Dit is precies wat wij toch vermoedden al in januari?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:20 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Het wordt steeds sappiger..
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)l-te-versieren.dhtml
Nou...dat is zo gek nog niet qua gedachte. Zeker als je die laatste foto die een ruzie tussen Sabia en Raf suggereert waarbij hij met een vinger naar haar wijst. Het lijkt veel op: "Sabia...Syl is en blijft de moeder van mijn zoon en met deze uitlating ben je tever gegaan. Kappen nou! "quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:15 schreef Starlie het volgende:
Hoe grappig zou het zijn als Rafael en Sylvie door dit alles weer meer tot elkaar komen en uiteindelijk weer samen eindigen?!
quote:Sylvie: Natuurlijk ben ik altijd wel zelfstandig en onafhankelijk geweest, maar ik ben nu in een andere fase van mijn leven beland. Ik zeg altijd dat 2013 mijn jaar van de vrijheid is. Ik ben trots op dingen die ik in het leven heb bereikt.
Denk om je bloeddruk!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:56 schreef yvonne het volgende:
Saab klinkt als een hartsvriendin die het gewoon helemaal gehad heeft, zaakjes kunnen oplossen, alibi's moeten verschaffen, zien hoe het zgn 'sprookje'eigenlijk echt in elkaar zit.
In eerste instantie nog wel meedoen aan de 'klap' affaire, maar in de periode daarna, en wie weet daarvoor ook al ,medelijden en gevoelens voor Raf kreeg. Daarna werd ze in de pers ook nog afgeschilderd als slaafje van Syl ( weet je nog de foto's, ze mocht er wel bij maar moest een paar passen achter Koningin Syl lopen,haar boodschappen moest dragen die alles regisseert, dus ook dit)
Alles kabbelt een beetje door tot Syl met een Fransoos het nest induikt die nou eens niet van plan is z'n mond te houden. Waarom zou hij ook, hij komt sowieso uit een beter nest dan die hele Syl.
De bom barst toen de uitspreken van Syl over Saab naar buiten komen en the heat is on.
En zo ist gegaan
Oh en puhlease, als je zo rijk bent als Syl en allerlei verplichtingen hebt kom je uiteraard niet niet verlept een vliegtuig uit. Er reist 1000% zeker een make-up 'artist'mee, en andere entourage.
Eerlijker was het geweest om haar te filmen toen ze net verlept wakker werd na zo'n reis.
De pers was in januari aardig anti-Syl, zie de oude Bild berichten en commentaar.
Nu is er een good en bad affaire gaande, de meest onflateuze beelden van Saab plaatsen en de best geluket van Syl plaatsen.
Maar aks er straks meer mensen uit de diverse scholen gaan klappen ben ik toch benieuwd hoe snel de pers weer omdraait.
En boehoe het kind, het kind van zo'n druk sport en society-echtpaar zal al niet zo'n sterke band met zijn ouders hebben.
Helaas.
Er zal in feite niet veel voor hem veranderd zijn.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:33 schreef SEMTEX het volgende:
Jammer joh, het lijkt niet eens. En haal die enge zak eens uit dit topic
En niet anders!quote:
Moeders is vast ook vreemd geweestquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat ook grappig is: Sylvie zegt zo getint te zijn door haar Indonesische vader of moeder. Nou, foto's gezien van die ouders en die zijn helemaal wit. Moeder is misschien nog maar voor een kwart Indisch ofzo, meer zal het zo te zien echt niet zijn.
Dus niks een tintje van zichzelf, is ook nepper dan nep.
Ja Bitte!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Mag de foto van de kelder weer terug?
Mis je niks aanquote:[b]Op vrijdag 30 augustus 2013 14:59 schreef Noek het volgende:[/:')
[..]
En niet anders!
Mag de foto van de kelder weer terug?
Tante yvonne heeft gesprokenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:56 schreef yvonne het volgende:
Saab klinkt als een hartsvriendin die het gewoon helemaal gehad heeft, zaakjes kunnen oplossen, alibi's moeten verschaffen, zien hoe het zgn 'sprookje'eigenlijk echt in elkaar zit.
In eerste instantie nog wel meedoen aan de 'klap' affaire, maar in de periode daarna, en wie weet daarvoor ook al ,medelijden en gevoelens voor Raf kreeg. Daarna werd ze in de pers ook nog afgeschilderd als slaafje van Syl ( weet je nog de foto's, ze mocht er wel bij maar moest een paar passen achter Koningin Syl lopen,haar boodschappen moest dragen die alles regisseert, dus ook dit)
Alles kabbelt een beetje door tot Syl met een Fransoos het nest induikt die nou eens niet van plan is z'n mond te houden. Waarom zou hij ook, hij komt sowieso uit een beter nest dan die hele Syl.
De bom barst toen de uitspreken van Syl over Saab naar buiten komen en the heat is on.
En zo ist gegaan
Oh en puhlease, als je zo rijk bent als Syl en allerlei verplichtingen hebt kom je uiteraard niet niet verlept een vliegtuig uit. Er reist 1000% zeker een make-up 'artist'mee, en andere entourage.
Eerlijker was het geweest om haar te filmen toen ze net verlept wakker werd na zo'n reis.
De pers was in januari aardig anti-Syl, zie de oude Bild berichten en commentaar.
Nu is er een good en bad affaire gaande, de meest onflateuze beelden van Saab plaatsen en de best geluket van Syl plaatsen.
Maar aks er straks meer mensen uit de diverse scholen gaan klappen ben ik toch benieuwd hoe snel de pers weer omdraait.
En boehoe het kind, het kind van zo'n druk sport en society-echtpaar zal al niet zo'n sterke band met zijn ouders hebben.
Helaas.
Die onderste man keek ietwat benauwdquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit.Ik vond de foto hilarisch. Een echt sieraad voor dit topic vond ik 'em.
Vroeger kon dat nog gewoon. Vroeger, toen Syl Raf bedroog met 1001 mannen en Raf thuiszat om voor hun mannetje te zorgen.
[ afbeelding ]
Can I get a AMENquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:56 schreef yvonne het volgende:
En zo ist gegaan
Helaas.
Dat moet toch een roddel zijn want dit is wel erg gemeen tov dat jochie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:18 schreef flanken het volgende:
Ik las ergens op een Duitse site dat Rafael een vaderschap test wil laten doen om zeker te weten dat hij vader is. lijkt me toch sterk Damian lijkt wel een beetje op Rafael toch!.
en dat ie dan niet de vader blijkt te zijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:18 schreef flanken het volgende:
Ik las ergens op een Duitse site dat Rafael een vaderschap test wil laten doen om zeker te weten dat hij vader is. lijkt me toch sterk Damian lijkt wel een beetje op Rafael toch!.
Damian lijkt meer op die bodyguard van Lagerfeldquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:18 schreef flanken het volgende:
Die kende ze toen nog helemaal niet. Damian lijkt op Raf, lijkt me ook een onzinbericht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Damian lijkt meer op die bodyguard van Lagerfeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Damian lijkt meer op die bodyguard van Lagerfeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar tis nu natuurlijk wachten op welke vergelijking dan ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:25 schreef alors het volgende:
[..]
Die kende ze toen nog helemaal niet. Damian lijkt op Raf, lijkt me ook een onzinbericht.
Het was ook alles behalve serieus bedoeld, zie de -->quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:25 schreef alors het volgende:
[..]
Die kende ze toen nog helemaal niet. Damian lijkt op Raf, lijkt me ook een onzinbericht.
verrek!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik vind het net een neathertalerhij doet me denken aan die vent uit een James Bond film
![]()
[ afbeelding ]
Hij lijkt er écht opquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:40 schreef solea het volgende:
[..]
verrek!!![]()
vind het ook een engerd!
Zarka daarentegen
uhu vast! maar toch vind ik m een lekker snoepjequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij lijkt er écht op![]()
Zarka is een Lul
Die bodygard? Nee joh, het is ook een fotomodel. Er zijn ook mooie foto's van hem te vinden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik vind het net een neathertalerhij doet me denken aan die vent uit een James Bond film
![]()
[ afbeelding ]
een ongeschreven wet is geen wetquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:38 schreef solea het volgende:
Ik heb altijd die fake smile op Sylvie haar gezicht zum kotzen gevonden.Ook vond ik haar te mooi, te lief, te slim, te perfect.. te onmogelijk om waar te zijn! Maar ongeacht of een relatie al voorbij is of niet; de (ex) man/vriend van je goede vriendin inpalmen is hoogverraad! Sommige gevoelens kun je uit de weg gaan en het is een ongeschreven wet in een vriendschap, punt!
Anyway Team nobody!
in jouw wereld misschienquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:51 schreef superniger het volgende:
[..]
een ongeschreven wet is geen wet
ik zie haar niet als perfect, maar ze doet wel erg haar best om zo over te komen en aangezien niemand perfect is, komt het daarom fake over.. op mij althans. En zo'n onzeker muisje zoals jij haar beschrijft? Nee dat geloof ik toch echt niet. Dan wil je toch niet zo in de spotlights staan? In die "grote boze buitenwereld"? Ik denk dat ze een über perfectionistische control freak is en bovenal mega ambitieus... en fake ... dus...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:08 schreef Tinkepink het volgende:
Gek dat jullie Sylvie allemaal als zo "perfect" zien. Ik zie vooral een grote dikke muur om zich heen om zich te beschermen tegen de boze buitenwereld. Volgens mij is ze helemaal niet zo hard en "perfect", maar vooral heel onzeker.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:33 schreef superniger het volgende:
[..]
in de grote mensen wereld is dat wel zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |