buiten komen en the heat is on.
En zo ist gegaan
Oh en puhlease, als je zo rijk bent als Syl en allerlei verplichtingen hebt kom je uiteraard niet niet verlept een vliegtuig uit. Er reist 1000% zeker een make-up 'artist'mee, en andere entourage.
Eerlijker was het geweest om haar te filmen toen ze net verlept wakker werd na zo'n reis.
De pers was in januari aardig anti-Syl, zie de oude Bild berichten en commentaar.
Nu is er een good en bad affaire gaande, de meest onflateuze beelden van Saab plaatsen en de best geluket van Syl plaatsen.
Maar aks er straks meer mensen uit de diverse scholen gaan klappen ben ik toch benieuwd hoe snel de pers weer omdraait.
En boehoe het kind, het kind van zo'n druk sport en society-echtpaar zal al niet zo'n sterke band met zijn ouders hebben.
Helaas.
Die onderste man keek ietwat benauwdquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit.Ik vond de foto hilarisch. Een echt sieraad voor dit topic vond ik 'em.
Vroeger kon dat nog gewoon. Vroeger, toen Syl Raf bedroog met 1001 mannen en Raf thuiszat om voor hun mannetje te zorgen.
[ afbeelding ]
Can I get a AMENquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:56 schreef yvonne het volgende:
En zo ist gegaan
Helaas.
Dat moet toch een roddel zijn want dit is wel erg gemeen tov dat jochie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:18 schreef flanken het volgende:
Ik las ergens op een Duitse site dat Rafael een vaderschap test wil laten doen om zeker te weten dat hij vader is. lijkt me toch sterk Damian lijkt wel een beetje op Rafael toch!.
en dat ie dan niet de vader blijkt te zijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:18 schreef flanken het volgende:
Ik las ergens op een Duitse site dat Rafael een vaderschap test wil laten doen om zeker te weten dat hij vader is. lijkt me toch sterk Damian lijkt wel een beetje op Rafael toch!.
Damian lijkt meer op die bodyguard van Lagerfeldquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:18 schreef flanken het volgende:
Die kende ze toen nog helemaal niet. Damian lijkt op Raf, lijkt me ook een onzinbericht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Damian lijkt meer op die bodyguard van Lagerfeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar tis nu natuurlijk wachten op welke vergelijking dan ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:25 schreef alors het volgende:
[..]
Die kende ze toen nog helemaal niet. Damian lijkt op Raf, lijkt me ook een onzinbericht.
Het was ook alles behalve serieus bedoeld, zie de -->quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:25 schreef alors het volgende:
[..]
Die kende ze toen nog helemaal niet. Damian lijkt op Raf, lijkt me ook een onzinbericht.
verrek!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik vind het net een neathertalerhij doet me denken aan die vent uit een James Bond film
![]()
[ afbeelding ]
Hij lijkt er écht opquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:40 schreef solea het volgende:
[..]
verrek!!![]()
vind het ook een engerd!
Zarka daarentegen
uhu vast! maar toch vind ik m een lekker snoepjequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij lijkt er écht op![]()
Zarka is een Lul
Die bodygard? Nee joh, het is ook een fotomodel. Er zijn ook mooie foto's van hem te vinden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik vind het net een neathertalerhij doet me denken aan die vent uit een James Bond film
![]()
[ afbeelding ]
een ongeschreven wet is geen wetquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:38 schreef solea het volgende:
Ik heb altijd die fake smile op Sylvie haar gezicht zum kotzen gevonden.Ook vond ik haar te mooi, te lief, te slim, te perfect.. te onmogelijk om waar te zijn! Maar ongeacht of een relatie al voorbij is of niet; de (ex) man/vriend van je goede vriendin inpalmen is hoogverraad! Sommige gevoelens kun je uit de weg gaan en het is een ongeschreven wet in een vriendschap, punt!
Anyway Team nobody!
in jouw wereld misschienquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:51 schreef superniger het volgende:
[..]
een ongeschreven wet is geen wet
ik zie haar niet als perfect, maar ze doet wel erg haar best om zo over te komen en aangezien niemand perfect is, komt het daarom fake over.. op mij althans. En zo'n onzeker muisje zoals jij haar beschrijft? Nee dat geloof ik toch echt niet. Dan wil je toch niet zo in de spotlights staan? In die "grote boze buitenwereld"? Ik denk dat ze een über perfectionistische control freak is en bovenal mega ambitieus... en fake ... dus...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:08 schreef Tinkepink het volgende:
Gek dat jullie Sylvie allemaal als zo "perfect" zien. Ik zie vooral een grote dikke muur om zich heen om zich te beschermen tegen de boze buitenwereld. Volgens mij is ze helemaal niet zo hard en "perfect", maar vooral heel onzeker.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:33 schreef superniger het volgende:
[..]
in de grote mensen wereld is dat wel zo
Noyu ja, als wat sabia zegt waar is heeft Sylvie zich ook enorm niet chique gedragen natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:27 schreef Starlie het volgende:
-- Sabia vs. Sylvie --
Ondanks alles begin ik steeds meer team Sylvie te worden, wat Sabia gedaan heeft is ontzettend ordinair!
quote:Sabia haalt nog een keer uit naar Sylvie
Sabia trad gisteren naar buiten met heel wat gemene details over Sylvie van der Vaart, maar blijkbaar was dit nog niet alles dat ze over haar voormalige vriendin kwijt wilde…
In het tweede deel van haar verhaal aan de krant Bild vertelt Sabia dat Sylvie een plan had opgesteld over hoe zij haar positieve imago kon behouden na het beëindigen van haar huwelijk met Rafael. “Ze had nog verschillende contracten voor reclames lopen, dus het merk Van der Vaart moest hoog gehouden worden.”
Imagoschade
Sylvie was volgens Sabia bang om imagoschade op te lopen dus ze wilde niet negatief naar voren komen in de scheiding. “Ze vroeg me toen om met Rafael aan te pappen. ‘Jullie zijn toch close met elkaar? Jullie moeten veel met elkaar optrekken en zorgen dat daar foto’s van naar buiten komen. Dan stap ik uit het huwelijk en ziet het er voor mij alsnog goed uit.’”
Stap te ver
Ook al heeft Sabia Sylvie lange tijd de hand boven het hoofd gehouden, dit voorstel ging haar een stap te ver. “Ik ben ook bevriend met Rafael. Dit kan ik niet maken”, heeft Sabia toen gezegd. “Ik had eerder uit deze hele situatie moeten stappen. Ik heb haar lang gedekt in al haar leugens en dat was ook niet correct van mij.”
Vriendschap voorbij
De vriendschap tussen de twee vrouwen is volgens Sabia nu voorgoed voorbij. “Een vriendschap kan alleen functioneren als je elkaar vertrouwt. Sylvie heeft me te vaak voor het karretje gespannen, voor haar eigen gewin.”
Sylvie liet gisteren al weten niet te kunnen geloven dat zoiets gebeurt. “Ongelofelijk toch? Dat deze dingen gezegd worden door iemand die je vertrouwde en lief hebt gehad.” Deze reactie heeft ze stilzwijgend kracht bijgezet door een T-shirt aan te trekken met de tekst BITCH erop.
Laatste update: Vandaag 15:08 uur
Klopt maar dat hoef je dan toch niet wereldkundig te maken, al was het alleen al om Damian!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Noyu ja, als wat sabia zegt waar is heeft Sylvie zich ook enorm niet chique gedragen natuurlijk.
Vreemdgaan is niet goed te praten, maar Sabia heeft er zelf voor gekozen om het alibi van Sylvie te zijn tijdens het vreemdgaan, wees dan ook zo'n grote meid om daar verder je mond over te houden. Dat wil niet zeggen dat je over jezelf heen moet laten lopen als er onwaarheden verteld worden maar ze pakt hiermee ook Rafael en Damian vind ik, terwijl het iets is en was tussen haar en Sylvie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:44 schreef flanken het volgende:
Dus jullie vinden dat je mag vreemdgaan zo lang je vriendinnen niet zeggen. het zelfde is eigenlijk je hebt 2 goede vrienden die met elkaar getrouwd zijn 1 van je beste vrienden gaat vreemd moet je mond of gewoon zeggen. Dan krijgt Sabia ook nog gezeik dat mannen afpakster is terwijl Sylvie en Rafael uit elkaar zijn. En Je mag je eigen niet verdedigen als je aangevallen wordt door the bild.
Jammer dat ik ze niet groter kan maken, maar het ziet er niet veelbelovend uit... voor Sabia dan, voor ons welquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:38 schreef Kim-Holland het volgende:
http://brunopress.nl/bin/(...)A031A4&rnd=4819.5.51
En waarom ga je precies in de tuin uithuilen terwijl je weet dat er camera's in de bosjes liggen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:52 schreef Starlie het volgende:
[..]
Jammer dat ik ze niet groter kan maken, maar het ziet er niet veelbelovend uit... voor Sabia dan, voor ons wel
Dat vroeg ik me ook al af inderdaad, maar waarschijnlijk om te laten zien dat zij wel gevoel heeft en erg "zielig" is... zoiets?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:55 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
En waarom ga je precies in de tuin uithuilen terwijl je weet dat er camera's in de bosjes liggen?
je moet het niet gaan verpesten hé. Natuurlijk hebben ze bonjequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:03 schreef TheVulture het volgende:
Als ze Raf niets heeft gezegd van tevoren is ze wel heel naief, natuurlijk wist hij dit, dus die hebben echt geen bonje
Misschien is ze verdrietig omdat ze net weer ongesteld is gewordenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
je moet het niet gaan verpesten hé. Natuurlijk hebben ze bonje
Ja foto staat er ook al.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Oeh oeh, Syl is vandaag gespot in een shirt met daarop de letters gedrukt : BITCH.
Of was dat hier al bekend ?
Of ze voeren weer een toneelstukje op en lachen ze zich rot!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
je moet het niet gaan verpesten hé. Natuurlijk hebben ze bonje
http://www.telegraaf.nl/p(...)iet_met_Sabia__.htmlquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:20 schreef flanken het volgende:
Als echt bonje hadden had je lang en breed kunnen lezen op de site the bild of telegraaf .
Ja dit snap ik dus ook niet, dramatische poses in de tuin. Vooral die foto's waar ze op de grond zitquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:55 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
En waarom ga je precies in de tuin uithuilen terwijl je weet dat er camera's in de bosjes liggen?
Kibbelen is anders dan bonje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)iet_met_Sabia__.html
Ik denk dat er binnenkort nog meer mensen uit de bocht vliegen en allemaal verhalen vertellen over Sylvie als er 1 schaap over dam is volg er meer. Als Sabia had gelogen had Rafeal echt wel rechtgetrokken zo is hij eenmaal.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:28 schreef Greys het volgende:
Binnenkort zullen Syl en Saab elkaar wel weer in de armen vallen, denk ik.
Zijn er überhaupt nog mensen die denken dat Saab gelogen heeft dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:31 schreef flanken het volgende:
[..]
Ik denk dat er binnenkort nog meer mensen uit de bocht vliegen en allemaal verhalen vertellen over Sylvie als er 1 schaap over dam is volg er meer. Als Sabia had gelogen had Rafeal echt wel rechtgetrokken zo is hij eenmaal.
Heee heksie ja idd een lekker topic om te lezenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:15 schreef Toverheks het volgende:
Heerlijk topic dit om te lezen, al wil ik ook de foto van Sly trug
Dat weet-ie dan verdomd goed te verbergen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:31 schreef flanken het volgende:
Als Sabia had gelogen had Rafeal echt wel rechtgetrokken zo is hij eenmaal.
Bekende Nederlanders zoals Froukje patty noem maar opquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt nog mensen die denken dat Saab gelogen heeft dan?
Nee, dat is het mooie.... men valt over elkaar heen om verontwaardigd te zijn over het feit dat Sabia het allemaal verteld heeft, maar het is vooral de boodschapper die verontwaardiging oproept, de boodschap wordt niet in twijfel getrokken en wordt zelfs als onbelangrijk neergezet omdat het "verraad" van Sabia zo verschrikkelijk erg isquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt nog mensen die denken dat Saab gelogen heeft dan?
die geloven dat niet echt, ze moeten zo wel reageren, anders krijgen ze geen interview meer met Sylviequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:36 schreef flanken het volgende:
[..]
Bekende Nederlanders zoals Froukje patty noem maar op
Mijn moeder zei altijd je in je eentje geboren en je gaat dood in je eentje tenzij je tweeling bent. Ik vindt het erger als iemand vreemdgaat dan dat iemand verraad pleegt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat is het mooie.... men valt over elkaar heen om verontwaardigd te zijn over het feit dat Sabia het allemaal verteld heeft, maar het is vooral de boodschapper die verontwaardiging oproept, de boodschap wordt niet in twijfel getrokken en wordt zelfs als onbelangrijk neergezet omdat het "verraad" van Sabia zo verschrikkelijk erg is
Waarom smullen velen hier toch tientallen delen mee, maar vervolgens wel jengelen dat het allemaal zo zielig is voor die kindertjes? Adopteer er een of zo.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Team Damian en Team kinderen van Sabia
Ik denk het wel! Zo werkt dat nou eenmaal.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:28 schreef Greys het volgende:
Vader en zoon hebben hetzelfde centenbakkiequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alsof je Raf nog serieus kunt nemen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:31 schreef flanken het volgende:
[..]
Ik denk dat er binnenkort nog meer mensen uit de bocht vliegen en allemaal verhalen vertellen over Sylvie als er 1 schaap over dam is volg er meer. Als Sabia had gelogen had Rafeal echt wel rechtgetrokken zo is hij eenmaal.
Er zijn kinderen die gelukkig zouden zijn als ze alleen maar Damian's problemen zouden hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waarom smullen velen hier toch tientallen delen mee, maar vervolgens wel jengelen dat het allemaal zo zielig is voor die kindertjes? Adopteer er een of zo.
In dat geval toch maar weer gewoon Team Ezeltje-van-Belinda.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waarom smullen velen hier toch tientallen delen mee, maar vervolgens wel jengelen dat het allemaal zo zielig is voor die kindertjes? Adopteer er een of zo.
Ik doe mee!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:23 schreef Greys het volgende:
In dat geval toch maar weer gewoon Team Ezeltje-van-Belinda.
Ik hoop eigenlijk op een vuistslag van Sylviequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:28 schreef Greys het volgende:
Dan mag Sylvie gelijk de bak in voor mishandeling. Is ze gelijk haar contract bij rtl kwijt en ook de voogdij raakt ze kwijt. dat gaat niet gebeuren staat niet in de script die ze moet spelen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk op een vuistslag van Sylvie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |