Ik wist niet dat ik het konquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zie je wel dat het gaat
Kwalbert had het ook al over de kampen op internet.....die heeft mensen die ook meelezen:quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die foto's staan morgen in de TelegraafHoi Wilma
Misschien is het zijn advocaatquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:35 schreef Deisyy het volgende:
En wederom het vingertje van Raf![]()
[ afbeelding ]
Deissy heb je de boot gepakt, eigenlijk wel triest dit soort foto's. Je kan er een compleet verhaal over verzinnen. Wat ook wel gedaan wordquote:
Zij is echt het matras van Nederland. Strippenkaart bij de GGD.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:04 schreef Ole het volgende:
We hadden Nikkie toch al eens genoemd hier of was dat weer een andere gate?
Je vindt haar gewaad echt he-le-maal niks hè?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:37 schreef APK het volgende:
Als je weet dat er paparazzi met telelenzen in de bosjes liggen -en je er uiteraard voor kiest om geen schutting te plaatsen- dan ga je toch niet in zo'n burka naar buiten?
En praten ze over het voogdijquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien is het zijn advocaat
Ref kwam thuis, Saab 3u in de keuken gestaan een salade te maken. Raf over de zeik WAAAAAT, geen koolhydraten, daarvoor heb ik Syl niet ingeruild.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Deissy heb je de boot gepakt, eigenlijk wel triest dit soort foto's. Je kan er een compleet verhaal over verzinnen. Wat ook wel gedaan word
Ja maar... ja maar... dat vonden jullie toch allemaal zo leuk aan Saab, ze was zó lekkerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:37 schreef APK het volgende:
Als je weet dat er paparazzi met telelenzen in de bosjes liggen -en je er uiteraard voor kiest om geen schutting te plaatsen- dan ga je toch niet in zo'n burka naar buiten?
Jij wel?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Je vindt haar gewaad echt he-le-maal niks hè?
Vind jij het 'flattering'?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:37 schreef Noek het volgende:
[..]
het is wel beter dan wat Sylvie meestal aantrekt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij wel?Het is net een tent
Nouhou........ dat weet ik zo net nog niet heur...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:41 schreef flanken het volgende:
[..]
het is wel beter dan wat Sylvie meestal aantrekt.
Loop jij de hele dag in strak pak danquote:
Ik ben vanmorgen met mijn roeiboot achterin richting Hamburg gegaan en wat een drama trof ik daar aan. Raf pislink op Saab, Saab spijt als haren op dr hoofd dat ze uit de school geklapt is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Deissy heb je de boot gepakt, eigenlijk wel triest dit soort foto's. Je kan er een compleet verhaal over verzinnen. Wat ook wel gedaan word
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen met mijn roeiboot achterin richting Hamburg gegaan en wat een drama trof ik daar aan. Raf pislink op Saab, Saab spijt als haren op dr hoofd dat ze uit de school geklapt is.
Ik ook niet, ik twijfel eraan of het geen nachtpon is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wist hetquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen met mijn roeiboot achterin richting Hamburg gegaan en wat een drama trof ik daar aan. Raf pislink op Saab, Saab spijt als haren op dr hoofd dat ze uit de school geklapt is.
Neuh, maar ik heb -de laatste tijd- ook geen last van paparazzi en ik heb ook niet bewust geen schutting om mijn tuin gebouwd.quote:
Nee maar die jurk zal wel bij dat opera stuk horen die ze op voert daar op haar knietjes huilendquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:37 schreef APK het volgende:
Ik weet wel zeker, dat Syl zoiets niet eens in de kast heeft hangen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nouhou........ dat weet ik zo net nog niet heur...
Ow... houdt Saab van Opera? Dan kan ze misschien nog iets met die Franse Lul beginnenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:44 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee maar die jurk zal wel bij dat opera stuk horen die ze op voert daar op haar knietjes huilend![]()
Met in haar achterhoofd wetende dat ze wordt vast gelegd op de camera
Ja maar zo zijn mensen he FVHLU, met alle winden meewaaien he ....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar... dat vonden jullie toch allemaal zo leuk aan Saab, ze was zó lekker
zichzelfnah... dit is Saab dus als ze zichzelf is blijkbaar
oja verrek , nu je het zegtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow... houdt Saab van Opera? Dan kan ze misschien nog iets met die Franse Lul beginnen![]()
die zat te wachten op zo'n vrouw.
Dat had ik al gezegd...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker, dat Syl zoiets niet eens in de kast heeft hangen.
Is het een soepjurk, ja, maar Saab is Saab, bootjes-paparazzi of niet, ze trekt gewoon haar makkelijke tent aan. Ik kan dat wel waarderen, waarom doen alsof je 24/7 glamour bent, dat is toch geen normaal mens?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar... dat vonden jullie toch allemaal zo leuk aan Saab, ze was zó lekker
zichzelfnah... dit is Saab dus als ze zichzelf is blijkbaar
Of Saab zat de Hamburgse eendjes eten te geven, maar heeft een beetje hoofdpijn omdat ze gisteravond samen met Raf een flinke borrel heeft gedronken op haar openbaring. Het vingertje van Raf is om "let op mijn woorden, hier heeft ze niet van terug" kracht bij te zetten.quote:
Sorry, zit maar half op te lettenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat had ik al gezegd...
[..]
Dat vond ik echt van haar voor het moddergooien. Liever zo'n relaxed type dan zo'n opgespoten wortel vretend kutwijfquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:47 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja maar zo zijn mensen he FVHLU, met alle winden meewaaien he ....
Wat is ze toch lekker gezellig, zo lekker gewoon gebleven...zo herkenbaar
FVHLUquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:47 schreef sherezade het volgende:
[..]
Liever saab die zich geen barst aantrekt van wat de roddelpers zegt, dan Syl die 24 uur per dag opgetut is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:47 schreef sherezade het volgende:
[..]
Saab hoeft daarentegen ook niet goed voor de dag te komen aangezien ze ook geen carierre e.d. heeft...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker, dat Syl zoiets niet eens in de kast heeft hangen.
Is het een soepjurk, ja, maar Saab is Saab, bootjes-paparazzi of niet, ze trekt gewoon haar makkelijke tent aan. Ik kan dat wel waarderen, waarom doen alsof je 24/7 glamour bent, dat is toch geen normaal mens?
Aangepastquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat vond ik echt van haar voor het moddergooien. Liever zo'n relaxed type dan zo'n opgespoten worteltjes oranje kutwijf
Ja snap ik ook niet echtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:49 schreef ntm het volgende:
Toch wel raar dat veel mensen het afkeuren wat Sabia heeft gedaan maar wat Sylvie heeft gedaan (vreemdgaan) daar heeft bijna niemand het overEn wat die Betty over Sabia heeft gezegd dat komt sowieso van Sylvie, een shirt dragen met bitch
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
FVHLU![]()
Ja mag wel Fann zeggen hoor
Mag ookquote:
Sylvie hoeft dat ook niet continu, heb je weleens foto's van Oprah Winfrey gezien in haar vrije tijd, die zou je nog geen tas verkopenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:50 schreef sherezade het volgende:
[..]
Saab hoeft daarentegen ook niet goed voor de dag te komen aangezien ze ook geen carierre e.d. heeft...
Andere vrouwen die een carrière hebben lopen er toch ook niet 24 uur per dag bij zoals Syl, kijk naar topmodellen, actrices.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:50 schreef sherezade het volgende:
[..]
Saab hoeft daarentegen ook niet goed voor de dag te komen aangezien ze ook geen carierre e.d. heeft...
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sylvie hoeft dat ook niet continu, heb je weleens foto's van Oprah Winfrey gezien in haar vrije tijd, die zou je nog geen tas verkopen
Moet toch iedereen zelf weten, en het ligt toch ook wel iets anders he...sylvie is wel het gezicht van RTL/ Hunkemoller e.d.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:49 schreef Olga het volgende:
[..]
Liever saab die zich geen barst aantrekt van wat de roddelpers zegt, dan Syl die 24 uur per dag opgetut is.
Dus? Ze is ook een mens. Modellen, die veel meer verdienen dan Syl, lopen er ook geen 24 uur per dag geplamuurd bij. Dat maakt ze juist leuk omdat ze zich ook zonder make-up laten zien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:52 schreef sherezade het volgende:
[..]
Moet toch iedereen zelf weten, en het ligt toch ook wel iets anders he...sylvie is wel het gezicht van RTL/ Hunkemoller e.d.
Wie is die donkere man?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:35 schreef Deisyy het volgende:
En wederom het vingertje van Raf![]()
[ afbeelding ]
Op vrijdag 30 augustus 2013 19:49 schreef Olga het volgende:
Ja maar wie doet Oprah nog wat??? Die is Miljardair...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sylvie hoeft dat ook niet continu, heb je weleens foto's van Oprah Winfrey gezien in haar vrije tijd, die zou je nog geen tas verkopen
Silvie zoekt de camera op, alles is scene. Die foto ook met die bedelaarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:52 schreef sherezade het volgende:
[..]
Moet toch iedereen zelf weten, en het ligt toch ook wel iets anders he...sylvie is wel het gezicht van RTL/ Hunkemoller e.d.
En Sylvie, die ligt ook niet bepaald te bedelen in de gootquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja maar wie doet Oprah nog wat??? Die is Miljardair...
Ja dus als jij jezelf zonder make up laat zien maakt een mens leuker of aardiger? Wat een onzin.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:55 schreef Olga het volgende:
[..]
Dus? Ze is ook een mens. Modellen, die veel meer verdienen dan Syl, lopen er ook geen 24 uur per dag geplamuurd bij. Dat maakt ze juist leuk omdat ze zich ook zonder make-up laten zien.
Nee het maakt ze mens. Ik zeg niet dat ik ze leuker vind daardoor. Dat maakt ze leuk is wat anders dan dat ik ze leuker of aardiger vind.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:58 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja dus als jij jezelf zonder make up laat zien maakt een mens leuker of aardiger? Wat een onzin.
Bovendien zijn er de laatste maanden al tig foto;s te vinden waar ze zonder make up over straat loopt of op de foto wordt gezet, maar sommige mensen vinden al snel iets opgetut
Ik heb Sylvie nog nooit in een joggingbroek met haar haar in de war voorbij zien komen hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:58 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja dus als jij jezelf zonder make up laat zien maakt een mens leuker of aardiger? Wat een onzin.
Bovendien zijn er de laatste maanden al tig foto;s te vinden waar ze zonder make up over straat loopt of op de foto wordt gezet, maar sommige mensen vinden al snel iets opgetut
Het maakt ze mens, ik beweer dat ik tot nu toe altijd het product "Sylvie" heb gezien, ik zie niet de mens Sylvie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:58 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoelde eigenlijk dat Oprah het niet bepaald van haar uiterlijk moet hebben dus wie doet haar wat, Sylvie daarentegen heeft heel veel te danken aan haar uiterlijk en moet hier ook aan blijven werken aangezien ze allerlei contracten heeft.....dus ik snap wel dat ze er meestal wel representatief wilt uit zien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
En Sylvie, die ligt ook niet bepaald te bedelen in de goot
Psychologie koude grond, maar ik denk dat Sylvie niet representatief wil zijn, maar het moet zijn om zich iemand te voelen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:02 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoelde eigenlijk dat Oprah het niet bepaald van haar uiterlijk moet hebben dus wie doet haar wat, Sylvie daarentegen heeft heel veel te danken aan haar uiterlijk en moet hier ook aan blijven werken aangezien ze allerlei contracten heeft.....dus ik snap wel dat ze er meestal wel representatief wilt uit zien.
Ik hoef Oprah ook niet in een hunkemoller te zien
Ik Sylvie ook niet, maja....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:02 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoelde eigenlijk dat Oprah het niet bepaald van haar uiterlijk moet hebben dus wie doet haar wat, Sylvie daarentegen heeft heel veel te danken aan haar uiterlijk en moet hier ook aan blijven werken aangezien ze allerlei contracten heeft.....dus ik snap wel dat ze er meestal wel representatief wilt uit zien.
Nou én, Doutzen Kroes wordt ook wel eens gekiekt terwijl ze er uit ziet of ze net uit bed is gevallen. Dat is bij Sylvie onmogelijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:02 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dan kijk in de vorige delen, ook sylvie loopt gewoon in haar sportkleding make up loos rond.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb Sylvie nog nooit in een joggingbroek met haar haar in de war voorbij zien komen hoor.
En zonder make-up? Mwah, naturel make-up waarschijnlijk.
Volgens Zarka had ze altijd minstens anderhalf uur nodig met haar visagist voor ze de deur uitging.
Ik vind het wel geweldig hoe je het altijd opneemt voor Sylvie en Yolanthe weer helemaal afkraakt.![]()
Je kent ze geen van beiden.
Je bespaart me een editquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou én, Doutzen Kroes wordt ook wel eens gekiekt terwijl ze er uit ziet of ze net uit bed is gevallen. Dat is bij Sylvie onmogelijk.
En Doutzen Kroes verdient veeeeel meer met haar uiterlijk.
Foei Sherezade, ik dacht dat je deze topicreeks, die je leven is, toch beter had gevolgd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:05 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dan kijk in de vorige delen, ook sylvie loopt gewoon in haar sportkleding make up loos rond.
En ja jij vind het geweldig, ik neem het voor niemand op maar ik vind sommige uitspraken gewoon nergens op slaan...
En trouwens ken jij ze dan wel aangezien jij altijd pro Saab bent en negatief over sylvie?
Als je negatief over Syl praat ben je gelijk pro Saab?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:05 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dan kijk in de vorige delen, ook sylvie loopt gewoon in haar sportkleding make up loos rond.
En ja jij vind het geweldig, ik neem het voor niemand op maar ik vind sommige uitspraken gewoon nergens op slaan...
En trouwens ken jij ze dan wel aangezien jij altijd pro Saab bent en negatief over sylvie?
Nee als het mijn leven was dan was ik wel van alles op de hoogte, in tegenstelling tot jouquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Foei Sherezade, ik dacht dat je deze topicreeks, die je leven is, toch beter had gevolgd.
Ik ben helemaal niet pro-Saab. Ik ben niet zo zwart-wit eigenlijk.
Over jou valt niet heen te kijken hier, dat weet iedereen ondertussen wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:08 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee als het mijn leven was dan was ik wel van alles op de hoogte, in tegenstelling tot jou
thanxquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Over jou valt niet heen te kijken hier, dat weet iedereen ondertussen wel.
Dat vroeg ik mij ook af, maar volgens mij weet niemand het.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar wie is nu die man die daar in de tuin zit bij Sabia en Rafael? Want daar wordt lijkt het ook een vinger naar opgestoken.
De belastingadviseur, de fysio van Raf, de huurbaas, de loodgieter? Maar dat is weinig sappig natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar wie is nu die man die daar in de tuin zit bij Sabia en Rafael? Want daar wordt lijkt het ook een vinger naar opgestoken.
De nanny?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
quote:
Nu nog een lichaamstaalexpert er overheen gooien die kan aflezen of ze zit te liegen of nietquote:
Van achter lijkt hij op Zarkaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
Moest echt lachen. OOHHh wat zielig voor Damian, maar zelf ook alles laten zien!! En er als de kippen bij zijn. Als zij Sabia konden interviewen zouden ze het gewoon doen en geen minuut aan Damian denken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:45 schreef Uccie het volgende:
Oh, theorie van onze Kwalbert Verlinden: Raf zit achter het verhaal van Saab, hij wil volledige voogdij over Damian en schildert Syl nu af als slechte moeder.
Ik moet het nog even terugkijken, ben wel benieuwd nu. Maar dat voogdijverhaal is natuurlijk onzin, Sylvie zou wel én cokeverslaafd én draaideurcrimineel moeten zijn voordat Rafael de volledige voogdij zou kunnen krijgen. Dat krijg je echt niet zomaar, zeker niet als je de vader bent.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:35 schreef hexje het volgende:
[..]
Moest echt lachen. OOHHh wat zielig voor Damian, maar zelf ook alles laten zien!! En er als de kippen bij zijn. Als zij Sabia konden interviewen zouden ze het gewoon doen en geen minuut aan Damian denken.
Ik denk niet dat ze liegt, maar of het nou nodig is om alles op straat te gooienquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:31 schreef -Peach het volgende:
[..]
Nu nog een lichaamstaalexpert er overheen gooien die kan aflezen of ze zit te liegen of niet
Ging vooral om de pegels.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ik moet het nog even terugkijken, ben wel benieuwd nu. Maar dat voogdijverhaal is natuurlijk onzin, Sylvie zou wel én cokeverslaafd én draaideurcrimineel moeten zijn voordat Rafael de volledige voogdij zou kunnen krijgen. Dat krijg je echt niet zomaar, zeker niet als je de vader bent.
Kan me niet voorstellen dat Raf daar mee bezig zou zijn, hij lijkt mij eerder een zacht eiquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:35 schreef hexje het volgende:
[..]
Moest echt lachen. OOHHh wat zielig voor Damian, maar zelf ook alles laten zien!! En er als de kippen bij zijn. Als zij Sabia konden interviewen zouden ze het gewoon doen en geen minuut aan Damian denken.
Natuurlijk is dat nodig, en ik geloof ook niet dat ze liegt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze liegt, maar of het nou nodig is om alles op straat te gooien
Scheiss an die Schuhe, die ga ik straks ff luisterenquote:
Nee, natuurlijk niet maar het is leuk dat je zo vaak valt over haar jurk. Het is zo SHO en jij bent zo APK.quote:
Ik vond haar best wel knap en in mijn dromen viel ik smoorverliefd na een nacht wilde gogo-sex uitgeput doch voldaan naast haar in slaap....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:55 schreef Noek het volgende:
Nee, natuurlijk niet maar het is leuk dat je zo vaak valt over haar jurk. Het is zo SHO en jij bent zo APK.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond haar best wel knap en in mijn dromen viel ik smoorverliefd na een nacht wilde gogo-sex uitgeput doch voldaan naast haar in slaap....
...en toen liep ik de volgende ochtend de tuin in
[..]
Ik vond haar best wel knap en in mijn dromen viel ik smoorverliefd na een nacht wilde gogo-sex uitgeput doch voldaan naast haar in slaap....
[..]
[..]
Nog een reden voor: Team Sabiaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel een tikkie genant dat die showbizz-rubrieken zo opzichtig partij trekken voor Sylvie omdat zij daar al eens te gast is geweest
[..]
Nee maar hoe lang geleden waren die eerste geruchten? Nu zijn we een paar weken verder en beginnen de eerste kilo's te klevenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:22 schreef Greys het volgende:
De eerste paar maanden zie je er toch geen fuck van, van zwanger zijn?
Misschien is ze wel gelukkig, en komt een paar kilo's aan. Lekker eten met je ventquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:20 schreef TheVulture het volgende:
En nu ik de beelden van Saab zie, die is toch wel wat kilo's is aangekomen de afgelopen weken... die is gewoon echt zwanger en maakt dat als ultieme doodsteek voor Syl binnen nu en twee weken bekend
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien is ze wel gelukkig, en komt een paar kilo's aan. Lekker eten met je vent
als je elke dag aan het barbequen bent wel jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien is ze wel gelukkig, en komt een paar kilo's aan. Lekker eten met je vent
Ja en ? Lekker tochquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als je elke dag aan het barbequen bent wel ja
tuurlijk, maar met al die sausjes en stokbrood met kruidenboter knap je zo uit je voegen en zit je voor dat je het weet in een tentjurkquote:
Heb je een linkje en update, geen zin om drie topics door te lezen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:30 schreef Amarantha het volgende:
Even RTL boulevard van vandaag aan het kijken. Kijken wat Albert te melden heeft
http://www.rtl.nl/xl/#/u/d034d97b-f3d7-3f7a-89bf-719bb585ad59 Update komt zo wel haha. Sylvie vs. Sabia komt als eerste itemquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:33 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Heb je een linkje en update, geen zin om drie topics door te lezen.
Nou iedere dag is wat anders, verder bsquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
tuurlijk, maar met al die sausjes en stokbrood met kruidenboter knap je zo uit je voegen en zit je voor dat je het weet in een tentjurk
Dank je Amarantha, veel kijkplezier.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/d034d97b-f3d7-3f7a-89bf-719bb585ad59 Update komt zo wel haha. Sylvie vs. Sabia komt als eerste item
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:48 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij heeft vrijwel iedereen hier overheen gelezen
[..]
Ik ook niet lijkt mij vreemd dat Sylvie dat zou zeggen tegen haar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het echt moeilijk om te geloven dat Sylvie volgens Sabia gezegd heeft dat Sabia iets moest beginnen met Raf zodat Sylvie weg kon uit het huwelijk. Nee dat geloof ik echt niet sorry
Ik zie het haar zeggen, haar carriere en reputatie gaan boven allesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het echt moeilijk om te geloven dat Sylvie volgens Sabia gezegd heeft dat Sabia iets moest beginnen met Raf zodat Sylvie weg kon uit het huwelijk. Nee dat geloof ik echt niet sorry
Voor mij de reden dat ik me niet zo druk maak over het vreemdgaan van Sylvie. VInd het gedrag van Sabia laakbaarder. Vies mens vind ik het. Zo uit de school klappen is echt nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:40 schreef Ooi86 het volgende:
Ow trouwens, ik geef t Nikkie Plessen verhaal ook weer een kans. Ze gingen volgens mij allebei alledrie vreemd bij de vleet.
Niet? Ik vind het echt iets voor een control-freak als Sylvie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk ook dat haar imago echt alles is voor haar en dat ze daar waarschijnlijk veel onzekerder over is dat ze voordoet komen. Ze komt op mij ook over als een controlfreak en in dat licht vind ik het niet zo raar dat ze een strategie heeft bedacht om er zelf zo goed mogelijk uit te komen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie het haar zeggen, haar carriere en reputatie gaan boven alles
Ik vind vreemdgaan erger en blijkbaar is het normaal in de showbiz met jan en alleman bed in te duiken terwijl je een relatie hebt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Voor mij de reden dat ik me niet zo druk maak over het vreemdgaan van Sylvie. VInd het gedrag van Sabia laakbaarder. Vies mens vind ik het. Zo uit de school klappen is echt nergens voor nodig.
Ieder stap is berekend door Sylvie ieder woord heeft ze in haar hoofd ingeprent. Sylvie gaat over lijken zelfs over haar zoon. Afgelopen weken heeft ze vakantie gevierd en afgelopen weekend in de usa gezeten zij voed haar zoon niet op dat doet Rafael en Sabia en de nannie van sylvie. als je aan sylvie vraagt welk tv programma vind je zoon leuk heeft 2 uur nodig om een antwoordt geeft. Damian kent zijn moeder alleen van tv dat is ergste voor het kind.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:36 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:55 schreef flanken het volgende:
[..]
Ieder stap is berekend door Sylvie ieder woord heeft ze in haar hoofd ingeprent. Sylvie gaat over lijken zelfs over haar zoon. Afgelopen weken heeft ze vakantie gevierd en afgelopen weekend in de usa gezeten zij voed haar zoon niet op dat doet Rafael en Sabia en de nannie van sylvie. als je aan sylvie vraagt welk tv programma vind je zoon leuk heeft 2 uur nodig om een antwoordt geeft. Damian kent zijn moeder alleen van tv dat is ergste voor het kind.
Dit ziet er niet gezellig uitquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:15 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik kwam deze nog tegen, een stukje van wo 17 april
[ afbeelding ]
Sylvie en Rafael van der Vaart, met Sabia op de achtergrond![]()
[...] Het blad pakt ook uit met meer nieuws over Sabia Boulahrouz, de beste vriendin van Sylvie én de nieuwe vriendin van Rafael. ‘Sabia en Sylvie zijn nog steeds vriendinnen', luidt het. De insider 'weet' dat de twee geen ruzie hebben omdat de brunette een paar pittige geheimen weet die de blondine dan weer verborgen wil houden.![]()
http://www.nieuwsblad.be/(...)DMF20130417_00544253
Nou het kwam van twee kanten, zo erg is het niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:49 schreef flanken het volgende:
[..]
Ik vind vreemdgaan erger en blijkbaar is het normaal in de showbiz met jan en alleman bed in te duiken terwijl je een relatie hebt.
Is toch een oude foto?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:16 schreef kvd het volgende:
Touriya mag wel uitkijken
[ afbeelding ]
Aardig wat foto's van Sylvie bij Touriya
http://forum.mokkels.nl/g(...)-van-der-vaart-meis/
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:15 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik kwam deze nog tegen, een stukje van wo 17 april
[ afbeelding ]
Sylvie en Rafael van der Vaart, met Sabia op de achtergrond![]()
[...] Het blad pakt ook uit met meer nieuws over Sabia Boulahrouz, de beste vriendin van Sylvie én de nieuwe vriendin van Rafael. ‘Sabia en Sylvie zijn nog steeds vriendinnen', luidt het. De insider 'weet' dat de twee geen ruzie hebben omdat de brunette een paar pittige geheimen weet die de blondine dan weer verborgen wil houden.![]()
http://www.nieuwsblad.be/(...)DMF20130417_00544253
Ik vind het niks, maar ze kan blijkbaar wel goed doen alsof ze iets lekker vindt.quote:
Toch niet? Neheeeeeeeeeeee dat zou Saab nooit doenquote:De geruchtenmolen over Sylvie van der Vaart draait nog steeds op volle toeren. Nu beweert een anonieme doch welingelichte bron aan Story dat de blondine haar ex-man, Rafael van der Vaart, heeft bedrogen.
Dat korte haar was echt truttig Duits.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het niks, maar ze kan blijkbaar wel goed doen alsof ze iets lekker vindt.
Dat verschrikkelijke eighties-kapsel is misschien een gevolg van haar ziekte, dus wat dat betreft maar even het voordeel van de twijfel, hoewel ik achteraf ook een team met juristen ingeschakeld zou hebben om de styliste voor het internationale gerechtshof in Den Haag te slepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |